PavlosA Posted September 6, 2023 Posted September 6, 2023 Βλέπω ότι το πλοίο δεν έφυγε σήμερα. Δεν είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη για Σποράδες ή δεν έφυγε λόγω της καταστροφής στα νησιά;
speedrunner Posted September 13, 2023 Posted September 13, 2023 Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο, μια εποχιακή γραμμή με τόσο μεγάλες πληρότητες όπως λέτε γιατί χρειάζεται επιδότηση;
parian scientist Posted September 13, 2023 Posted September 13, 2023 5 minutes ago, speedrunner said: Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο, μια εποχιακή γραμμή με τόσο μεγάλες πληρότητες όπως λέτε γιατί χρειάζεται επιδότηση; Γιατί έτσι θα είναι η Νέα εποχή της ακτοπλοΐας μας… « Παντελονάτη »
gtogias Posted September 13, 2023 Posted September 13, 2023 Καλά, ας δούμε και τα τελικά νούμερα της γραμμής, πληρότητες ανά κυκλικό δρομολόγιο κλπ και τότε θα βγάλουμε συμπεράσματα. Γιατί κάθε χρόνο διαβάζουμε για τη γραμμή που σαρώνει και κάθε χρόνο δεν πάει κανείς να τη δουλέψει χωρίς επιδότηση.
margaritis24 Posted September 13, 2023 Posted September 13, 2023 Μα γιατι να παει καποιος τσαμπα αφου δινουν λεφτα;κ η πιτα ολοκληρη κ ο σκυλος χορτατος!
Strofalos Posted September 14, 2023 Posted September 14, 2023 Γιατί έτσι ξεκίνησε. Άσχετα αν το υπουργείο κοιμάται και δεν βλέπει τα προφανή...
parian scientist Posted September 14, 2023 Posted September 14, 2023 6 hours ago, Strofalos said: Άσχετα αν το υπουργείο κοιμάται …. Κοιμάται ;;; ….!!!’
Panagia Ekatontapiliani Posted January 10, 2024 Author Posted January 10, 2024 Θετική η πρόθεση του Υπ. Ναυτιλίας για συνέχιση της γραμμής Θεσσαλονίκη – Β. Σποράδες Quote Τη Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2024 πραγματοποίησαν συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα Λιμένων Λιμενικής Πολιτικής & Ναυτιλιακών Επενδύσεων, Ευάγγελο Κυριαζόπουλο, και τον Γενικό Γραμματέα Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής, Μανώλη Κουτουλάκη, η Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Παρασκευή Πατουλίδου, ο Περιφερειακός Σύμβουλος Μαγνησίας και θεματικός Αντιπεριφερειάρχης τουρισμού, Γιάννης Αναστασίου, ο Δήμαρχος Σκιάθου, Θοδωρής Τζούμας, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Δήμου Σκιάθου, Αλέξανδρος Ευσταθίου και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Δήμου Σκιάθου, Μάρκος Βατζάκας και Γιώργος Διολέττας, με θέμα την ένταξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Θεσσαλονίκης-Βορείων Σποράδων στις επιδοτούμενες άγονες γραμμές για τη θερινή περίοδο 2024. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε με αφορμή την κοινή επιστολή που απέστειλαν στο Υπουργείο Ναυτιλίας, η Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας και οι Δήμαρχοι Θεσσαλονίκης και Σκιάθου, προκειμένου να συμπεριληφθεί εκ νέου η σύνδεση στις επιδοτούμενες γραμμές για το 2024. Δεδομένης, μάλιστα, και της επιτυχημένης σύνδεσης των προηγούμενων θερινών περιόδων, η σύνδεση θα συμβάλλει καθοριστικά στην ενίσχυση της τουριστικής κίνησης και στην τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας των εμπλεκόμενων περιοχών, αποτυπώνοντας έτσι σημαντικά οφέλη στους προορισμούς. Η πρωτοβουλία έτυχε θετικής πρόθεσης από την ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας αλλά δεν έχει, ακόμη, οριστικοποιηθεί και θα επακολουθήσει νέα συνάντηση επί του θέματος στις αρχές Μαρτίου.
fourtounakis Posted January 10, 2024 Posted January 10, 2024 46 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Θετική η πρόθεση του Υπ. Ναυτιλίας για συνέχιση της γραμμής Θεσσαλονίκη – Β. Σποράδες Συγνώμη είναι επιδοτούμενη αυτή η γραμμή ; Επειδή δουλευω φουλ αυτό το δρομολόγιο δεν το πέτυχα ποτε άδειο το βαπόρι.
cyclades_shipping Posted March 6, 2024 Posted March 6, 2024 Για Θεσσαλονίκη ακούγεται το Champion ή το Superrunner Jet.
SuperRunner Posted March 7, 2024 Posted March 7, 2024 Θεωρώ προς το SuperRunner jet είναι καταλληλότερο.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 15, 2024 Author Posted March 15, 2024 Τέλος Μαρτίου οι ανακοινώσεις για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες Quote Την απόφαση του υπουργείο Ναυτιλίας για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες και το εάν θα ενταχθεί στις επιδοτούμενες γραμμές, αναμένουν οι τοπικές αρχές. Σύμφωνα με πληροφορίες, στο τέλος Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί νέα συνάντηση μεταξύ πιθανότητα του ίδιου του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστου Στυλιανίδη με την αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου και τον δήμαρχο Σκιάθου Θοδωρή Τζούμα. Το ραντεβού έχει κλείσει για τις 28 Μαρτίου στην έδρα του υπουργείου Ναυτιλίας και εκεί οι εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης αναμένουν να ακούσουν εάν θα συμπεριληφθεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σποράδες στις επιδοτούμενες άγονες γραμμές προκειμένου και φέτος να πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια προς Σκιάθο, Σκόπελο και Αλόννησο, που τα τελευταία χρόνια έχουν μεγάλη ανταπόκριση. Από τις αρχές του έτους οι αυτοδιοικητικοί σε Θεσσαλονίκη και Σποράδες έχουν συγκροτήσει κοινό μέτωπο ασκώντας έντονες πιέσεις προς την ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας. Μάλιστα, το προηγούμενο διάστημα και ο περιφερειάρχης, Απόστολος Τζιτζικώστας, είχε επικοινωνία με τον αρμόδιο υπουργό. «Θέλουμε να εδραιωθεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση. Επιμένουμε για να το κερδίσουμε», ανέφερε στη Voria.gr η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου. «Περιμένουμε να έχουμε θετικά νέα, τέλη του μήνα θα μάθουμε», σημείωσε από την πλευρά του ο δήμαρχος Σκιάθου Θοδωρής Τζούμας. Για το θέμα έχει στείλει επιστολή και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης στον υπουργό Χρήστο Στυλιανίδη. Όπως μάλιστα επισήμαναν το προηγούμενο διάστημα πηγές από το δημαρχιακό μέγαρο, δεν γίνεται η Θεσσαλονίκη και όλη η Βόρεια Ελλάδα να μείνει χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες. Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές Ιανουαρίου είχε πραγματοποιηθεί σύσκεψη στην Αθήνα υπό τον Γενικό Γραμματέα Λιμένων Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, Ευάγγελο Κυριαζόπουλο με τη Βούλα Πατουλίδου και τον δήμαρχο Σκιάθου Θοδωρή Τζούμα. Ζητούμενο είναι να υπάρξει εξέλιξη ώστε η γραμμή να δρομολογηθεί άμεσα, από τις αρχές του καλοκαιριού, καθώς τα τελευταία χρόνια υπάρχει σταθερά αυξημένη ζήτηση.
express skiathos Posted March 17, 2024 Posted March 17, 2024 (edited) Την Τετάρτη 20 Μαρτίου η σύσκεψη για το μέλλον της επιδότησης της γραμμής. Edited March 17, 2024 by express skiathos -ς-
PavlosA Posted March 17, 2024 Posted March 17, 2024 (edited) Μήπως όλο αυτό το πανηγυράκι στήνεται κάθε χρόνο για να αποκομίζουν "πολιτικό κεφάλαιο" οι φωστήρες χάρη στις πιέσεις, συσκέψεις, και δήθεν ενέργειες των οποίων, "για μία ακόμη χρονιά συνεχίζεται η επιτυχημένη σύνδεση Θεσσαλονίκης-Σποράδων"; Edited March 17, 2024 by PavlosA
Strofalos Posted March 18, 2024 Posted March 18, 2024 Μήπως το υπουργείο να ξυπνήσει και να τους κόψει την μάσα, μίας και έχει πλήρη γνώση της κίνησης της γραμμής σε συνάρτηση με την χωρητικότητα του βαποριού, και να βγάλει τα στοιχεία στην τοπική κοινωνία &τύπο με την δικαιολογία πως "πονάει" τα λεφτά των φορολογουμένων..?
wysiwid Posted March 18, 2024 Posted March 18, 2024 Ίσως προτιμότερο είναι να επιδοτήσει ολόχρονα λοιπόν ένα συμβατικό πλοίο απο Θεσσαλονίκη Σποράδες Μαντούδι ωστε να μην γίνονται συγκρίσεις μόνο θερινές Οπου σε ολες τις γραμμές Ιούλ και Αυγ είναι αυξημένες . Αυτό ομως που κανείς δεν συζητά είναι οτι στις Κυκλάδες θέλουν ολα μα ολα τα πλοία . Πως λοιπόν θα αναπτυχθούν και τα υπόλοιπα νησιά ωστε να αυξηθεί και σε αυτα τα μέρη η συνεισφορά στο αεπ της χώρας; Δίχως δρομολόγια ; ( όταν πάντα θα συμφέρει η δρομολόγηση ενος πλοιου στις Κυκλάδες
hsw Posted March 18, 2024 Posted March 18, 2024 Να είστε σίγουροι ότι εάν συνέφερε περισσότερο η δρομολόγηση ενός πλοίου στις Κυκλάδες ο Ηλιόπουλος πρώτος θα έστελνε εκεί πλοίο και θα αδιαφορούσε ωραιότατα για τις Σποράδες και τη Θεσσαλονίκη. Απλά πλέον έχει μαζέψει τόσα ταχύπλοα που κάπως έπρεπε να δημιουργήσει νέες γραμμές. Και επειδή ζούμε στην Ελλάδα, δημιούργησε μόνος του γραμμές και μαζί πήρε και επιδότηση για να μη ρισκάρει να μπει μέσα. Οι Κυκλάδες είναι υπερκορεσμένες και δεν σηκώνουν άλλα πλοία, τουλάχιστον ταχύπλοα. Δεν μπορεί όμως να έχει το κάθε παραπονεμένο νησί από 1-2 επιδοτούμενες για να είναι χαρούμενοι όλοι. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, η γραμμή επιδοτήθηκε, έγινε γνωστή, πέτυχε και πλέον σηκώνει πλοίο το καλοκαίρι και χωρίς επιδότηση. Δεν χρειάζεται να επιδοτούνται γραμμές που στέκονται και μόνες τους και δεν μπορούν να επιδοτούνται όλες οι πιθανές γραμμές με ταχύπλοα. Ή μήπως αν συνεχίσει να αγοράζει ταχύπλοα ο Ηλιόπουλος να επιδοτήσουμε και δρομολόγια Πειραιάς - Άνδρος ή Θεσσαλονίκη - Σκύρος ή Πειραιάς - Αστυπάλαια ή Χανιά - Σαντορίνη κοκ..; Πανέμορφα νησιά όλα και με την ίδια λογική αδικούνται με τις τωρινές τους συνδέσεις ενώ θα μπορούσαν να αναπτυχθούν κι άλλο.
SuperRunner Posted March 18, 2024 Posted March 18, 2024 Το Θεσ.-Σποραδες για όλο το χρόνο θα ήθελε ένα πλοίο τύπου Μπλου Σταρ Πάρος-Νάξος-Μύκονος-Χίος-Δήλος-Πάτμος για αυθημερόν δρομολόγια κάτι που η Seajets δεν έχει κάτι ανάλογο στο στόλο της. Μακάρι στο μέλλον να αποκτήσει τέτοια βαπόρια και η γραμμή της Θεσσαλονίκης να αποκτήσει όλο το χρόνο σύνδεση. Καλώς ή κακώς η γραμμή είναι καλοκαιρινή και τον υπόλοιπο χρόνο ζήτημα να είχε κίνηση σε τριήμερα όπως τώρα της Καθαρής Δευτέρας και το επόμενο της 25η Μαρτίου ή Χριστούγεννα και Πάσχα.
cyclades_shipping Posted March 18, 2024 Posted March 18, 2024 @SuperRunner ως γνωστής της γραμμής ,πιστεύεις ότι είναι βιώσιμο ένα τέτοιο δρομολόγιο ολόχρονα με ένα πλοιο τύπου Blue Star ; Γιατί βλέπουμε και ο Βόλος τον χειμώνα ,έχει πολύ μικρά νούμερα.
SuperRunner Posted March 18, 2024 Posted March 18, 2024 Μόνο σε Σ-Κ και τριήμερα και εορτές όπως Χριστούγεννα και Πάσχα.
the_captain_of_sporades Posted March 18, 2024 Posted March 18, 2024 (edited) 2 hours ago, SuperRunner said: Το Θεσ.-Σποραδες για όλο το χρόνο θα ήθελε ένα πλοίο τύπου Μπλου Σταρ Πάρος-Νάξος-Μύκονος-Χίος-Δήλος-Πάτμος για αυθημερόν δρομολόγια κάτι που η Seajets δεν έχει κάτι ανάλογο στο στόλο της. Εκτός από τα Πάρος-Νάξος, τα άλλα που αναφέρεις είναι πολύ μεγάλα για τα λιμάνια των Σποράδων, δηλαδή ακατάλληλα. Επίσης, η γραμμή αυτη είναι ξεκάθαρα καλοκαιρινή και τέτοιου τύπου πλοία θα πηγαινοέρχονταν άδεια τον χειμώνα. Γενικά, πρώτα θα έπρεπε να υπάρχει πλοίο πχ. από Μαντούδι, και μετά από άλλες (κατά τη γνώμη μου άσκοπες) γραμμές. Edited March 18, 2024 by Nick the Greek Quote
SuperRunner Posted March 18, 2024 Posted March 18, 2024 Καμία γραμμή δεν είναι άσκοπη. Όλες εξυπηρετούν. Το καλοκαίρι κατά κύριο λόγο Βόλος και Θεσσαλονίκη είναι οι δύο γραμμές που έχουν τη μεγαλύτερη κίνηση για Σποράδες και τελευταίο έρχεται το Μαντούδι.
the_captain_of_sporades Posted March 18, 2024 Posted March 18, 2024 Εννοούσα ότι θα ήταν ''άσκοπη'' αν υπήρχε πλοίο ολο το χρόνο, εγώ το έθεσα λαθος. Έτσι και αλλιώς, τα καλοκαίρια τα τελευταία χρονια τα πηγαίνει πολύ καλά η γραμμή.
wysiwid Posted March 21, 2024 Posted March 21, 2024 επειδή βλέπω ΟΛΒ και Χίο Λέσβο να πιέζουν για πλοίο που θα μοιραστεί την επιδότηση με την Θεσσαλονίκη , παίζει μήπως κανενα σενάριο ως εξής: 2 ΤΑΧΥΠΛΟΟΑ 1 θα φεύγει πρωί απο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΣΚΙΑΘΟ - ΣΚΟΠΕΛΟ - ΑΛΟΝΝΗΣΟ - ΜΑΝΤΟΥΔΙ - ΑΛΟΝΝΗΣΟ - ΣΚΟΠΕΛΟ - ΣΚΙΑΘΟ - ΒΟΛΟ 1 πρωι απο ΒΟΛΟ - ΣΚΙΑΘΟ - ΣΚΟΠΕΛΟ - ΑΛΟΝΝΗΣΟ - ΜΑΝΤΟΥΔΙ - ΧΙΟ - ΛΕΣΒΟ - ΛΗΜΝΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και με τοπικα ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΛΗΜΝΟ - ΛΕΣΒΟ? η καπως ετσι? με το ΣΟΥΠΕΡΡΑΝΕΡ ΤΖΕΤ πχ και το ΣΟΥΠΕΡΡΑΝΕΡ ΤΖΕΤ 2 η μεσημέρι μας εχουν μπερδεψει με τις ανακοινώσεις τους
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now