Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 509
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Γιατί πιο είναι αξιόπιστο; Τοπικό site της Θεσσαλονίκης είναι και πριν λίγες μέρες το είχε γράψει και της Λήμνου.

Posted

Αυτοί εκεί περιμένουν και το Σποράδες Σταρ σε ένα άλλο δημοσίευμα. 

Posted

Εγώ για ταχύπλοο γνωρίζω

3 φορες αν ξεκινήσει 21/6 και αν μετα 5 φορές την εβδομάδα .

Αλλιως απο 1/7 5 φορές την εβδομάδα 

Posted

Νομίζω έτσι ήταν και πέρυσι. Μέχρι τέλη Ιουλίου τρία δρομολόγια την εβδομάδα Δευ-Παρ-Σαβ και από Ίούλιο μέχρι και τέλη Αυγούστου 4 δρομολόγια την εβδομάδα λόγω δύο δρομολογίων για ΒΑ Αιγαίο.

Φέτος πέντε για Σποράδες γιατί Λήμνο-Μυτιλήνη θα πηγαίνει μία φορά τη βδομάδα και όχι δύο όπως πέρυσι.

Posted (edited)

Από ότι βλέπω στην προκυρηξη γίνεται λογος για πλοιο μήκους 100 μέτρων ,επομένως το Superrunner Jet κατά 99 % θα ξανά ανεβει.

Edited by cyclades_shipping
Posted

Γίνονται προσπάθειες να ξεκινήσει πριν του Αγίου Πνεύματος, με εξπρές διαδικασίες. Άντε να δούμε. 

Posted
1 hour ago, cyclades_shipping said:

Από ότι βλέπω στην προκυρηξη γίνεται λογος για πλοιο μήκους 100 μέτρων ,επομένως το Superrunner Jet κατά 99 % θα ξανά ανεβει.

Η προκήρυξη δεν είναι μόνο για πλοίο 100 μέτρων αλλά και μικρότερα σε μήκος και οι ταχύτητες που αναφέρουν είναι συμβατικού πλοίου. Άσχετα εάν μπορεί να δρομολογηθεί ταχύπλοο στο τέλος.

Posted
On 5/31/2024 at 7:43 PM, SuperRunner said:

Γίνονται προσπάθειες να ξεκινήσει πριν του Αγίου Πνεύματος, με εξπρές διαδικασίες. Άντε να δούμε. 

Αν ισχυει σε 1 εβδομάδα έχουμε 10 Ιουνίου(10 μέρες πριν το τριήμερο) ας ελπίσουμε τουλάχιστον ,να ανοίξουν τα πλάνα μέσα στην εβδομάδα αυτη.

Posted

Κάποιοι εδώ μέσα λέγανε να μην επιδοτηθεί η γραμμή επειδή πάει καλά. Ο δε proud έλεγε ότι επιδοτήσανε το γήπεδο του ΠΑΟΚ. Άντε να σας δω τώρα. Είδατε να ενδιαφέρεται καμιά εταιρεία να βάλει καράβι χωρίς επιδότηση; Μη κρύβεστε πίσω από τις οθόνες σας. Φανερωθείτε ένας ένας

Posted

Ωραία πράγματα μπραβο τους. Φοβόμουν ότι μπορεί να γίνει ΔΥΣΤΗΧΩΣ την Κυριακή τελειώνουν οι εκλογές και μαζί και η γραμμή; Μακάρι όχι. 

Posted

Το 41% έχει τελειώσει στις οθόνες του και όχι τη γραμμή. Τη γραμμή θέλουν να τελειώσουν κάτι τελευταίοι που λένε είναι βιώσιμη και χωρίς επιδότηση.

Posted

Άρα να επιδοτήθει μια γραμμή από την τσέπη του φορολογουμενου εν μέσω καλοκαιρινής περιόδου σε ταχύπλοο για να γεμίσουν οι τσέπες του Ηλιοπουλου σε νησιά με τουρισμό και αξιόλογη συγκοινωνία;

Posted (edited)

η γραμμή τελειώνει τελευταια χρονια φέτος.

απο Φθινόπωρο θα ενεργοποιηθούν οι νέες γραμμές απο 

Θεσσαλονίκη

Βόλο 

Καβάλα

Μαντούδι

για Σποράδες, 

για Χίο Λέσβο

για Λήμνο 

αγνωστο με πιο συνδυασμό και με εκτέλεση με συμβατικό πλοίο

Edited by wysiwid
Posted
1 hour ago, SuperRunner said:

Είδατε να ενδιαφέρεται καμιά εταιρεία να βάλει καράβι χωρίς επιδότηση; Μη κρύβεστε πίσω από τις οθόνες σας. Φανερωθείτε ένας ένας

Οταν ξερουν οτι μπορουν να παρουν και το χρημα απο τα γεματα βαπορια και την επιδοτηση βρες μου ενα καλο λογο ωστε να φερει η οποιαδηποτε εταιρια πλοιο χωρις επιδοτηση. 

Posted
1 hour ago, SuperRunner said:

Κάποιοι εδώ μέσα λέγανε να μην επιδοτηθεί η γραμμή επειδή πάει καλά. Ο δε proud έλεγε ότι επιδοτήσανε το γήπεδο του ΠΑΟΚ. Άντε να σας δω τώρα. Είδατε να ενδιαφέρεται καμιά εταιρεία να βάλει καράβι χωρίς επιδότηση; Μη κρύβεστε πίσω από τις οθόνες σας. Φανερωθείτε ένας ένας

Δε μπορω να σε καταλαβω πραγματικα!να πληρωσει ο Ελληνας φορολογουμενος τη Sea jet να βαλει ταχυπλοο για να παει ο Σαλονικιος να κανει τα μπανια του στη Σκιαθο;;;

 

Posted

Η λέξη επιδότηση είναι λογικό να έχει δαιμονοποιηθεί με όλα τα απίστευτα ρουσφέτια που έχουμε δει και συνεχίζουμε να βλέπουμε στην ακτοπλοΐα (για μένα το top παραμένει η επιδότηση ταχυπλόων Δεκέμβρη μήνα εν μέσω covid). Το ακόμα πιο φοβερό είναι ότι αυτά τα ρουσφέτια σε ημετέρους με το αδιανόητο ξεζούμισμα του δημόσιου ταμείου θεωρούνται "κρατισμός" και μάλιστα τα διαπράττουν άνθρωποι που ξεδιάντροπα θέλουν να αποκαλούνται και ως "φιλελεύθεροι". 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι προφανές ότι για τη γραμμή δεν υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον (έχει αποδειχθεί χρόνια τώρα) και λογικό μιας και μιλάμε για γραμμή πολύ έντονης εποχικότητας (τα έχουν αναλύσει εξαιρετικά πολλοί φίλοι). Αν θέλουμε πραγματικά την ανάπτυξη των νησιών τότε για ποιό λόγο είναι κακό να δοθεί μια επιδότηση αφού προηγουμένως έχει κοστολογηθεί η λειτουργία ενός ταχυπλόου συγκεκριμένων προδιαγραφών ώστε να μην υπερκοστολογείται η σύμβαση; (απλά πράγματα).

Η-κοστολογημένη και σε λογικά πλαίσια-επιδότηση μπορεί να λειτουργήσει ως καταλύτης ώστε να μετακινηθεί περισσότερος κόσμος, έτσι το χρήμα να αλλάξει πέντε-έξι τσέπες στα νησιά, να παράξει εισόδημα για τους εκεί επιχειρηματίες/προμηθευτές, να αποδώσει έμμεσα φόρο στο κράτος οπότε να δημιουργήσει τζίρο που σε άλλες περιπτώσεις θα χανόταν. Πόσο μάλλον όταν η γραμμή αυτή εξυπηρετεί και Βαλκάνιους οι οποίοι φέρνουν ζεστό συνάλλαγμα στη χώρα...

Αν τα νούμερα των επιβατών είναι μικρά και δε βοηθάνε το παραπάνω μοντέλο τότε όντως υπάρχει θέμα και προφανώς δεν αξίζει να επιδοτείται (δεν τα ξέρω και γι' αυτό δεν παίρνω θέση). Το θέμα όμως είναι ποιες είναι οι προτεραιότητές μας...Ν' αυξήσουμε απλά τον τουρισμό; Να σκορπίσουμε δημόσιο χρήμα στα φιλαράκια για να ξαναβγούμε διθυραμβικά; Να κάνουμε προεκλογική εκστρατεία; Ή μήπως να επιτύχουμε βιώσιμη ανάπτυξη των νησιών;

Αν θέλουμε το τελευταίο, τότε κάθε χρόνο θα έπρεπε να γίνεται μια αποτίμηση της γραμμής, να αναλύουμε ποιες περιόδους επιβάλλεται να επιδοτηθεί και ποιες όχι, αναλογικά να αναπροσαρμόζουμε το τίμημα και φυσικά να διαφημίζεται το προϊόν στο εξωτερικό έγκαιρα και συντονισμένα από τους αρμόδιους φορείς...Η επιδότηση μπορεί να αποδειχθεί εργαλείο παραγωγής εισοδήματος αν τη χρησιμοποιήσεις σωστά.

ΥΓ: Φίλε @SuperRunner, μπορεί να εννοεί το Παλατάκι

Posted

Συμφωνώ απόλυτα . Μην τα δαιμονοποιουμε ολα και παραλληλίζουμε ανόμοιες περιπτώσεις . 
Η επιδότηση και μάλιστα με ταχύπλοο απο Θεσσαλονίκη για Σποραδες κατα την γνώμη μου καλώς υφίσταται και έχει λειτουργήσει κατα κάποιο τροπο ευεργετικά στον τουρισμό των τριων νησιών όπου οι βορειοελλαδιτες και πολίτες απο τις όμορες χώρες των Βαλκανίων έχουν μια πολύ καλή επιλογή συγκοινωνίας για τις Σποραδες . Απο την άλλη η συγκεκριμένη γραμμή  εχει πολύ έντονη εποχικότητα και προφανώς δεν είναι βιώσιμη γι αυτο και για ελεύθερη δρομολόγηση δεν περνάει σαν σκέψη απο κανέναν πλοιοκτήτη να βάλει πλοιο . Ακόμη και σχεδόν γεμάτο να είναι το ταχύπλοο για 45 ημέρες δεν επαρκούν για να  κάθεται άλλες 320 ημέρες . Επιπλέον η γραμμή αυτή δεν έχει την ενδονησιωτικη κίνηση που έχουν οι κυκλαδες και ανεβάζουν τις περιληπτικές . 
Καλώς επιδοτείται λοιπόν γιατί χρόνο με τον χρόνο  χτίζεται σαν γραμμή και δεν θα πρέπει να παραλληλίζεται πχ με φαινόμενα τύπου Σητειας Κάσο καρπαθο Ρόδο με ταχύπλοο όπου ο απλά επιδοτήθηκε για να έχει προεκλογικό αβαντάζ ο πλακιωτακης στο χωριό του.

Πάντως σε γενικότερο πλαίσιο όλο το θέμα με τις επιδοτήσεις θέλει αναδιάρθρωση . Σε όλες τις άγονες γραμμές χρειάζεται κάθε χρόνο αποτίμηση όπως ανέφερε ο φίλος @Diagoras , επαναξιολόγηση των δεδομένων για την καθεμία χωριστά .

Προσωπικά πιστεύω ότι υπάρχουν γραμμές οι οποίες κακώς επιδοτούνται , γραμμές οι οποίες θα έπρεπε να επιδοτούνται μονό τους χειμερινούς μήνες η και λιγότερο  (βόρειο Αιγαίο) και γραμμές στις οποίες θα έπρεπε να επιδοτούνται ολοχρονικα. 

Πχ για την γραμμή Θεσσαλονίκης Σποραδες πιστεύω ότι μια σωστή διαχείριση της θα ήταν να επιδοτείται 60 ημέρες (η δρομολογια ποσα αντιστοιχούν) με υποχρέωση ο ανάδοχος να εκτελέσει ελευθερα δρομολόγια άλλες 45 ημέρες . Το κράτος θα γλυτώσει μισθώματα 45 ημερών , ο πλοιοκτήτης θα έχει την ευκαιρία να βγάζει το κατιτις αυτές τις 45 ημέρες απο τα εισιτήρια και οι 60 επιδοτούμενες ημέρες θα ειναι ένα κίνητρο για να υπάρξει ενδιαφερόμενος , να στηριχθεί η γραμμη και να χτιστεί και να βοηθήσει τα νησια να επεκτείνουν κατα το δυνατόν την τουριστική περίοδο .

 

 

Posted

Για τη Θεσσαλονίκη κατά την άποψή μου την απάντηση την έχει δώσει ο @Nick the Greek, επιδότηση Ιούνιο και Σεπτέμβριο. Ο κόσμος 3 σεζόν την έμαθε την γραμμή, αν αυτός ήταν ένας λόγος της επιδότησης. Είναι αδιανόητο να συζητάμε αν θα βγει επιδότηση  Ιούλιο - Αύγουστο με ταχύπλοο σε γραμμή που είχε κόσμο. 

Posted

Να πω και εγώ μια σκέψη ( ίσως υπερβολική) που έκανα για την συγκεκριμένη γραμμή. Θα μπορούσε ταχύπλοο  με αναχώρηση στις 07:00 από Θεσσαλονίκη για σκοπελο 10:10 - Αλόννησο 10:35 - σκιαθο 11:40   Αναχώρηση προς βολο στις 12:00 ( με ταχύτητα συμβατικού βολος 14:00 αναχώρηση 15:00 ( ταχύτητα συμβατικού ) σκιαθο 17:00 ταχύτητα ταχύπλοου επιστροφή σκόπελο 17:50 Αλόννησο 18:15 Θεσσαλονίκη 21:25   Το παραπάνω δρομολόγιο θα μπορούσε να γίνεται 5 φορές την εβδομάδα χωρίς άλλη αναχώρηση από βολο μετά τις 15:00 εκείνες τις ημέρες για να μαζεύει και όλη την κίνηση από βολο σε ι.χ και επιβάτες….. ( να επισημάνω ότι χρόνια πριν μπει στην γραμμή βολος σποραδες η seajets η Hellenic με το εξπρές σκιαθος είχε 3 μήνες το χρόνο διπλό από βολο για σποραδες πρωινό και απογευματινό όπου 5 ημέρες την εβδομάδα έπιανε μέχρι Αλόννησο. Πρωινή αναχώρηση στις 08:00 απογευματινή 16:30 η 17:00 . 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...