Jump to content
Shipfriends

Aqua Solution (IMO 6918560)


Recommended Posts

Posted (edited)

Καλημέρα. Καθ'οδόν για Πειραια το νέο απόκτημα Ελληνικής Εταιρείας..... Το πλοίο δούλευε σαν πλωτό ξενοδοχείο στην Β.Ευρώπη και όπως φαίνεται ετοιμάζεταιγια νέα καριέρα στην Ελλάδα... 

 

_________________________________________________________________________________________

(1969, ex-Prinsessan Christina, Safe Christina, Stena Nordica, Europafarjan I, Lion Prince, Stena Prince , Commodore, Palau, Wind Solution)

Edited by Nick the Greek
tag
  • polmyt changed the title to Wind Solution
Posted

Ιδιαίτερο πλοίο. Έχει 100 καμπίνες με μονο κρεβάτι.Βέβαια αρκετά ευρύχωρες. και παίρνει καπου 180 αυτοκίνητα. Απο οτι θυμάμαι ειχε 8 μηχανές και τωρα δουλεύουν οι 7.

Posted

 Το πλοίο μέσα είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Όντως 1 μηχανή είναι off εδώ και χρόνια, καθώς σαν πλωτό ξενοδοχείο ποτέ δεν χρειάστηκε ταχύτητα.

 

Posted

Πάντως επειδή δουλευε σαν accomodation ship, εχει καιρό να δουλέψει σε full ρυθμούς.Συν τοις άλλοις οποτε δούλευε πηγαινε με τις 6 απο τις 8, μου ειχαν αναφέρει πως περίπου σε ενα ημερολογιακο χρονο δουλευε τις μηχανές σε μέρες ,το πολυ  20 μέρες (καπου 500 ώρες). Για να έρθει στα "μεταφορικά" του σύγκαλα ,θέλει δουλειά σιγουρα.

Posted (edited)

Άκουσα ότι κάποιος θα βάλει πλοίο Ηγουμενίτσα Μπρίντιζι με κυπριακή σημαία ξέρει κανείς τίποτα γιαυτό??? 

Ένα ενδεχόμενο είναι το νέο απόκτημα του Αρκουμάνη το Wind Solution το οποίο την Παρασκευή ξεκίνησε από την Αγγλία για το λιμάνι του Πειραιά

http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=2770924

 είναι το νέο απόκτημα του Αρκουμάνη Wind Solution  

Με το Galaxy ξέρει κανείς τι γίνεται??? Θα γυρίσει στην European seaways η όχι??? Μήπως γιαυτό φέρνει το Wind Solution 

 

Το ελληνική ακτοπλοϊα για το Wind Solution λέει ότι το πείρε ο Ηλιόπουλος και όχι ο Αρκουμάνης 

https://www.ellinikiaktoploia.net/στην-ελλάδα-έρχεται-το-wind-solution/

Edited by proud_ionian
move
Posted

το βαπόρι δεν το έχει πάρει ο αρκουμανης μάγκες, όσον άφορα το galaxy μέχρι τέλος του μηνά θα είναι στο όμορφο τραπανι και μετά θα έρθει να ετοιμαστεί για να πάει πριντεζι.

 

 

Posted

πάντως μέχρι να δούμε επίσημη ανακοίνωση όλα παραμένουν ρευστά... οι δικές μου πληροφορίες έδειχναν άνδρο ... αλλά δεν είμαι και 100% σίγουρος .... ίδωμεν!  

Posted

Απ' ότι βλέπω στο Σουηδό, η τελευταία "ανταγωνιστική" θα έλεγε κανείς σεζόν του πλοίου είναι το καλοκαίρι του 2007 που έκανε Salerno - Olbia. Και είναι πια 49 ετών, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό.

 

Επίσης βλέπω τις μηχανές του, που ο Σουηδός αναφέρει σαν Åtta Nohab-Polar. Δεν τις έχω ξανακούσει. Ανταλλακτικά άραγε υπάρχουν γι αυτές? 

 

Posted (edited)

Α μάλιστα. Λές να έχει ακόμη ανταλλακτικά? Δεν μπορώ να το φανταστώ, μια άλλη επιλογή είναι να δουλεύουν πχ οι μισές μηχανές εν Ελλάδι και να χρησιμοποιούνται οι υπόλοιπες για καννιβαλισμό. Παλιά μου τέχνη κόσκινο, για τον Ηλιόπουλο.

 

Παρεπιπτόντως, ας πάρουμε μια μικρή γεύση από τις προηγούμενές του μετενσαρκώσεις, με τη βοήθεια του αρχείου του υπογράφοντος.

Εδώ σαν Prinsessan Christina σε αυτό που νομίζω ήταν η αρχική του φορεσιά όταν και έκανε δρομολόγια από το Goteborg για Fredrikshavn.

Εδώ πάλι σαν Prinsessan Christina αλλά αυτή τη φορά με τα σινιάλα της Stena Line για την ίδια γραμμή

Και σε αυτήν την κάρτα σαν Lion Prince όταν και έκανε Halmstad - Grena ή αργότερα Varberg - Grena.

 

Να δούμε τι θα δούμε εν Ελλάδι. Όπως πάει το πράγμα, θα ξαναγυρίσει πίσω το King Μίνως και το Superferry από την Ερυθρά :rolleyes:

 

Edited by Nick the Greek
Posted (edited)
45 minutes ago, Nick the Greek said:

Να δούμε τι θα δούμε εν Ελλάδι. Όπως πάει το πράγμα, θα ξαναγυρίσει πίσω το King Μίνως και το Superferry από την Ερυθρά :rolleyes:

 

Σε καλυτερη κατασταση θα ειναι απο αυτο παντως!κ τι το superferry  που το διωξανε τοτε γιατι ηταν μεγαλο για τα λιμανια κ τωρα πανε τα θηρια τα 180 αντε να το πεις κ να το πιστεψει

Αλλα μην βαζεις κ ιδεες γιατι μας διαβαζουν😁😁😁

Edited by margaritis24
Posted

το πλοιο εσωτερικα ειναι σε παρα πολυ καλη κατασταση. οπως εχουμε πει και σε προηγουμενα ποστ 1 μηχανη ειναι εκτος διοτι δεν ειναι ευκολη η ευρεση ανταλλακτικων για τις δυσκολες nohab polar ... 

Posted

Ρε παιδια ξενοδοχειο ηταν. Ειναι δυνατον να ναι χειροτερο απο τα αλλα που ειναι στα χασανακια; Μην ειναι καλυτερο και απο αρκετα εδω μεσα σε χωρους. Αισθηση μου παντως ειναι οτι δεν θα κανει δρομολογια. Για ξενοδοχειο παει και παλι

Δεν ειναι δυσκολες οι Nohab Polar. Απλα ειναι και λιγο παλιες. 50 ετων μοντελο αισιως :P

Posted

Neptune, δεν είπα πουθενά πως είναι χειρότερο από τα Αιγυπτιακά, απλά έκανα ένα συνειρμό με βάση την ηλικία.

 

Αν έχεις δίκιο και το πλοίο έρχεται για ξενοδοχείο κι όχι για κανονικά δρομολόγια, κι αν επίσης δεχτούμε ως υπόθεση εργασίας το ότι είναι αγορασμένο από τον Ηλιόπουλο, γιατί αυτό κι όχι το Λατώ, στο οποίο έχουν ήδη πέσει χρήματα? Έχει αλλάξει κάτι?

Posted

Μπορεί τα λεφτά για το Wind Solution να είναι λιγότερα από ότι να επισκευαστεί το Λατω. Να προσθέσω ότι ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι είναι η Seajets η αγοραστρια εταιρεία. 

Posted

Επίσης αν θυμαμαι δεν έχει πολυ μεγάλο υψος γκαράζ , το οποίο θα απέτρεπε την χρηση του σε δρομολογια οπου θα ειχε φορτηγα

Posted

Από τις πιο έξυπνες αγορές που έγιναν τα τελευταία χρόνια, θεωρώ.

Μπορει να χρησιμοποιηθεί σαν accomondation ship για πρόσφυγες ανά πάσα στιγμή (αν πχ αυριο το πρωι ζητηθει πλοιο για πρόσφυγες το συγκεκριμένο επειδή υπήρξε στο παρελθόν accomondation ship επί πολλά έτη θα είναι η καλύτερη εν Ελλάδι επιλογή) , και επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα ενδοκυκλαδικά, στις Αζόρες, ή σε οποιοδήποτε δρομολόγιο δεν έχει ανάγκη για ταχύτητες καθώς το μέγεθός του είναι πολύ καλό για την Ελλάδα....

Η ηλικία είναι ένα ζήτημα βέβαια, αλλά με καλή συντήρηση (δεν ξερω και σε τι κατάσταση είναι) όλα λύνονται....

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...