Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Όπως μαθαίνουμε από Τασμανούς συνασθενεις, ο πολιτειακός πρωθυπουργός της Τασμανίας επιβεβαιώνει τα παραπάνω. Τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα:D. Τα SPOT IV & V, θα παραληφθούν, το ΙV τις επόμενες εβδομάδες, θα τελειώσει το fitting out στην Τασμανία και μετά θα είναι διαθέσιμα για ναύλωση, γιατί οι νέες υποδομές στο λιμάνι του Devonport (ντόκοι, linkspans κλπ), θα είναι έτοιμα το νωρίτερο τον Οκτώβριο του 2026. Υπάρχει και... worst case scenario: Φεβρουάριος του 2027.

Αν δεν βρεθεί ναυλωτής που να προσφέρει συμφέροντα ναύλο, αλλά και να διασφαλίζει την σωστή διαχείριση των πλοίων (άρα Βόρεια Ευρώπη ή Βόρεια Αμερική), τα πλοία θα παροπλιστούν στην Τασμανία. Θα μεσολαβήσει δε η κυβέρνηση ώστε ο ένας πολιτειακός φορέας (Τasports), να μην χρεώσει τον άλλον (ΤΤ)

Αυτά λέει η πρωθυπουργάρα, σε μία μακροσκελέστατη δήλωση με φράσεις οπως: δεν κοιτάμε πίσω, κοιτάμε μπροστά και άλλες κλαπ...διες.

 

Posted (edited)
22 hours ago, proud_ionian said:

Νέα BBCιώτικα: Το πλοίο πάει στο Leith για παροπλισμό, αλλά και για το τελευταίο μέρος του fitting out, το οποίο υπό Κ.Σ. θα γινόταν στην Τασμανία.

Δεν θέλουν να μείνει άλλο στη Rauma, για να μην πάθει ζημιές από τις χαμηλής θερμοκρασίες του χειμώνα. 

Εννοείται ότι το BBC δεν αποφεύγει τις συγκρίσεις των δύο "ferries fiascoes", Σκωτίας και Τασμανίας, τα οποία έχουν αρκετές ομοιότητες.

Υπάρχουν έντονες αντιδράσεις στην Τασμανία, τόσο για το ενδεχόμενο ναύλωσης, όσο και για το ενδεχόμενο παροπλισμού στο εξωτερικό. Κυκλοφορούν σκέψεις για παροπλισμό τους στο λιμάνι της πρωτεύουσας της Τασμανίας Hobart ή ακόμη και της περιστασιακής δρομολόγησής τους από το Hobart προς το Geelong.

Προσωπικά θεωρώ ότι όποια απόφαση και αν ληφθεί, δεν ξεπλένει την ξεφτίλα. Η ιστορία, της ναυπήγησης δύο νέων ferries για να αντικατασταθεί το δίδυμο των πρώην fast, είχε ξεκινήσει πριν περίπου δέκα χρόνια, ώστε να έχουν αντικατασταθεί το 2018 που θα έκλειναν 20ετία. Αναβολή στην αναβολή, μέχρι να βρεθούν κονδύλια, να δούμε αν μπορεί να τα φτιάξει η incat, να επαναδιαπραγματευθούμε με τους Φινλανδούς και εν τέλει να έχει περάσει μια δεκαετία, να έχει διπλασιαστεί το τελικό κόστος  (με τις παρεμβάσεις στα λιμάνια) και να μην ξέρουμε πότε θα δρομολογηθουν 

Edited by proud_ionian
ορθογραφια
Posted

Σε μια προσπάθεια να ξεφύγει επικοινωνιακά από το φιάσκο των νέων Spirit και του λιμανιού του Devonport, ο πολιτειακός πρωθυπουργός της Τασμανίας εξήγγειλε την πρόθεση της πολιτειακής κυβέρνησης να συγχωνεύσει την ΤΤ Line (διαχειρίστρια των ferries), την TasPorts διαχειρίστρια των λιμανιών και την TasRail (τον τασμανικό ΟΣΕ). Σκοπός είναι να δημιουργηθεί ενιαίος φορέας μεταφορών και διαχείρισης εμπορευμάτων.

Τρεις πολιτειακές εταιρίες (ας πούμε στα δικά μας δεδομένα, τηρουμένων των αναλογιών πάντα, ιδιοκτησίας της περιφερειακής αυτοδιοίκησης), θα συγχωνευτούν για να είναι πιο αποτελεσματικές. Σαν να συγχωνεύαμε εδώ, προ ιδιωτικοποίσεων, τον ΟΣΕ, την Ελληνική Ακτοπλοΐα, τους ΟΛ όλης της Ελλάδας και την Ολυμπιακή. 

Posted

το λιμανι γιατι αργησε τοσο;αφου τα καραβια για να γινουν θελουν 2 χρονια σχεδον,τωρα ειναι ετοιμα κ θελουν κ 2 χρονια ακομα;

Posted (edited)

Tα είπαμε και εδώ.

Δεν είναι απλά θέμα να φτιαχτεί ένας ντόκος και ένα linkspan. Χρειάζονται και άλλες παρεμβάσεις.

Προφανώς, όλο το ζήτημα της απόκτησης 2 νέων πλοίων για την αντικατάσταση του τωρινού διδύμου, το έχουν χειριστεί εξ αρχής ερασιτεχνικά και με μόνο κριτήριο τις εντυπώσεις στους Τασμανούς ψηφοφόρους. Διαβάστε παλιότερα ποστ σε αυτό το τόπικ και στο τόπικ της γραμμής.

1 hour ago, proud_ionian said:

Σε αντιπαραβολή με τα παραπάνω ας θυμηθούμε πως είχε κινηθει πριν δεκα χρόνια η Marine Atlantic, όταν είχε "κοντύνει" το Blue Putees για να χωρά στα λιμάνια ή λίγα χρόνια πιο μετά όταν παρήγγειλε το Ala'suinu με συγκεκριμένες διαστάσεις, διαφορετικές από τα υπόλοιπα e-flexers.

Πραγματικά είναι εντυπωσιακή η διαφορά προσέγγισης μεταξύ Καναδών και Αυστραλών

Edited by proud_ionian
  • 2 weeks later...
Posted (edited)
On 10/30/2024 at 9:00 AM, proud_ionian said:

Υπάρχουν έντονες αντιδράσεις στην Τασμανία, τόσο για το ενδεχόμενο ναύλωσης, όσο και για το ενδεχόμενο παροπλισμού στο εξωτερικό. Κυκλοφορούν σκέψεις για παροπλισμό τους στο λιμάνι της πρωτεύουσας της Τασμανίας Hobart ή ακόμη και της περιστασιακής δρομολόγησής τους από το Hobart προς το Geelong.

Ο πολιτειακός πρωθυπουργός της Τασμανίας συνεχίζει τις αναρτήσεις του στα sm για το φιάσκο:

Ξεκαθαρίζει ότι η παραμονή στη Σκωτία, του IV αρχικά, θα είναι προσωρινή, μέχρι βα ολοκληρωθούν εκείνες οι εργασίες που επρόκειτο να πραγματοποιηθούν στην Τασμανία.

Δεν τίθεται θέμα άμεσης καθόδου των πλοίων στην Τασμανία ή παροπλισμού τους εκεί, γιατί το κόστος θα είναι τεράστιο.

Τα πλοία θα ναυλωθούν για να έχουν έσοδα και ήδη υπάρχει ενδιαφέρον.

Τα εργα στο Devonport έχουν ξεκινήσει...

Αυτα λέει ο περιφερειάρχης Tasssie:D. Έχουμε πολλά να δούμε ακόμη.

Edited by proud_ionian
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...