Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Οταν μιλαμε για ενα πλοιο κ κοστιζει 219.εκ € μου φαινονται πολλα για το μεγεθος του!!!εκτος εαν εχω μεινει τοσο πισω στις κατασκευες πια 

Edited by margaritis24
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...
Posted

Ακυρώθηκε η παραγγελία της TT-Line Tasmania με το ναυπηγείο Flensburger Schiffbau-Gesellschaft για τη κατασκευή δυο πλοίων. Η TT-Line Tasmania υπέγραψε προσύμφωνο με το ναυπηγείο Rauma Marine Constructions για τη κατασκευή των δυο πλοίων με παράδοση στα τέλη του 2022 και τέλη του 2023 αντίστοιχα.

  • 4 months later...
Posted

Τρωει ακυρο και το τροποποιημενο project.

η πολιτειακη κυβερνηση της τασμανιας, επικαλουμενη τις οικονομικες συνεπειες της πανδημιας, απερριψε και το σχεδιο ναυπηγησης των δυο νεοτευκτων στη Φινλανδια.

Η προθεση αντικαταστασης των δυο πρωην Superfast παραμενει, αλλα αφου ληφθει υπ'οψιν η αναγκη διατηρησης θεσεων εργασιας στον ευρυτερο κατασκευαστικο κλαδο, στην Αυστραλια και στην Τασμανια ειδικοτερα.

Quote

there needed to be more consideration of local content and manufacturing jobs in Tasmania and Australia as part of the overall vessel replacement project.

 

Posted (edited)

ολο αυτον τον καιρο υπαρχει μια εντονη συζητηση στην τασμανια, στα εκλεγμενα οργανα της πολιτειας και οχι μονο, για το κατα ποσο ειναι εφικτος ο στοχος να κατασκευαστουν τα δυο νεα ferries εξ ολοκληρου εκει.

πολλοι εχουν πει οτι μονη τελικη φαση της κατασκευης μπορει να γινει σε αυστραλια/τασμανια και ανω του 50% των μερων των πλοιων θα εχουν κατασκευαστει εκτος.

η incat μπηκε στο παιχνιδι και λεει οτι μπορει να τα κατασκευασει στα ναυπηγεια της στην τασμανια και ανω του 90% των υλικων και της εργασιας, θα ειναι τασμανικης προελευσης.

εχουμε πολυ δρομο ακομη βεβαια, γιατι αν καταλαβαινω καλα, η incat δεν προτεινει συμβατικο ferry, αλλα αλουμινενια κατασκευη (αυτο ξερει να φτιαχνει),  

Edited by proud_ionian
Posted (edited)

Από κάτι βιντεάκια με καιρούς και swell που έχω δει,δεν νομίζω πως τα καταμαράν είναι ιδανική λύση...Ίσως αν μπορούσαν να έφτιαχναν εκεί δυο ταχύπλοα και να άφηναν ένα spirit of Tasmania όταν επικρατούν δυσμενής συνθήκες να κάνει το δρομολόγιο.Αν και αυτοί από ότι καταλαβαίνω θέλουν να φύγουν πλήρως τα πάλαι ποτέ superfasts

Edited by Champion Jet_2
  • 6 months later...
Posted

στο βιλαμπαχο ακομη ξυνουν, που ελεγε και η παλια διαφημιση.

παρα τον αρχικο ενθουσιασμο, η σκεψη για αλουμινενιο ferry εγκαταλειπεται (εχουν υπαρξει παρα πολλες αντιδρασεις, οσον αφορα την ασφαλεια και την αξιοπιστια τετοιου σκαφους στον ανοιχτο ωκεανο), ενω η austal και εμμεσως πλην σαφως, αφηνει να εννοηθει οτι για χαλυβδινο πλοιο,  το hull μαλλον θα ναυπηγειτο στο εξωτερικο και θα το εφερναν κατω για το fitting out.

απο οτι καταλαβαινω απο διαλογο αγγλοφωνων συνασθενων στο "ferries" το θεμα παει απο διαλογο σε επιτροπη και απο επιτροπη σε διαλογο. πριν το 2028, οταν τα superfast III & IV θα ειναι 30 ετων, δεν θα εχει ξεκινησει ταξιδια το διαδοχο ζευγος.

 

  • 1 month later...
Posted

τελικα μετα απο 8 περιπου μηνες, δημοσιας διαβουλευσης (που λεμε και εδω:P), εγκαταλειφθηκε η ιδεα να ναυπηγηθουν στην Αυστραλια και επιστρεφουμε στη Rauma. για συμβατικα συμφωνα με το αρχικο σχεδιο

Quote

The replacements for the Spirit of Tasmania vessels will chiefly be built overseas.

The decision comes seven months after establishing a taskforce to investigate whether all or parts of the new ferries could be built in Australia.

 

The vessel replacement taskforce's final report was handed down on Monday afternoon, with the government announcing it had opted to go down the path that TT-Line had originally identified as the most appropriate one.

 

TT-Line had recommended the new Spirits be built in Europe, and a memorandum of understanding had been signed with Finnish shipbuilder Rauma Marine Constructions, when the taskforce was established last year.

the advocate

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
Posted

Σύμφωνα με αυστραλέζικη εφημερίδα που επικαλείται το Ferries, έχει πληρωθεί η προκαταβολή και την άνοιξη ξεκινά η ναυπήγηση του πρώτου από τα δύο πλοία

  • 1 year later...
Posted

Τα υπάρχων Spirit of Tasmania όταν παραδοθούν τα καινούρια έχει ακουστεί τι θα γίνουν; Μου μοιάζει ιδανική λύση για την αντικατάσταση του Κρήτη και του Horizon από το 2024, εκτός αν η Attica ναυπηγήσει νέα βαπόρια που πιστεύω θα ήταν ακόμα καλύτερο σαν σενάριο.

  • 1 year later...
Posted (edited)
On 11/26/2023 at 10:42 AM, proud_ionian said:

Σύμφωνα με τον τοπικό τύπο της Τασμανίας και το ferries!, το ναυπηγείο δυσκολεύεται να τηρήσει το χρονοδιάγραμμα παράδοσης, λόγω έλλειψης εργατικού δυναμικού και καθυστερήσεων στην παράδοση ατσαλιού και πρώτων υλών γενικότερα 

Η τοπική κυβέρνηση της Τασμανίας και η TT,  επαναδιαπραγματεύθηκαν με τα ναυπηγεία τους όρους της συμφωνίας για τη ναυπήγηση των δύο νέων Spirit.

Ο ΠΘ της Τασμανίας είπε ότι συμφώνησαν στην εξάλειψη της ρήτρας για τη μη έγκαιρη παράδοση, καθώς και στην αύξηση του προϋπολογισμού κατά 81εκ Αυστραλέζικα Ντάλαρς.  Γύρω στα 50εκ έουρωζ. 

Αν κατάλαβα καλά, η αρχική συμφωνία προέβλεπε κλειστή τιμή και με τις ανατιμήσεις πρώτων υλών έμπαιναν μέσα. 

Η παράδοση του IV πάει για τέλος του χρόνου και του V για αρχές του 2025.

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Και ύστερα λέμε για τους δικούς μας...  Τελικά, όλοι τα ίδια σκατά είναι. Τι θέλω να πω.., έγινε μια συμφωνία που εξασφάλιζε και τα δύο μέρη. Έγινε ότι έγινε και αυξήθηκαν τα υλικά. Άκυρη η συμφωνία και δώσε μου την διαφορά (τα παραπάνω δηλαδή). Εάν είχε γίνει το αντίστροφο (υποτιμήσεις υλικών) και το ναυπηγείο τα αγόραζε φθηνότερα, θα γινόταν η ίδια επαναδιαπραγμάτευση και θα γυρνούσαν την διαφορά στην εταιρεία?? Την απάντηση την ξέρουμε. Εν ολίγοις, όπως και στο εν Ελλάδι επιχειρείν, στις ζημιές μαζί και στα κέρδη μόνοι μας. 

Posted

Πρόκειται για εταιρία που ανήκει στην Πολιτεία της Τασμανίας. Δεν είναι ιδιωτική εταιρία. Η εναλλακτική θα ήταν να μην προχωρήσει το πρόγραμμα και να μείνουν ημιτελή. Αν δεν με ξεγελούν τα αγγλικά μου, έβαλε και η Φινλανδική Κυβέρνηση το χέρι στην τσέπη, για να στηρίξει τα ναυπηγεία.

Όταν παίρνεις τέτοιες αποφάσεις κοιτάς και τη γενικότερη εικόνα. Ο αρχικός σχεδιασμός ήταν να έχουν έρθει οι αντοκαταστάτες του τωρινού διδύμου το 2017. Με την εμμονή της προηγούμενης πολιτειακής κυβέρνησης της Τασμανίας να φτιάξει... ocean going ταχύπλοα στη, ντόπια, incat, φτάσαμε στο 2021 για να πέσουν υπογραφές με τους Φινλανδούς. Δεν είχαν περιθώριο για άλλες καθυστερες.

  • 4 weeks later...
Posted (edited)
19 hours ago, proud_ionian said:

Το πρώτο Spirit θα έρθει σε λίγους μήνες, αλλά οι απαραίτητες αναβαθμίσεις στο Devonport πάνε για το 2026

Όπως μας λένε οι Αυστραλοί συνασθενείς, όχι μόνο θα αργήσουν τα έργα, αλλά το κόστος θα είναι τετραπλάσιο απο τον προϋπολογισμό.

Η εκτόξευση του συνολικού κόστους των νέων Spirit, τόσο των πλοίων καθ'αυτών, όσο και των λιμενικών υποδομών, αλλά και οι τροποποιήσεις της αρχικης σύμβασης που ειδαμε λιγα ποστ παραπάνω, θα διερευνηθούν από εξεταστική επιτροπή της πολιτειακής βουλής της Τασμανίας.

Να σημειώσω ότι, το δημοσίευμα του daily cargo news αναφέρει ότι ένα μέρος του fitting out θα γίνει από συνεργεία της Τασμανίας,  μετά την άφιξη των πλοίων εκεί.  Αυτό  σπρώχνει ακόμη πιο πίσω το χρόνο δρομολόγησης. Υποτίθεται ότι από το συνολικό προϋπολογισμό €560 εκ, τα €62 αφορούν εργασίες που θα γίνουν... Down Under.

Edited by proud_ionian
Posted

Γενικά κάτι συμβαίνει με τα "των θαλασσών" εκεί κάτω τώρα τελευταία. Μία τα υποβρύχια και η ιστορία της AUKUS, μία οι καινούριες φρεγάτες με τις υπερβάσεις κόστους τις υπερτιμολογήσεις και την καθυστέρηση, μία πρόσφατη με τα πλοία Γενικής Υποστήριξης και τις βλάβες, μία τωρινή με τα καινούργια Spirit, και έχει ο Θεός..! Τα λεφτά για τις υποδομές, όσο καθυστερούν και αυξάνονται τα υλικά και οι υπηρεσίες ελέω πληθωρισμού, τόσο αυτά θα παίρνουν την ανηφόρα. Η "πλάκα" είναι πως έχουμε να κάνουμε με κρατικό χρήμα, λεφτά των φορολογουμένων δηλαδή, και η αντίδραση των εκεί θεσμών, με αντίστοιχες περιπτώσεις των δικών μας, μόνο γέλωτα προκαλεί. 

https://flight.com.gr/australia-2-oilers-off/

Posted

Aς μείνουμε στο θέμα μας. Μην τα βάζουμε όλα στο blender.;).

H TT έχει παράδοση σε φουσκωμένους λογαριασμούς. Θυμίζω το Spirit of Tasmania III, καθώς και τις μελέτες για αντικατάσταση των Spirit από ταχύπλοα κατασκευασμένα από την Incat.

Posted (edited)

Στο θέμα μας μένουμε, απλά αυτό που θέλω να πω παραβολικά, είναι πως εκεί κάτω ή πρέπει να πέφτει μίζα, ή αντικρουόμενα συμφέροντα, ή ιδιοτελής σκοπιμότητες, και ότι έχει σχέση με τα της θάλασσας, να γίνονται μαντάρα, ετεροχρονισμένα, και εκτός κοστολογίου. 

Edited by Strofalos
  • 1 month later...
Posted

Η πολιτειακή κυβέρνηση της Τασμανίας ξήλωσε τον πρόεδρο της TT,  λίγο πριν καταθέσει στην επιτροπή δημοσίων οικονομικών και δαπανών (ή κάπως έτσι) της Τασμανικής Βουλής.

'Οπως αναφέρει το δημοσίευμα του Pulse Tasmania και όπως φανταζόμαστε όλοι μας με βάση όσα έχουμε διαβάσει στο πρόσφατο παρελθόν, η καθυστέρηση στην παράδοση των νέων Spirit και των συνοδευτικών υποδομών, αλλά και ο εκτροχιασμός του κόστους, συνδυαστικά με τις επιπλέον παραχωρήσεις στα ναυπηγεία, σε χρήμα και χρόνο, είχαν φέρει ένταση στις σχέσεις της εταιρίας με την πολιτειακή κυβέρνηση (που είναι και ο μοναδικός μέτοχος).

Τώρα μετά το ξήλωμα γίνεται σύστριγγλο. Ο αποκεφαλισμένος λέει ότι θα μιλήσει και θα πει αυτά που πρέπει, η αντιπολίτευση σηκώνει το θέμα και λέει ότι τον ξήλωσαν για να μην καταθέσει στη βουλή κατά της κυβέρνησης και άλλα πολλά  όμορφα που θυμίζουν τη γωνία Αμαλίας και Βασιλίσσης Σοφίας.

Posted

Αν έχω καταλάβει καλά από τα δημοσιεύματα, το μεγαλύτερο τους πρόβλημα είναι η εκτόξευση κόστους της αναβάθμισης των λιμενικών υποδομών. Πέρα από τις καθυστερήσεις στην παράδοση των νέων πλοίων.

Posted

Μην απατάσθε, δεν είμαστε μόνο εδώ στα Βαλκάνια οι λαδιάρηδες. Στα "καλά" τα μαγαζά να δείς τι γίνεται. Όποιος έχει όρεξη ας δεί επιγραμματικά την ιστορία της κατασκευής της Όπερας του Σύδνευ. Κάνει ακόμα και το παλιό ΠΑΣΟΚ, το Ορθόδοξο, να φαίνεται νηπιαγωγείο. Συγγνώμη για το ελαφρώς off-topic.

  • 2 months later...
Posted
On 9/12/2024 at 4:41 PM, proud_ionian said:

 

On 9/24/2024 at 3:12 PM, proud_ionian said:

 Όπως διαβάζουμε σε αντιπολιτευόμενα ΜΜΕ της Τασμανίας, στον Παλμό συγκεκριμένα, η καθυστέρηση δρομολόγησης οφείλεται στο ότι η πολιτειακή κυβέρνηση της Τασμανίας δεν θα έχει ολοκληρώσει εγκαίρως τα απαραίτητα έργα στο λιμάνι του Devonport. 

Το πιο ωραίο είναι ότι σκέφτονται να τα στείλουν για παροπλισμό στη Σιγκαπούρη μέχρι να ολοκληρωθούν τα εργα!!! Επισήμως γιατί έχει φθηνότερα λιμανιατικα, ανεπισήμως για να μην τα βλέπει ο κόσμος δεμένα και ανεβάζει θερμοκρασία. 

 

On 9/7/2024 at 11:15 AM, proud_ionian said:

Από ότι αναφέρουν ΜΜΕ της Τασμανίας και αγγλόφωνα fora συνασθενών, παραδίδεται 12.9.

Υπάρχει βέβαια η υποσημείωση ότι είναι αρκετά πράγματα να γίνουν ακόμη και θα χρειασθούν αρκετοί μήνες για να δρομολογηθεί.:blink:

Θυμίζει λίγο την Αττική Οδό και την ΕγνατίαB). Για να τηρηθούν οι προθεσμίες και να μην ενεργοποιηθούν οι ρήτρες, "παραδίδονταν" τμήματα τα οποία ήταν ημιτελή: πχ μια στενή λωρίδα ανά κατεύθυνση με εργοτάξιο το υπόλοιπο οδόστρωμα και εφευρίσκονταν διάφοροι "πιασάρικοι" νεολογισμοί: λειτουργική οδός, κυκλοφοριακή ετοιμότητα και άλλες μπούρδες. Στην πράξη όμως ήταν για ΙΧ και ελαφρά φορτηγά.

Τα τελευταία νέα από τον Παλμό της Τασμανίας είναι ότι η δρομολόγηση των Spirit πάει για τον Ιούλιο του 2026, αφου δεν προβλέπεται να έχουν ολοκληρωθεί νωρίτερα οι παρεμβάσεις στο λιμάνι του Devonport.

Υπάρχει σκέψη να ναυλωθούν τα πλοία ως τότε, αντί να δέσουν στη Σιγκαπούρη. Αυτό έχει προκαλέσει αντιδράσεις στην πολιτειακή βουλή της Τασμανίας. Ένα από τα επιχειρήματα είναι ότι θα έρθουν... μεταχειρισμένα B)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...