Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 5/16/2024 at 1:11 AM, Nick the Greek said:

Τολμώ να πώ ότι κάτασπρο, με ένα απλό, μεγάλο Β μονο στην τσιμινιέρα, θα ήταν πανέμορφο.

Προς το παρόν είναι κάτασπρο το Rigel V και έχει μπει το σινιάλο του Βεντούρη στη τσιμινιέρα του Rigel V. Από ότι ακούγεται το πλοίο δεν θα είναι έτοιμο το καλοκαίρι αλλά από τον Σεπτέμβριο.

  • 4 weeks later...
Posted

Τραυματισμός εργαζομένου στο Ε/Γ-Ο/Γ Rigel V στο Πέραμα

Quote

Τις μεσημβρινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή του Περάματος, για τον τραυματισμό ενός 38χρονου ημεδαπού εργαζόμενου σε επιβατηγό-οχηματαγωγό (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίο σημαίας Κύπρου, το οποίο βρίσκεται στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος για εργασίες επισκευής.

Συγκεκριμένα, ο 38χρονος τραυματίστηκε στο μικρό δάχτυλο του αριστερού ποδιού, κατά την εκτέλεση εργασιών στο χώρο του κάτω γκαράζ του πλοίου. Ο τραυματίας αρχικά μεταφέρθηκε με ιδιωτικό μέσο στο Κέντρο Υγείας του Κερατσινίου και στη συνέχεια στο Γενικό Νοσοκομείο Αττικής ¨ΚΑΤ¨, από όπου και εξήλθε.

Προανάκριση διενεργείται από το Δ’ Λιμενικό Τμήμα Περάματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.

 

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Posted (edited)

Αυτός ο βαπόραρος είναι ιδανικός για Αιγαίο!!!Και ειδικά για Χίο Μυτιλήνη που είναι μονο 170 μέτρα αλλά και για πάρα πολλές άλλες γραμμές.

Πριν μια 25αετια θα μπορούσε να αποτελέσει το αντίπαλο δέος σε πολλά νεοτευκτα.

 

Χώρια που έχει την ίδια ιπποδύναμη με την Αριάδνη που είναι 20 μέτρα μακρύτερη.Υπηρεσιακή πρέπει ναχει 25+ κόμβους!!! δυναμίτης!

Edited by nomikos
  • 3 weeks later...
Posted

Εφυγε με προορισμο το Δυρραχιο. Λογικα θα παει και Ιταλια για directiva οποτε κοντοζυγωνει η ωρα της εναρξης δρομολογιων.

Posted

Τα δρομολόγια δείχνουν μέχρι στιγμής οτι ξεκιναει 04/02 απο το Μπαρι για Δυρραχιο

Posted

 

Προφανώς και έγιναν πολλές αλλαγές/μετασκευέε άλλαξε όλο το ξενοδοχειακό από την αρχή, τα πάντα ξηλώθηκαν στους κοινοχρηστους. Πατώματα νέα σε όλο το πλοίο. Νέες Καλωδιώσεις. ακόμα και οι καμπίνες ξηλώθηκαν και έβαλαν, νέα κρεβάτια, στρώματα, έπιπλα, κουρτίνες. Μηχανολογικά έγινε τεράστιο upgrade και συντήρηση. Η επιβατική του χωρητικότητα από τα 700 άτομα αυξήθηκε στα 1030, το αν θα έβαζε 200 καθίσματα παραπάνω δεν σημαίνει κάτι, τα βάζει και μετά αν κριθεί ότι χρειάζεται, όπως και καμπίνες.

Δεν υπάρχει λόγος να πάει η χωρητικότητα σε τεράστια νούμερα 2.000 .

Posted

Αναμφίβολα μιλάμε για αναβάθμιση για την εταιρία αλλά και για τη γραμμή γενικότερα. Επίσης αποκαθίσταται κάπως η ισορροπία σε επίπεδο γκαράζ καθώς τα Rigel III και Rigel VII είναι πλοία με αρκετά διαφορετικά χαρακτηριστικά για να δουλεύουν μαζί...

  • 2 weeks later...
Posted

Το Rigel V στις 4 Φεβρουαρίου πέρασε και από PSC στο Bari το οποίο και άφησε πίσω του με μόλις 3 παρατηρήσεις.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...