Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 646
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...
Posted (edited)

Μιας και μιλάμε για εκτεταμένη μετασκευή από την εταιρία, κανένα φινιστρίνι στους κοινόχρηστους χώρους θα ανοίξουν ή θα μείνουν ως εχουν;

Edited by George...f
Posted

Ας δούμε τη γέφυρα που κλείνει από λίγο πιο κοντά, καθώς και την πρύμνη.

Οι κοινόχρηστοι χώροι αλλάζουν τελείως, και στη διαρρύθμιση, ό,τι υπήρχε έχει ξηλωθεί. Αν κρίνουμε από το Φιόρ, τους περιμένουμε ευήλιους με διακόσμηση συγκεκριμένης επιρροής. 

Posted

O καταπέλτης πλώρα θα παραμείνει -όπως στο Κεφαλλονιά- ή θα τον καταργήσουν τελείως; Πρύμα αριστερά θα γίνει διαπλάτυνση για ξεχωριστή ράμπα για το άνω γκαράζ;

  • 4 weeks later...
Posted

Σύγκρουση των σκαφών Σμύρνα με το Σταυρός στη Δραπετσώνα

Quote

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες σήμερα, το Β' Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ότι το πρυμνοδετημένο Ε/Γ-Ο/Γ ''ΣΜΥΡΝΑ'' Ν.Π. 12639, συγκρούστηκε ελαφρά με το επίσης πρυμνοδετημένο Ε/Γ-Ο/Γ ''ΣΤΑΥΡΟΣ'' Ν.Π. 10599, στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας, με αποτέλεσμα την πρόκληση υλικών ζημιών στην πρωραία αριστερή πλευρά του ''ΣΤΑΥΡΟΣ''.

Άμεσα στελέχη της οικείας Λιμενικής Αρχής μετέβησαν στην εν λόγω περιοχή, όπου υπήρχαν δύο (02) ρυμουλκά  τα οποία παρείχαν συνδρομή στο ''ΣΜΥΡΝΑ'', με σκοπό την ασφαλή του πρόσδεση.

Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δε διαπιστώθηκε θαλάσσια ρύπανση, ενώ από την οικεία Λιμενική Αρχή, που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους των δύο (02) πλοίων μέχρι την προσκόμιση των σχετικών μετά από ζημιά πιστοποιητικών από τους παρακολουθούντες τα πλοία νηογνώμονες.

 

Posted

Στο Σμύρνα έχουν κόψει από τη δεξιά πλευρά κάποιες λαμαρίνες πρίμα και έχουν ξεκινησει να ξηλώνουν τη πρυμνιά γέφυρα. Τα αποτελέσματα της επαφής με το Σταυρός διακρίνονται στη δεξιά πλευρά του Σμύρνα μετά το όνομα Unity Line.

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Οι εργασίες στο Σμύρνα προχωρούν. Ίσως δεν είναι τόσο εμφανείς εξωτερικά, αφού η πολλή δουλειά αφορά στο εσωτερικό. Το πλοίο μέσα είναι "γυμνό" από οτιδήποτε παλιό, γίνεται εργασία με ματσακόνι στα πατώματα, αλλάζει η διαρρύθμιση, ανοίχτηκε νέα είσοδος επιβατών από το ανώτερο γκαράζ, αλλάζουν οι παλιές καμπίνες τελικά, ενώ έχουμε το κλείσιμο της γέφυρας και τη νέα ράμπα με τις αλλαγές στην πρύμνη του πλοίου.

Edited by .voyager
Posted

Με τα δείγματα που έχει δώσει μέχρι σήμερα η Levante θα βγει πραγματικά στολίδι. Μακάρι να ξεκινήσει να δραστηριοποιείται και στο Αιγαίο σιγά σιγά τώρα που οι επιλογές και τα σινιαλα λιγοστεύουν.

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Posted

Παιδιά, εδώ έχει δέσει ο μισός στόλος και γίνονται συνδυαστικά δρομολόγιο για Ηράκλειο και Χανιά. Αυτήν τη στιγμή προέχει η επιβίωση όλων των εταιρειών, φαντάζομαι πως η έναρξη δρομολογίων του Σμύρνη, δεν είναι στις απόλυτες προτεραιότητες.  

  • 2 weeks later...
Posted (edited)
On 4/7/2020 at 4:13 PM, George...f said:

Γνωρίζουμε αν προχωράνε οι εργασίες στο πλοίο;

το πλοιο, απο οτι μου ειπαν, πρεπει να ειναι σε... safe mode. εχουν μεινει πισω οι εργασιες και δεν γινεται κατι αυτη τη στιγμη

Edited by proud_ionian
  • 3 weeks later...
Posted

Πάντως είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον το τελικό αποτέλεσμα πως θα είναι  ,ιδίως σε ένα πλοίο 43 ετών

  • 2 weeks later...
Posted

τα τελευταια exit polls:P λενε οτι, περα απο οσα ειχαμε δει ως τον ερχομο της πανδημιας (εκτεταμενα ξηλωματα και ελασματουργικες εργασιες σε πρυμη και βαρδιολες), δεν εχει γινει τπτ αλλο

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...