Panagia Ekatontapiliani Posted April 23, 2021 Posted April 23, 2021 (edited) Φωτογραφίες από την εσωτερική διακόσμηση του Σμύρνα έχουν ανεβεί σε ένα άρθρο του Ferry Shipping News. Edited April 23, 2021 by Panagia Ekatontapiliani
polmyt Posted April 23, 2021 Posted April 23, 2021 Σωστα ,μακετα πρεπει να ειναι.Ισως κανω λαθος αλλα εχω την εντυπωση οτι καποιες απο αυτες τις εχω δει στο facebook της Levante
proud_ionian Posted April 23, 2021 Posted April 23, 2021 εχω την εντυπωση, οτι στο εσωτερικο του πλοιου, περα απο ξηλωματα, δεν πρεπει να εχουν γινει ουσιαστικες εργασιες. αν ειχαν γινει θα ειχαμε δει απειρες φωτο και video, οπως ειχαμε δει πχ στην μεγαλη επισκευη του κεφαλονια πριν 2 χρονια.αυτος ειναι και ο λογος, πιστευω, η εταιρια αρκειται στην all time classic λυση του μακετου. ειμαι περιεργος επισης για το χρηματοδοτικο σχημα αυτου του project. παιζει τπτ απο ΕΣΠΑ ή Αναπτυξιακό;
Strofalos Posted April 24, 2021 Posted April 24, 2021 Σα να βλέπω το Fior σε μακέτο μου φαίνεται..! Τι στα κομμάτια, μια κοψιά είναι όλα τους τα σχέδια?
Panagia Ekatontapiliani Posted April 24, 2021 Posted April 24, 2021 Το αρχιτεκτονικό σχέδιο το έχει κάνει το ίδιο γραφείο, οπότε θα έχει πολλές ομοιότητες.
togias_k Posted May 3, 2021 Posted May 3, 2021 (edited) Εδώ το πως θα είναι η VIP καμπίνα Edited May 3, 2021 by togias_k
proud_ionian Posted June 12, 2021 Posted June 12, 2021 ατο insta της levante εχει ανεβει μια ακομη φωτο του πλοιου. η μονη εξωτερικη διαφορα που βλεπω ειναι οτι βαφτηκαν τα καινουργια παραπετα και οι κλειστες βαρδιολες πραγματικα ειμαι πολυ περιεργος, αν θα το δουμε ποτε να ταξιδευει παλι.
polmyt Posted June 12, 2021 Posted June 12, 2021 Για να συνεχιζοντα,εστω και χαλαρα ,οι εργασιες θεωρω οτι θα το δουμε να ταξιδευει Δεν μπορω να φανταστω οτι συνεχιζουν να πετανε χρηματα στο πλοιο ,απλως για να το στειλουν απεναντι
proud_ionian Posted June 12, 2021 Posted June 12, 2021 το πλοιο ανηκει στη levante δυο χρονια και μεχρι τωρα εχουν γινει ξηλωματα, ελαχιστες λαμαρινοδουλειες και παρα πολλα artist's impressions. με τις διαφορες στην τιμη scrap, μια χαρα παιρνει πισω οσα εδωσε
Kaptennemo Posted June 12, 2021 Posted June 12, 2021 (edited) Έτσι το βλέπω να καταλήγει στο τέλος , πόσο μέλλον και από πλευράς επιθεωρήσεων θα έχει το βαπόρι τέτοιας ηλικίας αλλά και ποσο χρόνο απόσβεσης θα χρειαστεί , δεν ξέρω το project από την αρχή δεν το πολυπιστεύω Edited June 12, 2021 by proud_ionian quote
Nick the Greek Posted June 12, 2021 Author Posted June 12, 2021 Σύμφωνα με τα κιτάπια μου, το light του πλοίου είναι περίπου 7,500 τόνοι. Αν η τιμή του σκράπ είναι στα 500 δολλάρια ο τόνος, η αξία του σε αυτό το επίπεδο είναι στα 3.75 εκατομμύρια δολλάρια αυτήν τη στιγμή. Υπενθυμίζω πως όταν είχε πουληθεί για κόψιμο το Μάρτιο του 2019, η τιμή ήταν 2.03 εκατομμύρια δολλάρια. Αν υποθέσουμε πως η Levante το αγόρασε για κάποια λίγα χρήματα πάνω από αυτό, και αν συνυπολογίσουμε τα λεφτά που φαίνεται να έχουν δαπανηθεί εξωτερικά τουλάχιστον, τότε με τις σημερινές τιμές θα μιλούσαμε χαλαρά για κέρδος γύρω στο 1 εκατομμύριο, αν έφευγε.
Takisg Posted June 12, 2021 Posted June 12, 2021 Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας!!! Εάν δεν κάνω λάθος είχε αγοραστεί 2,25 m $
Annivas Posted June 12, 2021 Posted June 12, 2021 (edited) Εγω πιστεύω ότι στην καλύτερη αν το δώσει τώρα για σκραπ θα πάρει τα χρήματα του πίσω … Μονο τρεις φυλακές το 24ωρα να βάλεις που χρειάζεται , P&I Club, λιμανιατικα , τεχνικος ασφαλείας και block fee contract με την κλάση ειναι περίπου 300.000 ευρω τον χρόνο . Επι δυο χρόνια που συμπληρώνει στην υφιστάμενη κατάσταση μιλάμε για 600.000 ευρώ . Απο εκεί και πέρα μένουν 900.000 ευρώ , που αν συνυπολογιστούν επιπλέον έξοδα σε μισθοδοσίες , συνεργεία , ναυπηγοί , plan approval ,αρχιτέκτονες, διαφημίσεις , δεν ξέρω αν περισσεύει τίποτα …. Πάντως όπως και να έχει , επειδή το όλο project είναι εξαιρετικά αμφίβολης ανταποδοτικότητας , δεν θα ήταν επιχειρηματικό λάθος να το έστελνε εν τοπω αναψυξεως έστω και με μηδενικό κέρδος η με μικρη ζημιά . Επικοινωνιακά σίγουρα δεν θα ήταν ιδανική περίπτωση αλλά επιχειρηματικά ίσως θα ήταν η ενδεδειγμένη λύση . Edited June 12, 2021 by Annivas
Shippihs Posted June 12, 2021 Posted June 12, 2021 Παρα τη μικρή πρόοδο ,προχωράει το πλοιο πάντως. Αυτές τις μέρες ξυνονται οι λαμαρίνες στο ντεκ της γέφυρας .Αλλά και να το ετοιμάσουν τώρα (βάση του πλάνου ), με τις 14 μέρες καραντίνα που έχει η Τουρκία, μύγες θα κουβαλάει
pilot Posted June 12, 2021 Posted June 12, 2021 Θα μπορούσε ίσως να χτυπήσει κάποια άγονη γραμμή (ειδικά κάποια απο τις νεες προβλεπόμενες), ή να δηλωθεί κάπου του χρόνου για τη σεζόν 2022-2023. Σε αρκετές γραμμές μπορώ να το φανταστώ. Απεναντίας, επιτυχία στο εγχείρημα Θεσσαλονίκη- Σμύρνη υπό αυτές τις συνθήκες δεν μπορώ να φανταστώ
kostis Posted June 13, 2021 Posted June 13, 2021 Συμφωνώ με τον @pilot. Θα μπορούσε ενδεχομένος να το χρησιμοποιήσει σε κάποια άλλη γραμμή, έστω να βγάζει τα έξοδα του, και αν και εφόσον κάποια στιγμή στο μέλλον τα πράγματα για την γραμμή που αποκτήθηκε βελτιωθούν να δρομολογηθεί εκεί. Αν επιλέξει να το στείλει απέναντι και θελήσει πάλι να χτυπήσει τη γραμμή αυτή, θα χρειαστεί να αγοράσει άλλο και να το ετοιμάσει, ενώ τώρα θα το έχει έτοιμο.
proud_ionian Posted July 10, 2021 Posted July 10, 2021 (edited) Άλλο ένα αφιέρωμα με εξωτερικές φωτό και μακέτες. Εσωτερικές φωτό δεν επιτρέπονται για λόγους ασφαλείας, γιατί τα πολύπλοκα μηχανολογικά του συστήματα, είναι λυμένα και ανοικτά. Έτσι λέει το ρεπορτάζ του kefaloniapress Στον Κάλβο και το Κεφαλονιά δεν υπήρχε θέμα ασφαλείαςμε τις εσωτερικές φωτό. Εκεί βλέπεις γίνονταν και εσωτερικές εργασίες Edited July 10, 2021 by proud_ionian
stelios Posted July 12, 2021 Posted July 12, 2021 Είναι τόσο υπερβολικός ο ενθουσιασμός και το γλύψιμο που καταντάει γκροτέσκο. Ακόμα και τα πληρωμένα δημοσιεύματα θέλουν μια άλφα τέχνη για να μη θυμίζουν τρολάρισμα. Quote Τα πάντα υπό την επίβλεψη και έγκρισή του, δεν διστάζει να ξαναγκρεμίσει τοίχους, να ανοίξει νέα παράθυρα αν αυτό είναι πιο λειτουργικό για τους επιβάτες και το πλήρωμα.
fourtounakis Posted July 12, 2021 Posted July 12, 2021 Η συντάκτις του μετα-χωροχρονικού αυτού άρθρου - κατά πάσα πιθανότητα - πλανάται.
proud_ionian Posted July 12, 2021 Posted July 12, 2021 (edited) σιγουρα δεν πλαναται. η συντακτις και το συγκεκριμενο site, πανε "αγκαλια" με τη levante απο το 2014 που πρωτοδρομολογηθηκε το φιορο. προσωπικα επιμενω σε οσα ειχα πει πριν λιγο καιρο. On 4/24/2021 at 1:17 AM, proud_ionian said: εχω την εντυπωση, οτι στο εσωτερικο του πλοιου, περα απο ξηλωματα, δεν πρεπει να εχουν γινει ουσιαστικες εργασιες. αν ειχαν γινει θα ειχαμε δει απειρες φωτο και video, οπως ειχαμε δει πχ στην μεγαλη επισκευη του κεφαλονια πριν 2 χρονια.αυτος ειναι και ο λογος, πιστευω, η εταιρια αρκειται στην all time classic λυση του μακετου. ειμαι περιεργος επισης για το χρηματοδοτικο σχημα αυτου του project. παιζει τπτ απο ΕΣΠΑ ή Αναπτυξιακό; Edited July 12, 2021 by proud_ionian
Annivas Posted August 24, 2021 Posted August 24, 2021 Αναφέρεται κάποιο περιστατικό πυρκαγιάς . Μπορει να το ελέγξει κάποιος ;;
Panagia Ekatontapiliani Posted August 24, 2021 Posted August 24, 2021 Πρέπει να έχει πιάσει φωτιά κοντά στη τσιμινιερα.
Nikos_Chania Posted August 24, 2021 Posted August 24, 2021 Απο προχθές που πέρασα απ τα περιξ, η τσιμινιερα δεν φιλοξενούσε το κίτρινο σινιαλο της Levante. Δεν ξέρω πόσο καιρό τώρα το έχουν σβήσει αλλά ας το αναφέρουμε να μας βρίσκεται...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now