Petros P Posted June 6, 2023 Posted June 6, 2023 Ποιος ειπε οτι κοιταγαν το Σμυρνα, μπορει να το κοιτουσε αλλος,μπορει και κανεις 😇
Panagia Ekatontapiliani Posted June 7, 2023 Posted June 7, 2023 Το Smyrna Di Levante το κοίταζε για ναύλωση η Intershipping και όχι AML
Annivas Posted June 7, 2023 Posted June 7, 2023 Νομίζω ότι είναι πολύ κοντά στην ολοκλήρωση της συμφωνίας για 7 μήνες.
Ferry Himuka Posted June 7, 2023 Posted June 7, 2023 45 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Τελικά η ναυλώτρια εταιρεία θα είναι η Intershipping Θα ναυλώσει η Intershipping δηλαδή 2 πλοία μαζί?
spiroszante Posted July 3, 2023 Posted July 3, 2023 On 6/7/2023 at 3:00 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Smyrna Di Levante το κοίταζε για ναύλωση η Intershipping On 6/7/2023 at 3:22 PM, Annivas said: Νομίζω ότι είναι πολύ κοντά στην ολοκλήρωση της συμφωνίας για 7 μήνες. Ο Ιούλιος μπήκε και επικρατεί απόλυτη ησυχία. Να υποθέσουμε ότι χάλασε η δουλειά στο παρά πέντε με την Intershipping και θα συνεχίσει να είναι δεμένο? Επίσης πριν από λίγες μέρες είχε ακουστεί ότι θα ναυλωθει στον Ευγενίδη επειδή δεν είναι έτοιμος ο Άνεμος, αλλά τελικά ναύλωσε το Πρέβελης αντί για αυτό.
allk Posted July 3, 2023 Posted July 3, 2023 Επιθεωρηθηκε από την aegean sea lines βρέθηκε ακατάλληλο για εκεινη
spiroszante Posted July 4, 2023 Posted July 4, 2023 Ο λόγος που βρέθηκε ακατάλληλο ποιος είναι αν επιτρέπεται?
mvin Posted July 4, 2023 Posted July 4, 2023 Προφανώς το περιορισμένο ξενοδοχειακό που έχει για τέτοια γραμμή
spiroszante Posted July 4, 2023 Posted July 4, 2023 Αν φταίει το ανύπαρκτο ξενοδοχειακό του,τότε τι να πω... Αποτυχημένη επένδυση από τον Θεοδόση.Εδωσε ένα σκασμό λεφτά για να το αγοράσει,και να το προσαρμόσει στα πρότυπα της εταιρείας του,το έβαλε σε μια γραμμή που δεν είχε ψωμιά πιστεύοντας ότι θα ανέβει πολύ η κίνηση και θα έχει μέλλον και να το αποτέλεσμα...Η Σμύρνη απέτυχε παταγωδώς(μπήκε μέσα γύρω στα 2,5-3εκ) και τώρα είναι δεμένο μη μπορώντας ή δεν θέλοντας να το αγοράσει ή να το ναυλώσει καμία άλλη εταιρεία(Ελληνική η ξένη) ή να το δρομολογήσει η Λεβάντε σε άλλη γραμμή της ακτοπλοΐας μας. Και σκέφτομαι τα μέλη του πληρώματος που δούλεψαν σε αυτό.Άλλα μέλη έχουν πάει σε άλλα πλοία της Λεβάντε(συν και ο cpt Χρήστος Μωραϊτης του Κεφαλονιά),άλλα θα έχουν πάει σε άλλα πλοία άλλων εταιρειών(πχ Attica, Ηλιόπουλος) και άλλα που θα έχουν μείνει χωρίς δουλειά μετά το δέσιμο του πλοίου.
BS CHIOS Posted July 5, 2023 Posted July 5, 2023 Στο site της Levante λέει πως μπορεί να μεταφέρει 948 επιβάτες.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 5, 2023 Posted July 5, 2023 Σύμφωνα με την εταιρεία του έχει πρωτόκολλο 948 επιβάτες με 224 κρεβάτια.
pilot Posted July 5, 2023 Posted July 5, 2023 Πολύ μικρότερο και από του Ανέμου (με πάσα επιφύλαξη, εάν δεν έχει "ξηλωθεί" κάτι στο μεταξύ) και από το Πρέβελη
nomikos Posted July 5, 2023 Posted July 5, 2023 Που τους χωράει όλους αυτούς;Στο μισό σαλόνι που έχει;.Αν υποθέσουμε ότι 224 επιβάτες μένουν στις καμπίνες μένουν 700 άτομα.Τα 150 χοντρικά στο μισό σαλόνι,οι 550 έξω;;;!!! Αυτός είναι ο λόγος που δε ναυλώθηκε.. Και κατά τη γνώμη μου αν ήθελαν να του βρουν ρόλο καλύτερα να το δρομολογούσαν Κυλλήνη Ζάκυνθο,Πόρο για τις νταλίκες και ένα άλλο βαπόρι από Ιόνιο να το έριχαν κάπου στο Αιγαίο.Για παράδειγμα το Κεφαλονιά που 20αρίζει.Γραμμή;Δυτικές σε συνεργασία με ΑΝΜΕΖ ή Σποράδες σε συνεργασία με ΑΝΕΣ.. Υγ Ξέχασα έχει και καμιά 200αρια αεροπορικά αλλά και πάλι μένουν 350 έξω,είναι πολλοί..
Svo Posted July 5, 2023 Posted July 5, 2023 (edited) 3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Σύμφωνα με την εταιρεία του έχει πρωτόκολλο 948 επιβάτες με 224 κρεβάτια. 1 hour ago, nomikos said: Υγ Ξέχασα έχει και καμιά 200αρια αεροπορικά αλλά και πάλι μένουν 350 έξω,είναι πολλοί.. Στο site της εταιρίας αναφέρεται ως ικανότητα μεταφοράς επιβατών 948. Οπότε είναι σαν να μας δίνει την μέγιστη ικανότητα που έχει το πλοίο. Και επειδή η μέγιστη ικανότητα μεταφοράς επιβατών ενός πλοίου είναι υπολογισμένη για τους Θερινούς μήνες μπορούμε να υποθέσουμε πως υπολογίζονται και τα καθίσματα στους εξωτερικούς προστατευμένους χώρους . Τους χειμερινούς μήνες το πρωτόκολλο θα είναι μειωμένο. Edited July 5, 2023 by Svo
spiroszante Posted July 5, 2023 Posted July 5, 2023 (edited) Φίλε nomikos στη Ζάκυνθο(μώλος Αγ.Διονυσιου),δε χωράει για να δέσει λόγω μεγέθους όπως επίσης σε Πόρο και Κυλλήνη. Edited July 5, 2023 by spiroszante
Smyrna Posted July 5, 2023 Posted July 5, 2023 Αν δε με απατά η μνήμη μου πριν κάποια χρόνια στη Ζάκυνθο είχε έρθει το μεγαλύτερο σε μήκος βαστερβηκ
spiroszante Posted July 5, 2023 Posted July 5, 2023 Σωστός,μόνο που εδώ στη Ζάκυνθο έδενε στο μώλο του Αγ.Νικολάου (Πόρτο),όπως και το Νήσος Σάμος ως Ionian Queen.
marioskef Posted July 5, 2023 Posted July 5, 2023 On 7/4/2023 at 10:27 PM, spiroszante said: Αν φταίει το ανύπαρκτο ξενοδοχειακό του,τότε τι να πω... Αποτυχημένη επένδυση από τον Θεοδόση.Εδωσε ένα σκασμό λεφτά για να το αγοράσει,και να το προσαρμόσει στα πρότυπα της εταιρείας του,το έβαλε σε μια γραμμή που δεν είχε ψωμιά πιστεύοντας ότι θα ανέβει πολύ η κίνηση και θα έχει μέλλον και να το αποτέλεσμα...Η Σμύρνη απέτυχε παταγωδώς(μπήκε μέσα γύρω στα 2,5-3εκ) και τώρα είναι δεμένο μη μπορώντας ή δεν θέλοντας να το αγοράσει ή να το ναυλώσει καμία άλλη εταιρεία(Ελληνική η ξένη) ή να το δρομολογήσει η Λεβάντε σε άλλη γραμμή της ακτοπλοΐας μας. Και σκέφτομαι τα μέλη του πληρώματος που δούλεψαν σε αυτό.Άλλα μέλη έχουν πάει σε άλλα πλοία της Λεβάντε(συν και ο cpt Χρήστος Μωραϊτης του Κεφαλονιά),άλλα θα έχουν πάει σε άλλα πλοία άλλων εταιρειών(πχ Attica, Ηλιόπουλος) και άλλα που θα έχουν μείνει χωρίς δουλειά μετά το δέσιμο του πλοίου. Αν είναι να μπει μέσα μόνο 2-3 εκατομμύρια... καλά είναι... πολύ φοβάμαι ότι τα ποσά ειναι πολυ μεγαλύτερα...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 On 7/4/2023 at 7:12 PM, mvin said: Προφανώς το περιορισμένο ξενοδοχειακό που έχει για τέτοια γραμμή Κ δύσκολο στη μανούβρα γιά ορισμένα νησιά.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 11, 2023 Posted July 11, 2023 Το Smyrna Di Levante αναμένεται να δεξαμενιστει στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ από τις 10/08/23 έως τις 11/08/23.
Annivas Posted July 12, 2023 Posted July 12, 2023 Μπορεί να είναι επιθεώρηση απο υποψήφιους ναυλωτες η απλά ένα πλύσιμο της σιλικόνης ενόψει πιθανής επαναδραστηριοποίησης , η μια απλή επιθεώρηση ξηράς απο την κλάση ώστε να την πιστώσει και να έχει μπροστά του δυο χρόνια μέχρι τον επόμενο δεξαμενισμο .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now