proud_ionian Posted April 25, 2023 Posted April 25, 2023 @Petros P, μας είχε πει και ο @Nick the Greek παλιότερα ότι δεν ψάχνει ο φορέας/εκδοτικός οργανισμός ποιον να βραβεύσει, αλλά αυτοπροτείνονται οι ενδιαφερόμενοι. On 12/8/2018 at 1:50 PM, Nick the Greek said: Όπως έχω πεί και αλλού, σε κάτι τέτοια οι εταιρείες αυτοπροτείνονται, οπότε ας μην τρελαινόμαστε. Δεν είναι πως οι δημοσιογράφοι της Lloyd's List ξύπνησαν ένα πρωί και αναγνώρισαν την ποιότητα της Seajets. Κι ούτε και τους ενδιαφέρει να ψάξουν πιο βαθιά. Δεν έγιναν δα και πολλές μετασκευές.
Petros P Posted April 25, 2023 Posted April 25, 2023 Πάντως μου είχε κάνει εντύπωση πως πρέπει να ήταν η μόνη ελληνική εταιρεία και η αττικα πάει σε κάποιο άλλο forum τελευταία Και για να μην αδικώ , ήταν σε μια ανακοίνωση , δεν ανέφερε άλλη ελληνική αλλά ελεγε εταιρείες και τη levante among others
marioskef Posted April 25, 2023 Posted April 25, 2023 Αν και κατανοώ τη διάθεση για πειράγματα... παρ όλα αυτά ήταν μια πολύ καλή και προσεγμένη μετασκευή (σίγουρα στο ξενοδοχειακό κομμάτι) Οπότε συγχαρητήρια στην ομάδα...
proud_ionian Posted May 1, 2023 Posted May 1, 2023 On 3/21/2023 at 8:44 AM, proud_ionian said: Κυκλοφορεί ότι στελέχη και συνεργάτες του μονοπωλίου επισκέφθηκαν το πλοίο πριν λίγες μέρες. On 3/21/2023 at 8:51 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Σάββατο υπήρχε κόσμος έξω από το πλοίο και ήταν αναμμένο. On 3/21/2023 at 10:19 AM, proud_ionian said: Στην Attica αναφέρομαι. Υποτίθεται για την AML On 3/21/2023 at 11:22 AM, Annivas said: Δεν ξέρω αν μπορεί να κάνει αγορές για τους λόγους που προανέφερες αλλά ναυλώσεις σίγουρα μπορεί. Έκτοτε σιγή ιχθύος. Δεν έχει υπάρξει κάποια ουσιαστική πληροφορία.
spiroszante Posted May 1, 2023 Posted May 1, 2023 Αν δεν κάτσει η ναύλωση του στην Attica για το Μαρόκο,το βλέπω να μένει δεμένο όλο το καλοκαίρι στο Πέραμα...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 18, 2023 Posted May 18, 2023 Σήμερα παρατήρησα ότι στο Smyrna Di Levante έγινε άνοιγμα για μπαρκαριζο επιβίβασης στη δεξιά μπάντα του καταστρώματος Νο 5 (σε σημείο που νομίζω σε οδηγεί στην υποδοχή του πλοίου), όποτε αυτή η μετασκευή νομίζω ότι δείχνει το μέλλον του θα είναι προς χώρα που η επιβίβαση γίνεται με φυσούνες.
spiroszante Posted May 18, 2023 Posted May 18, 2023 Για να γίνονται αυτές οι εργασίες που ανέφερες, σημαίνει ότι μάλλον θα πάει Μαρόκο όπου η αποβίβαση- επιβίβαση των επιβατών γίνεται με φυσούνες (αν έχει προχωρήσει η δουλειά για ναύλωση του εκεί).
HS_4 Posted May 18, 2023 Posted May 18, 2023 (edited) Στη θέση του hellenic highspeed που είναι στο πρόγραμμα να πάει ή σαν εξτρα 4ο πλοίο; Edited May 18, 2023 by polmyt quote
mikoud Posted May 20, 2023 Posted May 20, 2023 Αν τελικά καταλήξει στη γραμμή Tangier Med - Algeciras για λογαριασμό της AML νομίζω ότι θα είναι το μεγαλύτερο σε ηλικία πλοίο που έχει διαχειριστεί ο όμιλος. Έχει γίνει πολύ ωραία μετασκευή αλλά παραμένει ένα σκαρί 46 Μάηδων.
Diagoras Posted May 21, 2023 Posted May 21, 2023 Αν όντως καταλήξει στο στενό εμένα μου φαίνεται πολύ καλή εξέλιξη και για το πλοίο, και για την AML. Καταρχάς, η εταιρία δείχνει να πατάει καλά και να επεκτείνεται σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική γραμμή, με πολλούς και παλιούς παίκτες. Όσο για το πλοίο, μπορεί να είναι μεγάλης ηλικίας αλλά πρέπει να έγινε πολύ καλή μετασκευή. Επίσης, μην ξεχνάμε και τι πλοία έχει ο ανταγωνισμός...κάποια απ' αυτά δεν κάνουνε ούτε για Μπρίντεζι-Αυλώνα😁. Εκτιμώ ότι στο ξενοδοχειακό κομμάτι θα είναι ίσως το καλύτερο πλοίο της γραμμής. Άλλωστε, τα δύο ήδη δρομολογημένα πλοία της AML θεωρώ ότι είναι τα καλύτερα για τον επιβάτη παρότι και αυτά είναι μεγάλης ηλικίας. Μόνο στο γκαράζ μειονεκτούν. Όσο για τις ταχύτητες, δεν τίθεται ζήτημα λόγω απόστασης.
proud_ionian Posted May 21, 2023 Posted May 21, 2023 Το Μαρόκο δίνει απόδοση λίγο πάνω από 1 Η AML όμως δίνει γύρω στο 2,5. Παρά τα όσα έχουμε ακούσει τους τελευταίους μήνες, δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο για ποιον θα ταξιδέψει το πλοίο εκεί, υπάρχουσα εταιρία ή πρωτοεμφανιζόμενη. Δεν είναι ξεκάθαρο σε εμάς. Οι πλοιοκτήτες του προφανώς και ξέρουν. Προσωπικά δεν το βλέπω για AML.
Diagoras Posted May 21, 2023 Posted May 21, 2023 Πολύ σωστή οπτική! Όσο παραμένει Πέραμα αξίζει το cash out😅. Σαν δεύτερη σκέψη μου περνάει η Balearia (που ναυλώνει αβέρτα) και έχει και ιστορικό με το Νήσος Χίος.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 21, 2023 Posted May 21, 2023 2 hours ago, proud_ionian said: Δεν είναι ξεκάθαρο σε εμάς. Οι πλοιοκτήτες του προφανώς και ξέρουν. Προσωπικά δεν το βλέπω για AML. Ούτε και εγώ πιστεύω ότι θα είναι η AML, μιας και η AML αναζητά ταχύπλοο για δίμηνη δρομολόγηση στη γραμμή Algeciras Tanger Med, επιπλέον του Hellenic Highspeed.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 On 5/20/2023 at 11:36 PM, Ferry Himuka said: Ξεγελάει αν δεν το ξέρεις όμως Το κάνεις 35+ από κάποια χαρακτηριστικά που δεν κρύβονται με όλα τα φτιασιδώματα.
maritime_diamonds_sam Posted May 25, 2023 Posted May 25, 2023 Αυτό το πλοίο μόνο εμένα μου φαίνεται ιδανικό για την γραμμή Μυτιλήνη Χίο Πειραιά? .Αν λέω πχ υπήρχε μια ναύλωση από την Attica, η ακόμη και η διεκδίκηση της γραμμής από την levante,Πάντος είναι κρίμα να κάθεται ενώ μπορούσε κάπου να αξιοποιηθεί έστω και για λίγο
pilot Posted May 25, 2023 Posted May 25, 2023 2 hours ago, maritime_diamonds_sam said: Αυτό το πλοίο μόνο εμένα μου φαίνεται ιδανικό για την γραμμή Μυτιλήνη Χίο Πειραιά? Συμπληρωματικά ίσως ναι ως 3ο πλοίο στην αιχμή, ως βασικός παίκτης της γραμμής nope! Σε κάθε περίπτωση σύντομα το παπόρο θα ξαναέχει μάλλον ρόλο κάπου στην θάλασσα του Αλμποράν,,,,
Ferry Himuka Posted May 25, 2023 Posted May 25, 2023 5 hours ago, maritime_diamonds_sam said: Αυτό το πλοίο μόνο εμένα μου φαίνεται ιδανικό για την γραμμή Μυτιλήνη Χίο Πειραιά? Μην το βλέπεις μεγάλο σε μέγεθος και σε ξεγελάει... Το ξενοδοχειακό του είναι μικρότερο και από τον ταξιάρχη...
spiroszante Posted May 27, 2023 Posted May 27, 2023 On 5/21/2023 at 1:33 PM, Diagoras said: Σαν δεύτερη σκέψη μου περνάει η Balearia (που ναυλώνει αβέρτα) και έχει και ιστορικό με το Νήσος Χίος. Για την Balearia ταξιδεύουν ναυλωμένα 4 πλοία:Wasa Express,Rusadir,Visborg και Tom Sawyer (το δεύτερο με option αγοράς). Να ναυλώσει και 5ο? Δύσκολο το βλέπω για Balearia.
Diagoras Posted May 28, 2023 Posted May 28, 2023 (edited) Σωστός. Νομίζω έχει κι άλλα ναυλωμένα, ένα εξ αυτών είναι σίγουρα το Kerry. Βγάζοντας ΑML και Balearia μένει η FRS, η Trasmediterranea και η Inter Shipping. Από αυτές μόνο η τελευταία έχει πιθανότητες δεδομένου ότι το Med Star απ' ό,τι βλέπω είναι ανενεργό από το Γενάρη οπότε ίσως χρειάζεται πλοίο για το καλοκαίρι. Edited May 28, 2023 by Diagoras
proud_ionian Posted May 28, 2023 Posted May 28, 2023 Για να δουμε που θα παει. Με αυτα που ακουσαμε χτες, αλλαζουν τα δεδομενα. Μην το δουμε Τουρκία με επιδότηση 11 hours ago, proud_ionian said: ...το ζουμί είναι στην παρακάτω δήλωση του Γ.Γ. Quote Η σπουδαία επένδυση που έγινε πέρυσι (με το Smyrna στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Σμύρνη) άνοιξε δρόμους. Θεωρώ ότι το κράτος θα κάνει για ακόμη μία φορά αυτό που πρέπει. Πέρυσι το κάναμε, άλλες δυσκολίες δεν μας επέτρεψαν να αξιοποιηθεί. Μας ενδιαφέρει το Βόρειο Αιγαίο και η επένδυση στη γραμμή. Εσείς αξιολογείται τη σύνδεση με την Τουρκία θεωρούμε όμως ότι τέτοια πλοία θέλουμε να συνδέουν τις δύο χώρες. Αν βάλουμε μέσα και τη Λήμνο και τη Λέσβο θα είναι ακόμα καλύτερα για να δώσουμε μια ακόμα δυνατότητα στη μεταφορά των προϊόντων και των ανθρώπων. Αφήνει ανοιχτό παράθυρο για επιδότηση του Θεσσαλονίκη Τουρκία, με την προσθήκη Λήμνου και Λέσβου.
Diagoras Posted May 28, 2023 Posted May 28, 2023 "Το κράτος θα κάνει για ακόμα μια φορά αυτό που πρέπει", νομίζω είναι η φράση της 5ετίας όσον αφορά την ελληνική ακτοπλοΐα...
Strofalos Posted May 28, 2023 Posted May 28, 2023 Αντιπολίτευση υπάρχει για να μην κάνει (το κράτος) αυτό που φανταζόμαστε ή κι αυτή τέκνων βρούτε..?
Diagoras Posted May 29, 2023 Posted May 29, 2023 Δεν υπάρχει ούτε κατά φαντασία. Αλλά και να υπήρχε, ανεξαρτήτως απόχρωσης, πιο πολύ θα ηθικολογούσε λόγω ζήλειας που δεν παίρνει μέρος στην εξόφθαλμη μαρμίτα παρά από υπεράσπιση δημόσιου συμφέροντος😁.
Nick the Greek Posted June 6, 2023 Author Posted June 6, 2023 On 5/28/2023 at 10:03 PM, Diagoras said: "Το κράτος θα κάνει για ακόμα μια φορά αυτό που πρέπει", νομίζω είναι η φράση της 5ετίας όσον αφορά την ελληνική ακτοπλοΐα... Τώρα που η Attica ναύλωσε το Stena Vinga, και μη μπορώντας να φανταστώ πως θα ναυλώσουν και δεύτερο βαπόρι, τι χαμπάρια μάστορα με το Smyrna di Levante? Εμένα προσωπικά μου είχε κάνει εντύπωση και που το συζητούσαν το συγκεκριμένο στην Attica. Υπό την έννοια πως το πλοίο καίει MGO. Γιατί να πας να κλείσεις ένα πλοίο που πέρα από την προχωρημένη του ηλικία, καίει ένα καύσιμο που κοστίζει για πλάκα 300 δολλάρια ο τόνος παραπάνω? Εκτός αν δεν βρίσκεις οτιδήποτε άλλο, το οποίο είναι ένα άλλο πλαίσιο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now