blue star myconos Posted September 13, 2023 Posted September 13, 2023 Πω πω αυτό το καημένο το σμύρνα δεν παίρνει καθόλου καλά στην Ελλάδα
spiroszante Posted September 14, 2023 Posted September 14, 2023 (edited) Και από τότε που δεξαμενιστηκε (τον Αύγουστο),δεν έχει ακουστεί το παραμικρό για το ποιο θα είναι τελικά το μέλλον του επειδή μου φαίνεται ότι εκεί στη Levante κρατούν κλειστά τα στόματα τους (όπως και στη περίπτωση του Κοντέσσα για το πότε θα ξεκινήσουν εργασίες και πότε θα έρθει). Edited September 14, 2023 by proud_ionian Ελεος
gtogias Posted September 14, 2023 Posted September 14, 2023 Άμα δεν έχουν νεότερα, τι να πουν; Ανακοινώσεις, stories, ειδήσεις, βγάζεις όταν έχεις νέα που μπορούν να δημοσιευτούν.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 14, 2023 Posted September 14, 2023 54 minutes ago, spiroszante said: Και από τότε που δεξαμενιστηκε (τον Αύγουστο),δεν έχει ακουστεί το παραμικρό Μπορεί ο δεξαμενισμός να ήταν για να ανανεώσει τα πιστοποιητικά του.
spiroszante Posted September 15, 2023 Posted September 15, 2023 ...ή για να επιθεωρηθεί από υποψήφιο αγοραστή (που δεν το νομίζω).
Mike18 Posted September 26, 2023 Posted September 26, 2023 Υπάρχει κινητικότητα στο πλοίο καθώς η τσιμινιερα καπνίζει από νωρίς το πρωί
proud_ionian Posted October 1, 2023 Posted October 1, 2023 Το χαμπάρια από τον βάπορα; Εξακολουθεί η κινητικότητα;
proud_ionian Posted October 7, 2023 Posted October 7, 2023 Aπό ότι φαίνεται, εξακολουθεί. Είναι αναμένο (τουλάχιστον είναι τα πρωινά) και γίνονται μικροεργασίες (βαψιματάκια κλπ). Αυτά απ' έξω
Kaptennemo Posted October 28, 2023 Posted October 28, 2023 Ετοιμάζεται για κάπου το πλοίο; Ζητάνε πληρώματα
spiroszante Posted November 7, 2023 Posted November 7, 2023 Σύμφωνα με τη φωτογραφία που ανέβασε ο Αρακλειανός μαζί με τα Νήσος Σάμος και FF Andros,το μπανεράκι ''Θεσσαλονίκη-Σμύρνη γραμμή φιλίας''(στα τούρκικα) με τις σημαίες Ελλάδας-Τουρκίας και το ''Bulurum.com'' έχουν πλέον σβηστεί από τη δεξιά μπάντα.
proud_ionian Posted November 7, 2023 Posted November 7, 2023 (edited) On 10/28/2023 at 11:01 AM, Kaptennemo said: Ετοιμάζεται για κάπου το πλοίο; Για Νέο Μώλο. Θα μεθορμίσει τις επόμενες μέρες. Edited November 7, 2023 by proud_ionian Πέραμα - Νέος Μώλος, Γραμμή Φιλίας 😜
spiroszante Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 Αυτή την ώρα με τη συνοδεία των ρυμουλκών Παντοκράτωρ και Λέων πηγαίνει προς Δραπετσώνα.Το μπανεράκι της γραμμής φιλίας και από την αριστερή μπάντα έχει σβηστεί.
Strofalos Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 Πραγματικά, τι όνειρο είδε αυτός ο Θεοδόσης, ένας Θεός ξέρει... Κανονικά, βάζεις κάτι που έχεις ή ναυλώνεις κάτι στα μέτρα που θεωρείς πως χρειάζεται, πας δοκιμαστικά, κάνεις ταμείο και βλέπεις και κάνεις. Αυτός εξαρχής μπουμ μετασκευές, μπουμ έξοδα, μπουμ ανοίγματα, χωρίς να ξέρει τι θα του αποδώσει το πλοίο. Να τα αποτελέσματα μετά. Ελπίζω μόνο μην βαρέσει κάνα κανόνι και μείνουν τόσες οικογένειες στον δρόμο.
giorgos_k Posted November 9, 2023 Posted November 9, 2023 Και το θέμα είναι ότι έριξε λεφτά σε ένα πλοίο 45 ετών το οποίο δύσκολα θα κολλήσει σε άλλη γραμμή (τουλάχιστον εντός Ελλάδας). Ιόνιο δεν χωράει στο βύθισμα, Αιγαίο έχει μικρό ξενοδοχειακό και στο εξωτερικό προς ώρας είναι απαγορευτική η ηλικία του.
blue star myconos Posted November 9, 2023 Posted November 9, 2023 Άρα ποιες λύσεις υπάρχουν; Υπάρχει καμία ; ή... θα ξαναπάει Τουρκία για τελευταίο ταξίδι;
spiroszante Posted November 9, 2023 Posted November 9, 2023 Ο Θεοδόσης χάλασε πολλά εκατομμύρια πάνω του (αγορά-μετασκευή-ανακαίνιση όλα μαζί) για να το κάνει καινούριο και θα το πουλήσει...για σκραπ??
blue star myconos Posted November 10, 2023 Posted November 10, 2023 (edited) Υπάρχει όμως κάποια γραμμή που να μπορεί να πάει ; Edited November 10, 2023 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted November 10, 2023 Posted November 10, 2023 Όπως εχει αναφερθεί πολλές φορές, οι ξενοδοχειακοί χώροι του πλοίου είναι περιορισμένοι (ο @mpolo είπε ευστοχα σαν του Ταξιάρχη). Σε γραμμές με αρκετή επιβατική κίνηση, ακόμη και εποχική, θα υπήρχαν πολλές διαμαρτυρίες και στριμωξίδι (και στις γραμμές του Ιονίου). Σε πολλά λιμάνια, από αυτά που το έχουμε "στείλει" εμείς, θα δυσκολευόταν όχι τόσο λόγω βυθίσματος, αλλά λόγω μεγέθους γενικότερα και ελικτικών δυνατοτήτων. Δεν αρκεί το pitch. Βάλτε στην εξίσωση ότι οι άγκυρες του είναι σε μία μπόμπα, όχι ιδιαίτερα γρήγορη και αυτό θα το δυσκόλευε σε αρκετά νησιωτικά λιμάνια. Στις υπάρχουσες γραμμές της Levante, θα μπορούσε να πάει μόνο επικουρικά το καλοκαίρι, να κάνει καύσιμα και φορτηγά τις 5 ζορικες εβδομάδες του καλοκαιριου. Δεν μπορει να αποτελέσει μόνιμη παρουσία Προσπαθούμε (εμείς εδώ), να το φανταστούμε κάπου, με το σκεπτικό: τόσα λεφτά έπεσαν πάνω του, κάτι πρέπει να κάνει. Κατά τη γνώμη μου είναι λανθασμένη προσέγγιση. Δεν είναι δυνατόν για κάθε επιχειρηματική αποτυχία, να υπάρχει εγγυημένη κρατική επιδότηση. Από εκεί και πέρα στην Ελλάδα ζούμε και από τη στιγμή που πήρε πρόπερσυ άγονη το νυν Άγιος Γεώργιος, όλα μπορεί να συμβούν.
nomikos Posted November 10, 2023 Posted November 10, 2023 (edited) Μία γραμμή που ταιριάζει και θα μπορούσα να το φανταστώ είναι Δυτικές Κυκλάδες με προέκταση Σαντορίνη.Η γραμμή έχει πολύ νταλικομάνι και το Χειμώνα δεν έχει πολλούς επιβάτες. Σε συνεργασία με ΑΝΜΕΖ.. Edited November 10, 2023 by nomikos
Stratos Posted November 10, 2023 Posted November 10, 2023 Ίσως θα μπορουσε από Κόρινθο ή Πάτρα (τύπου Ν.Ροδος). Στην πραγματικότητα μόνο μεταπώληση χρειάζεται..
fourtounakis Posted November 10, 2023 Posted November 10, 2023 3 hours ago, proud_ionian said: Όπως εχει αναφερθεί πολλές φορές, οι ξενοδοχειακοί χώροι του πλοίου είναι περιορισμένοι (ο @mpolo είπε ευστοχα σαν του Ταξιάρχη). Σε γραμμές με αρκετή επιβατική κίνηση, ακόμη και εποχική, θα υπήρχαν πολλές διαμαρτυρίες και στριμωξίδι (και στις γραμμές του Ιονίου). Σε πολλά λιμάνια, από αυτά που το έχουμε "στείλει" εμείς, θα δυσκολευόταν όχι τόσο λόγω βυθίσματος, αλλά λόγω μεγέθους γενικότερα και ελικτικών δυνατοτήτων. Δεν αρκεί το pitch. Βάλτε στην εξίσωση ότι οι άγκυρες του είναι σε μία μπόμπα, όχι ιδιαίτερα γρήγορη και αυτό θα το δυσκόλευε σε αρκετά νησιωτικά λιμάνια. Στις υπάρχουσες γραμμές της Levante, θα μπορούσε να πάει μόνο επικουρικά το καλοκαίρι, να κάνει καύσιμα και φορτηγά τις 5 ζορικες εβδομάδες του καλοκαιριου. Δεν μπορει να αποτελέσει μόνιμη παρουσία Προσπαθούμε (εμείς εδώ), να το φανταστούμε κάπου, με το σκεπτικό: τόσα λεφτά έπεσαν πάνω του, κάτι πρέπει να κάνει. Κατά τη γνώμη μου είναι λανθασμένη προσέγγιση. Δεν είναι δυνατόν για κάθε επιχειρηματική αποτυχία, να υπάρχει εγγυημένη κρατική επιδότηση. Από εκεί και πέρα στην Ελλάδα ζούμε και από τη στιγμή που πήρε πρόπερσυ άγονη το νυν Άγιος Γεώργιος, όλα μπορεί να συμβούν. Αψογα διατυπωμένη και εμπεριστατωμένη άποψη. Δυστυχώς αυτό το βαπόρι μετασκευάστηκε αποτι φαίνεται αποκλειστικά στα «πρότυπα» της γραμμής Θεσσαλονίκη - Σμύρνη, με ο,τι αυτό συνεπάγεται.
Annivas Posted November 10, 2023 Posted November 10, 2023 Όπως ειπώθηκε , το να βάλει στο Αιγαίο η εταιρεία το βαπόρι, θα πρέπει να αναλάβει ένα μεγάλο ρίσκο για ένα πείραμα με αβέβαια αποτελέσματα. Κακά τα ψέματα σχεδόν όλες οι γραμμές του Αιγαίου καλύπτονται, οπότε όπου και να πάει θα πρέπει να σπάσει αυγά και να ανταγωνιστεί έναν άλλον ή άλλους πλοιοκτήτες ο οποίος/οποίοι μπορούν για αντίποινα να απειλήσουν την αποκλειστικότητα που έχει η levante στις γραμμές νοτίου Ιονίου. Με άλλα λόγια μπορεί να πάει για μαλλί και να βγει κουρεμένη. Σχετικά με τις Δυτικές Κυκλάδες που ανέφερε ο φίλος @nomikos να θυμίσω ότι η levante αγόρασε το Ανδρέας Κάλβος, η Zante Ferries έφυγε από το Ιόνιο , οπότε θεωρώ ότι κι αυτή από την πλευρά της θα έχει εξασφαλίσει με κάποιο τρόπο την εκεχειρία με τους κίτρινους στις γραμμές που δραστηριοποιείται. Όσο αφορά το πλοίο και εγώ συμφωνώ ότι ήταν ένα επιχειρηματικό σφάλμα και γενικότερα όλο το concept. ίσως για λόγους απειρίας , πάντως από την αρχή μέχρι τέλους το έργο έχει λάθος πορεία. Καταρχήν αγοράστηκε ένα υπέργηρο πλοίο, το οποίο βρισκόταν λίγα μόλις μίλια μακριά από την τελευταία του προσέγγιση και επενδύθηκαν υπέρογκα ποσά για την ανακατασκευή του. Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται στα βαπόρια. Αυτά γίνονται από ανθρώπους με οικονομική επιφάνεια οι οποίοι αγοράζουν ένα παλιό αυτοκίνητο ή μια παλιά μοτοσυκλέτα την ανακατασκευάζουν για να έχουν μια αντίκα να την βλέπουν. Όσο και να ανακατασκευάσεις ένα υπέργηρο και σε κακή κατάσταση πλοίο, σίγουρα θα είναι πίσω είτε σε θέματα μεταφορικής ικανότητας, είτε σε θέματα ταχύτητας , είτε θα πρέπει να κάνεις θυσίες για να συμμορφωθεί με νέους κανονισμούς, είτε.... οπότε αυτομάτως γίνεται ευάλωτο στον ανταγωνισμό και δύσκολο στην διαχείρισή του μειώνοντας τις πιθανότητες κερδοφορίας. Επίσης το πλοίο μετασκευάστηκε από την αρχή μέχρι το τέλος βασιζόμενο στο concept της Τουρκίας και σε ενδεχόμενες απαιτήσεις που θα είχε η σύνδεση Ελλάδος - Τουρκίας. Ακόμη και η ομολογουμένως όμορφη διακόσμησή του έχει έντονο Ανατολίτικο στοιχείο , το οποίο αν π.χ πάει στην Σαντορίνη ή στην Ρόδο θα είναι εντελώς άκυρο. Με άλλα λόγια ένα πλοίο κατά την μετασκευή του δεν θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη μόνο οι απαιτήσεις μια συγκεκριμένης γραμμής. Θα πρέπει να γίνεται πρόβλέψη κατά τον σχεδιασμό, ώστε να μπορεί να γίνει εκμεταλλεύσιμο κατά το δυνατόν σε όσες περισσότερες γραμμές. Εκτός των άλλων έτσι ανεβαίνει η εμπορική του αξία και μπορεί να προσελκύσει αγοραστικό ενδιαφέρον.
Strofalos Posted November 10, 2023 Posted November 10, 2023 Να το γδύσουν και να προσπορίσουν το ξενοδοχειακό του στα υπόλοιπα πλοία της Λεβάντε (στα πρότυπα του ΠΝ που παίρνει πχ ραντάρ από εδώ και το πάει εκεί, κύρια πυροβόλα από εδώ και τα τοποθετεί παραπέρα) παίζει σαν σενάριο ή μόνο η Αλιάγα του μένει του πλοίου..?
ΘΗΣΕΑΣ Posted November 10, 2023 Posted November 10, 2023 Η όλη προσέγγισή σας μου θυμίζει την ταινία "Being John Malkovitch".
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 10, 2023 Posted November 10, 2023 9 hours ago, Strofalos said: Να το γδύσουν και να προσπορίσουν το ξενοδοχειακό του στα υπόλοιπα πλοία της Λεβάντε (στα πρότυπα του ΠΝ που παίρνει πχ ραντάρ από εδώ και το πάει εκεί, κύρια πυροβόλα από εδώ και τα τοποθετεί παραπέρα) παίζει σαν σενάριο ή μόνο η Αλιάγα του μένει του πλοίου..? Kανιβαλισμό το λένε αυτό
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now