Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ποιος ειπε οτι κοιταγαν το Σμυρνα, μπορει να το κοιτουσε αλλος,μπορει και κανεις 😇

  • Replies 651
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
45 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τελικά η ναυλώτρια εταιρεία θα είναι η Intershipping

Θα ναυλώσει η Intershipping δηλαδή 2 πλοία μαζί?

  • 4 weeks later...
Posted
On 6/7/2023 at 3:00 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Smyrna Di Levante το κοίταζε για ναύλωση η Intershipping 

 

On 6/7/2023 at 3:22 PM, Annivas said:

Νομίζω ότι είναι πολύ κοντά στην ολοκλήρωση της συμφωνίας για 7 μήνες.

Ο Ιούλιος μπήκε και επικρατεί απόλυτη ησυχία.

Να υποθέσουμε ότι χάλασε η δουλειά στο παρά πέντε με την Intershipping και θα συνεχίσει να είναι δεμένο? 

Επίσης πριν από λίγες μέρες είχε ακουστεί ότι θα ναυλωθει στον Ευγενίδη επειδή δεν είναι έτοιμος ο Άνεμος, αλλά τελικά ναύλωσε το Πρέβελης αντί για αυτό. 

Posted

Επιθεωρηθηκε από την  aegean sea lines βρέθηκε ακατάλληλο για εκεινη

Posted

Προφανώς το περιορισμένο ξενοδοχειακό που έχει για τέτοια γραμμή

 

Posted

Αν φταίει το ανύπαρκτο ξενοδοχειακό του,τότε τι να πω...

Αποτυχημένη επένδυση από τον Θεοδόση.Εδωσε ένα σκασμό λεφτά για να το αγοράσει,και να το προσαρμόσει στα πρότυπα της εταιρείας του,το έβαλε σε μια γραμμή που δεν είχε ψωμιά πιστεύοντας ότι θα ανέβει πολύ η κίνηση και θα έχει μέλλον και να  το αποτέλεσμα...Η Σμύρνη απέτυχε παταγωδώς(μπήκε μέσα γύρω στα 2,5-3εκ) και τώρα είναι δεμένο μη μπορώντας ή δεν θέλοντας να το αγοράσει ή να το ναυλώσει καμία άλλη εταιρεία(Ελληνική η ξένη) ή να το δρομολογήσει η Λεβάντε σε άλλη γραμμή της ακτοπλοΐας μας. 

Και σκέφτομαι τα μέλη του πληρώματος που δούλεψαν σε αυτό.Άλλα μέλη έχουν πάει σε άλλα πλοία της Λεβάντε(συν και ο cpt Χρήστος Μωραϊτης του Κεφαλονιά),άλλα θα έχουν πάει σε άλλα πλοία άλλων εταιρειών(πχ Attica, Ηλιόπουλος) και άλλα που θα έχουν μείνει χωρίς δουλειά μετά το δέσιμο του πλοίου.  

Posted

Πολύ μικρότερο και από του Ανέμου (με πάσα επιφύλαξη, εάν δεν έχει "ξηλωθεί" κάτι στο μεταξύ) και από το Πρέβελη

Posted

Που τους χωράει όλους αυτούς;Στο μισό σαλόνι που έχει;.Αν υποθέσουμε ότι 224 επιβάτες μένουν στις καμπίνες μένουν 700 άτομα.Τα 150 χοντρικά στο μισό σαλόνι,οι 550 έξω;;;!!!

Αυτός είναι ο λόγος που δε ναυλώθηκε..

Και κατά τη γνώμη μου αν ήθελαν να του βρουν ρόλο καλύτερα να το δρομολογούσαν Κυλλήνη Ζάκυνθο,Πόρο για τις νταλίκες και ένα άλλο βαπόρι από Ιόνιο να το έριχαν κάπου στο Αιγαίο.Για παράδειγμα το Κεφαλονιά που 20αρίζει.Γραμμή;Δυτικές σε συνεργασία με ΑΝΜΕΖ ή Σποράδες σε συνεργασία με ΑΝΕΣ..

Υγ Ξέχασα έχει και καμιά 200αρια αεροπορικά αλλά και πάλι μένουν 350 έξω,είναι πολλοί..

Posted (edited)
3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Σύμφωνα με την εταιρεία του έχει πρωτόκολλο 948 επιβάτες με 224 κρεβάτια.

 

1 hour ago, nomikos said:

Υγ Ξέχασα έχει και καμιά 200αρια αεροπορικά αλλά και πάλι μένουν 350 έξω,είναι πολλοί..

Στο site της εταιρίας αναφέρεται ως ικανότητα μεταφοράς επιβατών 948. 

Οπότε είναι σαν να μας δίνει την μέγιστη ικανότητα που έχει το πλοίο.

Και επειδή η μέγιστη ικανότητα μεταφοράς επιβατών ενός πλοίου είναι υπολογισμένη για τους Θερινούς μήνες  μπορούμε να υποθέσουμε πως υπολογίζονται και τα καθίσματα στους εξωτερικούς προστατευμένους χώρους .

Τους χειμερινούς μήνες το πρωτόκολλο θα είναι μειωμένο.

Edited by Svo
Posted (edited)

Φίλε nomikos στη Ζάκυνθο(μώλος Αγ.Διονυσιου),δε χωράει για να δέσει λόγω μεγέθους όπως επίσης σε Πόρο και Κυλλήνη.  

Edited by spiroszante
Posted

Αν δε με απατά η μνήμη μου πριν κάποια χρόνια στη Ζάκυνθο είχε έρθει το μεγαλύτερο σε μήκος βαστερβηκ

Posted

Σωστός,μόνο που εδώ στη Ζάκυνθο έδενε στο μώλο του Αγ.Νικολάου (Πόρτο),όπως και το Νήσος Σάμος ως Ionian Queen. 

Posted
On 7/4/2023 at 10:27 PM, spiroszante said:

Αν φταίει το ανύπαρκτο ξενοδοχειακό του,τότε τι να πω...

Αποτυχημένη επένδυση από τον Θεοδόση.Εδωσε ένα σκασμό λεφτά για να το αγοράσει,και να το προσαρμόσει στα πρότυπα της εταιρείας του,το έβαλε σε μια γραμμή που δεν είχε ψωμιά πιστεύοντας ότι θα ανέβει πολύ η κίνηση και θα έχει μέλλον και να  το αποτέλεσμα...Η Σμύρνη απέτυχε παταγωδώς(μπήκε μέσα γύρω στα 2,5-3εκ) και τώρα είναι δεμένο μη μπορώντας ή δεν θέλοντας να το αγοράσει ή να το ναυλώσει καμία άλλη εταιρεία(Ελληνική η ξένη) ή να το δρομολογήσει η Λεβάντε σε άλλη γραμμή της ακτοπλοΐας μας. 

Και σκέφτομαι τα μέλη του πληρώματος που δούλεψαν σε αυτό.Άλλα μέλη έχουν πάει σε άλλα πλοία της Λεβάντε(συν και ο cpt Χρήστος Μωραϊτης του Κεφαλονιά),άλλα θα έχουν πάει σε άλλα πλοία άλλων εταιρειών(πχ Attica, Ηλιόπουλος) και άλλα που θα έχουν μείνει χωρίς δουλειά μετά το δέσιμο του πλοίου.  

Αν είναι να μπει μέσα μόνο 2-3 εκατομμύρια... καλά είναι... πολύ φοβάμαι ότι τα ποσά ειναι πολυ μεγαλύτερα...

Posted

Μπορεί να είναι επιθεώρηση απο υποψήφιους ναυλωτες η απλά ένα πλύσιμο της σιλικόνης ενόψει πιθανής επαναδραστηριοποίησης , η μια απλή επιθεώρηση ξηράς απο την κλάση ώστε να την πιστώσει και να έχει μπροστά του δυο χρόνια μέχρι τον επόμενο δεξαμενισμο . 

Posted

Τις πρωινές ώρες υπάρχει ενεργοποίηση γεννήτριας 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...