proud_ionian Posted June 11, 2022 Posted June 11, 2022 ηγηφ On 6/8/2022 at 2:22 PM, Panagia Ekatontapiliani said: ...όπου υπάρχει οργασμός εργασιών. Ακουσα οτι δουλευουν δυο βαρδιες συνεργειων. Η εταιρια θελει το πλοιο ετοιμο... χτες. Οι περισσοτερες εκκρεμοτητες ειναι στο ανω γκαραζ και εξωτερικα, plus τα trials. Ξενοδοχειακο και κυριως γκαραζ, ειναι σχεδον ετοιμα. On 6/8/2022 at 3:09 PM, togias_k said: Ποτε υπολογίζεται να ξεκινήσει; Δεδομένου ότι δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τιμές, δρομολόγια κλπ Κανεναν μηνα περιπου τον θελει. Επισημη ανακοινωση δεν υπαρχει, αλλα οι διαρροες προς τα πληρωματα και τους συνεργατες της εταιριας, ειναι οτι θα παει στη γραμμη της Σμυρνης.
mpal21 Posted June 11, 2022 Posted June 11, 2022 Το πλοίο έχει ακόμα πολύ δουλειά και στο ξενοδοχείο και στο γκαράζ και στην μηχανή. Τουλάχιστον για δυο μήνες
Panagia Ekatontapiliani Posted June 11, 2022 Posted June 11, 2022 Μέσα στο γκαράζ είχε πάρα πολλά κιβώτια που υποθέτω ότι ήταν για το ξενοδοχείακο του.
proud_ionian Posted July 20, 2022 Posted July 20, 2022 (edited) τις τελευταιες μερες, η εταιρια εχει ανεβασει στα smστοχευμενες φωτο απο το εσωτερικο του πλοιου. μια γωνια απο τις αεροπορικες, ενα καθρεφτη απο wc, μια καμπινα, την πλωρη κλπ. πιστευω οτι δεν ειναι ασχετο απο οσα διαβασαμε στο τοπικ της γραμμης, για την υπαρξη και αλλων σκεψεων για τη γραμμη, απο πλευρας τουρκων μεταφορεων Edited July 20, 2022 by proud_ionian
Ferry Himuka Posted July 20, 2022 Posted July 20, 2022 Η γέφυρα με την μαύρη γραμμή έγινε πολύ όμορφη πάντως και έδωσε άλλον αερα στο πλοίο!! Πολύ πιο σύγχρονο!!
proud_ionian Posted July 20, 2022 Posted July 20, 2022 Πουν'το το πουλάκι μου; Να'το το πουλάκι μου Αυθόρμητο φωτορεπορτάζ του kefaloniapress, για το πόσο προχωρούν οι ετοιμασίες, στο πλοίο που θα ταξίδευε από τον Απρίλιο.
JohnR730 Posted July 20, 2022 Posted July 20, 2022 Να πούμε και του στραβού το δίκιο τα βαπόρι έγινε κουκλί.
ck037 Posted July 22, 2022 Posted July 22, 2022 Σήμερα βγαίνει για δοκιμαστικό! Η αλήθεια είναι ότι οι εργασίες είναι πίσω ακόμα!
Ferry Himuka Posted July 22, 2022 Posted July 22, 2022 Εδώ και μισή ώρα έχει βγει για δοκιμαστικό και δεν εχει πιάσει πάνω από 13 κόμβους
SuperRunner Posted July 22, 2022 Posted July 22, 2022 Κοντά στους 20 κόμβους έπιασε. Δεν είναι και άσχημα.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 22, 2022 Posted July 22, 2022 Μέχρι 19,7 για 5 λεπτά, το μεγαλύτερο διάστημα ήταν γύρω στους 18 κόμβους που θα είναι η υπηρεσιακή ταχύτητα του.
proud_ionian Posted July 22, 2022 Posted July 22, 2022 Έτοιμο και το αφιέρωμα από την επίσημη αγαπημένη της Levante Ferries
Nick the Greek Posted July 23, 2022 Author Posted July 23, 2022 On 7/20/2022 at 11:24 PM, JohnR730 said: Να πούμε και του στραβού το δίκιο τα βαπόρι έγινε κουκλί. Όπως έλεγε κι ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, "δε χωρά ουδεμία αμφιβολία επί τούτου". Η συγκεκριμένη εταιρεία έχει δείξει εξαιρετικά δείγματα και δε διστάζει να ξοδέψει χρήματα για να είναι τα πλοία της σε πολύ καλή κατάσταση, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Και μάλιστα έχουν και γούστο. Δεν κάνουν απλά μια ανανέωση ή μια κίτς σπατάλη χρημάτων. Τα εσωτερικά των πλοίων αποπνέουν σύγχρονο αέρα και καλαίσθητες επιλογές. Σε αυτό παίρνουν 12άρι. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό που κούρασε εώς νευρίασε ακόμη και τους πιο καλοπροαίρετους/ουδέτερους, ήταν η ατέρμονη προβολή γραφικών αναπαραστάσεων και φανφάρας μέσω σόσιαλ και τοπικών μέσων ενώ το πλοίο μέσα ήταν ακόμη κουφάρι. Και δικαιώνονται όσοι το υπεστήριζαν αφού μετά από τόσους μήνες εντατικής δουλειάς, ακόμα διαμορφώνεται εσωτερικά. Μπορεί να είναι σε μια μονοπωλιακή κατάσταση τώρα, αντικειμενικά όμως το προιόν τους είναι καλό. Και δεν έχουν καμία ανάγκη προβολή και σχετικές πρακτικές επιπέδου περασμένων δεκαετιών. Όταν φτάνεις να ασχοληθείς επισήμως με τον Κανένα που γράφει στο Πουθενά έναν Καζαμία για να γελάσουμε, τότε έχεις σοβαρό πρόβλημα επικοινωνίας. Παρεμπιπτόντως ευχαριστούμε για την τζάμπα προβολή του site, στο πρώτο έτος διοίκησης επιχειρήσεων, πρώτο εξάμηνο, διδάσκουν να μην κάνεις αυτό που έκαναν . Στο δια ταύτα, αν είναι να γίνει μια σύνδεση Θεσσαλονίκη - Σμύρνη, ας την προχωρήσουν. Θα χαρώ πολύ να δώ ένα ελληνικό πλοίο αντί μια ημισέληνο. Αλλά να είναι κάτι βιώσιμο κι όχι με βάση μια χαριστική επιδότηση που θα βγεί από τους φορολογούμενους. Το πλοίο είναι μεγάλης ηλικίας, από την άλλη έχουμε άλλα πολύ χειρότερα αναλόγου ηλικίας να ταξιδεύουν στην Ελλάδα, άρα μπορεί να σταθεί μια χαρά. Είμαι σίγουρος πως στη χειρότερη και να μην τους βγεί η Θεσσαλονίκη - Σμύρνη, μπορεί να βρεθεί καλή και προσοδοφόρος απασχόληση το πλοίο.
kefalonia94 Posted July 24, 2022 Posted July 24, 2022 Ξέρεις τι καλαισθησία έχει ο Κάλβος μέσα ή και έξω στο κατάστρωμα.... Μη με προκαλείς! χαχαχα Fior, Kefalonia και Smyrna ανανεώθηκαν ριζικά, στα άλλα δύο χρώμα άλλαξαν απλά (α και από πολύ γκρίνια βάλαν αεροπορικές στον Κάλβο γτ ο κόσμος καθόταν στα πατώματα σε περιόδους αιχμής)....
HoffysPlayz Posted August 12, 2022 Posted August 12, 2022 (edited) Το Smyrna Di Levante μόλις κάλεσε το Traffic του Πειραιά στο Κανάλι 13 για άδεια απόπλου από τον Ν.Μ.Δ και στη συνέχεια ενημέρωσε πως βιράρει τις άγκυρες του. Σύμφωνα με το AIS/Marine Traffic (😏) αναχωρεί με τη βοήθεια του ρυμουλκού "Νικόλαος Β". Edited August 12, 2022 by HoffysPlayz
Eolos ii Posted August 12, 2022 Posted August 12, 2022 Πραγματοποιήσε δοκιμαστικό απόπλου σήμερα και σύμφωνα με το marine traffic η ανώτατη ταχύτητα που ανέπτυξε ήταν 19.2kn
gtogias Posted August 12, 2022 Posted August 12, 2022 Δε νομίζω να ήταν δοκιμαστικό. Άλλο σκοπό είχε το σημερινό ταξίδι: Στα παρασκήνια από τα τηλεοπτικά γυρίσματα στο SMYRNA της Levante Ferries – Eντυπωσιάζει το πλοίο – Κεφαλονίτης ο καπετάνιο! (Pics & Vid) | kefaloniapress.gr
proud_ionian Posted August 12, 2022 Posted August 12, 2022 (edited) On 7/24/2022 at 12:50 AM, Nick the Greek said: ...Στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό που κούρασε εώς νευρίασε ακόμη και τους πιο καλοπροαίρετους/ουδέτερους, ήταν η ατέρμονη προβολή γραφικών αναπαραστάσεων και φανφάρας μέσω σόσιαλ και τοπικών μέσων ενώ το πλοίο μέσα ήταν ακόμη κουφάρι. Και δικαιώνονται όσοι το υπεστήριζαν αφού μετά από τόσους μήνες εντατικής δουλειάς, ακόμα διαμορφώνεται εσωτερικά[...] Στο δια ταύτα, αν είναι να γίνει μια σύνδεση Θεσσαλονίκη - Σμύρνη, ας την προχωρήσουν. Θα χαρώ πολύ να δώ ένα ελληνικό πλοίο αντί μια ημισέληνο. Αλλά να είναι κάτι βιώσιμο κι όχι με βάση μια χαριστική επιδότηση που θα βγεί από τους φορολογούμενους... On 8/7/2022 at 9:27 PM, Nick the Greek said: ...The second ship which is shining through her absence is the Smyrna, or Smyrna di Levante or Smyrna di Subsidy as I like to call her. Let's again take things from the beginning. When the ship arrived in Greece 3 years ago(yes, it's really been that long. She was 42 when she arrived, she is now 45), in classic Levante Ferries' fanfare we were let know by no uncertain terms that the ship was inspiring to commence a service between Thessaloniki and Izmir. During these 3 years we have been bombarded by videos, instagram posts and press with the amazing job which was being carried out and so on and so forth. Those of you into social media will surely recall. By the rythm things are moving now on this ship, the real story is that apart from some external jobs, the ship in the inside had really been a construction site. Why else would her owners be employing so many people for 16 hours per day(allegedly) over the last 2 months in order to finish up her conversion?... Μετα απο τριαμιση χρονια μακετες και artists' impressions, βλεπουμε επιτελους το πλοιο να ταξιδευει, οχι σε δρομολογιο, αλλα για το γυρισμα της διαφημισης. Οσο για το δημοσιευμα του Kefaloniapress που παρεθεσε ο @gtogias, ειναι πραγματικα... Βορειοκορεατικων προδιαγραφων Quote Η τελειότητα «δια χειρός» και… αγώνα του προέδρου της Levante Ferries Γιώργου Θεοδόση. Quote Η νομική διαχείριση αυτού του δρομολογίου είναι ένα επίτευγμα στο χάος της γραφειοκρατίας και των αυστηρών μέτρων στα τελωνεία των δυο χωρών, χάρη στη μεθοδικότητα του Γενικού Δ/ντη της Levante Ferries Στράτη Απέργη. Quote Ταυτόχρονα το δρομολόγιο θα λύσει και το πρόβλημα της άγονης γραμμής Μυτιλήνη – Θεσσαλονίκη- Μυτιλήνη Το δημοσιευμα σταθμος στην αδεσμευτη ερευνητικη δημοσιογραφια, δεν κανει καμια αναφορα στο οτι για να ξεκινησει το πλοιο, εγινε ολοκληρη μεθοδευση για να πεσει επιδοτηση. Edited August 12, 2022 by proud_ionian
Strofalos Posted August 13, 2022 Posted August 13, 2022 Τέτοιο γλυψιμο σε εταιρεία έχω χρόνια να διαβάσω στον τύπο. Όντως, καταστάσεις Κιμ-Γιόνγκ και κρατική τηλεόραση Πιονγιάνγκ το δημοσίευμα. Το ότι τόσα χρόνια είναι μια εταιρεία που εξυπηρετεί το βόρειο Αιγαίο και πας και βγάζεις επιδότηση για μια άλλη, για να κάνει και διεθνές ταξίδι, αυτό πραγματικά με ξεπερνάει.
Costas theodorou Posted August 15, 2022 Posted August 15, 2022 Το smyrna di levante ποτέ θα αρχίσει τα δρομολόγια γιατί ακουγόταν ότι θα αρχίσει στις 8 Αυγούστου και δεν έχει ξεκινήσει
Ferry Himuka Posted August 15, 2022 Posted August 15, 2022 Ούτε ωράρια δεν έχουν βγει... Σίγουρα θα αργήσει να ξεκίνησει
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now