polmyt Posted January 9, 2023 Posted January 9, 2023 Στην Κωνσταντινουπολη μπορει να κρατανε ακομα τα παλια τους πλοια αλλα ταυτοχρονα χτιζουν και καινουρια σε λιγο διαφορετικα σχεδια Ενα απο αυτα ειναι το αμφιπλωρο επιβατικο SH-KUCHKSU με ΙΜΟ 9764934. Ειναι χτισμενο το 2015 στη Γιαλοβα με μηκος 41 μετρα και πλατος 10 .Φοραει μηχανες SCANIA DI13 070M ,οι οποιες του δινουν μεγιστη ταχυητα 13 κομβων,ενω το πρωτοκολλο του ειναι 700 επιβατες Εσωτερικα ειναι λιτο με πολλες αεροπορικες καρεκλες και εχει και ενα μπαρ.Μπαινοντας υπαρχει η επιλογη να κατσει καποιος στο κατω σαλονι. ενω απο τη σκαλα που υπαρχει αμεσως μετα την εισοδο στο πλοιο ανεβαινεις στο πανω σαλονι ,οπου υπαρχει και η πορτα για το ανοιχτο καταστρωμα.Τα σαλονια του ειναι γενικα πολυ φωτεινα ,ενω το ανοιχτο καταστρωμα ειναι κουβερτωμενο ,κατι που σπανια συνανταμε πλεον Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως ενω ειναι αμφιπλωρο το ταξιδευουν σαν κανονικο πλοιο με πλωρη και πρυμη.Το πλοιο δενει με τη μια πλωρη και σε καθε αναχωρηση εκανε μανουβρα ετσι ωστε να ταξιευει παντα με την ιδια πλευρα. Μερικες φωτο του εν πλω ,καθως και σε αναχωρηση απο το λιμανι του Εμινονου
polmyt Posted January 12, 2023 Posted January 12, 2023 Να ριξουμε ενα βλεφαρο ,σε αλλο ενα απο τα μεγαλα επιβατικα της Κωνσταντινουπολη Προκειται για το EMIN KUL με ΙΜΟ 8715209 το οποιο και βλεπουμε να κατεβαινει το Βοσπορο Οπως και το BARIS MANCO που ειδαμε παλαιοτερα, ετσι και αυτο χωραει σε θεωρητικο επιπεδο 2100 επιβατες το καλοκαιρι και 1450 το χειμωνα Το πλοιο ειναι κατασκευης του 1989,που αλλου ,στη Κωνσταντινουπολη με μηκος 75 μετρα και πλατος 11.5. Φοραει μηχανες Pendik Sulzer 5ASL 20/25 ,οι οποιες του δινουν μεγιστη ταχυτητα 17 κομβων.
polmyt Posted January 13, 2023 Posted January 13, 2023 Tο SH-SUTLUCE (IMO 9564023) ανηκει στη πιο μικρη σειρα επιβατικων της Πολης και περισσοτερο μοιαζει με μικρο ποταμοπλοιο Χτιστικε το 2009 στην Κωσταντινουπολη με μηκος 42 μετρα και πλατος 8 Φοραει μηχανες VOLVO PENTA D16C-BMH ,οι οποιες του δινουν ταχυτητα 10 κομβων Περνει 600 επιβατες και ταξιδευει κυριως στις γραμμες του Βοσπορου και του Κερατιου κολπου Η συγκεκριμενη σειρα ειναι μαλλον η χειροτερη εμφανισιακα με ελαχιστους ανοιχτους χωρους.Δενει με την πλωρη αν και υπαρχουν και οι πλαϊνες πορτες , δεν το ειδα ποτε σε πλαγιοδετηση
polmyt Posted January 18, 2023 Posted January 18, 2023 Αλλο ενα ασχημουλικο επιβατικο αμφιπλωρο της Κωνσταντινουπολης θα δουμε σημερα Προκειται για το μικρο USKUDAR το οποιο ανηκει στην Dentur Avrasya.Το πλοιο ειναι χτσιμενο το 2017, δεν πρεπει να διαθετει ΙΜΟ και εχει μηκος 37 μετρα και πλατος 8. Eνωνει το Besiktas με το Uskudar δυο περιοχες που βρισκονται απεναντι η μια απο την αλλη στο Βοσπορο σε μια διαδρομη που διαρκει το πολυ 10 λεπτα. Χωραει 315 επιβατες το καλοκαιρι και 201 τον χειμωνα
polmyt Posted January 21, 2023 Posted January 21, 2023 Ενα ακομα τουρκικο επιβατικο ειναι το ANADOLU FENERI με ΙΜΟ 8619871 το οποιο βλεπουμε να ειναι πλαγιοδετημενο στο Βοσπορο Κατασκευης 1988 με μηκος 89 μετρα και πλατος 8. Η διαφορα με τα υπολοιπα που εχουμε δει μεχρι σημερα ειναι πως το συγκεκριμενο ειναι εκει παροπλισμενο και δεν φαινεται πλεον στο στολο της Sehir Hatlari.Το AIS του παντως ανοιγει κανονικα ενω και η εξωτερικη του κατασταση ειναι καλη
polmyt Posted February 20, 2023 Posted February 20, 2023 Τουρκικων επιβατικων συνεχεια σημερα με το PROF.DR.ALAEDDIN YAVASCA που το βλεπουμε να ανηφοριζει το Βοσπορο. Ειναι χτισμενο το 1987 στην Κωνσταντινουπολη με ΙΜΟ 8113267.Εχει μηκος 56 μετρα και πλατος 10.5 Οι μηχανες Pendik Suzler που διαθετει του δινουν ταχυτητα 14μιλια ,ενω μπορει να παρει 1512 επιβατες το καλοκαιρι και 1259 το χειμωνα. Το πλοιο εχει αλλαξει ονομα με το προηγουμενο του να ειναι KALAMIS Δουλευει σε ολες τις γραμμες της εταιριες και ετσι μπορουμε να το δουμε και εν πλω στη Θαλασσα του Μαρμαρα ,εξω απο την Πρωτη .Ομορφο και στη νυχτερινη εκδοχη του ,δεμενο στο Karakoy της Κωνσταντινουπολης
Panagia Ekatontapiliani Posted March 2, 2023 Posted March 2, 2023 Η εταιρεία IKARIAN SEAWAYS Ι.Κ.Ε. της οικογένειας Καρναβά έχει πάρει την γραμμή Καρκινάγρι-Τραπάλου Μαγγανίτης Αγ. Κήρυκος με το νέο πλοίο της. Το Ελευθέριος (Ν. Σάμου 478) που έχει ναυπηγηθεί το 2022 στο ναυπηγείο της Ocean Yard (Ocean 1980). Το πλοίο έχει μήκος 19.80 μέτρα, πλάτος 5,50 μέτρα, έχει χωρητικότητα 120 επιβατών και φοράει δυο κύριες μηχανές IVECO FPT C87 (1220 BHP), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 22 κόμβων.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 3, 2023 Posted March 3, 2023 Το παραδοσιακό ξύλινο τουριστικό Οδυσσέας με νηολόγιο Χανίων 551, διεθνές διακριτικό SX9298. Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί 1997 στην Ελλάδα, έχει μήκος 11 μέτρα, πλάτος 3,70 μέτρα, φοράει μια κύρια μηχανή Ford 2711E (130 BHP).
polmyt Posted March 7, 2023 Posted March 7, 2023 Ας ριξουμε ενα βλεφαρο και στο ISTANBUL-9 που δουλευει και αυτο στις συγκοινωνιες της Κωνσταντινουπολης Κατασκευης του 1977 στην Κωνσταντινουπολη με ΙΜΟ 7389924 Μηκος 56 μετρα,πλατος 10,5 και βυθισμα 3 ,μπορει να μεταφερει 1450 επιβατες το καλοκαιρι και 1340 το χειμωνα Εχει δυο DRO 218 K Strok Werkspor oι οποιες του δινουν ταχυτητα θεωρητικα 14 κομβους αλλα κλασικα ταξιδευει με 10 Στο παρελθον πρεπει να εχει δεχτει καποια μετασκευη ενω εχει αλλαξει και το ονομα του απο το SEHIT SAMI AKBULUT στο αχαρο ISTANBUL-9 Εσωτερικα θυμιζει παντοφλα δεκαετιας 70 και απο οσα τετοια πλοια μπηκα ειχε μακραν το χειροτερο εσωτερικο. Μπορουμε να το δουμε εν πλω με φουλ δρομο καθως και σχεδον ακινητοποιημενο ,μιας και περιμενει να περασει καποιο αλλο πλοιαριο
polmyt Posted March 13, 2023 Posted March 13, 2023 Συνεχιζοντας την παρουσιαση των επιβατικων της Κωνσταντινουπολης θα δουμε το SEHIT SAMI AKBULUT με IMO 8113243 Χτισμενο το 1985 ,και αυτο στην Κωνσταντινουπολη,εχει μηκος 56 μετρα και πλατος 10,5 Οι μηχανες του ειναι Penδik Suzler οι οποιες του δινουν μεγιστη ταχυτητα 14 κομβους Περνει 1450 επιβατες το καλοκαιρι και 1340 το χειμωνα Καποια στιγμη εχει αλλαξει ονομα με το προηγουμενο να ειναι το SARAYBURNU Μπορουμε να το δουμε καθως φτανει στο Kadikoy της Κωνσταντινουπολης
Panagia Ekatontapiliani Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 Ένα μικρό τουριστικό σκάφος με το όνομα Μαρία Χρήστος έχει ναυπηγηθεί το 2005 στην Ελλάδα, έχει μήκος 11 μέτρα, πλάτος 3,66 μέτρα, διεθνές διακριτικό SY6873, και φοράει δυο κύριες μηχανές HYUNDAI HD 607 LTA (481.20 BHP) και το Μαρία Χρήστος δουλεύει με έδρα την Αλόννησο.
polmyt Posted May 30, 2023 Posted May 30, 2023 Το PROF.DR. FUAT SEZGIN (ΙΜΟ 8113279 θα δουμε σημερα ,το οποιο ανηκει στην Sehir Hatlari και δουλευει προφανως στις γραμμες του Βοσπορου Κατακευης του 1987 στην Κωνσταντινουπολη εχει μηκος 56 μετρα και πλατος 10.5 ,ενω μεταφερει μεχρι 1500 επιβατες Οι Pendik Suzler που διαθετει του δινουν ταχυτητα 14μιλια To πλοιο εχει αλλαξει και ονομα στην καριερα του με το προηγουμενο του να ειναι CADEEBOSTAN
polmyt Posted June 1, 2023 Posted June 1, 2023 SH-KADIKOY (IMO 9466829) εχει το μενου σημερα Κατασκευης του 2009 στην Κωνσταντινουπολη με μηκος 66 μετρα και πλατος 13 Φοραει μηχανες D16C-AMG Volvo Penta που του δινουν μεγιστη στα 14 μιλια Πρωτοκολλο στους 1800 επιβατες το καλοκαιρι και 900 το χειμωνα.Εσωτερικα ειναι αρκετα πιο συμπαθητικο και μοντερνο απο τα παλαιοτερα πλοια του Βοσπορου ,αλλα και παλι φερνει σε πλωτο ΚΤΕΛ παρα σε πλοιο Εμεις το βλεπουμε δεμενο στο Μπεσικτας ,στο Haydarpasa καθως και εν πλω
Panagia Ekatontapiliani Posted June 21, 2023 Posted June 21, 2023 On 5/3/2009 at 7:10 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Δελτίο Ρόδου 18-19/04/09 Στο Μαντρακι είχαμε τα εξής τουριστικά σκάφη: το Orca (αυτό το σκάφος είναι καινούργιο και έχει γυάλινο πάτο). Από το καλοκαίρι του 2016, το Orca μας έμαθε τον βυθό στα Πηγάδια της Καρπάθου. Ο λόγος για το παράξενο σκάφος που με τις χαλαρές μίνι κρουαζιέρες του μπορούσες να δεις κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας διότι ο πυθμένας του ήταν ειδικής διάφανης κατασκευής. Μάλιστα τη νύχτα οι θαλασσινές βόλτες ήταν εντυπωσιακές αφού το μπλε φως που είχαν διαλέξει έδινε παράξενο χρώμα στον βυθό. Το Orca ολοκλήρωσε τα ταξίδι του στην Κάρπαθο, πωλήθηκε και αυτή την ώρα ταξιδεύει για την Χαλκιδική.
ΟΡΕΣΤΗΣ Σ Posted October 4, 2023 Posted October 4, 2023 Μηπως γνωρίζουμε ποια σκάφη κάναν εκδρομές απο την Σαντορίνη προς το ηφαίστειο το 2007 .
Panagia Ekatontapiliani Posted October 15, 2023 Posted October 15, 2023 Το Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος με νηολόγιο Πάτμου 09 και έχει ναυπηγηθεί το 1996 στο ναυπηγείο Παιανίας. Το πλοίο έχει μήκος 15.00 μέτρα, πλάτος 4,20 μέτρα και φοράει δυο κύριες μηχανές John Deere (650 BHP). Το πλοίο ανήκει στο Σωματείο Λεμβούχων Πάτμου.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 21, 2023 Posted October 21, 2023 Το Αποκάλυψη με νηολόγιο Πάτμου 15 και έχει ναυπηγηθεί το 2001. Το πλοίο έχει μήκος 14.15 μέτρα, πλάτος 4,20 μέτρα και φοράει δυο κύριες μηχανές Mercedes (384BHP). Το πλοίο ανήκει στο Σωματείο Λεμβούχων Πάτμου.
JTEDimandix Posted December 29, 2023 Posted December 29, 2023 (edited) Μήπως γνωρίζει κανείς ποια εταιρεία (ή εταιρείες) εκτελεί δρομολόγια από τα Ιωάννινα στο Νησάκι; Edited December 29, 2023 by JTEDimandix
Panagia Ekatontapiliani Posted December 29, 2023 Posted December 29, 2023 Εδώ μπορείς να βρεις πληροφορίες για τα δρομολόγια των πλοίων στο νησάκι της λίμνης
polmyt Posted January 11, 2024 Posted January 11, 2024 Συνεχεια στα επιβατικα του Βοσπορου ,με το SEHIT ILKER KARTER (IMO 7389950) Χτισμενο το 1980 , στην Κωνσταντινουπολη,εχει μηκος 56 μετρα και πλατος 10,5 και μεγιστη ταχυτητα 14 κομβους Περνει 1450 επιβατες το καλοκαιρι και 1340 το χειμωνα Εμεις το βλεπουμε δεμενο, στην προβλητα της Χαλκης ,στη θαλασσα του Μαρμαρα
polmyt Posted January 24, 2024 Posted January 24, 2024 Ας δουμε ενα επιβατικο της πολυ γνωστης μας Turyol το οποιο δραστηριοποιειται στην ευρυτερη περιοχη της Κωνσταντινουπολης Προκειται για το METE III ,το οποιο ανηκει στην Α1 κατηγορια πλοιων της εταιριας ,δηλαδη στα μεγαλυτερα Εχει μηκος 41,5 και πλατος 9 και μεταφερει 750 επιβατες και θα μπορουσε ευκολα να δουλευει και στις γραμμες των νησιων μας για Αιβαλι ,Τσεσμε κλπ. Δεν βρηκα πληροφοριες για ΙΜΟ ,που και ποτε εχει χτιστει κλπ ,αλλα κανει μπαμ οτι προκειται για τουρκικη κατασκευη
polmyt Posted February 7, 2024 Posted February 7, 2024 Το VENUS 4 ,της Turyol θα δουμε σημερα ,το οποιο δραστηριοποιειται στις γραμμες της Κωνσταντινουπολης Ανηκει στα μεγαλα πλοια της εταιριας και εχει μηκος 42 μετρα και πλατος 9.50,ενω μπορει να μεταφερει 737 επιβατες Δεν φαινεται να εχει ΙΜΟ
Panagia Ekatontapiliani Posted February 25, 2024 Posted February 25, 2024 On 11/11/2023 at 9:32 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Την Bounty Day Cruises την ακούσαμε για πρώτη φορά με την ναυπήγηση του Grande Bounty. Ας δούμε το άλλο πλοίο της που λέγεται Bounty και δουλεύει στο Σαρωνικό. Ένα βίντεο από τη μετασκευή του Bounty σε πειρατικό το 2016. Το Bounty έχει νηολόγιο Σπετσών 301.
polmyt Posted March 5, 2024 Posted March 5, 2024 Ενα αγνωστο μικρο επιβατικο που δουλευει σε ημερησιες εκδρομες στο νοτιο Ηρακλειο και νοτιο Ρεθμνο θα δουμε σημερα Εχει το πρωτοτυπο ονομμα ΝΕΑ με νηολογιο Πειραιως 12952 και δραστηριοποιειται σε εκδρομες προς το νησακι Παξιμαδια ,την παραλια Πρεβελη και σε αλλα μερη στη νοτια Κρητη.Ανηκει στην Sacturis Cruises To πετυχα εκτος νερου, πανω σε trailer ,στον Κοκκινο Πυργο που ειναι το λιμανακι του Τυμπακιου.
polmyt Posted March 6, 2024 Posted March 6, 2024 Για το συγκεκριμενο πλοιο της λιμνης των Ιωαννινων ειχαμε μονο μια αναφορα απο τον @Nikos_Chania πριν απο αρκετα χρονια Ηρθε η ωρα να το δουμε και στην gallery μας ,αν και εκει που το πετυχα δεμενο ,δεν ηταν και το καλυτερο σημειο Ειναι αδελφο του ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΚΥΛΟΣΟΦΟΣ και του ΠΑΜΒΩΤΙΣ με νηολογιο Πρεβεζας 117 .Κρινοντας απο τον αριθμο νηολογιου πρεπει να ειναι και το πρωτο απο τα τρια που κατασκευαστικαν
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now