enas chiotis Posted November 15, 2015 Posted November 15, 2015 Το VICTORIA ξεκίνησε χθες από Χάιφα με αναγραφόμενο προορισμό τον Αγιο Νικόλαο. Νέα αγορά; To sea breeze που έγινε παρανάλωμα στο Μόλυβο πρέπει να είναι αυτό.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 23, 2015 Posted November 23, 2015 οντοσ ετσι ειναι απο τι εμαθα αυτη η εταιρια αποτελουταν απο τρια τετοια σκαφη το ΜΕΝΙΑ ΜΑΡΙΑ Ι ΙΙ και ΙΙΙ που βλεπουμε στη φοτο το οποιο ειναι και το πιο μεγαλο.Το ΜΕΝΙΑ ΜΑΡΙΑ Ι πουλιθηκε στη κρητη και το ΙΙ ενοικιαστικε απο μια εταιρια στη ζακινθο για ημερησιεσ κουραζιερεσ στο ναυαγιο ......και το ΙΙΙ συνεχιζει τησ κουαζιερεσ στη χαλκιδικη παρεα με το ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΩΤΗΣ Νομίζω ότι το Μενια Μαρία Ι ταξιδεύει στη Ζάκυνθο για το λογαριασμο της Voutirakos Cruises και το Μενια Μαρία ΙΙ πρέπει να πουλήθηκε στη Κρήτη και λογικά πρέπει να είναι το Ευδοκια της Cretan Daily Cruises
polmyt Posted December 18, 2015 Posted December 18, 2015 (edited) Γνωρίζει κανείς τα Χανιά ΙΙΙ και Καστός ΙΙ; Νομιζω ότι είναι μικρα επιβατικα,αλλα αλλες πληροφοριες δεν ξερω να σου πω Edited December 18, 2015 by polmyt
enas chiotis Posted December 18, 2015 Posted December 18, 2015 Το Χανια ΙΙΙ έχει και ais, για το Καστος ΙΙ δε γνωρίζω κάτι.
Ariadne Posted December 18, 2015 Posted December 18, 2015 Ευχαριστώ. Οπότε, έως τώρα κάνει δρομολόγια στην Ικαρία.
.voyager Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 Ariadne, το Χανιά III εξυπηρετoύσε αρχικά τη γραμμή Πηγάδια Καρπάθου-Διαφάνι και τώρα εξυπηρετεί πράγματι την Ικαρία. Πρέπει να έχω αναφέρει ξανά πως ανήκει στον κύριο Μιχάλη Κυριακάκη του ομίλου Kyriakakis Travel, που καλύπτει όλο το φάσμα των τουριστικών επιχειρησεων με τα Atrion Group Hotels, τα γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων Europrent και ιδιόκτητο στόλο λεωφορείων. Στον όμιλο ανήκει και το Χανιά I στο Μύτικας-Καστός-Κάλαμος και δύο σκάφη που εκτελούν ημερήσιες κρουαζιέρες στα Χανιά. Tο Καστός II το είδες προχθές στο αφιέρωμα Μεγανησίου, Καστού, Καλάμου στο "60' Eλλάδα";
polmyt Posted January 11, 2016 Posted January 11, 2016 Ξερουμε κατι για αυτα τα 2 ημεροπλοια? Αυτά ,αν δεν κανω λαθος γιατι ειναι απιστευτα μικρη η φωτο, είναι παροπλισμένα για χρονια στο λιμανακι της Κερκυρας.Θα κοιτάξω να σου πω και τα ονόματα του, αν φαινονται, στις φωτο που εχω Λοιπον βρηκα τις φωτο.Το αριστερα ειναι το ΑΣΠΙΣ και το δεξια ειναι το ΚΑΠΕΤΑΝ ΤΖΩΡΤΖ. Και τα δυο, οπως ειπα,ηταν παροπλισμενα στο λιμανακι της Κερκυρας μαζι με πολλα αλλα μικρα πλοιαρια,αλλα δεν εχω ιδεα τι εγιναν απο κει και περα
Panagia Ekatontapiliani Posted February 10, 2016 Posted February 10, 2016 Το Αννα ΙΙ και το Galileo είναι τραβηγμένα έξω στο ναυπηγείο του Παπιλια.
enas chiotis Posted March 12, 2016 Posted March 12, 2016 Ένα μικρό επιβατηγό με το όνομα Kastellorizo, σημαίας Τουρκίας, πλέει αυτή την ώρα νότια της Σύμης με προορισμό το Kas.
enas chiotis Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 (σσ Πλατυτέρα των Ουρανών) σήμερα το πλοίο ξεκίνησε για την κρουαζιέρα του από το φλοίσβο. θα το καθιερώσει άραγε; Aπό ότι φαίνεται ναι!!! Aπό τότε το πλοίο ξεκινάει από το φλοίσβο. O λόγος της αλλαγής είναι τα φθηνότερα τέλη ελλιμενισμού Γνωρίζουμε σε ποιον ανήκει ο χώρος που αναχωρούν τα πλοιάρια για τις ημερήσιες κρουαζιέρες του Αργοσαρωνικού; Έχει ξεσπάσει ένας ψιλοχαμός στο δήμο Καλλιθέας, από πέρσι, που δεν γνωριζαν αν μπορούν να λαμβάνουν τέλη ελλιμενισμού κλπ από τις Τζιτζιφιές, και ποιος τα εισπράττει αντ'αυτών από το 2009 που τους παραχωρήθηκε ο χώρος.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 H οικογένεια Kαβαλλιεράτου μετά τον Γεράσιμο και το Νίκο, η τρίτη γενιά θαλασσινών και καπεταναίων, ο Σπύρος και ο Θεοτόκης συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στις θαλάσσιες τοπικές συγκοινωνίες με μια νέα δραστηριότητα. Εκτός λοιπόν τις ημερήσιες κρουαζιέρες (Sami Star Cruises) με τα πλοία Sami Star I & Sami Star II, η εταιρεία δίνει την ευκαιρία στους Θιακούς, στους Κεφαλονίτες και στους επισκέπτες των νησιών μας της απλής μεταφοράς από Σάμη προς Ιθάκη και αντίστροφα. Τώρα μπορείτε να μετακινείστε ανάμεσα στα δυο νησιά όποια ώρα θέλετε, όποια ώρα σας βολεύει χρησιμοποιώντας το ταχύπλοο θαλάσσιο ΤΑΧΙ Ναυτίλος
proud_ionian Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 (edited) η οικογενεια καβαλιερατου εδω και δεκαετιες καλυπτει την τοπικη συγκοινωνια σαμης πισαετου, παλιοτερα με βαρκες και καϊκια και τα τελευταια χρονια με πιο συγχρονα σκαφη. υπαρχει επισης και το θαλασσιο ταξι οδυσσεας στο θιακι, εδω και αρκετα χρονια ΥΓ: ο θεοτοκης καβαλλιερατος ειναι ο παλιος πλοιαρχος του ionian galaxy, του κεφαλονια (σε σκαντζες) και του καλβου Edited May 11, 2016 by proud_ionian
polmyt Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Με αφορμη την ιστορια του ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ Χ θυμηθηκα το μικρο επιβατικο ΛΕΣΒΟΣ που πηγαινε απο Μυτιληνη για Τουρκια μεχρι τουλαχιστον τα μεσα της δεκαετιας του 80.Μηπως θυμαται κανεις τι απεγινε;Αν εχει καποιος και φωτογραφια του θα το εκτιμουσα
Panagia Ekatontapiliani Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 Ένα νέο σκαρί ομορφαίνει, εδώ και λίγο καιρό, το λιμάνι του Αγίου Νικολάου. Είναι το ιστιοφόρο Castello 1 του οποίου καπετάνιος είναι ο Βαγγέλης Αγκριθαράκης. Με βάση το λιμάνι του Αγίου Νικολάου το Castello 1 θα κάνει μονοήμερες ή πολυήμερες κρουαζιέρες στον κόλπο του Μεραμπέλλου, σε Σπιναλόγκα και Ψείρα, αλλά και σε κοντινά νησιά. Το πλοίο έχει μήκος 20 μέτρα, μπορεί να μεταφέρει 25 άτομα και να κοιμίσει 12 ατομα. Πηγή: ΑΝΑΤΟΛΗ
Panagia Ekatontapiliani Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 To HSC SEA TAXI 1 είναι πλοίο νέας τεχνολογίας το οποίο φέρει 3 μηχανές YANMAR νέου τύπου που σε συνδυασμό με την γάστρα 24 μοιρών διαθέτει μέγιστη ταχύτητα 42 κόμβους (υπηρεσιακή 35 κόμβους) και θα έχει χωρητικότητα 36 επιβατών. Το πλοίο έχει φορτωθεί σε πλοίο στη Σιγκαπούρη στις 18/05/16 και αναμένεται να φτάσει στην Ελλάδα στις 15/06/16, έτσι ώστε να περάσει τις απαραίτητες επιθεωρήσεις και να ξεκινήσει άμεσα δρομολόγια στη γραμμή Ρόδος- Fethiye. Αλλά λογικά θα δουλέψει και σε άλλες γραμμές μεταξύ νησιών στα Δωδεκάνησα (Σύμη, Κω) και Τουρκίας (Datca, Bodrum, Turgut Reis, Didim)
Panagia Ekatontapiliani Posted December 2, 2016 Posted December 2, 2016 On 18/12/2015 at 9:09 AM, enas chiotis said: Το Χανια ΙΙΙ έχει και ais, για το Καστος ΙΙ δε γνωρίζω κάτι. Εδώ μπορούμε να δούμε λίγες πληροφορίες για το Καστός ΙΙ. Πλοιοκτήτης και πλοίαρχος του πλοίου ο κ. Χαράλαμπος Γιαννούτσος. Είναι εγγεγραμμένο στο νηολόγιο Πειραιά με αριθμό 11341.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 13, 2017 Posted January 13, 2017 Στο στόχαστρο και τα ημερόπλοια στην Κρήτη, με τη πιθανή αύξηση του τέλους ημερόπλείναιναι ταφόπλακα για τον θαλάσσιο τουρισμό.
Ariadne Posted July 20, 2017 Posted July 20, 2017 Έχει κανείς πληροφορίες σχετικά με τα τρία παροπλισμένα πλοία της Actipis Cruises στο λιμάνι της Ζακύνθου; 1) ...... Ν.Β 682 -> Είναι αυτό το Παναγιά Αθωνίτισσα; 2) Αναστασία 3) Stella Oceanis Είναι ένα από αυτά το εικονιζόμενο (πρώην) Κίρκη: Επίσης, ποιο είναι το ακόλουθο: Το Αναστασία; http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=731137 Και ποια είναι τα νηολόγια τους; Επίσης, ένα τουριστικό με ρωσική σημαία και όνομα "Solaria" γνωρίζει κανείς τι κάνει στη Ζάκυνθο; Νέα αγορά; Υ.Γ.: Είναι το Stella Oceanis το πρώην Κίρκη; Υ.Γ.2: Το Solaria έχει βουλγαρική σημαία και φαίνεται να βρίσκεται παροπλισμένο στη Ζάκυνθο από πέρυσι.
stathis Posted July 23, 2017 Posted July 23, 2017 On 7/20/2017 at 5:38 PM, Ariadne said: Έχει κανείς πληροφορίες σχετικά με τα τρία παροπλισμένα πλοία της Actipis Cruises στο λιμάνι της Ζακύνθου; 2) Αναστασία Επίσης, ποιο είναι το ακόλουθο: Το Αναστασία; http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=731137 Και ποια είναι τα νηολόγια τους; Ναι, το Αναστασία είναι, νηολόγιο Θεσσαλονίκης 1048, κατασκευή 1966 Πέραμα ναυπηγείο Ζερβα
Panagia Ekatontapiliani Posted August 10, 2017 Posted August 10, 2017 Το Μαρκο Πολο είναι ένα ξύλινο σκάφος που το έχω πετύχει παλιότερα στους Παξούς.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 3, 2017 Posted December 3, 2017 Την Κυριακή 08 Οκτωβρίου 2017, πραγματοποιήθηκε Συνέδριο για τον Θαλάσσιο Τουρισμό στην πόλη του Ναυπλίου. Ο Πρόεδρος των Ημεροπλοίων κος Τριανταφύλλου Δημ. παρευρέθηκε εκεί, προκειμένου να μιλήσει και να προβάλει την τεράστια σημασία των Ημερόπλοων Σκαφών, στο χώρο του θαλάσσιου τουρισμού. Quote Προς ενημέρωσή σας, παρουσιάζουμε την ομιλία του: Θα αναφερθώ πρώτα σε μια μελέτη του Πανεπιστημίου Πειραιώς το 2008 όταν οι επισκέπτες της χώρας ήταν 15. Έκ και τα ημερόπλοια μετέφεραν 8 εκ, γύρω στο 55% των τουριστών. Μπορείτε να κάνετε μόνοι σας την αναγωγή στο σήμερα. Για τους προορισμούς των ημερόπλοιων θα πούμε ότι είναι η κύρια ζωογόνος δύναμη των νησιών. Ειδικά το χειμώνα τα μαγαζιά των νησιών ανοίγουν 5 λεπτά πριν την άφιξη του πλοίου και κλείνουν 5 λεπτά μετά την αναχώρηση. Ζωογόνος δύναμη οι 300.000 επιβάτες που επισκέπτονται την Ύδρα, οι 70.000 από την Αργολίδα, Ναύπλιο, Τολό, Πόρτο Χέλι, Ερμιόνη και Μετόχι, και ο ίδιος αριθμός 300.000 περίπου για Σύμη και Παξούς, 200. χιλιάδες για την Σκιάθο με ημερόπλοια, εκτός των πλοίων της γραμμής. Μιλάμε για μια νησιώτικη οικονομία τουλάχιστον για τα 3 πρώτα νησιά, που βασίζεται σχεδόν στα ημερόπλοια. Για τις αφετηρίες όμως, εκεί που γίνεται η έναρξη της κρουαζιέρας, φαίνεται οι περιοχές αυτές να χάνουν. Εκτός από τα οφέλη που προανέφερα, σε εργαζόμενους στα πλοία, προσωπικού της περιοχής έμμεσα η άμεσα, προμήθεια υλικών, επισκευές, προμήθειες τουριστικών γραφείων, η περιοχή δραστηριότητας η αφετηρία φαίνεται με πιο έντονα γράμματα στο τουριστικό χάρτη. Θα μου πείτε ότι το Ναύπλιο και η Ερμιονίδα είναι επαρκώς προβεβλημένα, τι παραπάνω να προσφέρει ένα ημερόπλοιο. Θα αναλύσω 3 αφετηρίες το Τολό Ναυπλίου, το Τυρό Αρκαδίας και Πόρτο Χέλι και Ερμιόνη περιοχές που όλοι γνωρίζετε και εκπροσωπούνται στο συνέδριο. Το Τολό έχει αρχαιολογικούς χώρους, Μυκήνες Επίδαυρο, το μοναδικό σε ομορφιά και ρομαντισμό Ναύπλιο, τι έχει να κερδίσει ή να χάσει: Στην αρχή και το τέλος της περιόδου ο τουρισμός γίνεται πιο μαζικός γκρουπ. Εγχώρια και ξένα γραφεία με τις τιμές εκκίνησης των εκδρομών ήδη συμπιεσμένες, ψάχνουν απεγνωσμένα κάτι προαιρετικό για τους πελάτες τους, ώστε μέσα από μία προμήθεια 20-25% επί της τιμής και λόγω της μεσιτείας τους, μείωσης της ονομαστικής τιμής. 1)ο πελάτης τους είναι χαρούμενος 2) παίρνουν ένα μεροκάματο όσο σχεδόν η ημερήσια μίσθωση του λεωφορείου τους παίρνουν 3) το λεωφορείο τους δεν εργάζεται φθείρεται 4) ακολουθούν τη νομοθεσία περί ανάπαυσης. Αντί για το Ναύπλιο Υπάρχουν άλλα μέρη που τους προσφέρουν την ανάλογη δυνατότητα όπως Λευκάδα, Κέρκυρα, Κεφαλονιά αλλά και το κοντινό μας Πορτοχέλι. Ας μου επιτρέψει ο κύριος Σφυρής να εκφράσω μια προσωπική άποψη, ότι είναι πανέμορφη η Έρμιονίδα, όπως και όλα τα μέρη της Πελοποννήσου αλλά σαν το Ναύπλιο πουθενά (δεν θα μπορούσα βέβαια να πω τίποτα άλλο αφού η σύζυγος μου είναι από το Ναύπλιο, γέννημα θρέμμα). Δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες στη περιοχή, πολλοί από αυτούς επισκέπτονται την Έρμιονίδα λόγω εγγύτητας με την Ύδρα και τις Σπέτσες μιας που η περιοχή είναι μικρή και ακολουθεί κάποιος, δύσκολο οδικό δίκτυο για να φτάσει. Τα πλοία της οικογένειας Φωστίνη συνδέουν Έρμιονίδα με τα νησιά τα τελευταία 45 χρόνια το τελευταίο καιρό και από Έρμιόνη και Μετόχι, επικουρούμενα από πλοία της Ύδρας. Το Πόρτο Χέλι στερεί από το Ναύπλιο κάθε χρόνο 5.000 περίπου επιβάτες, που ενώ διαμένουν σε ξενοδοχεία Ναυπλίου – Τολού, φεύγουν για επίσκεψη στα νησιά από το Πορτοχέλι, είτε λόγω οικονομικότερης τιμής προς κέρδος των γραφείων, αλλά κυρίως της μικρής απόστασης που εμφανίζεται στον χάρτη προς τα νησιά και τον φόβο των Ελλήνων για τη θάλασσα. Στο μυαλό των περισσοτέρων, μικρότερη απόσταση ίσον μικρότερος κίνδυνος. Το ελάχιστο ενός καφέ και σάντουιτς στη τοπική αγορά 5 € συν 15 € εισιτήριο, 20€ επί τους επιβάτες που προανέφερα, 50.000 ευρώ μείον το Ναύπλιο στα συν το Πόρτο Χέλι. Αλλά η κύρια δυναμική που απόκτησε η Έρμιονίδα με τη χρήση ημερόπλοιου ήταν όταν 2 μεγάλα ξενοδοχεία το Lena Mary kai To Hydra Beach χρησιμοποίησαν ημερόπλοια για την μεταφορά πελατών τους από και προς αεροδρόμιο - για να αποφύγουν το δύσκολο οδικό δίκτυο της Αργολίδας. Τα ξενοδοχεία ξαναβρήκαν την δυναμική τους στις κρατήσεις, ονομάζοντας την μεταφορά, κρουαζιέρα καλωσορίσματος. Με ένα εβδομαδιαίο κόστος ανά πελάτη των ξενοδοχείων 800 με 1200 ευρώ πολλαπλασιάστε με 12000 επιβάτες το 2011 και το αποτέλεσμα στα 12 εκ ευρώ, συν τις εξόδους των Πελατών των ξενοδοχείων σε Ερμιόνη Θερμήσι Σαμπάριζα, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, εκδρομές το κέρδος για τη χώρα από 1 δραστηριότητα στα 15 περίπου εκ ευρώ. Ο Τυρός προσπαθεί να ανέβει τουριστικά τα τελευταία χρόνια, με δύσκολο οδικό δίκτυο πιο απομονωμένος από υπηρεσίες. Η εναλλακτική της κρουαζιέρας ακούγεται ευχάριστη διέξοδος, αυξάνει της διανυκτερεύσεις κατά μία ή δύο και η συμμέτοχή στη κρουαζιέρα σαν ποσοστό επι των επισκεπτών της περιοχής βρίσκεται στο διπλάσιο από το Ναύπλιο. Θα αναφέρω 2 βασικά προβλήματα που έχει σχεδόν όλος ο Θαλάσσιος τουρισμός, τις υποδομές και τη νομοθεσία. Τα περισσότερα λιμάνια είναι ανύπαρκτα ή σε κακή κατάσταση. Το λιμάνι της Ύδρας έχει υποστεί καθίζηση τα τελευταία 3 χρόνια και στριμώχνονται από έξω 4 και 5 πλοία, για το ποιος θα μπει πρώτος, κάνοντας ανακοινώσεις για βγει ο κόσμος το συντομότερο. Η Αθήνα τα επόμενα λιμάνια από αυτά του Πειραιά, είναι του Λαυρίου και της Επιδαύρου, τεράστια απόσταση, ενώ έχουν μεταφερθεί πάνω από 20.000 επιβάτες από Παλαιά Φώκαια προς Έρμιονίδα από ένα τσιμέντο που μετά βίας αράζει βάρκα. Οι Μαρίνες δεν μας δέχονται μιας που προτιμούν ένα πάμπλουτο σεΐχη ή εργοστασιάρχη από ένα πολύβουο ημερόπλοιο. Πάνω από 200.000 επιβάτες από την Αθήνα διακινούνται κάθε χρόνο με πλοία 800 και 1000 επιβατών, μέσα από λακκούβες και λάσπες που θυμίζουν τριτοκοσμική χώρα και όταν προσπαθούν να ρίξουν λίγο χαλίκι επάνω στη λάσπη, για να μη λερώνονται οι επιβάτες διώκονται με νόμο περί αιγιαλού. Αν η επιβίβαση γίνεται έτσι στην Αθήνα φανταστείτε σε άλλα μέρη της περιφέρειας. Ένα ημερόπλοιο για να γεμίσει χρειάζεται από 6 μέχρι 20 λεωφορεία, θα πρέπει επίσης να λαμβάνονται μέτρα κατά την προσέλευση και αποχώρηση τόσο για την ασφάλεια των επιβατών όσο για το που θα περιμένουν τα λεωφορεία κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας. Θα πρέπει να δώσω τα εύσημα στον περιφερειάρχη Κ. Τατούλη γιατί οι λιμενικές εγκαταστάσεις της Πελοποννήσου είναι μακράν καλύτερες από την υπόλοιπη ηπειρωτική Έλλάδα. Η νομοθεσία το 2014 με το νόμο 4256 η πολιτεία προσπάθησε να περιγράψει την λειτουργία του θαλάσσιου τουρισμού, Η δική μας πρόταση είναι, το κράτος να μην βάζει τροχοπέδη στο τουρισμό, την οικονομία, προσπαθώντας να περιγράψει τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται, αλλά να αφήσει την αγορά να αυτορυθμιστεί. Δεν μπορούμε να προσφέρουμε τις ατομικές παροχές που λαμβάνει ένας επιβάτης στην εστίαση στα πλοία της ΈΠΈΣΤ όπως και αυτοί δεν μπορούν λόγω διαρρύθμισης να έχουν το ίδιο εύρος αριθμού επιβατών με ένα ημερόπλοιο, Ας αφήσουμε τον πελάτη να αποφασίσει με βάση της ανάγκες του, άλλωστε υπάρχει επικοινωνία μεταξύ μας και πιστεύω σε λίγες συναντήσεις θα μπορούσαμε μόνοι μας να βρούμε το πλαίσιο δραστηριοποίησης μας και θα μπορούσε κατόπιν η πολιτεία να νομοθετήσει τις προτάσεις μας, Κλείνοντας θέλω να σας ευχαριστήσω για την πρόσκληση σας και να εκφράσω την πεποίθηση ότι όλοι πλέον γνωρίζουμε ότι η ευδαιμονία δεν κρατά για πάντα. Ένα καλύτερο μέλλον περιμένει μόνο αυτούς που παλεύουν με δράσεις και καινοτόμες ιδέες σήμερα. Ο τουρισμός είναι ο κύριος τροχός ανάπτυξης της χώρας μας. Ελπίζουμε να μη μείνει στάσιμος και να κάνουμε ότι μπορούμε για να κυλήσει πιο γρήγορα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now