Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Τα νηολόγια Πρεβέζης τα απέκτησαν (μετανηολογήσεις) τα τρία αδελφά καραβάκια τα τελευταία χρόνια, πιθανότατα πριν καμιά δεκαετία.

Κατασκευάστηκαν ταυτόχρονα το 1970 με αριθμούς νηολογίου Πειραιά 1875 το ΠΑΜΒΩΤΙΣ, 1876 το ΛΟΡΕΝΤΖΟΣ ΜΑΒΙΛΗΣ και 1877 το ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΚΥΛΟΣΟΦΟΣ, στο ναυπηγείο Θεόδωρου Ζέρβα είτε στο Πέραμα (οριακά) είτε στα Αμπελάκια Σαλαμίνας (η τρόπιδα τους τέθηκε τον Αύγουστο του 1969, και τον Νοέμβριο 1969 εγκαινιάστηκε το ναυπηγείο Ζέρβα στα Αμπελάκια).

Παραθέτω ένα ενδιαφέρον άρθρο από το περιοδικό ΑΡΓΩ, τεύχος Σεπτεμβρίου 1969, όπου βλέπουμε τα βασικά τεχνικά τους χαρακτηριστικά, το κόστος τους (εκείνης της εποχής βέβαια) το όνομα του ναυπηγού τους Σπύρου Χρόνη κ.α.

Προσωπικά πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερο και πλέον πρακτικό τα τρία αδελφάκια της λίμνης των Ιωαννίνων (που αισίως διανύουν την έκτη δεκαετία του βίου τους) να βρίσκονται σε ένα ενιαίο δικό τους τόπικ (θέμα) και όχι σε ξεχωριστά.

1969 - 09.jpg

Posted

Το ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ ειναι ενα μικρο επιβατικο που δραστηριοποιειται σε δρομολογια αναμεσα στην Πλακα και στη Σπιναλογκα ,αλλα και σε ημερησιες εκδρομες

Εχει νηολόγιο Αγίου Νικολάου 107 και το διαχειριζεται ο συνετερισμος που εχουν φτιαξει οι ιδιοκτητες πλοιαριων στην Πλακα

Αυτη την εποχη βρισκεται εκτος νερου στο λιμανακι της Πλακας Λασιθιου

  • 2 weeks later...
Posted

Να ριξουμε ενα βλεφαρο και στο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ,το οποιο πριν ενα μηνα ηταν εκτος νερου στην Πλακα και δραστηριοποιειται μεταξυ Πλακας και Σπιναλογκα

Για το συγκεκριμενο δεν μπορεσα να βρω κατι σχετικα με εταιρια κλπ

 

 

Posted (edited)

To καλο με τα εκδρομικα πλοιαρια της χωρας μας ειναι οτι υπαρχει τεραστια πoικιλια σε σχεδια.

Σημερα θα δουμε το ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ το οποιο δραστηριοποιειται σε οργανωμενες ,αλλα και ιδιωτικες εκδρομες απο την Ελουντα.

Προφανως μιλαμε για μετασκευασμενο καικι αλλα χωρις να εχει αλλοιωθει ιδιαιτερα η εμφανιση του.

Αριθμος νηολογιου 1104 ,αλλα χωρις να ξερω λιμανι (ισως Συρου ή Σαμου,αν κρινω απο τον αριθμο)

Ανηκει στην IndiGo cruises

Edited by polmyt
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
Posted
On 3/5/2019 at 10:22 PM, polmyt said:

Στην Κερκυρα το 2008 ετοιμαζοταν αυτο το κουλουριωτικο

Σκεφτηκα οτι μπορει να ηταν το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ αλλα εχουν αρκετες διαφορες

Εχει κανεις ιδεα ποιο μπορει να ειναι;

 

Έχει μαθευτεί εν τω μεταξύ το όνομά του, μήπως;

  • 2 months later...
Posted

Το μικρουλι και πολυ συμπαθυτικο LUNA DE LA GIRALDA βλεπουμε σημερα

Το βαπορακι δραστηριοποιειται σε ολιγοωρες κρουαζιερουλες στη Σεβιλη και στον ποταμο Γουαδαλκιβιρ

Εχει 23 μετρα μηκος ,4 πλατος και δυστυχως δεν καταφερα να βρω αριθμο ΕΝΙ ή καποιο ετος κατασκευης.Φυσικα φερει την Ισπανικη σημαια

Ανηκει στην Cruceros Torre del Oro με το site της να εχει και ελληνικα

Ευκολα το εβλεπα παντως και στη χωρα μας για Πειραια Παλουκια

  • 1 month later...
Posted

Το ALBATROS της Aegean Ventures του καπτα Παναγιώτη Φαρούπου η αλλιώς Αρμενιστή από τη Μύκονο. Το σκάφος βρίσκεται στη Σύρο το τελευταίο διάστημα και πλέον εχει βγει εξω στον Ταρσανά και εκτελεί εργασίες επισκευής. Συμπαθητικό σκαρι, από υπερκατασκευες όμως δεν λεει τίποτα, δεν έχουν κάποιο ναυτικό στοιχείο, αυτος που τις έφτιαξε ίσως δεν ειχε σχέδια και δεν θα ήταν καραβομαραγκός.

  • 2 weeks later...
Posted

Στα σκαριά το υπό ναυπήγηση νέο σκάφος “ΑΠΟΛΛΩΝ Ι” της “ΛΑΦΑΣΙ ΝΕ” οικογένειας Τηλιακού

Quote

 

Στο καρνάγιο του Λαφασιού, μια παραδοσιακή ναυπηγική γωνιά της Καλύμνου, συνεχίζεται η ναυπήγηση του νέου σκάφους “ΑΠΟΛΛΩΝ Ι” της ναυτιλιακής εταιρείας “ΛΑΦΑΣΙ ΝΕ”, που ανήκει στην οικογένεια Η.Τηλιακού. Το νέο αυτό σκάφος, ξεκίνησε να ναυπηγείται το 2022,στα Ναυπηγεία Ocean, όπου κατασκευάστηκε η γάστρα του. Ήδη έχει μεταφερθεί στο καρνάγιο του Λαφασιού στην Κάλυμνο. Όλες οι υπόλοιπες εργασίες θα ολοκληρωθούν στο καρνάγιο του Λαφασιού, από έμπειρα τοπικά συνεργεία.

Χαρακτηριστικά του σκάφους

Μήκος: 20,83 μέτρα, Πλάτος: 5,52 μέτρα, Υλικό κατασκευής: Ενισχυμένος πολυεστέρας, Πρωτόκολλο επιβατών: Καλοκαίρι: περίπου 130 άτομα και Χειμώνας: περίπου 70 άτομα

Μέχρι στιγμής, όπως μας είπαν οι πλοιοκτήτες του, το συνολικό κόστος της ναυπήγησης έχει φτάσει περίπου τις 200.000 ευρώ. Οι ιδιοκτήτες της “ΛΑΦΑΣΙ ΝΕ” έχουν δηλώσει την απόλυτη εμπιστοσύνη τους στους τοπικούς τεχνίτες της Καλύμνου, με στόχο το σκάφος να είναι έτοιμο να ταξιδέψει για τη νέα τουριστική σεζόν.

Το καρνάγιο του Λαφασιού ως ναυπηγικό κέντρο

Η επιλογή του Λαφασιού για την ολοκλήρωση των εργασιών έχει ιδιαίτερη σημασία. Το καρνάγιο, γνωστό για την παράδοση και την ποιότητα στις ναυπηγικές εργασίες, υποστηρίζει τη ντόπια οικονομία και ενισχύει τη θέση της Καλύμνου ως σημαντικού ναυπηγικού κέντρου. Όπως ανέφερε τεχνίτης που εκτελεί εργασίες, το “ΑΠΟΛΛΩΝ Ι” αποτελεί ένα “λευκό σκάφος” (όπως λέγεται στη ναυτική γλώσσα), έτοιμο να εξοπλιστεί με μηχανές, τιμόνια και λοιπό εξοπλισμό από τους τεχνίτες του νησιού.

Η ναυτιλιακή παράδοση της οικογένειας Τηλιακού

Η ναυτιλιακή εταιρεία “ΛΑΦΑΣΙ ΝΕ” αποτελεί παράδειγμα οικογενειακής συνέχειας, καθώς οι νεότερες γενιές συνεχίζουν το έργο του γεννήτορα Ηλία Τηλιακού. Με το “ΑΠΟΛΛΩΝ Ι”, η εταιρεία ενισχύει τον στόλο της, συνεχίζοντας να εξυπηρετεί τις ανάγκες της Καλύμνου και να προάγει τη ναυτιλιακή κληρονομιά του νησιού.

 

 

Posted

Το Ατλαντίς (Νηολόγιο Ρόδου 289) έχει ναυπηγηθεί το 2000 στην Ισπανία, έχει μήκος 15,00 μέτρα, πλάτος 5,80 μέτρα, διεθνές διακριτικό SVA6171 και φοράει δυο κυρίες μηχανές Volvo Penta (214 BHP). Το πλοίο ανήκει στην Rhodes Expreriences και πραγματοποιεί 45 λεπτά εκδρομές από το Μανδράκι μέχρι τους Μύλους στο Μανδράκι (εξωτερικά από το λιμάνι). Το πλοίο ολοκλήρωσε την σεζόν του στη Ρόδο και είναι τραβηγμένο έξω στο καρνάγιο στο λιμάνι της Ρόδου

Posted

Θα σε διορθώσω σε μια μικρή λεπτομέρεια, το πλοίο δεν ανήκει στην Rhodes Experiences, αυτή η εταιρεία είναι σαν τουριστικό γραφείο-πρακτορειο που συνεργάζεται με τους ιδιοκτήτες των πλοίων . Το Ατλαντίς ανήκει στον Καπτ. Ιωάννη Γαλουζή.

  • 4 weeks later...
Posted

Να δουμε αλλο ενα μικρο ξυλινο επιβατικο της Κερκυρας ,να επιστρεφει απο το Βιδο

Προκειται για το ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ με Νηολογιο Κερκυρας 250.

Πιθανολογω οτι πρεπει να ειναι πρωην αλιευτικο χωρις να εχω περισσοτερα στοιχεια

 

  • 3 weeks later...
Posted
On 1/26/2019 at 10:17 PM, proud_ionian said:

δυο κουρελια, μεταξυ λαντζας, πιλοτινας και καϊκιου, ειναι δεμενα στο 9 του παλιου λιμανιου απο το φθινοπωρο.

υποθετω θα τα δουμε το καλοκαιρι σαν τουριστικα, σε καποιον απο τους κοντινους τουριστικους προορισμους.

 

ο ευρων λεπτομερειες, αμειφθησεται

Το από μέσα είναι το τουριστικό SOYUZ και με έξτρα φωτό εδώ και εδώ. Είχε κατασχεθεί τον Οκτώβριο του 2018 για μεταφορά παράτυπων μεταναστών. Θα δω μήπως καταφέρω να βρω και το απ'έξω... Υπάρχουν ακόμα εκεί ή έχουν εκποιηθεί ?

Posted (edited)

Τον Αύγουστο του 2023 πέτυχα αυτό το μικρό τουριστικό υπό μετασκευή ή διάλυση στη Μαρίνα της Ερμούπολης Σύρου. Μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος φίλος από εκεί στην αναγνώριση του ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

agnosto.jpg

Edited by Nick the Greek
Posted
Quote

Παρατημένο είναι. Αυτό είχε βουλιάξει ακριβώς στο σημείο που βρίσκεται, με αντλίες ήρθε πάλι επάνω. Θα επανέλθω με στοιχεία τις επόμενες μερες. σίγουρα Ε/Γ-Τ/Ρ.

 

Το παραπάνω είναι post από τον @Giannis P σε απάντηση στον @Nektarios Papadakis. Το παραθέτω μια και ο υπογράφων έκανε μια μικρή πατατούλα:D στον διαχωρισμό 2 θεμάτων. 

 

  • 2 weeks later...
Posted
On 4/6/2022 at 6:10 PM, polmyt said:

Ενα επιβατικο ή θαλαμηγος φαινεται να χτιζεται στο ναυπηγειο Κουρη, στην Αμαλιαπολη

Εχει καποιος περισσοτερες πληροφοριες;

Οπως βλεπουμε και στη φωτο του φιλου @ΣΕΙΡΙΟΣ απο την καθελκυση του ΟΚΥΑΛΟΣ ,η κατασκευη εχει μεινει στασιμη

 

Posted

Το παράξενο με αυτή την νέα κατασκευή, είναι ότι ενώ βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο, στην πλώρη (κατάπλωρα) υπάρχει ένας "θυρεός" με τα γράμματα RN. Σαν να προϋπήρχε (???) η πλώρη από κάποιο άλλο σκάφος.

  • 2 weeks later...
Posted

Αλλο ενα φιλμακι του 1979 στις Σπετσες - χειμωνας ισως καποια εθνικη γιορτη - με το Μανια Εξπρες απο 0:50 μεχρι 0:53 και 1:14 ως 1:17.

  • 3 weeks later...
Posted

Ένα νέο σκάφος της εταιρείας Κυριακάκης (Chania Lines) είναι το Σουρή που έχει ναυπηγηθεί το 2023 στο ναυπηγείο της Ocean Yard (τύπου Ocean 1980). Το πλοίο έχει μήκος 19,80 μέτρα, πλάτος 5,50 μέτρα, εφοδιασμένο με δύο κινητήρες FPT C16 (600 BHP), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 23 κόμβων και υπηρεσιακή 17 κόμβων. Το σκάφος διαθέτει δύο καταστρώματα (κλειστό σαλόνι και upper deck) μεταφορικής ικανότητας 140 επιβατών το καλοκαίρι και 70 επιβατών το χειμώνα.

Posted

Απ' όσο ξέρω είναι τουριστικό και πρέπει να κάνει εκδρομες προς την Λίνδο αλλά δεν γνωρίζω από που ξεκινάει. Πιθανολογω από τα Κολύμπια ή το Φαληράκι.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...