Petros P Posted December 1, 2017 Posted December 1, 2017 (edited) Ετσι θα δείχνει το LNG powered πλοίο της BSF εφόσον πραγματοποιηθεί,με οριζοντα παράδοσης το 2021. Περισσότερα Edited May 14, 2024 by Nick the Greek
Champion Jet_2 Posted December 1, 2017 Posted December 1, 2017 Όμορφο πλοίο αν εξαιρέσουμε την πρύμη του που θυμίζει κουτί Θεόφιλου!Θα μου άρεσε η πρύμη να είναι σε επίπεδο Δήλος/Πάτμος!
Panagia Ekatontapiliani Posted December 1, 2017 Posted December 1, 2017 Ο σχεδιασμός είναι του ναυπηγικού γραφείου του κ. Πρατικάκη. Το πλοίο θα έχει μήκους 145 μέτρα και χωρητικότητα 1400 επιβάτες και 1000 γραμμικά μέτρα στο γκαράζ. Άλλα τώρα με την εξαγορά της HSW αυτά τα σχέδια είναι το πιθανότερο να πάνε πιο πίσω.
Superspeed 1 Posted December 1, 2017 Posted December 1, 2017 Kαμια απολύτως σχέση με το τελικό σχεδιο. Υπάρχει πηγή για το σχέδιο; Και αν ναι γιατι δεν αναφέρθηκε;
Champion Jet_2 Posted December 1, 2017 Posted December 1, 2017 Δηλαδή η τελική μορφή δεν θα είναι έτσι;Έχεις δει το τελικό σχέδιο κάπου;
Svo Posted December 1, 2017 Posted December 1, 2017 Μη γνωρίζοντας βέβαια αν αυτό είναι το τελικό σχέδιο, εντύπωση μου κάνει που δεν βλέπω το Flat. Κάτι που όλες οι νέες ναυπηγήσεις έχουν.
proud_ionian Posted December 1, 2017 Posted December 1, 2017 5 hours ago, Superspeed 1 said: Υπάρχει πηγή για το σχέδιο; μαθαμε την πηγη; τα links που εχουν ανεβει δεν διαφωτιζουν εχει οριστικοποιηθει η αποφαση της εταιριας;
Petros P Posted December 2, 2017 Author Posted December 2, 2017 Εγω αρχικά στο facebook , στο ferryvollution web το είδα,έψαξα και βρηκα το λινκ Quote HydroComp, Inc, in cooperation with Greek partners NAP Engineering, HeLeNGi Engineering and Blue Star Ferries. Ψαχνοντας λιγο στα σαιτ των 3 εταιρειων δε βρηκα κατι.
Nick the Greek Posted December 2, 2017 Posted December 2, 2017 Δικηγόρος του διαβόλου: Μιλάμε για παράδοση 2021, σε ένα λιμάνι που δεν έχουμε ιδέα τι πρόβλεψη θα υπάρχει για ανεφοδιασμό σε LNG, σε ποιό σημείο θα γίνεται και με ποιές τεχνολογικές προυποθέσεις/μέτρα ασφαλείας. Δε μου φαίνεται και τόσο εύκολο λοιπόν να γίνει παραγγελία πλοίου τέτοιου καυσίμου με τέτοιες προυποθέσεις, εκτός αν γνωρίζουν κάτι που εμείς δεν γνωρίζουμε. Αυτό είναι μάλιστα και ένα πρόβλημα που μέχρις ώρας έχει περιορίσει την κατασκευή ποντοπόρων πλοίων με τέτοιο καύσιμο: η έλλειψη δέσμευσης από την πλευρά των physical suppliers ότι θα δημιουργηθούν υποδομές ανά τον κόσμο.
Fotis21 Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 Στο περιοδικό "The Naval Architect" αυτού του μήνα υπάρχει 4σέλιδο αφιέρωμα στο συγκεκριμένο design.
George...f Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 Συμφωνω πως η τεχνολογία εξελίσσεται και μαζι με αυτή και το design, αλλα θεωρώ οτι αυτός ο σχεδιασμός οσο μπροστα και να ειναι, ενδυκνεται για πλοία που ταξιδεύουν στη Βαλτική και σε βόρειες χώρες της Ευρώπης. Στην Ελλάδα χρειαζόμαστε ανοιχτά καταστρώματα για περατζάδα, να νιώσεις την άρμυρα του Αιγαίου και τον λαμπερό ηλιο. Και δεν λεω να γυρισουμε σε εποχές Ναιας 2, υπάρχουν πολυ χαρακτηριστικά παραδείγματα άνεσης και καταστρωματων απο πλοία νέας τεχνολογίας και ναυπηγικής(βλέπε τα αδελφά Νήσος).
Svo Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 (edited) Στο παραπάνω αφιέρωμα του Naval Architect, η μορφή του πλοίου που παρουσιάζεται, είναι αυτή που παρουσιάστηκε στο αρχικό post αυτού του topic ή κάτι διαφορετικό? Edited January 26, 2018 by svo
Fotis21 Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 (edited) Δείχνει ως initial design την ίδια φωτογραφία ακριβώς, αλλά μετά μιλάει για βελτιστοποίηση στην περιοχή της πρύμνης λόγω αντίστασης κυματισμού. Δεν έχει πάντως τελικό σχέδιο. Edited January 26, 2018 by proud_ionian quote
nomikos Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 Η αλήθεια είναι ότι δε ταιριάζει για το Αιγαίο ένα τέτοιο πλοίο με τόσες μεγάλες πλευρικές επιφάνειες.Σε πια λιμάνια θα μπορεί να δένει;
.voyager Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 Σε αυτά που δένουν και τα άλλα, παρόμοια που έχουμε... Είπαμε, προκειμένου να υπάρχει μεγάλο πρωτόκολλο, "θυσιάζονται" τα ανοικτά deck και δικαίως.
nomikos Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 Η εταιρεία θέλει βαπόρια που να μπαίνουν στους Λειψούς να μπαίνουν στη Σύμη να μπαίνουν και στο Καστελόριζο.Χρειάζεται ευελιξία στις σκάντζες κάτι που είδαμε προσφάτως.Το συγκεκριμένο,χωρίς ανοιχτό πάνω γκαράζ,με πολλές τζαμαρίες στα καταστρώματα,με χτισμένη πρύμη θαναι απλά ένα πανί.
Nick the Greek Posted March 15, 2018 Posted March 15, 2018 On 12/2/2017 at 12:37 PM, Nick the Greek said: Δικηγόρος του διαβόλου: Μιλάμε για παράδοση 2021, σε ένα λιμάνι που δεν έχουμε ιδέα τι πρόβλεψη θα υπάρχει για ανεφοδιασμό σε LNG, σε ποιό σημείο θα γίνεται και με ποιές τεχνολογικές προυποθέσεις/μέτρα ασφαλείας. Δε μου φαίνεται και τόσο εύκολο λοιπόν να γίνει παραγγελία πλοίου τέτοιου καυσίμου με τέτοιες προυποθέσεις, εκτός αν γνωρίζουν κάτι που εμείς δεν γνωρίζουμε. Αυτό είναι μάλιστα και ένα πρόβλημα που μέχρις ώρας έχει περιορίσει την κατασκευή ποντοπόρων πλοίων με τέτοιο καύσιμο: η έλλειψη δέσμευσης από την πλευρά των physical suppliers ότι θα δημιουργηθούν υποδομές ανά τον κόσμο. Από την ομιλία του Σακέλλη Quote Τέλος η κατανάλωση LNG εκτός από τα προβλήματα τροφοδοσίας τα οποία πρέπει να λυθούν, προϋποθέτει μετασκευές υψηλού κόστους οι οποίες είτε για τεχνικούς, είτε για εμπορικούς λόγους, είναι απαγορευτικές για τα περισσότερα αν όχι όλα τα συμβατικά πλοία της Ακτοπλοΐας. Το θέμα αυτό θα αντιμετωπιστεί σε νέες κατασκευές με επιβάρυνση όμως του κόστους κατασκευής κατά 10-15% ανάλογα με το μέγεθος και τις τεχνικές προδιαγραφές των πλοίων. Επιβεβαιώνεται λοιπόν αυτό που είπαμε παραπάνω. Όσο δεν μαθαίνουμε για υποδομές ανεφοδιασμού για LNG στον Πειραιά, ας μην περιμένουμε και πλοία τέτοιου τύπου.
Champion Jet_2 Posted June 14, 2018 Posted June 14, 2018 Τι γίνεται με το project,τώρα που έχουμε μάθει σχετικά με τις προοπτικές για LNG στον Πειραιά;
margaritis24 Posted June 14, 2018 Posted June 14, 2018 Να πω την αληθεια πηγα στα ποσειδωνια για να δω το progect καπου σαν παρουσιαση αλλα δεν υπηρχε πουθενα που σημαινει οτι θα χει μεινει στο συρταρι
Nick the Greek Posted June 14, 2018 Posted June 14, 2018 Ε νομίζω πως αν δεν μάθουμε(όχι εμείς, η εταιρεία) ξεκάθαρα πότε και υπό ποιές συνθήκες/προυποθέσεις θα γίνει δυνατός ο ανεφοδιασμός ενός πλοίου LNG μέσα στο κεντρικό λιμάνι, δε νομίζω να δούμε νεότευκτο. Όπως επίσης αν δεν δούμε και το spread στην τιμή μεταξύ του LNG και του HFO.
Petros P Posted July 24, 2021 Author Posted July 24, 2021 (edited) Μήπως το περιβόητο κατασκευαστεί στην Ισπανία και στα Barreras? Βέβαια εδώ αναφέρει οτι η Αττικα ψιλοέκανε πίσω για να το ξανασχεδιάσει και οτι οι Ισπανοί ψάχνουν χρηματοδότητση για να το φτιάξουν Edited July 24, 2021 by Petros P
Champion Jet_2 Posted July 24, 2021 Posted July 24, 2021 Μακάρι να προχωρήσει η διαδικασία και να δούμε να υπογράφεται η συμφωνία...Τα συγκεκριμένα ναυπηγεία όμως δεν ξέρω αν είναι τα κατάλληλα . Αυτό το ότι ψάχνουν χρηματοδότηση δεν ξέρω πόσο καλό είναι ακούγοντας το . Είδαμε και την britanny με το honfleur,την Irish με το W.B YEATS και γενικά με τα flensburg ότι υπήρχε θέμα οικονομικό όπου το πρώτο μεν ακόμα περιμένει την τύχη του και στο δεύτερο δε καθυστέρησε σημαντικά η παράδοση του . Πάνω προς τα βόρεια πιστεύω θα ήταν η καλύτερη λύση όπως τα ναυπηγεία της Rauma ή στα STX sto turku . Αν και πιστεύω η επιλογή του εκάστοτε ναυπηγείου έχει και άμεσο σχέση με το κόστος και την προσφορά που έχει δώσει στην Attica . Βλέπω πάντως ότι έχουν χτίσει βαπόρια εκεί εταιρείες όπως η balearia και η Armas αλλά δεν ξέρω αν έχουν πείρα σε πλοία τέτοιου τύπου και τεχνολογίας αφού το καινούριο θα έχει σημαντικές καινοτομίες όπως lng κ.α . Μην πολυλογώ . Ελπίζω να φτιάξουν βαπόρι (βαπόρια ???) και τίποτα άλλο...
George...f Posted July 24, 2021 Posted July 24, 2021 Μακάρι. Ας γίνει επιτέλους πάλι το πρώτο βήμα για νεότευκτο συμβατικό στην ακτοπλοΐα μας.
Champion Jet_2 Posted September 14, 2022 Posted September 14, 2022 1+ χρόνο μετά και δεν έχει ακουστεί τίποτα σχετικά με νέα ναυπήγηση. Πιστεύω πως δύο πλοία ακόμα τα χρειάζονται σαν Όμιλος. Πόσο πια θα ανεβοκατεβαίνουν ασταμάτητα Χίος/Μύκονος/Πάτμος...
rantanplan Posted September 14, 2022 Posted September 14, 2022 ίσως μια ναυπήγηση να υπονοείται (λόγω και του ποσού) από το: "η Attica έχει καταθέσει πρόταση, ύψους 120 εκατ. ευρώ, για επενδύσεις αναβάθμισης του στόλου της με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης. Πρόκειται για το α’ μέρος των επενδύσεων που δρομολογεί η ακτοπλοϊκή, με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός της, τη σταδιακή μετάβαση σε μια οικονομία χαμηλών εκπομπών άνθρακα και την ενεργειακή αναβάθμιση των πλοίων της".
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now