Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
On 10/21/2017 at 10:15 PM, Nick the Greek said:

 Όμως στο Tanger Med είναι δεμένο το Stena Carrier που ίσως να είναι η πολυθρύλητη αναχώρηση, τώρα μπαίνει μέσα όμως και το Spirit of Montoir, πρώην Frijsenborg. Οπότε ίσως η αναχώρηση να γίνει αργότερα σήμερα ή ακόμα και αύριο.

 

On 3/27/2017 at 4:15 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Weco RoRo (παλιότερα πιο γνωστή ως Nordana) που έχει στη κατοχή της 3 Ro-Ro πλοία (Wedellsborg, Frijsenborg & Stjerneborg) ανακοίνωσε ότι είναι στη διαδικασία να σταματήσει τη λειτουργίας της.

 

On 6/8/2016 at 5:49 PM, pathfinder said:

Ισως να επαναπαρεδόθη στην Stena λόγω παραλαβής του FRIJSENBORG

 

Πολύ σύντομη η καριέρα  του πλοίου με το όνομα και τα χρώματα της αρχικής του πλοιοκτησίας. Όπως είπαμε και παραπάνω, το πλοίο λέγεται πια Spirit of Montoir και μένει εν καιρώ να μάθουμε λεπτομέρειες σχετικά με την καινούρια του πλοιοκτησία και πιθανή ναύλωση από την CMA CGM.

 

___________________________________________

(2016, ex- Frijsenborg, Spirit of Montoir, Frijsenborg)

Edited by proud_ionian
tag
Posted

Το πλοίο όντως φόρτωσε από το Tanger Med και έχει προορισμό Rades, παραδόξως. Ενδιαφέρον να δούμε τη συνέχεια.

  • 2 weeks later...
Posted

Νομίζω αρχίζουμε να βγάζουμε άκρη με αυτό το πλοίο και αυτή τη γραμμή. Να πούμε πως μετά το Rades το πλοίο πέρασε από το Cadiz και ακολούθως κατέληξε στο ομώνυμό του λιμάνι, το Montoir. Η CMA CGM δεν έχει σχέση με όλο αυτό, πρόκειται για τριετή ναύλωση από την LD Seaplane(Louis Dreyfus) που παράσχει υπηρεσίες μεταφορών (και) για την Airbus. Η γραμμή λέγεται Milk Run Med και η ιδέα είναι πως θα μεταφέρει και φορτίο της Airbus αλλά και καινούρια φορτηγά της Scania, όπως και φορτίο άλλων ιδιωτών. Η λογική είναι πως δεν χρειάζεται να διασχίσει κανείς οδικώς ολόκληρη τη Γαλλία από Βορρά πρός Νότο, αλλά μπορεί να φορτώσει το φορτίο του στο Montoir.

 

Θα το παρακολουθούμε.

  • 2 weeks later...
Posted

Το ροτέσιο του πλοίου στο τελευταίο του ταξίδι από και πρός το Montoir, που θα κρατήσει 14 ημέρες τελικά, είναι Montoir(2 Νοέμβρη αναχώρηση) - Tanger Med(Morocco) - Rades(Tunisia) - Napoli - Rades - Cadiz - Montoir(16 Νοέμβρη άφιξη). Ομολογουμένως πρωτότυπο δρομολόγιο. 

  • 2 weeks later...
Posted

Σχεδόν το ίδιο δρομολόγιο το πλοίο, έβγαλε την δεύτερη προσέγγιση στο Rades αυτή την εβδομάδα. Οπότε μάλλον καταλήγουμε σε αυτούς τους προορισμού.

  • 3 weeks later...
Posted

Έτσι για να πάρουμε γεύση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν και τα ξένα ferry/ro-ro, αρκεί να πούμε πως το Spirit of Montoir φεύγοντας το περασμένο Σάββατο απ' το Rades της Τυνησίας, έδωσε ΕΤΑ στη Nantes για το πρωί της Πέμπτης 14 Δεκέμβρη. Πλήν όμως, ο Ατλαντικός δεν αστειεύεται. Το πλοίο αυτή τη στιγμή παραπλεέι της ακτές της Πορτογαλίας με την ταχύτητά του να έχει πέσει γύρω στους 11-12 κόμβους και το ΕΤΑ του στη Nantes να έχει μεταβληθεί σε Σάββατο 16 Δεκέμβρη, 2300 τη νύχτα. Έχει χάσει μέσα σε 5 πλεύσιμες ημέρες δηλαδή, άλλες 2 μέρες λόγω καιρού. Bon courage, που λένε και οι φίλοι μας. 

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Η σύνδεση που περιγράφω παραπάνω έχει σταματήσει εδώ και 3 εβδομάδες. Ο λόγος είναι ένα ταξίδι που εξετέλεσε το πλοίο από το Montoir με προορισμό το Mobile της φιλόξενης:rolleyes: Alabama. Το πλοίο είναι καθ' οδόν για Montoir και πάλι με άφιξη αύριο το πρωί.

 

 

  • 7 months later...
Posted

Και πάλι σε ταξίδι για το Mobile το πλοίο, το κάνει αυτό κατά διαστήματα και μετά επανέρχεται στη βασική του γραμμή Montoir - Tanger Med - Rades - Napoli - Montoir.

  • 8 months later...
Posted

Δεν είναι όμως μόνο το Mobile Express που κάνει τη γραμμή Mobile - Montoir, έχει παρέα του και το Spirit of Montoir εδώ και λίγο καιρό. Τα δυο αδέλφια Visentini λοιπόν εξυπηρετούν τη γραμμή σε ναύλωση της Airbus. Όσο για την γραμμή Montoir - Tanger Med - Rades - Napoli - Montoir, έχει επιστρατευθεί εκεί το ρορο Marfret Niolon. 

  • 4 months later...
  • 8 months later...
Posted

Σύμφωνα με το site του πράκτορα της Cotunav στη Γένοβα, το πλοίο έχει πια ναυλωθεί από την εν λόγω εταιρεία για δρομολόγια ανάμεσα στο Rades και τη Γένοβα αλλά και την Μασσαλία ή το Λιβόρνο, φαντάζομαι. 

  • 2 weeks later...
Posted

Το πλοίο επανήλθε στο πρώτο του όνομα, Frijsenborg δηλαδή, και απέπλευσε από τη Messina με προορισμό το Hirtshals της Δανίας όπου και φτάνει σήμερα το απόγευμα. Για να δούμε ποιά θα είναι η επόμενή του δουλειά.

  • 1 month later...
Posted

Το βλέπω και κάνει δρομολόγια πρός Ισλανδία και Νησιά Φερόε, αυτή είναι η γραμμή της Smyril line. Αλλά δεν το βλέπω στο στόλο τους οπότε άλλος είναι ο ναυλωτής του.

  • 1 month later...
Posted

Βραχύβια η παραμονή του στο βορρά, το πλοίο πια απέπλευσε από το Hirtshals της Δανίας και κατευθύνεται πρός το Γιβραλτάρ.

Posted

This is what we're also wondering. She is headed back to Hamburg so there must be a new employment coming up. I don't know of any roro line which calls Hamburg though, so tough to say who it can be.

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Το πλοίο επιστρέφει από το Mobile, AL πρός το Αμβούργο. Τα νέα όμως είναι πως ναυλώθηκε για 6 μήνες στην GNV για δρομολόγια πρός τη Σικελία και -υποθέτω- και τη Μάλτα. Φαντάζομαι πως η ναύλωση θα ξεκινήσει κάπου στα τέλη Μαίου/αρχές Ιουνίου.

  • 2 weeks later...
Posted

Εν πλώ πρός τη Γένοβα το Frijsenborg έχοντας περάσει πρώτα από την Ταγγέρη, οπότε  η ναύλωση στη GNV μάλλον ήδη άρχισε.

  • 4 months later...
Posted

Από τις 23 Σεπτεμβρίου αγκυροβολημένο ανοιχτά της Genova, μάλλον η καλοκαιρινή ναύλωση έλαβε τέλος.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...