Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ασφαλώς και σήμερα, όπως και τις προηγούμενες μέρες έχει θάλασσα. Το θέμα είναι όμως ότι μπορεί το μισό καλοκαίρι να πάει έτσι, τι θα γίνει; Προσωπική άποψη, και τα δύο δεμένα σήμερα όπως και το Άνδρος τζετ δεν είναι κατάλληλα για τα μπουγαζια των Κυκλάδων. 

  • 2 weeks later...
  • Replies 396
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Αυτό πρέπει να είναι πρόσφατη προσθήκη.

Όταν είχε πρωτοξεκινήσει αν θυμάμαι καλά έβλεπες κανονικά έξω.

Ξέρει κανείς για ποιο λόγο μπορεί να έγινε ;

Posted (edited)

συνηθως σφραγιζουν τα φινιστρινια στον καθρεφτη οταν υπαρχει κινδυνος εισροης υδατων ή ραγισματος του γυαλιου. το εχουμε δει κατα καιρους να γινεται σε πολλα πλοια, κυριως επιβατηγα, ανεξαρτητως μεγεθους (ειτε μονιμα, ειτε προσωρινα).

τα πλοια παλαιοτερων δεκαετιων, τα φινιστρινια ειχαν μονιμα, στην εσωτερικη πλευρα, μεταλλικο καλυμμα (sorry  δεν ξερω τον ναυτικο ορο:(), για να σφραγιζονται στις ασχημες θαλασσες.

στην προκειμενη περιπτωση, μπορει σε καμια ασχημη θαλασσα να "δακρυσε" καποιο πλωριο φινιστρινι και να ελαβαν τα μετρα τους

Edited by proud_ionian
Posted (edited)

Αυτα τα καπακια απο οσο ξερω τα ειχε το πλοιο απο την Εσθονια

Τα εχουν βαλει απο την αρχη της σαιζον για προστασια προφανως, σε περιπτωση θαλασσας.Διακρινονται και σε αυτη τη φωτο του Μαιου

Edited by polmyt
Posted

Δηλαδη για να καταλαβω...αυτα τα 5 γυαλιστερα "παραθυρα" στην πλωρια μπαντα ειναι καπακια??και οι επιβατες δεν βλεπουν εξω??

On 7/14/2019 at 6:19 PM, polmyt said:

Αυτα τα καπακια απο οσο ξερω τα ειχε το πλοιο απο την Εσθονια

Τα εχουν βαλει απο την αρχη της σαιζον για προστασια προφανως, σε περιπτωση θαλασσας.Διακρινονται και σε αυτη τη φωτο του Μαιου

 

Posted (edited)

Απο οσο ξερω ειναι ακριβως οπως το λες

Ενταξει δεν ειναι το μοναδικο πλοιο χωρις παραθυρα στη πλωτη

Edited by polmyt
Posted

Υπαρχει καποιο αλλο ταχυπλοο με καταπλωρα και στην μπαντα εμπρος κλειστα παραθυρα??αν ναι ποιο γιατι δεν γνωριζω...

Posted

Τα 5 πλώρια παράθυρα στο main deck εκατέρωθεν φαίνονται ότι δεν είναι καλυμμένα με καπάκια, αλλά έχουν αντηλιακή μεμβράνη, σε αντίθεση με τα παράθυρα των υπόλοιπων χώρων. Και δεν είναι προσθήκη που έγινε στην Ελλάδα, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες στην gallery τα είχε και όταν ήρθε. Τα μεταλλικά καπάκια βρίσκονται μόνο στα παράθυρα της πλώρης. 

 

On 7/14/2019 at 2:03 PM, proud_ionian said:

τα πλοια παλαιοτερων δεκαετιων, τα φινιστρινια ειχαν μονιμα, στην εσωτερικη πλευρα, μεταλλικο καλυμμα (sorry  δεν ξερω τον ναυτικο ορο:(), για να σφραγιζονται στις ασχημες θαλασσες.

Off topic, καλύμματα και υποδοχές με μπουλόνια για αυτά τοποθετούνται και στα περισσότερα yacht άνω των 30 μέτρων, και εφαρμόζονται συνήθως όταν διασχίζουν τους ωκεανούς ή σε δύσκολα περάσματα. Επίσης, σε προσεγμένα κότερα, οι υποδοχές κρύβονται με αφαιρούμενα κομμάτια των εσωτερικών επενδύσεων.

  • 1 month later...
Posted

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ – ΚΑΤ Supercat στο λιμάνι της Μήλου

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Μήλου, βραδινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-ΚΑΤ ''SUPERCAT'' Ν.Π. 12518,  το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα Φολέγανδρου για λιμένες Μήλου – Πειραιά, ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του πλοίου στο λιμένα της Μήλου και ότι θα συνεχίσει το δρομολόγιο του για τον Πειραιά.
Από το πλοίο επρόκειτο να αποβιβαστούν στο λιμένα της Μήλου δεκαέξι (16) επιβάτες, ενώ στο λιμένα ανέμεναν προς επιβίβαση εξήντα πέντε (65) επιβάτες, οι οποίοι θα προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

  • 2 weeks later...
Posted

Πρωινή αναχώρηση του Supercat από το λιμάνι του Πειραιά. Πρόσφατα παρατήρησα ότι καθυστερεί κάποιες φορές την αναχώρηση του από το Πειραιά, επειδή γίνεται ανεφοδιασμός του Νήσος Μύκονος και την ώρα που είχε αναχώρηση (7:00) δεν έχει τελειώσει ο ανεφοδιασμός του Νήσος Μύκονος

Posted

Στις 15 Σεπτεμβρίου φαίνεται να ολοκληρώνει τα δρομολόγια του το Super Cat, 2 εβδομάδες νωρίτερα από ότι ήταν αρχικά προγραμματισμένο. Γενικά το ταχύπλοο άφησε ανάμικτες εντυπώσεις. Στα θετικά ήταν το εσωτερικό του πλοίου το οποίο ήταν πολύ ανώτερο από τα μικρά jet, καθώς και η πρόσβαση στον εξωτερικό χώρο του άνω καταστρώματος στις προσεγγίσεις στα λιμάνια. Στα αρνητικά οι πολλές βλάβες του πλοίου και ή ασυνέπεια στα ωράρια του δρομολογίου του τις περισσότερες μέρες. Για εμένα αρνητική εντύπωση μου άφησε η ίδια η εταιρία στο κομμάτι που αφορά την ενημέρωση των επιβατών, καμιά ενημέρωση για ακύρωση των δρομολογίων η τροποποίησή τους ή για την προώθηση τους στους προορισμούς τους. 

  • 1 month later...
  • 6 months later...
Posted

Το Supercat έφυγε σήμερα από το λιμάνι του Πειραιά ρυμουλκουμενο από το Άρτεμις IV και Περσέας και πήγε στο ναυπηγείο του Ψαρρου για να πάει να βάλει τα waterjets του. 

Posted (edited)

Ισχύει και εδώ ότι πει στο θέμα της Seajets. Θα ετοιμαστούν τα ταχύπλοα και θα πάρουν τις αποφάσεις εάν θα ξεκινήσουν κάποια ταχύπλοα.

On 5/15/2020 at 9:43 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Εγώ πιστεύω ότι δεν θα βγει μόνο ένα ταχύπλοο της Seajets αλλιώς δεν θα πινόντουσαν κάποιες εργασίες σε κάποια ταχύπλοα του στόλου της Seajets. Θα ετοιμαστούν κάποια σκάφη και εάν δουν ότι υπάρχει κίνηση, τότε κάποια ταχύπλοα θα ξεκινήσουν.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
  • 3 weeks later...
Posted

large.IMG_20200619_185810.jpg.4bb6efe4e0ac17797819ef1d666d963c.jpg

 

Τοποθετούνται τα Jet σιγά σιγά πίσω στο σκαφακι. Γενικά υπάρχει κινητικότητα αλλά αν γνωρίζει κάποιος αν τελικά θα δουλέψει φέτος ας μας πει. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...