valencay Posted January 22, 2018 Posted January 22, 2018 Αύριο καιρού επιτρέποντος ρυμουλκούμενο για Πειραιά....
Panagia Ekatontapiliani Posted January 23, 2018 Author Posted January 23, 2018 (edited) Ας δούμε τη χθεσινή άφιξη του Eemslift Hendrika στο λιμάνι του Λαυρίου, όπου έδεσε στη προβλήτα προς το πράσινο φανό του λιμανιού με το Supercat (ex Karolin) πάνω στο κατάστρωμα του. Σήμερα έφτασε στο Λαύριο, το Καραπιπέρης 16 που θα το ρυμουλκήσει στο Πειραιά. Edited January 23, 2018 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted January 23, 2018 Author Posted January 23, 2018 Ενώ ξεκίνησε η διαδικασία για την εκφόρτωση του Karolin σήμερα στο Λαύριο, λόγω των δυνατών ανέμων δεν ολοκληρώθηκε η διαδικασία. Οπότε το πλοίο ξανά δέθηκε στο Eemslift Hendrika και αύριο θα φύγει από το Λαύριο για να πάει στην Ελευσίνα, όπου αναμένεται να εκφόρτωθει εκεί.
Nikos_Chania Posted January 23, 2018 Posted January 23, 2018 Γιατί δεν το φέρνανε εξ αρχής Πειραιά να τελειώνουμε παρά το λιβανίζουμε το θέμα με Λαύριο, ρυμουλκήσεις, γύρνα πίσω εσύ, τζάμπα λεφτά, Ελευσίνες; κρίμα ΥΓ Ξεκίνησε απ το Λαύριο μετά τις 23:00 και τώρα είναι στο Σαρωνικό
Nick the Greek Posted January 23, 2018 Posted January 23, 2018 Νομίζω πως στον Πειραιά πια με τη μετατροπή του Ικονίου και της παλιάς προβλήτας Μερτζάριο σε προβλήτες αποκλειστικά για containerships και PCTCs, δεν υπάρχει να το πω "προβλήτα γενικού φορτίου". Άσε που αυτή η διαδικασία είναι συνήθης πια στο Λαύριο λόγω των παρακείμενης μαρίνας και επισκευαστικών βάσεων για γιώτ. Οπότε και πολύ μεγαλύτερη τεχνογνωσία των χειριστών υπάρχει, αλλά ίσως είναι και πιο εύκολο να βγεί η σχετική άδεια από το Λιμεναρχείο. Επίσης υπάρχει και λιγότερη κίνηση γύρω-γύρω που θα μπορούσε να προβληματίσει με κυματισμό κι απόνερα την όλη διαδικασία.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 24, 2018 Author Posted January 24, 2018 Το Eemslift Hendrika προς το παρόν είναι αγκυροβόλημενο στη ραδα του Πειραιά.
Nikos_Chania Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 Σήκωσε άγκυρα και πήρε πλοηγό και κατευθύνεται για Ελευσίνα
valencay Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 Έδεσε στις 1900 στο λιμάνι μπροστά από το runner....
Panagia Ekatontapiliani Posted January 24, 2018 Author Posted January 24, 2018 Εάν δεν κάνω λάθος ρυμουλκουμενο από το Karapiperis 16.
Petros P Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 Πίσω Γυαλιά Ν.Ε. το όνομα της εταιρείας του πλοίου,παίρνοντας το ονομα απο την ομώνυμη Ανδριώτικη παραλια
Thanasis aek Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 Δηλαδή δεν ειναι αγορασμένο απο την golden star ferries
Petros P Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 Αγορασμένο απο τη Golden Star Ferries είναι προφανώς,αλλα το κάθε βαπόρι φέρει και μια εταιρεια πανω του ενω η κάθε γνωστή μας εταιρεία ειναι ο "διαχειριστής"
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2018 Author Posted January 25, 2018 Ας κάνουμε μια ξενάγηση στο Supercat (ex Karolin), το νέο απόκτημα της Golden Star Ferries!! Μπαίνοντας από την αριστερή μπάντα υπάρχει ο ένας διάδρομος που σε οδηγεί στην είσοδο του πλοίου που βρίσκεται στη μέση. Κάνοντας δεξιά συναντάμε το σαλόνι του πληρώματος και τις καμπίνες του πληρώματος (3 δίκλινες και μια μονόκλινη του Α’ μηχανικού), ενώ στη δεξιά πλευρά είναι ο χώρος του καταστήματος. ενώ στη δεξιά πλευρά είναι ο χώρος του καταστήματος. Στη μέση του καταστρώματος είναι μεσαίο σαλόνι της οικονομικής θέσης (με χωρητικότητα 74 άτομα) που έχει από 4 σειρές με τετράδες αεροπορικά καθίσματα στις μπάντες του πλοίου και 2 τετράδες αεροπορικά καθίσματα αντικριστά με τραπέζι ανάμεσα τους. Στη μέση του καταστρώματος είναι μεσαίο σαλόνι της οικονομικής θέσης που έχει 4 σειρές με τετράδες από αεροπορικά καθίσματα και 2 τετράδες αεροπορικά καθίσματα αντικριστά με τραπέζι ανάμεσα τους στις μπάντες του πλοίου. Στο κέντρο είναι 2 τετράδες αεροπορικά καθίσματα αντικριστά με τραπέζι ανάμεσα τους, 2 σειρές με τριάδες αεροπορικά καθίσματα και άλλη 1 σειρά από τετράδα από αεροπορικά καθίσματα. Στο συγκεκριμένο σαλόνι υπάρχει το μοναδικό μπαρ του πλοίου. Πλώρα είναι το δεύτερο σαλόνι της οικονομικής (χωρητικότητα 129 άτομα) που αποτελείται από 5 σειρές με τριάδες από αεροπορικά καθίσματα και 4 τριάδες αεροπορικά καθίσματα αντικριστά με τραπέζι ανάμεσα τους στις μπάντες του πλοίου. Στο κέντρο είναι από 3 σειρές με πεντάδες από αεροπορικά καθίσματα του πλοίου και 6 πεντάδες αεροπορικά καθίσματα αντικριστά με τραπέζι ανάμεσα τους Ανεβαίνοντας τη σκάλα για το κατάστρωμα της γέφυρας, είναι το τρίτο σαλόνι της οικονομικής (χωρητικότητα 146 άτομα). Στη δεξιά πλευρά είναι 19 σειρές με τετράδες από αεροπορικά καθίσματα και στην αριστερή πλευρά είναι 15 σειρές με τετράδες από αεροπορικά καθίσματα. Στο κέντρο υπάρχουν 3 σειρές με δυάδες από αεροπορικά καθίσματα και 2 δυάδες αεροπορικά καθίσματα αντικριστά με τραπέζι ανάμεσα τους. Πλώρα αριστερά στο κατάστρωμα υπάρχει ένα μικρό prive σαλόνι 5 θέσεων. Οι εξωτερικοί χώροι του πλοίου είναι ελάχιστοι που προσβάσιμοι θα είναι μόνο πρίμα. Δεξιά και αριστερά υπάρχουν διάδρομοι στο κατάστρωμα, που βέβαια δεν θα είναι προσβάσιμοι για τους επιβάτες. Στο κατάστρωμα αυτό είναι η γέφυρα, με τις δυο θέσεις για τους αξιωματικούς της γέφυρας και στην αριστερή πλευρά η θέση του Α΄ μηχανικού για τον έλεγχο των τεσσάρων κυρίων μηχανών MTU 16V39. Ας δούμε τη θέα από την πλώρη με την μια άγκυρα και το καθρέπτη του πλοίου. Τέλος όλα τα παραπάνω μπορούμε να τα δούμε στο σχέδιο του πλοίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 10, 2018 Author Posted February 10, 2018 Με την ύψωση της Ελληνικής σημαίας, το Supercat έχει νηολόγιο Πειραιά 12518.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 19, 2018 Author Posted February 19, 2018 Το Supercat εξωτερικά ακόμα δεν κάποια εμφανή αλλαγή και παραμένει δεμένο μπροστά από το Superrunner.
polmyt Posted February 20, 2018 Posted February 20, 2018 Αν δεν αλλαξει κατι στον προγραμματισμο ,σημερα θα παει στου Σπανοπουλου και θα βγει εκτος νερου
Panagia Ekatontapiliani Posted February 20, 2018 Author Posted February 20, 2018 Λογικά το Christos V & το Christos XXXVII πήραν το Supercat από το λιμάνι του Πειραιά για να το πάνε στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου στη Σαλαμίνα.
Thanasis aek Posted April 20, 2018 Posted April 20, 2018 Έχουμε κανένα νέο σχετικά με τις εργασίες και αν δρομολογηθεί φέτος
Panagia Ekatontapiliani Posted April 20, 2018 Author Posted April 20, 2018 Οι εργασίες επισκευής των μηχανών και οι εργασίες του δεξαμενισμου προχωράνε στο Supercat.
Petros P Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 On 2/20/2018 at 2:36 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Λογικά το Christos V & το Christos XXXVII πήραν το Supercat από το λιμάνι του Πειραιά για να το πάνε στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου στη Σαλαμίνα. Είναι στη Σαλαμίνα η στο Πέραμα?Γιατι οσο προσπάθησα να το βρώ , δε το βρήκα
Panagia Ekatontapiliani Posted April 25, 2018 Author Posted April 25, 2018 Στη Σαλαμίνα είναι απλώς πίσω από το υπόστεγο του ναυπηγείου και δεν φαίνεται απέξω.
Aqua_blue Posted May 21, 2018 Posted May 21, 2018 To Supetcat (ex Carolin ) ξεκινησε να εκπεμπει σημα στο marinetraffic για πρωτη φορα στην Ελλαδα !!!
hayabusagr Posted May 21, 2018 Posted May 21, 2018 Είχε εκπεμψει και μέσα στο Σαββατοκύριακο για λίγο απ ότι θυμάμαι 🙂
Thanasis aek Posted May 31, 2018 Posted May 31, 2018 Μήπως ξέρουμε ποτέ θα κάνει το πρώτο του δοκιμαστικό εφόσον υπάρχει πιθανότητα να δρομολογηθεί στις Σποράδες για φέτος
Panagia Ekatontapiliani Posted June 1, 2018 Author Posted June 1, 2018 Το Supercat αναμένεται να τελειώσει τις εργασίες του στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου και να πέσει στη θάλασσα τη Δευτέρα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now