Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 963
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
On 14/1/2017 at 7:49 PM, enas chiotis said:

Υπάρχει καποιο νεότερο για το που βρίσκεται το πλοίο;

 

On 14/1/2017 at 8:26 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Εάν έχω πληροφορηθει το πλοίο πρέπει να είναι κάπου στο Αντεν

εχουμε κανεναν νεο για το που βρισκεται ή θα το ψαχνουμε σαν το ναξος;

  • 1 month later...
Posted
8 hours ago, Artevelde said:

Προσωπικά  προτιμώ το Σαντορινακι (καλη του ωρα εκει που ειναι)

μαθαμε τελικα που βρισκεται ή θα βγει silver alert?

Posted
11 hours ago, polmyt said:

ακομα υπαρχουν αμφιβολιες για το αν ταξιδευει εκει που πηγε

το νεο ναξος θα γινει :D

 

YΓ: εκει που το περιμεναν τι λενε;

  • 2 weeks later...
Posted

Τελευταιο επιβεβαιωμενο στιγμα συμφωνα με τα μεγαλα μου μεσα στο λιμανι Assab της Ερυθραιας στις 19/12/16

Posted (edited)

Αυτό είχα δει κι εγώ πριν λίγες μέρες που έψαχνα μέσα στο marinetraffic. Από το Assab και μετά βέβαια δε βρήκα κανένα ίχνος.

ΥΓ: Εκείνη τη μέρα το Σαντορίνη έψαχνα, πάνω στο γνωστό σε όλους μας Masarrah έπεσα κατά τύχη. Oι ταχύτητες του οποίου κυμαίνονται μεταξύ 12-14 κόμβους.

Edit: Επισυνάπτω αυτό που βρήκα τώρα και ελπίζω να πρόκειται για μια ανακριβή πληροφορία...

Edited by kyr1
Posted

Ε και? Δε μπορουσαν να πανε με την αλλη? Επρεπε να μεινουν εκει τοσο καιρο?

Posted (edited)

Αυτο που ξερω  ειναι οτι στο κατεβασμα ηταν μεσα ελληνες κ το μπαμ εγινε εξω απο την αιγυπτο!αλλα δεν ξερω ακομα εαν αναζητατε ευθυνες γιατι θεωρητικα δεν εφτασε στον προορισμο του ο.κ.

Ανταλλακτικα υπαρχουν neptune??? κ ποιος θα τα πληρωσει???

Edited by margaritis24
Posted

Η λογική λέει ότι το πλοίο παρεδόθη εδώ οπότε άλλαξε όνομα και σημαία. Με βάση λοιπόν την λογική και την συνήθη πρακτική, ό,τι συνέβη στην συνέχεια αφορά τους νέους πλοιοκτήτες (εκτός αν υπήρχε κάποιος ιδιαίτερος όρος στην σύμβαση - MOA).

Βέβαια τα τελευταία χρόνια έχουν δεί πολλά τα ματάκια μας που δεν εναρμονίζονται (ούτε με την συνήθη πρακτική ούτε ενίοτε με την λογική).

Posted
43 minutes ago, margaritis24 said:

αλλα δεν ξερω ακομα εαν αναζητατε ευθυνες γιατι θεωρητικα δεν εφτασε στον προορισμο του ο.κ.

Δε νομίζω ότι ζητά κανείς ευθύνες από κανέναν, χώρια που δεν είναι δουλειά μας. Περί ενδιαφέροντος πρόκειται.

Posted (edited)

Πολλές φορές ειδικά σε θέματα στροφάλων υπάρχουν διενέξεις, πχ είχες κάνει ενα στύλ αναγώμωσης και δε το έχεις αναφέρει στον άλλον και ο άλλος δε το έχει πιάσει στην επιθεώρηση (σπάνιο βέβαια), η γενικότερα κάτι στη μηχανή,μπορείς να τους πάς στο arbitration ανάλογα με το τι λέει στο moa στο delivery clause. Τελευταία έχω ακούσει περιπτώσεις που άλλος έδωσε πλοίο με στρόφαλο γλυμμένο μέχρι αηδίας :P  Η υπόθεση έχει πάει βόλτα στο big ben ήδη ^_^

Edited by Petros P
Posted

Δεν αναζητω ευθυνες. Χε....κα. Ισα ισα που αυτο αποδεικνυει οτι τοσα χρονια με τους Ελληνες μεσα κουτσα στραβα το βαπορακι πηγαινε.

Απλα να δω που κατεληξε και τι εχει γινει το βαπορι προσπαθω. Μεχρι σημερα δεν ξεραμε που ειναι μετα απο ενα στιγμα στο marinetraffic που το εδειχνε με 1,5 κομβο.

Οι Ελληνες ηταν μεσα μεχρι το Σουεζ. Μετα οταν εγινε το μπαμ δεν ειμαι τοσο σιγουρος οτι ειχε ελληνες μεσα ακομα.

Ανταλλακτικα βρισκεις αμα ξερεις να ψαξεις και φυσικα τα πληρωσεις και αναλογα.

Posted
1 minute ago, Neptune said:

το εδειχνε με 1,5 κομβο.

Ο

Ανταλλακτικα βρισκεις αμα ξερεις να ψαξεις και φυσικα τα πληρωσεις και αναλογα.

Αμα πήρε η μηχανή τι να βρείς και τι να ψάξεις :P 

Posted

Ρε παιδια ενταξει, δε λεω οτι το βαπορι θα ταξιδευει για παντα. Προφανως αν εγινε τοσο μεγαλο μπαμ αντε γεια. :D

Μια ακρη προσπαθουμε να βγαλουμε. Αλλωστε απο τις 19/12 που εχουμε το τελευταιο στιγμα χαλαρα το βαπορι εχει παει σε διαλυτηριο και δεν εχουμε παρει και χαμπαρι :P

Posted (edited)

Σχετικά με τις ευθύνες, με δεδομένο ότι τα πλοία συνήθως πωλούνται "ως έχουν" είναι δύσκολο (ακόμη και σε διαιτησία) να δικαιωθεί ένας "γκαντέμης". Αν βέβαια αποδειχθεί κακή προαίρεση ή δόλος του πωλητού τα πράγματα αλλάζουν. Το να φωνάξει ο αγοραστής ή ακόμη και να καταφύγει σε διαιτησία (ακόμη και αν οι πιθανότητες είναι σε βάρος του) μπορεί να είναι και στρατηγική μήπως και σώσει τίποτε "ψιλά". Αν χρωστάει μάλιστα έχει ένα πολύ καλό "πάτημα" να τρενάρει ή να αποφύγει την πληρωμή. (Καμιά φορά μάλιστα δημοσιεύεται και μια οργισμένη ανακοίνωση - τρέχα γύρευε πως μου ήρθε τώρα αυτό:D)

Edited by pathfinder
  • 3 weeks later...
Posted

Μάλλον τη τύχη του πλοίου θα την μαντέψουμε/παρακολουθούμε απο το φίλο μας τον Fawad που δουλεύει(??) μέσα

  • 3 months later...
  • 4 months later...
Posted

Δεν πιάνεται για φωτογραφία αλλά τέλος πάντων είναι ό,τι το κοντινότερο έχουμε βρεί τους τελευταίους μήνες για το Σαντορίνη. Η φωτό από το google maps, το πλοίο δεμένο στο κεφάλι της προβλήτας στο Assab της Ερυθραίας. Όχι της Νέας με την pizza Park:D, της Ερυθραίας στην Αφρική. Δεν ξέρω πόσο πρόσφατη είναι η λήψη.

Al Salmy 4_Assab Eritrea.jpg

Posted

Με μια πρόχειρη αναζήτηση στο διαδίκτυο, το βρίσκουμε σε βιντεάκι 15/06/2017 να μεταφέρει ανθρωπιστική βοήθεια για τη χολέρα στην Υεμένη, ενώ παρόμοια ανάρτηση το twitter από καποιον ben ataf με ημερομηνία 31/05 δείχνει το ίδιο, με αναγραφόμενο προορισμό της βοήθειας στο λιμάνι του Aden.

 

 

 

al salmy_4.jpg

  • 8 months later...
Posted

Άνοιξε πάλι μετά από χρόνια, στην κυριολεξία, το AIS του πλοίου το οποίο άφησε το Assab στις 15Ο κτώβρη και από τις 21 του ιδίου μήνα βρίσκεται στο Dubai, στο λιμάνι της Al Hamriya. Εμπορικός ντόκος εκεί που βρίσκεται απ' όσο μπορώ να δω, όχι επισκευαστική βάση.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...