Panagia Ekatontapiliani Posted March 25, 2014 Posted March 25, 2014 Ready for use από χαρτιά και επιθεωρήσεις! Οποιες αλλαγές θα κάνουν τα νέα αφεντικά είναι δικά τους!!
Panagia Ekatontapiliani Posted March 27, 2014 Posted March 27, 2014 Μαλλον δεν θα χρειαστει να αλλαξει σινιαλα γιατι μαλλον αλλαξε κατι στη πορεια, οπως εμαθα πριν απο λιγο!!!! Οποτε φαινεται οτι θα συνεχισει να ανηκει στην HSW το πλοιο!! Θα κρατησει τα ιδια σινιαλα και μετα την αγορα;Εντυπωση μου κανει,εκτος και αν αλλαξε κατι στην πορεια Το πλοιο αναμενεται να φυγει γυρω στις 10 Απριλιου για τις Αζορες
proud_ionian Posted March 27, 2014 Posted March 27, 2014 ηταν πρφανες οτι κατι αλλαξε, απο τη στιγμη που δεν σβηστηκαν τα σινιαλα οταν βαφτηκε στην ελευσινα. σκεφτειτε οτι στο νησος χιος εχει ηδη σβηστει το hellenic seaways
George Posted July 6, 2014 Posted July 6, 2014 Από ότι άκουσα τα προβλήματα που εμπόδισαν την πώληση του πλοίου τον χειμώνα ξεπεράστηκαν και έτσι μας αφήνει. Μάλιστα αν επιβεβαιωθεί αυτό, η 10η Απριλίου ήταν και η τελευταία μέρα που έπλευσε σε Ελληνικά νερά. Όλα αυτά απομένει να επαληθευθούν ή να αποδειχθούν και πάλι ράδιο αρβύλα. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω ας μας πει αλλιώς αναμένουμε προσεχώς τις εξελήξεις.
Orestis Posted July 6, 2014 Posted July 6, 2014 (edited) Απο την Παρασκευη το πλοιο αποτελει παρελθον για την HSW. Για φετος θα συνεχισει κανονικα τη ναυλωση του. Edited July 6, 2014 by proud_ionian διπλο ποστ
proud_ionian Posted July 6, 2014 Posted July 6, 2014 και ποσο πηγε το μαλλι, για το καμαρι του ατλαντικου
MILTIADIS Posted July 8, 2014 Posted July 8, 2014 Το πλοιο αφαιρεθηκε και απο τη λιστα του στολου στο site της Ηellenic.
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 11, 2014 Posted July 11, 2014 (edited) Επειδή ουδέν κρυπτόν για τους πορτογαλομαθείς , μάθαμε ότι αγοράστρια είναι η Portucalence Shipping SA με έδρα τον...Πειραιά! Ήδη φόρεσε στη τσιμινιέρα τα νέα του σινιαλα και σβήστηκε το Seaways για να αντικατασταθεί από το Shipping Απομένει μόνο να μάθουμε και το τίμημα O navio ferry, "Express Santorini", que opera nos Açores ao serviço da Atlânticoline, foi vendido pelo seu armador a, Hellenic Seaways, à empresa grega, Portucalence Shipping, SA, com sede em Piraeus, sendo operado pela, Hellenic Shipping Transporte, com registo na Madeira, nome que ostentará futuramente no costado. Entretanto os simpáticos golfinhos da chaminé já deram lugar ao novo logo do armador. Esta mudança de armador não irá alterar aquilo que está contratualizado com a Atlânticoline, ou seja a operação de 2014, com mais um ano de opção 2015. Edited July 11, 2014 by ΝΗΡΕΑΣ
proud_ionian Posted July 12, 2014 Posted July 12, 2014 περα απο τις φωτογραφιες, το δημοσιευμα μαλλον ειναι αναδημοσιευση απο τα ρωμεϊκα.
Hastaroth Posted July 12, 2014 Posted July 12, 2014 Πορτογαλική εταιρία Ελληνικών συμφερόντων.. Η παγκοσμιοποίηση στο απόγειό της. Πάντως είναι ευχάριστο το γεγονός ότι δέν απολύθηκαν οι Ελληνες ναυτικοί του γιά ν'αντικατασταθούν με ξένους. Γιά να δούμε,θα επανέλθη κάποτε στα νερά μας;
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 12, 2014 Posted July 12, 2014 Μιάς και το ανέφερε ο Hastaroth, έχει ακουστεί κατά που θα πάει και τι θα κάνει το πλοίο όταν, το φθινόπωρο, τελειώσει η περίοδος της ναύλωσης?
georgios express Posted July 12, 2014 Posted July 12, 2014 (edited) ...Πορτογαλική εταιρία Ελληνικών συμφερόντων... Στην Λισσαβώνα δεν δραστηριοποιείται εδώ και χρόνια ο Αλέξανδρος Π. Παναγόπουλος; Edited July 12, 2014 by georgios express
Panagia Ekatontapiliani Posted July 12, 2014 Posted July 12, 2014 Όταν τελειώσουν τα δρομολόγια στις Αζόρες το πλοίο λογικά δεν θα ξανά επιστρέψει στην Ελλάδα. Το πλοίο πιο πιθανόν είναι θα πάει σε ναυπηγείο στην Πορτογαλία που έχουν σχέση οι νέοι πλοιοκτήτες του πλοίου! Τον Μάρτιο είχε ακουστεί ίσως να θελήσουν να εκμεταλλευτουν το πλοίο το χειμώνα σε κάποια άλλη γραμμή
Hastaroth Posted July 12, 2014 Posted July 12, 2014 Σε ποιά άλλη γραμμή όμως;Απ'τα λίγα που ξέρω,δεν βλέπω να υπάρχη άλλη Ευρωπαϊκή γραμμή που να μπορή να δραστηριοποιηθή ένα τόσο παλιό πλοίο (διότι,άς μήν ξεχνάμε,κι'αυτό έκλεισε φέτος τα 40...) ΥΓ.Αυτός ο Αλέξανδρος Παναγόπουλος έχει καμμιά σχέση με τον γνωστό Περικλή;
George Posted July 13, 2014 Posted July 13, 2014 Είχε ακουστεί τον χειμώνα ένα, λίγο κουφό, δρομολόγιο που θα συνέδεε την Πορτογαλία με χώρα της Αφρικής. Δεν ξέρω κατά πόσο ευσταθεί ή μπορεί να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο δεδομένου και της τεράστιας απόστασης. Από κει και πέρα, η νέα εταιρία δεν έχει σχέση με τον Αλέξανδρο Παναγόπουλο. Μου είχαν πει το όνομα, αλλά ειλικρινά δεν το θυμάμαι. Νομίζω όμως είχε κάποια σχέση με τις μέχρι τώρα ναυλώσεις του πλοίου από τη HSW στην Atlanticoline.
minoan Posted July 14, 2014 Posted July 14, 2014 Το τιμημα ηταν κοντα στα 3,5εκ... Μετα που θα τελειωσει η ναυλωση θα παει περιπατο εκτος και βρεθει αλλη, πραμα δυσκολο... Οσο για την αποφαση, απο το να μεινουν απληρωτοι ολοι, ολο το καλοκαιρι, καλυτερα να πληρωθουν!
Panagia Ekatontapiliani Posted July 14, 2014 Posted July 14, 2014 Το Εξπρες Σαντορινη δεν εχει μονο φετος συμφωνια για ναυλωση στην Atlanticoline αλλα και για του χρονου. Για 2+1 χρονιές ακόμα στις Αζόρες, με γενναίο κούρεμα στο τίμημα. Πάλι καλά που υπάρχουν και αυτά τα λεφτά ακόμα...έστω και κουρεμένα. Και φέτος θα το δείχνει και του χρόνου, μιας και έχει δυο χρόνια ναύλωση ακόμα στην Atlanticoline Minoan, τι εννοεις με αυτο?? Οσο για την αποφαση, απο το να μεινουν απληρωτοι ολοι, ολο το καλοκαιρι, καλυτερα να πληρωθουν!
minoan Posted July 14, 2014 Posted July 14, 2014 Δεν εννοω κατι διαφορετικο απ αυτο που λεει η προταση... Αν δεν το πουλουσαν δεν υπηρχαν λεφτα για να πληρωθει το προσωπικο φετος το καλοκαιρι... Οσο για το τι υπαρχει για ναυλωση, μακαρι, αλλα αμφιβαλλω
Panagia Ekatontapiliani Posted July 15, 2014 Posted July 15, 2014 Το τιμημα ηταν κοντα στα 3,5εκ... 3,5 εκ Ευρω ή δολαρια??? Λιγακι υψηλο μου φαινεται το τιμημα ειδικα εαν ειναι σε ευρω!! Γιατι την Ανοιξη ειχε ακουστει για πολυ χαμηλοτερο τιμημα. Θα δουμε στα οικονομικα αποτελεσματα της επομενης χρονιας το ακριβες ποσο!! Μήπως ακούστηκε και ποιοι είναι οι αγοραστές? Μου είχαν πει το όνομα, αλλά ειλικρινά δεν το θυμάμαι. Νομίζω όμως είχε κάποια σχέση με τις μέχρι τώρα ναυλώσεις του πλοίου από τη HSW στην Atlanticoline. Ο αγοραστης εχει σχεση με τις ναυλωσεις των πλοιων της HSW στην Atlanticoline αλλα με εκεινα τα σεναρια περι ναυπηγησης πλοιων της HSW στην Πορτογαλια πριν καποια χρονια. Φαινεται οτι ο νεος πλοιοκτητης του Εξπρες Σαντορινη ειναι ο ιδιοκτητης της Decon, που απο μια αναζητηση στο internet φαινονται να ειναι ο κ. Αντωνης Κιουκης και ο κ. Παυλος Ζαμπελης
minoan Posted July 15, 2014 Posted July 15, 2014 Στα 3,5εκ ειναι και τα λεφτα της ναυλωσης τα οποια θα παρουν οι νεοι ιδιοκτητες και οχι η hsw
Petros P Posted July 15, 2014 Posted July 15, 2014 Αμα κρίνω απο τις δουλειές που διαβάζω σε ενα απο τα links που έχουν κάνει...θα ξανανιώσει η Σαντορινάρα!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now