Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 963
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Το πλοίο μάλλον αναχώρησε από το λιμάνι. Αν μπορεί ας το επιβεβαιώσει και κάποιος ακόμα 

Posted (edited)

Μάλλον τέλος εποχής για το ΜΥΤΗ. Με 11 κομβους με προορισμό στο AIS τη ζεστη παραλία του Bhavnagar. Μακαρία η οδός. Να ζήσουμε να το θυμόμαστε.

Edited by SAMAINA
Posted

Δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός για να το καταλάβεις. Ένα καράβι αυτής της ηλικίας, χρόνια παροπλισμένο στα ΗΑΕ, δεν είχε καμιά πιθανότητα να ξαναλειτουργήσει εκτός και αν μιλάγαμε για ολική ανακατασκευή με τεράστιο κόστος. Εγώ προσωπικά έχω να πω συγχαρητήρια στο πλήρωμα και το τεχνικό team της seajet που κατάφεραν να πάει το πλοίο αυτοδύναμο (εννοώ χωρίς ρυμουλκά) στο διαλυτήριο. 

Posted
On 11/3/2021 at 8:45 PM, polmyt said:

Ρε θελω να δω τι θα κανετε αν ερθει τελικα😛😄

Με την απορία σε αφήσαμε:D εμείς τι πρέπει να πούμε άραγες; Ε, ας αιτηθουμε να βγει αναδρομικά ως η φιδια της χρονιάς. :P

Posted

Υπερασπιζομενος  τη τοτε θεση μου :P  ,εχω να πω οτι το σχολιο αναφεροταν στην τοτε αμφισβιτηση αν μετονομαστηκε, αν πηγε πληρωμα κλπ.Επειδη τοτε ηξερα και απο εγκυρη πηγη οτι οντως το πλοιο ειχε αγοραστει θεωρουσα οτι θα το βλεπαμε στα νερα μας .Ενταξει μας εριξε κουβα και δεν το εφερε  ,αλλα φιδιά με την εννοια οτι δεν αγοραστηκε ή οτι αυτα που λεγαμε τοτε δεν ισχυαν δεν το λες 

Posted

Εγω παντως θυμαμαι να λεγεται τοτε-γενικα-οτι το πλοιο αγοραστηκε για να ερθει στην Ελλαδα να δουλεψει και αυτο ηταν και το κλιμα που ειχε καλλιεργηθει.

Για το οτι θα κατεληγε τελικα για σκραπ ηταν το μαλλον αυτονοητο.

Posted
On 11/3/2021 at 10:30 PM, proud_ionian said:

δεν έχει αλλάξει όνομα, το πλήρωμα πήγε, αν πήγε και γύρισε πίσω και περιμένουμε να ξαναπάει πάλι.

Όλα αυτά για ένα κουρέλι που είναι παρατημένο στην αραπιά.

Έχουμε δει τόσα, μπορεί να το δούμε και αυτό. Ας είμαστε και λίγο επιφυλακτικοι όμως. Μην τον κόβουμε ότι θα έρθει

Είπαμε, κρατείστε και μια πισινή. Αλλά πού.

Posted

Απο τη στιγμη που ειχε αγοραστει απο τον Ηλιοπουλο νομιζω οτι ηταν ευλογο να θεωρουμε ολοι οτι θα δουλευε ειτε εδω ,ειτε Αζορες.Εγω τουλαχιστον αυτο ηξερα.

Και η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αυτος ηταν και ο σκοπος του και οχι να κανει τον μεσαζοντα με σκοπο το σκραπ

 

Posted
4 minutes ago, proud_ionian said:

Νομιζω οτι εισαι λιγο αδικος γιατι ναι μεν εκ του αποτελεσματος δικαιωνεσαι μιας και δεν ηρθε ,αλλα ολα τα υπολοιπα γινανε( ονομα αλλαξε,πληρωμα πηγε) ,οποτε δεν τιθεται ακριβως θεμα πισινης,οσο οτι αλλαξαν τα δεδομενα

Τελος παντων δεν εχει και πολυ μεγαλη σημασια πλεον.Πιο πολυ κουβεντα να γινεται

Posted
On 2/6/2022 at 6:33 PM, Annivas said:

 

Η άλλη πιθανότητα , είναι ότι χρονικά η συμφωνία για την αγορά του πρέπει να προηγήθηκε αυτής του Superstar & του Aqua star , δυο πλοιων συνομηλίκων του, αλλά οπωσδήποτε σε πολύ καλύτερη κατάσταση .  Κατόπιν λοιπόν της αγοράς των δυο τελευταίων , τα κενά με βάση τον σχεδιασμό της εταρείας καλύφθηκαν , οπότε η αξιοποίηση του Aqua Myth σε συνδυασμό με την κατάσταση του να τίθεται  πλέον στο περιθώριο .

Νομιζω οτι αυτο που ειχε αναφερει ο ανιβας συγκεντρωνει τις περισσοτερες πιθανοτητες να εχει συμβει. 

Posted

Για την ιστορία, ενδιαφέρον θα είχε να μαθαίναμε τι προηγήθηκε, μιας και ο @Panagia Ekatontapiliani (που συνήθως δεν πέφτει έξω) μιλουσε για σίγουρη επιστροφή του πλοιου. 

  • Nick the Greek changed the title to Εξπρές Σαντορίνη (IMO 7330040)
Posted
On 3/7/2022 at 12:24 AM, proud_ionian said:

Όλη η κουβέντα γινόταν για ένα κουρέλι παρατημένο στην αραπιά. Αυτό ήταν το βασικό δεδομένο;)

Μα και το Olympus που ήταν παροπλισμένο για 8 συνεχόμενα χρόνια, παραπλήσιας ηλικίας και με την μία μηχανή χαλασμένη, πώς κατάφερε και ξαναδούλεψε; (Θα μου πείτε ότι αφού ξαναδούλεψε δεν έκανε και τίποτα σπουδαίο, αλλά τέσπα.)

Υ.Γ. Αναγνωρίζω ότι πρόκειται για δύο διαφορετικά πλοία, ενδεχομένως με διαφορετικές ικανότητες και με διαφορετικό μηχανικό εξοπλισμό (π.χ. διαφορετικός αριθμός τιμονιών.), αλλά δεν νομίζω ένα ευρωπαϊκό πλοίο να είναι πιο κοστοβόρο από ένα γιαπωνέζικο, και ναι, σοβαρολογώ. Δεν νομίζω πως ένα ευρωπαϊκό και ένα γιαπωνέζικο πλοίο, ακόμη και της ίδιας εποχής, να έχουν τις ίδιες τεχνολογικές προδιαγραφές.

Posted

Το olympus εχει και ενα καλο γκαραζ και αρκετες καμπινες για την δουλεια που το ηθελαν τους ερχοταν κουτι αλλο που στο τελος δεν τους βγηκε. Επειδη ομως  νεκραναστησαν το olympus δεν σημαινει πως πρεπει να γινει το ιδιο σε οτι ειναι παρατημενο ανα τον κοσμο. 

Posted

Όχι, δεν είπα να αναστηθεί ότι είναι παρατημένο, προς Θεού. Απλώς την παρατήρησή μου είπα. Αν βάλουμε στην εξίσωση ότι το olympus ήταν παροπλισμένο για αρκετά χρόνια περισσότερα από το Σαντορίνη και ότι είχε και την μία μηχανή χαλασμένη; Το ότι ερχόταν κουτί για την δουλειά που το ήθελαν δεν παίζει και μεγάλο ρόλο στο πόσο συνέφερε η ανάστασή του.(Παρεμπιπτόντως, ούτε εγώ είχα πολλές ελπίδες ότι θα ξαναερχόταν το  Σαντορίνη, όλη η ιστορία μου φαινόταν από την αρχή παράξενη.)

Posted

Έφτασε στον τόπο από τον οποίο δεν θα μας απασχολήσει ξανά το αν θα έρθει στην Ελλάδα. 😎

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...