speedrunner Posted January 12, 2022 Posted January 12, 2022 Στο λιμάνι Duqm του Ομαν έφτασε σήμερα το πρωί!
The old Posted February 2, 2022 Posted February 2, 2022 Κάποιο νέο για το πλοίο; ανεβαίνει για Ελλάδα η ξέμεινε;
polmyt Posted February 2, 2022 Posted February 2, 2022 Προς το παρον ειναι στο Ομαν αλλα δεν νομιζω οτι θα ανεβει Ελλαδα ,τουλαχιστον στο αμεσο μελλον
Nikos_Chania Posted February 2, 2022 Posted February 2, 2022 Πλέον εχουμε ξεπεράσει και το 24ωρο χωρίς σήμα του οπότε πιστεύω οτι μάλλον παραμένει σβηστό.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 2, 2022 Posted February 2, 2022 Γνωρίζω ότι κάποια μέλη του πληρώματος θα γυρίσουν πίσω στην Ελλάδα μέσα στην εβδομάδα, οπότε για αυτό πιθανόν να έχει κλείσει το AIS.
George...f Posted February 2, 2022 Posted February 2, 2022 Που σημαινει; Αντικειμενικα δεν πιστεψα ποτέ ότι θα γυρίσει το Σαντορινακι αλλά προς τι τόσος ντόρος;
giordim Posted February 2, 2022 Posted February 2, 2022 Από την τοποθεσία του σχετικού λιμανιού στο Instagram
giordim Posted February 2, 2022 Posted February 2, 2022 Κι εδώ άλλη μια φωτό του στο Duqm δύο εβδομάδες πριν από έναν περαστικό με το όνομα Bimal Patel
Nikos_Chania Posted February 2, 2022 Posted February 2, 2022 Ούτε μπαρκαρίζο, ούτε τίποτα. Πραγματικά, δημιουργεί απορίες όλο αυτό.
Strofalos Posted February 3, 2022 Posted February 3, 2022 Εγώ πιστεύω πως κάποια στιγμή θα μας έρθει. Ακόμα και για να πάει απέναντι...
polmyt Posted February 3, 2022 Posted February 3, 2022 (edited) Αν ειναι να παει για σκραπ, που ειναι το σεναριο που πιστευω οτι θα επικρατησει στο τελος ,δεν προκειται να μας ερθει.Πακισταν ,Μπαγκλαντες κλπ ειναι πολυ πιο κοντα στο μερος που βρισκεται τωρα,οποτε θα παει εκει Edited February 3, 2022 by polmyt
giordim Posted February 3, 2022 Posted February 3, 2022 Εγώ νομίζω ότι μπορεί να προσφέρει μιας και βαπόρια στο μέγεθος του δεν έχουμε και πολλά που να περισσεύουν. Πάτρα - Σάμη - Ιθάκη, Λαύριο - Τζια - Κύθνος, 2η γραμμή ενδοκυκλαδικών, Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη - Λήμνος - Μυτιλήνη, Σητεία - Κάσος - Κάρπαθος Χάλκη - Ρόδος και ως back up σε Σποράδες, Κύθηρα και Δυτικές Κυκλάδες... Θα ήταν χρήσιμο εργαλείο στα χέρια της Seajets. Επίσης για ανταλλακτικά στο Aqua Star ή αλλού...
Nikos_Chania Posted February 3, 2022 Posted February 3, 2022 Ορφανές είναι όλες αυτές οι γραμμές και περιμένουμε το σαντορινη να τις καλύψει;
Annivas Posted February 3, 2022 Posted February 3, 2022 O κανόνας μας δηλώνει ότι όποιο ποστάλι περάσει το Σουέζ για προς τα κάτω δεν το ξαναπερνά για προς τα επάνω. Τώρα αυτό το πλοίο αν αποτελέσει την εξαίρεση του κανόνα, το βλέπω πολύ δύσκολο...
Molmed Posted February 3, 2022 Posted February 3, 2022 (edited) Εξαίρεση τα KΥΔΩΝ και ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ της ΑΝΕΚ... Edited February 3, 2022 by proud_ionian quote
giorgos_249 Posted February 3, 2022 Posted February 3, 2022 Ειναι πολλά! Κεντερης, Ταξιάρχης, Παναγία Πάρου, Αλκυόνη, Νάξος Τζετ, Απόλλων Ελλάς, Λευκά Όρη, Σοφοκλής Βενιζέλος, Power Jet κλπ.... Και αρκετά στην Ισπανία επίσης....
Z.Gk. Posted February 3, 2022 Posted February 3, 2022 Αν και δεν το είχα ταξιδέψει, το Express Santorini ήταν από τα αγαπημένα μου πλοία και πάντα μου άρεσε να το χαζεύω στον Πειραιά! Βέβαια, ως Shipfriends, είναι απόλυτα λογικό να συνεχίζει να μας προκαλεί το ενδιαφέρον και να θέλουμε να μάθουμε για το, όποιο, μέλλον του και πολλοί, μεταξύ αυτών και εγώ, θα θέλαμε να το ξαναδούμε στην Ελλάδα. Όμως, παρά τους όποιους συναισθηματισμούς μας, το γεγονός είναι ότι αυτό το πλοίο είναι 48 ετών, μεγαλύτερο ακόμα και από εμένα, και το ότι κουβεντιάζουμε για το ενδεχόμενο επαναδραστηριοποίησης του στην ακτοπλοΐα, μου δημιουργεί και μια σχετική κατάθλιψη και έναν προβληματισμό για την κατάσταση της ακτοπλοΐας μας, γενικότερα.
Nikos_Chania Posted February 3, 2022 Posted February 3, 2022 2 hours ago, giorgos_249 said: Ειναι πολλά! Κεντερης, Ταξιάρχης, Παναγία Πάρου, Αλκυόνη, Νάξος Τζετ, Απόλλων Ελλάς, Λευκά Όρη, Σοφοκλής Βενιζέλος, Power Jet κλπ.... Και αρκετά στην Ισπανία επίσης.... Αυτά πότε έφυγαν από Ελλάδα για κάτω και επέστρεψαν πίσω;
polmyt Posted February 3, 2022 Posted February 3, 2022 ΚΕΝΤΕΡΗΣ και ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ ειχαν παει Safaga αλλα μεσω της C-Link, αν δεν κανω λαθος.Το ΝΑΞΟΣ JET οτι δουλευε σαν AL HOUDA I και αυτο απο Αιγυπτο για Σαουδικη Αραβια αλλα πριν δρομολογηθει στην Ελλαδα.Απλα πριν παει κατω ειχε περασει απο εδω για εργασιες.Για τα υπολοιπα δεν θυμαμαι να ειχαν παει κατω
proud_ionian Posted February 4, 2022 Posted February 4, 2022 19 hours ago, Annivas said: O κανόνας μας δηλώνει ότι όποιο ποστάλι περάσει το Σουέζ για προς τα κάτω δεν το ξαναπερνά για προς τα επάνω. Τώρα αυτό το πλοίο αν αποτελέσει την εξαίρεση του κανόνα, το βλέπω πολύ δύσκολο... μας κανει σοφοτερους για την τυχη του σαντορινη, ολη αυτη η παραθεση πλοιων που επεστρεψαν απο πωληση στην αραπια; αυτο που εγραψε ο @Annivas ειναι μια φραση που λεγοταν στην ακτοπλοϊκη πιατσα για πολλα χρονια, αναφεροταν σε πωληση σε αραβικες χωρες και ειχε βαση. ας μη αναφερουμε οτι πλοιο επεστρεψε στην ελλαδα μετα απο δρομολογηση στο εξωτερικο. ημαρτον
togias_k Posted February 5, 2022 Posted February 5, 2022 Αλήθεια τώρα, περιμένει κάποιος να επιστρέψει ένα πλοίο με όνομα Aqua Myth;😂😁
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now