mytilene Posted September 27, 2014 Posted September 27, 2014 Για την τόσο ταλαιπωρημένη γραμμή είναι μεγαλείο η ταχύτητα του,βέβαια τα ωράρια του είναι λίγο πιεσμένα και θα μαζέυει καθυστερήσης αλλά ελπίζω να τις καλύπτει.ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΤΟ ΒΑΠΟΡΑΚΙ
Giorgos Pettas Posted September 27, 2014 Posted September 27, 2014 Σιγουρα ειναι μεγαλο υπερ και για το κοσμο η ταχυτητα του..ελπιζω να παραμεινει το πλοιο γιατι δεν αξιζε τοση ταλαιπωρια στο κοσμο τοσα χρονια..αρκετα υπεφεραν κ ελπιζω να το εκτιμησουν!!!
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 27, 2014 Posted September 27, 2014 Για την τόσο ταλαιπωρημένη γραμμή είναι μεγαλείο η ταχύτητα του, Ε, με κάποιο τρόπο θα έπρεπε και η HSW να σηματοδοτήσει τη νέα εποχή στη γραμμή και να φρενάρει την τυχόν ελεύθερη δρομολόγηση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Ποιος τοπικός παράγοντας θα στηρίξει το αίτημα της ΝΕΛ, όταν αυτό θα σημαίνει ότι αυτομάτως θα φύγει και το "πυραυλοκίνητο", που θάλεγε κι ο καπτά Μάκης. Εάν και όταν απορριφθεί το αίτημα της ΝΕΛ, τότε θα δούμε τις πραγματικές ταχύτητες που θα πηγαίνει.
thanosp Posted September 27, 2014 Posted September 27, 2014 Δεν νομίζω ότι περιμένουν οι επιβάτες να ταξιδεύουν στην άγονη με ταχύτητες 20+ κόμβων. Το καράβι θα πρέπει (και μπορεί) να προσφέρει συνέπεια, άνεση και μια αξιοπρεπή ταχύτητα, αυτά είναι που έχουν εκλείψει απο τη γραμμή που ανέλαβε.
enas chiotis Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 Δοκιμαστικό στο Σαρωνικό και με πλήρη ταχύτητα το βαπόρι. Οι καναδέζοι ψάχνουν και για άλλο;
Petros P Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 Γιατι να μη το τσεκάρουν απλα; Δηλαδη πρέπει παντα κάποιος να το επιθεωρει; :-)
94867 Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 Δοκιμαστικό στο Σαρωνικό και με πλήρη ταχύτητα το βαπόρι. Οι καναδέζοι ψάχνουν και για άλλο; Και γιατί να είναι Καναδοί και να μην είναι δικοί μας ???
enas chiotis Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 Οι καναδοί είναι φίλοι μας, από τη στιγμή που πληρώνουν να ξελασπώσουμε. Απλά όλοι υποθέτουμε ότι βρίσκονται κάπου γύρω μας, άρα είναι εύκολο να τα πάει το μυαλό μας προς τα εκεί. μαθαμε τελικα ποιος ειναι ακριβως ο λογος της ακινησιας αυτο το ΣΚ ? οτι εχει καποια σχεση με την επικειμενη πωληση το υποθετουμε ολοι, αλλα ρωτω συγκεκριμενα γιατι επρεπε να δεσει. Ακόμα καλύτερα αν είναι Έλληνες που μπορούν να πληρώσουν για να αγοράσουν ένα Μύκονος, να μείνει στα νερά μας να το χαιρόμαστε. Τώρα αν η hellenic έχει τόσο χρήμα και είναι τόσο προνοητική ώστε να βγάζει τα βαπόρια της για φωτογράφηση Οκτώβρη μήνα, για την καμπάνια του 2015, οφείλουμε να της βγάλουμε το καπέλο.
Petros P Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 Γιατι πχ να μη γαργαλησαν κατι στη μηχανη και να εβγαλαν το βαπορι να το τσεκαρουν αφου καθεται που καθεται στον Πειραια καποιες μερες την εβδομαδα...? Σκεφθειτε ως πλοιοκτητες βρε παιδια :P
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 Δεν ξέρω τι κάνει το πλοίο, αλλά τέτοια εποχή δε νομίζω να υπάρχουν λεφτά για φωτογράφιση και να καίνε πετρέλαια χάριν γούστου. Εξάλλου ποιός ο λόγος για νέα φωτογράφιση, άλλαξε τίποτε σημαντικό εξωτερικά, ώστε να χρειάζεται? Φωτογραφίες υπάρχουν...σε αντίθεση με τα λεφτά. ΥΓ Ποιός Έλληνας μπορεί να είναι άραγε? Μόνο σε μπλε μπορεί να πάει το μυαλό μου.
polmyt Posted October 21, 2014 Author Posted October 21, 2014 (edited) To πλοιο επρεπε να ανανεωσει καποια χαρτια οποτε βγηκε βολτιτσα μαζι με επιθεωρητες,συν καποια τσεκαρισματα που επρεπε να γινουν μιας και γινονται καποιες εργασιες κατα τη διαρκεια που καθεται οπως ειπε και ο Petros Edited October 21, 2014 by polmyt
enas chiotis Posted November 20, 2014 Posted November 20, 2014 Καλορίζικη και η επιδότηση και σε καλή μεριά. Το ποσό απλά ζαλίζει, 735.000 για τον Οκτώβρη. Το πλοίο από κίνηση στην άγονη δεν πρέπει να σκίζει, πολλές φορές το γκαραζ είναι διαμπερές, και στη Χίο όσες φορές το έχω δει (στο δρομολόγιο προς Σάμο / Πειραιά βέβαια) ανεβοκατεβάζει καμμιά 50αριά άτομα, λίγα ΙΧ και σχεδόν κανένα φορτηγό. Υποθέτω ότι ο Πελαγίτης έχει κάνει μεγάλη ζημιά στο project.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 20, 2014 Posted November 20, 2014 Το πλοίο δουλεύει καλά στο δρομολόγιο της Τρίτης από το Πειραιά, που παίρνει φορτηγά για τη Χίο Μυτιλήνη! Και στο τμήμα από Μυτιλήνη για Καβάλα, που έχουν υπάρξει στιγμές που έχει αφήσει και φορτηγά απέξω! Εάν και τώρα που υπάρχει ο Πελαγιτης με την προέκταση προς τη Θεσσαλονίκη, έχει χάσει αρκετή κίνηση στα φορτηγά! Τώρα στο τμήμα μέχρι της Σάμου η κίνηση είναι αναλόγως με τις ημέρες!!
margaritis24 Posted December 15, 2014 Posted December 15, 2014 τελιικα στον πειραια δεν ανοιγει το δεξι καταπελτακη!γνωμη μου ειναι λογω της μπιντας που ειναι διπλα κ βαζει 2 καβους οι οποιοι περνανε πανω απο τα κεφαλια του κοσμου σε χαμηλο υψος την μεταλλικη ραμπα που εχει εκει που δενει το πλοιο στο πλαι την χρησιμοποιουν για τον πλαινο καταπελτη των επιβατων??? Πάντως τα καταπελτάκια των επιβατών δεν ανοίγουν σε κανένα λιμάνι. Μήπως έχει σχέση με το τελευταίο πρόβλημα που είχε το πλοίο πριν 20 μέρες? Πάντως ειδικά στο Πειραιά είναι λίγο θέμα να βγαίνει κόσμος,ιχ,μηχανάκια όλοι μαζί από τον κεντρικό καταπέλτη. Το πλοίο σε άψογη κατάσταση εσωτερικά, τα καταστρώματα μόνο θέλουν μια μικρή ανανέωση γιατι δε θυμίζουν σε πλοίο 10ετίας. Το πλοιο χθες το βραδυ μετα την αφιξη του στο Πειραια πηγε στο Περαμα. Προφανως για να κανουν εργασιες στο δεξιο καταπελτη των επιβατων!!
Blue Star Delos Posted December 19, 2014 Posted December 19, 2014 Τραυματισμός επιβάτιδος σε Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο στην Ικαρία Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ευδήλου Ικαρίας από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ” Ν.Π. 10882 για περιστατικό τραυματισμού 63χρονης επιβάτιδος. Συγκεκριμένα, λίγο πριν τον κατάπλου του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου στο λιμένα, η 63χρονη τραυματίστηκε μετά από πτώση κατά τη διάρκεια μετακίνησης της μέσα στο σαλόνι του πλοίου. Η ανωτέρω διεκομίσθη στο Γενικό Νοσοκομείο Ικαρίας για την παροχή των πρώτων βοηθειών, όπου παραμένει νοσηλευόμενη ενώ πρόκειται να μεταφερθεί σε Νοσοκομείο των Αθηνών, για περαιτέρω ιατρικές εξετάσεις. Προανάκριση διενεργείται από το Λιμενικό Σταθμό Ευδήλου Ικαρίας. πηγή
karavokurhs Posted December 23, 2014 Posted December 23, 2014 Για ποιον λόγο δεν έχει ξεκινήσει το πλοίο ακόμη?
Neptune Posted December 23, 2014 Posted December 23, 2014 (edited) 16:48 Τηλεφώνημα για βόμβα στο πλοίο Νήσος Μύκονος που ετοιμαζόταν να αναχωρήσει από τον Πειραιά - Εκκενώνουν το πλοίο newsit.gr Edited December 23, 2014 by Neptune
karavokurhs Posted December 28, 2014 Posted December 28, 2014 Το πλοίο φεύγοντας από Σύρο, αντί να πάει ευθεία (ανάμεσα από Κύθνο και Κέα) πάει πάνω από την Κέα. Λογικά λόγω των μποφόρ?
mytilene Posted December 28, 2014 Posted December 28, 2014 Σε λίγες ώρες έρχονται 9αρια-10αρια λογικό είναι !!!
ithermos Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 Ταξιδεύω αυτή τη στιγμή με το πλοίο,για κάποιο λόγο έχουν ανοίξει τη πρώτη θέση και για άλλους επιβάτες.
AQUA JEWEL Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Το διάστημα 2/3/2015 - 5/4/2015 όπου δεν έχουν περαστεί δρομολόγια, το πλοίο θα εκτελέσει την καθιερωμένη συντήρησή του?
Blue Star Delos Posted March 9, 2015 Posted March 9, 2015 65 κρεββατια εχει 75 ειχε το μυκονος!δεν ειναι κ μεγαλη διαφορα... Πλέον έχει 104, μετα την προσθήκη που έγινε για να πάρει την αγονη. Επίσης σήμερα ήρθε, ξεφόρτωσε και πλέον είναι στην Ελευσίνα σύμφωνα με το marinetraffic.
proud_ionian Posted March 12, 2015 Posted March 12, 2015 υπηρχε καποιος λογος που ξαναδεξαμενισθηκε φετος;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now