Panagia Ekatontapiliani Posted June 2, 2014 Posted June 2, 2014 Το πλοίο αφού τελείωσε με το δεξαμενισμο του είχε επιστρέψει στο Πέραμα, για τις τελευταίες ετοιμασίες πριν ξεκινήσει δρομολόγια. Σήμερα το απόγευμα βγήκε για δοκιμαστικό στο Σαρωνικό
Panagia Ekatontapiliani Posted June 3, 2014 Posted June 3, 2014 Μετά το δοκιμαστικό έδεσε στο λιμάνι του Πειραιά στην Ακτή Τζελεπη, όπου θα αναχωρεί για τα δρομολόγια του για Ικαρία Σάμο.
margaritis24 Posted August 5, 2014 Posted August 5, 2014 την μεταλλικη ραμπα που εχει εκει που δενει το πλοιο στο πλαι την χρησιμοποιουν για τον πλαινο καταπελτη των επιβατων???
pie Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Πάντως τα καταπελτάκια των επιβατών δεν ανοίγουν σε κανένα λιμάνι. Μήπως έχει σχέση με το τελευταίο πρόβλημα που είχε το πλοίο πριν 20 μέρες? Πάντως ειδικά στο Πειραιά είναι λίγο θέμα να βγαίνει κόσμος,ιχ,μηχανάκια όλοι μαζί από τον κεντρικό καταπέλτη. Το πλοίο σε άψογη κατάσταση εσωτερικά, τα καταστρώματα μόνο θέλουν μια μικρή ανανέωση γιατι δε θυμίζουν σε πλοίο 10ετίας.
proud_ionian Posted August 31, 2014 Posted August 31, 2014 Γενικα ακουγεται οτι ετοιμαζονται οι διαδικασιες ωστε να ειναι ετοιμο να μπει στην αγονη της Καβαλας σε περιπτωση που η ΝΕΛ δε "μπορει" να τη συνεχισει.. θα κανει την αγονη της καβαλας ως προεκταση της χιου μυτιληνης, ως προεκταση της ικαροσαμιας ή σκετο καβαλα σαμο και ενδιαμεσα;
gtogias Posted August 31, 2014 Posted August 31, 2014 Μάλλον σκέτο Καβάλα ως και πιο κάτω από Σάμο. Φιλοδοξίες και σχέδια σε αυτή τη φάση.
Captain_Nionios Posted August 31, 2014 Posted August 31, 2014 Δηλαδη θα γινει το Μυκονος αγονοπλοιο που δεν θα πιανει καν Πειραια;
MILTIADIS Posted August 31, 2014 Posted August 31, 2014 Εγω ως προεκταση της χιου-μυτιληνης εχω μαθει την περιοδο που θα βγει σε ακινησια το Αριαδνη.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 31, 2014 Posted August 31, 2014 Αυτό που είχε ακουστεί από τον Αύγουστο είναι ότι εάν υπήρχαν αρνητικές εξελίξεις με την ΝΕΛ θα πήγαινε στην άγονη γραμμή Καβάλας Σάμου!! Ενώ είχε ακουστεί το σενάριο ότι το Νήσος Ρόδος θα την ξεκίναγε μέχρι να τελείωνε τα καλοκαιρινά δρομολόγια του το Νήσος Μύκονος
Panagia Ekatontapiliani Posted September 15, 2014 Posted September 15, 2014 Το "ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ" έχει γενέθλια και το γιορτάζουμε! Το πλοίο "ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ" της Hellenic Seaways κλείνει φέτος τα 9 χρόνια ταξιδιών στις ελληνικές θάλασσες και το γιορτάζουμε… δωρίζοντας εισιτήρια στους φίλους- επιβάτες που επιλέγουν την HellenicSeawaysγια την ασφαλή και ποιοτική μετακίνησή τους! Από τη Δευτέρα 15/09/2014 και για όλη την εβδομάδα, μέχρι την Παρασκευή 19/09/2014, στην επίσημη σελίδα της HellenicSeawaysστο facebookθα πραγματοποιηθεί αφιέρωμα στους προορισμούς του "ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ" (Σύρος, Μύκονος, Ικαρία, Σάμος) κατά το οποίο θα αναδεικνύονται οι ομορφιές και τα χαρακτηριστικά τοπία των νησιών. Οι φίλοι της σελίδας καλούνται να αναγνωρίσουν το απεικονιζόμενο νησί, αφήνοντας το σχόλιό τους στις αντίστοιχες αναρτήσεις, μπαίνοντας έτσι αυτομάτως στην κλήρωση που θα γίνει το Σάββατο 20/09/2014 για ένα δωρεάν διπλό εισιτήριο* σε έναν από τους προορισμούς του "ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ". Παράλληλα, την Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014, την «γενέθλια» ημέρα του πλοίου, ο Πλοίαρχος του "ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ" θα δωρίσει σε έναν τυχερό επιβάτη ένα διπλό εισιτήριο σε διακεκριμένη θέση και μεταφορά Ι.Χ. οχήματος*, μετά από κλήρωση εν πλω! Το πλοίο "ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ" ναυπηγήθηκε στην Ελλάδα και πραγματοποίησε το πρώτο του ταξίδι στις 17 Σεπτεμβρίου 2005 κι έκτοτε έχει μεταφέρει 2.600.000 επιβάτες, 308.000 Ι.Χ. και 90.000 φορτηγά οχήματα. Από την αρχή, κιόλας, της λειτουργίας του «τράβηξε τα βλέμματα», αφού το 2006 διακρίθηκε ως το "Καλύτερο Πλοίο της Χρονιάς" από την LLOYD’SLISTενώ την ίδια χρονιά του απονεμήθηκε το βραβείο "GREENSTAR",που αποτελεί πιστοποίηση του Ιταλικού Νηογνώμονα RINA για την πλήρη προσαρμογή σε όλους τους απαιτούμενους κανονισμούς για τη διασφάλιση της προστασίας του περιβάλλοντος. * Οι τυχεροί επιβάτες θα έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τα δωρεάν εισιτήρια τους εντός ενός έτους.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 16, 2014 Posted September 16, 2014 Το πλοιο χθες το βραδυ μετα την αφιξη του στο Πειραια πηγε στο Περαμα. Προφανως για να κανουν εργασιες στο δεξιο καταπελτη των επιβατων!!
polmyt Posted September 16, 2014 Author Posted September 16, 2014 (edited) Ισως γιαυτο την Κυριακη το βραδυ στη Μυκονο, παρα τον κοσμο ,δεν κατεβασε καταπελτη επιβατων και η επιβιβαση γινοταν απο το γκαραζ Edited September 16, 2014 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted September 16, 2014 Posted September 16, 2014 (edited) Στα νησιά (Σύρο Μύκονο που το έχω δει) συνήθως δεν ανοίγει το καταπέλτη των επιβατών και προ βλάβης που είχε το καλοκαίρι. Στο Πειραιά το άνοιγαν μοναχά και για αυτό είχαν φτιάξει τη μεταλλική ράμπα και την είχαν δίπλα από το βαπόρι για να γίνεται η από/επιβίβαση από το πλαϊνό καταπελτακι Edited September 16, 2014 by Panagia Ekatontapiliani
gtogias Posted September 19, 2014 Posted September 19, 2014 Γράφτηκε στο γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης ότι προστέθηκαν οι απαραίτητες κλίνες στο Νήσος Μύκονος και πλέον έχει τις απαιτούμενες 100. Γνωρίζει κανείς πότε και πως έγινε η προσθήκη? Αν αληθεύει φυσικά.
gpap2006 Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 (edited) Με περίπου 21 μίλια δρόμο είναι υπολογισμένα τα ωράριά του αν δε κάνω λάθος. Edited September 24, 2014 by proud_ionian link
polmyt Posted September 24, 2014 Author Posted September 24, 2014 Για να κανει 3.5 ωρες το Καβαλα-Λημνος ,λογικα θα πηγαινει γυρω στα 20-21 μιλια οπως ειπε και gpap2006.Θυμαμαι οτι ειχα κανει με το ΣΑΠΦΩ 4 ωρες το 2000
oceanus Posted September 25, 2014 Posted September 25, 2014 Τυχεροι οι φιλου του Β.Αιγαιου που θα το εχουν ... Μην δουμε συντομα πισω και το Χιος αν η ΝΕΛ ξεψυχησει...
proud_ionian Posted September 25, 2014 Posted September 25, 2014 Γράφτηκε στο γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης ότι προστέθηκαν οι απαραίτητες κλίνες στο Νήσος Μύκονος και πλέον έχει τις απαιτούμενες 100. Γνωρίζει κανείς πότε και πως έγινε η προσθήκη? Αν αληθεύει φυσικά. τελικα μαθαμε τι ισχυει με τα κρεββατια του πλοιου; παρεμειναν 72 ή αυξηθηκαν;
Panagia Ekatontapiliani Posted September 26, 2014 Posted September 26, 2014 Νομίζω ότι αυξήθηκαν τα κρεβάτια στο πλοίο σε 100! Έχω ακούσει ότι στις δικλινες καμπίνες έβαλαν αναδιπλουμενα κρεβάτια για να γίνουν τετράκλινες
Μερικώς Κάτοικος ΧίουΣάμου Posted September 26, 2014 Posted September 26, 2014 Έχω ταξιδέψει με το Μύκονος σε 4κλινη καμπίνα στο Χίος - Πειραιάς σε ακινησία του Ν. Χίος. Σύμφωνα με τον πράκτορα οι 4κλινες του Μύκονος ήταν τότε (2012) μόνο 2. Η καμπίνα που μάλλον είχε γίνει 4κλινη με μετατροπή ήταν απελπιστικά στενή. Τέτοια ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΩΡΟΥ δε θυμάμαι σε καμία καμπίνα κανενός άλλου πλοίου. Και απ' οτι βλέπω το κρεβάτι στην 4κλινη στο "Πειραιάς - Σάμος" τιμολογείται (όπως και το καλοκαίρι) 78 ολόκληρα ευρώ!!!
gpap2006 Posted September 26, 2014 Posted September 26, 2014 Και φτάνει Καρλόβασι 01.15 οπότε κανείς λογικός Σαμιώτης δε θα πάρει καμπίνα.
opelmanos Posted September 26, 2014 Posted September 26, 2014 Μόνο κανένας αριστοκράτης βεβαίως βεβαίως
speedrunner Posted September 27, 2014 Posted September 27, 2014 Πάντως το πλοίο πηγαίνει με μεγαλύτερη απο την αναμενόμενη ταχύτητα, 23 Knots (+ - 0,2)
Giorgos Pettas Posted September 27, 2014 Posted September 27, 2014 Με 24.5 knots αυτη την ωρα!!Αναρωτιεμαι αν θα βγαζει τα εξοδα του το βαπορακι!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now