NIKOSNAXOS Posted February 22, 2010 Posted February 22, 2010 Απο την Κυθνο και μετα το νησος μυκονος πλεει με 22 μιλια συμφωνα με το ais!
Artevelde Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 Πήγε και λιγότερο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού χτες...Έτυχε να είμαι μέσα και απ'ότι πήρε το αυτί μου μάλλον κάποιο πρόβλημα είχε με τη μία προπέλα (περισσότερα δεν ξέρω)..Πάντως και στο δέσιμο στην Πάρο ταλαιπωρήθηκε πολύ! Παρεπιπτόντως χτες στον ηλεκτρονικό πίνακα του ΟΛΠ το πλοίο το έδινε να έχει αναχώρηση 21:00 (δηλαδή με 3 ώρες καθυστέρηση) ενώ έφυγε κανονικά στην ώρα του...
Harry Posted March 16, 2010 Posted March 16, 2010 ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥ Στο δεξί του πόδι τραυματίστηκε ένας 43χρονος, μέλος του πληρώματος του πλοίου «Νήσος Μύκονος», όταν κατά την διάρκεια εκφόρτωσης του πλοίου, παρασύρθηκε από τράκτορα. Ο 43χρονος, ο οποίος τραυματίστηκε ελαφρά μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Σάμου για την παροχή πρώτων βοηθειών. Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Σάμου. zougla.gr
Panagia Ekatontapiliani Posted March 17, 2010 Posted March 17, 2010 Από χθες το βράδυ στο Ν.Μ. Δραπετσώνας.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 17, 2010 Posted March 17, 2010 Μιας και είχαμε μείνει στο ότι το πλοίο βρισκόταν σήμερα στην Δραπετσώνα, να αποκαταστήσω την ...τάξη λέγοντας ότι επανήλθε στα δρομολόγια του. Το απόγευμα που πέρασα από το λιμάνι βρισκόταν στην γνωστή του θέση και φόρτωνε κανονικά.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 (edited) Tο Νήσος Μύκονος στο Ν.Μ. Δραπετσώνας έκανε κάποιες εργασίες στο καταπέλτη.Για το δρομολόγιο εφυγε γύρω στις 19:25 Edited March 18, 2010 by polmyt
gpap2006 Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Με 26,8 πετάει αυτή τη στιγμή στον Πάπα της Ικαριάς το εργαλείο. Σπάνια το βλέπουμε πάνω από 26 αλλά απόψε βιάζεται ίσως να καλύψει όσο μπορεί και την αλλαγή της ώρας.
Artevelde Posted March 28, 2010 Posted March 28, 2010 Και της ωρας αλλά και την καθυστέρηση 45 λεπτών που είχε στην αναχώρηση από Πειραιά όπου για την ιστορία έφτασε 5 (αντί για 4 και κάτι) και έφυγε 6.45...
pie Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Μια μικρή λεπτομέρεια που παρατήρησα είναι ότι αλλάχτηκαν τα φωτάκια της "γιρλάντας" του πλοίου που είναι πλέον άσπρα τα λαμπάκια(α λα Έλυρος) σε αντίθεση με το Ν.Χίος!
Neptune Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Τωρα τι φταιει το βαπορι και του κοβεις το δρομο Σκάφη αναψυχής, αλιευτικά και άλλα μικρότερα σκάφη έκλεισαν για μισή ώρα – το πρωί της Παρασκευής- την είσοδο του λιμανιού, εμποδίζοντας τον απόπλου του πλοίου "Νήσος Μύκονος", που εκτελεί το δρομολόγιο της γραμμής Σάμου - Πειραιά. 'Ήταν μια πρώτη, όπως λένε, συμβολική διαμαρτυρία για το νέο σχέδιο «Καλλικράτης», που προβλέπει ένα δήμο στο νησί και κατάργηση του Δήμου Καρλοβάσου. Κάτοικοι και φορείς συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις με ειρηνική πορεία σήμερα το μεσημέρι, που θα ξεκινήσει από την πλατεία του δήμου. www.skai.gr
Earl Granville Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Η πλάκα είναι ότι πρώτα άφησαν το βαπόρι να μπει και να φορτώσει και μετά έκλεισαν το λιμάνι.Δεν το έκλεισαν από την αρχή ώστε να μην μπει και να συνεχίσει. Και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Προκειμένου να πάρει η HSW (ναυτιλιακή εταιρεία χωρίς ονομαστικές μετοχές)την επιδότηση για τις τρείς(3) προσεγγίσεις σε Αγιο Κήρυκο-Φούρνους "μίσθωσε" το βαπόρι στην εταιρεία ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ θυγατρική της ANEK LINES,(εταιρεία εισηγμένη στο ΧΑΑ),ίδια περίπτωση με το ΑΡΤΕΜΙΣ. Αρα λογικά θα πρέπει να κρατήσουν το μπλέ χρώμα και να βάψουν την τσιμινιέρα κίτρινη με ΑΝΕΚ και στις μπάντες να γράφει ANEK LINES;Λογικό δε φαίνεται;
NHSOS XIOS Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Αν οντως χρειαζεται αλλαγη σινιαλων(που δεν το πιστευω),θα μπορουσαν να το κανουν αλα HELLENIC WIND και ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ αλλα σε πολυ μικροτερη γραμματοσειρα το 'operated by ANEK',να το βλεπεις μονο αν πλησιασεις αρκετα κοντα
Neptune Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Ελα σοβαρευτειτε Δε θα γινει καμια αλλαγη στο βαπορι. Αυτο εγινε καθαρα για τυπικους λογους για να ειναι σωστη η εταιρια και να μπορει να εισπραξει το ποσο της επιδοτησης χωρις προβληματα.
Earl Granville Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Πρώτο δρομολόγιο του βαποριού σήμερα με Σύρο Μύκονο μέσα. Στον Εύδηλο θα φτάνει 12:30 το βράδυ μία ώρα νωρίτερα από ότι πριν.
Earl Granville Posted May 17, 2010 Posted May 17, 2010 Ξέρουμε απο πια προβλήτα θα αναχωρεί το βαπόρι? Γιατί με τα νέα δεδομένα οι ώρες παραμονής του στον Πειραιά συμπιπτουν πλέον με αυτές του 12 που μοιράζονται την ίδια θέση.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 17, 2010 Posted May 17, 2010 Σήμερα αναχώρησε από τη κανονική του θέση, μπροστά από τη δεξαμενή του Βασιλειάδη. Πιστεύω ότι με την αλλαγή αυτή της ώρας το Νήσος Μύκονος θα γλυτώνει τις σκαντζες θέσεων. Εάν τηρηθούν οι ίδιοι κανόνες που ίσχυαν πριν την αλλαγή ώρας. Δηλαδή αυτός που είχε πρώτος αναχώρηση έδενε κανονικά στη θέση του και ο δεύτερος έδενε όπου υπήρχε διαθέσιμη θέση. Αυτό μέχρι να αλλάξει ώρες αναχώρησης το Superfast XII (στις 09:00 το καλοκαίρι θα αναχωρεί), που θα αλλάξει ο «τροχός».
express skiathos Posted June 3, 2010 Posted June 3, 2010 Εσπευσμένη αλλαγή ρότας για το «Νήσος Μύκονος»
proud_ionian Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 το καμαρι της ικαροσαμιας των φουρνων και του μακη του στριντζη, στο τριο ντοκ κατα την πρωτη ετησια. επισης σπανιες φωτο απο το πρωτο καλοκαιρι στη γραμμη. η λαμψη του βαπορα θαμπωνει τον φακο. φευγει λαμπερο κατω απο τον χιωτικο αποευματινο ηλιο. βεβαια παρα λιγο να εχει και εναν στουκο. δεν θα ηταν πιο ωραιο με την τριηρη;
Panagia Ekatontapiliani Posted June 23, 2010 Posted June 23, 2010 Μετά τις αλλαγές που έγιναν στο Νήσος Μύκονος στη σύνθεση του πληρώματος, έχω να κάνω μια παρατήρηση προς την εταιρεία!! Δε μπορεί το μισό πλήρωμα του ξενοδοχειακού να φοράει τις στολές της Hellenic Seaways:rolleyes: και τα άλλο μισό τις στολές της ΑΝΕΚ. Υ.Γ: Χθες το πλοίο μάλλον θα έκανε διαφορετικο δρομολόγιο για τους Έλληνες επιβάτες και άλλο για τους αλλοδαπούς επιβάτες Δηλαδή Σύρο Μύκονο Άγιο Κηρυκο Φούρνοι Καρλοβασι Βαθύ για τους Έλληνες και Syros Mykonos Fournoi Agios Kirikos Karlovasi Vathi για τους αλλοδαπούς, διότι έτσι έγραφε ο ηλεκτρονικός πίνακας του πλοίου???
Panagia Ekatontapiliani Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 Ας δούμε μια άφιξη και αναχώρηση του Νήσος Μύκονος λίγο καιρό πριν. Αλλά και μια μανούβρα του cpt Βαγγέλη Αράθυμου στο Πειραιά με το Νήσος Μύκονος, οπού ο καταπέλτης πέρασε πάνω από το ντοκο:cool:
georgios express Posted September 10, 2010 Posted September 10, 2010 Αλλά και μια μανούβρα του cpt Βαγγέλη Αράθυμου στο Πειραιά με το Νήσος Μύκονος, οπού ο καταπέλτης πέρασε πάνω από το ντοκο:cool: Κατάφερα μόλις φέτος να ταξιδέψω με το Νήσος Μύκονος και οφείλω να καταθέσω συνάμα θαυμασμό αλλά και μικρή απογοήτευση. Θαυμασμός για τις απίθανες ναυτικές ικανότητες καραβιού και πλοιάρχου (Καπτ. Μπάμπης Παντελής?). Έχει περατζάδες, τρέχει με 26 knots ακατέβατα, αράζει σε χρόνο μηδέν, ψηλώνει στον καιρό, γυρνάει στην λεκάνη έξω από τη δεξαμενή Βασιλειάδη με τον Διαγόρα στο κεφάλι και ένα φορτηγό αραγμένο απέναντι, στον πόντο, μέχρι εδώ όλα καλά. Αλλά: Με πρωτόκολλο στο γκαράζ γεμίζει και αδειάζει με δυσκολία και ιδρώτα (του πληρώματος). Είναι το βασίλειο του αεροπορικού καθίσματος, δεν γίνεται να έχει όλα κι' όλα 10 τραπεζάκια στο σαλόνι της Α' θέσης και όλο το ταξίδι να πρέπει να το περνάς στην καμπίνα. ΟΚ, καταλαβαίνω το αυξημένο κόστος που πρέπει να αποφευχθεί και την ανάγκη-φιλοτιμία για catering Olympus Plaza και ξεχνώ ότι θα ήθελα ένα restaurant a la carte. Αλλά να μην ανοίγουν παρά μετά από φωνές (σε συνθήκες πρωτοκόλλου) την κυρίως αίθουσα του self-service την ώρα που δεκάδες συνωστίζονται με δίσκους στα χέρια δεν το κατανοώ, Τα σεντόνια "Πρέβελης" προσδίδουν μία γραφικότητα-το κατανοώ και αυτό. Τέλος πάντων, με εξαίρεση το δύσκολο γκαράζ, τα υπόλοιπα τρώγονται. Το καράβι κατάφερε και έβγαλε μόνο του ολόκληρη σεζόν αξιοπρεπώς με σχεδόν μηδενικές καθυστερήσεις σε ασφυκτικά χρονικά πλαίσια. Γιατί τώρα επιμένουν ακόμα στην Μύκονο των 10 επιβατών και 3 ΙΧ και την Σύρο των λίγο παραπάνω, κάτι θα ξέρουν οι επαϊοντες περισσότερο
Panagia Ekatontapiliani Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Αδυναμία προσέγγισης Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» στον Αγιο Κήρυκο Πηγή: ΥΕΝ Χθες στις 19.05, η Λιμενική Αρχή Αγίου Κήρυκου, ενημερώθηκε από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» Ν.Π. 10882, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο (Σύρο-Μύκονο-Εύδηλο-Αγιο Κήρυκο-Φούρνους-Καρλόβασι-Βαθύ Σάμου), ότι η προσέγγιση στον Αγιο Κήρυκο ήταν επισφαλής λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών (Ν-ΝΑ 7 τοπικά 8 bf). Οι 38 επιβάτες που είχαν προορισμό τον Αγιο Κήρυκο, αποβιβάστηκαν στον Εύδηλο μετά από ενημέρωση του πλοιάρχου, ενώ στο λιμάνι ανέμεναν προς επιβίβαση δεκατέσσερις (14) επιβάτες (5 για φούρνους, 3 για Καρλόβασι και 6 για Βαθύ Σάμου).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now