Earl Granville Posted August 19, 2008 Posted August 19, 2008 Nέο ρεκόρ έσπασε προχτές την Κυριακή το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ. Έβαλε από Εύδηλο 145 ΙΧ και συμφωνα με τα στατιστικά του λιμεναρχείου Ευδήλου ουδέποτε είχαν αναχωρήσει ή είχαν φτάσει με ένα βαπόρι τόσα πολλά ΙΧ.
enas chiotis Posted September 18, 2008 Posted September 18, 2008 Δεξαμενισμός στο διάστημα 12-14/11 στο Πέραμα.
Earl Granville Posted September 18, 2008 Posted September 18, 2008 Αν τα πλοία δεν έχουν να βγάλουν άξονες ή προπέλες για επιθεώρηση τότε οι δύο ημέρες είναι αρκετές για τον καθαρισμό και την βαφή των υφάλων τους. Και πέρυσι και πρόπερσυ τόσο είχε κάτσει
tilegrfos Posted October 28, 2008 Posted October 28, 2008 Πότε θα ξεκινήσει τα νέα δρομολόγια για Παροναξία και πώς θα είναι αυτά;
NHSOS XIOS Posted October 28, 2008 Posted October 28, 2008 Συμφωνα με το ΣΑΣ απο 1/11.Τωρα για τα ωραρια(που στο site της εταιριας ακομα δεν εχουν μπει),αν ακολουθησουν την ιδια πολιτικη με εκεινα του Χιος-Μυτιληνη,θα ειναι 18.00/18.30 απο Πειραια και 07.00/07.30 απο Σαμο.Μεχρι το πρωτο νησι μπορεις να υπολογισεις,μετα θα ειναι μπαχαλο
pie Posted November 2, 2008 Posted November 2, 2008 Πρώτο ταξίδι μου και με το Μύκονος.(τελευταίο(31/10) δικό του για τη Μύκονο προς το παρόν)! Ένα πλοίο το οποίο είναι κομμένο και ραμμένο πιστεύω για ΠαροΝαξία. "ρουφάει" στη κυριολεξία πολύ κόσμο στα αεροπορικά του και φοβερή VIP που αξίζει πραγματικά. Φύγαμε 16:00 και δέσαμε στη Μύκονο στις 20:35!
anant Posted November 3, 2008 Posted November 3, 2008 (edited) Έτσι είναι τελικά ,όλα τα καράβια είναι κομμένα και ραμμένα για παροναξιες και μυκονιες,που από 4 ώρες άντε το πιο γρήγορο να κάνει 3+45,για τα ακριτικά νησιά που τρων στη μάπα τα 10ωρα και 12ωρα (στη καλύτερη) χρόνια τώρα-πάνω που είπαν ότι ηρέμησαν-δεν ράβετε τίποτα πάρα μόνο κόβετε. Edited November 3, 2008 by anant
pie Posted November 3, 2008 Posted November 3, 2008 Πάντως αν έχει ένα καλό αυτή η κίνηση, είναι ότι υπάρχει σύνδεση μεταξύ αυτών των 4άρων νησιών που δεν υπήρχε. Αλλά αυτό ισχύει για το καλοκαίρι που θα βολέψει πάρα πολλούς. Εγώ είμαι της άποψης να μη γίνεται καθημερινά αυτό το δρομολόγιο αλλά επιλεκτικές μέρες. Θα ήταν μια "μέση" λύση! Πάντως επαναλαμβάνω θεωρώ ότι αυτό το πλοίο με πιεστηκά ωράρια θα έβγαζε μάτια στη ΠαροΝαξία με 2πλα δρομολόγια. Οι συνθήκες σε καταστάσεις πρωτοκώλου είναι η μέρα με τη νύχτα σε αντίθεση με τα blue star. Ξέρουμε πόσα ακριβώς είναι τα καθίσματα στο βαπόρι? Επίσης να τονίσω ότι στις καμπίνες με τα δυσκολίας καταλαβαίνεις ότι βρίσκεσαι σε καράβι αφού το vibration είναι απειροελάχιστο.
NHSOS XIOS Posted November 3, 2008 Posted November 3, 2008 (edited) Τα αριθμημενα καθισματα στο ΜΥΚΟΝΟΣ πρεπει να ειναι 900 και πανω,καπου κοντα στα 1000 νομιζω αλλα οταν χτυπαει πρωτοκολο δεν εχει καμια διαφορα με τα BLUE STAR οπως εχουν επισημανει παλιοτερα αλλοι shipfriends...1915 ατομα μες το 140μετρο δεν ειναι και ο ορισμος της ανεσης Για τις καμπινες συμφωνω σχετικα με το vibration(ανυπαρκτο),μαλλον επειδη βρισκονται προς την πλωρη,σε σχεση με την πρυμη που ειναι ολιγον κουδουνιστρα. ΥΓ.I totally agree με τα μη καθημερινα δρομολογια.2-3 την βδομαδα θα βολευαν ολους. Edited November 3, 2008 by NHSOS XIOS
Earl Granville Posted November 3, 2008 Posted November 3, 2008 Το ΜΥΚΟΝΟΣ όπως σωστά είπε ο φίλος ΝHSOS XIOS έχει 1915 θερινό και 1114 χειμερινό πρωτόκολλο ενώ τα αριθμημένα καθίσματα αεροπορικού τύπου είναι 971.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 28, 2008 Posted November 28, 2008 Το Νήσος Μύκονος πρέπει να τέλειωσε τις εργασίες της ετήσιας συντήρησης, έτσι σήμερα έκανε ένα δοκιμαστικό στο Σαρωνικό και έδεσε στο λιμάνι του Πειραιά στην Ακτή Κονδύλη διπλά από το Πρέβελης, μια θέση άγνωστη για το πλοίο (ελλειψη διαθέσιμων θέσεων στο ντοκ 3).
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 30, 2008 Posted November 30, 2008 Το πλοίο μεθόρμισε σήμερα κατά τις 9.30 το πρωί, από τον Άι Διονύση στην ακτή Βασιλειάδη, στήν γνώριμη δηλαδή θέση αναχώρησης του. Από αύριο κανονικά και πάλι στα δρομολόγια του.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Η ταμπέλα που είχε τοποθετήσει η HSW για να σε οδηγήσει στο Νήσος Μύκονος στην είσοδο της Ε2 πύλης, έχει μείνει στο παλιό δρομολόγιο. Κύριοι της HSW, εδώ και 3 μήνες το Νήσος Μύκονος δε πιάνει Σύρο & Μύκονο (Ικαρία Σάμο) αλλά Πάρο Νάξο (Ικαρία Σάμο).
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Κι όταν (και εάν) την αλλάξουν...ας διορθώσουν και εκείνο το SIROS σε SYROS.
Artevelde Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Μπαααα...Φιλε Νηρέα μάλλον σε PAROS θα το αλλάξουν (ελπίζω, το καλό που τους θέλω)
Panagia Ekatontapiliani Posted February 10, 2009 Posted February 10, 2009 Λέτε να ξανά αλλάξει θέση πρόσδεσης το Νήσος Μύκονος?? Κάτι ακούγεται ότι θα φεύγει πλέον από τον Άγιο Διονύσιο?? Επειδή εκεί που δένει δεν το βρίσκουν εύκολα οι επιβάτες??
Hellenic Spirit Posted February 10, 2009 Posted February 10, 2009 Πάντως η συγκεκριμένη θέση πράγματι είναι η πιο "αντιεμπορική" σε όλο το λιμάνι.
Artevelde Posted February 10, 2009 Posted February 10, 2009 Δεν ξέρω για τους επιβάτες της Ικαροσαμίας αν έχουν πρόβλημα, πάντως το σίγουρό είναι πως για εκείνους της Παροναξίας αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα το που δένει όταν θέλουν να ταξιδέψουν με αυτό και είναι μια αδυναμία "του πλοίου" αυτή τη στιγμή για να κερδίσει κόσμο κι εκεί.
Earl Granville Posted February 10, 2009 Posted February 10, 2009 Η αλήθεια είναι ότι είναι κρυμένη κάπως, αλλά όπου και να πάει το βαπόρι θα συναντησει προβλήματα. Στον ηλεκτρικό αν πάει σκεφτείται τι θα γίνει με το να φορτοεκφορτώνουν 3 -4 βαπόρια μαζι και ειδικά καλοκαίρι?Που θα πανε 400 ΙΧ που θα περιμένουν να μπουν? Στην ακτή Μιαούλη που ήταν τα έχω ξαναπεί τα προβλήματα.Το φανάρι είναι απελπησία και καθυστερεί τραγικά την εκφόρτωση,το βαπόρι θα χάνει ένα δεκαλεπτο για να βιράρει αγκυρες,τον χειμώνα με κουλουριώτες και γαρμπήδες θα είναι στανμπαι με προπελάκια και μηχανές ή θα γυρεύει θεση για μεθόρμιση. Βασικά είναι κατανοητό ότι είναι αντιεμπορική θέση για παροναξία, αλλά μηπως και για σαντορίνη ή σύρο δεν είναι αντιεμπορική θέση στο ντοκ 3 όπου δένουν τα μεγάλα μπλου σταρ? κι όμως ο κόσμος πάει. Πιστεύω ότι η μειωμένη κίνηση στην παροναξία δεν έχει σχέση τόσο με την θέση όσο με τα ωράρια που έχει το βαπόρι. φευγοντας 7 έχουν ήδη φυγει 2 μπλου σταρ, κάποιες ημέρες έχει ήδη φυγει κι ο κοραής, κάποιες ημέρες φευγει μαζί με το Πρέβελης... Όταν αναχωρεί το λιγότερο σαν τρίτο πλοίο, τον χειμώνα που η κίνηση δεν είναι τόση μεγάλη ώστε να έχει για όλους τότε αναγκαστικά θα επηρεαστεί το μερίδιο της κινησης που θα πάρει.
Artevelde Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 Βασικά αναφερόμουν (και λάθος που δεν το έκανα πιο "λιανά") στο ότι έχει μια πολύ καλή ώρα από Νάξο και Πάρο προς Πειραιά. Ακόμα και Κυριακή απόγευμα θα μπορούσε άνετα να διεκδικίσει μεγάλο μερίδιο. Όσον αφορά την αναχώρηση από την άλλη, ο "καλομαθημένος" ,καλως-κακώς, κόσμος της Παροναξίας δεν είναι Σαντορινιός που θα πήγαινε και στο Πέραμα να πάρει πλοίο (εφόσον δεν έχει άλλη εναλλακτική και κακώς δεν την έχει κατ'εμέ). Σου λέει δηλαδή: "Σιγά μη μπαίνω στο λεωφορείο να πάω στην άλλη άκρη...Θα πάρω το Μπλε γιατί με το που βγω από τον ηλεκτρικό μπροστά μου θα 'ναι." Και το λέω και επιμένω γιατί το έχω συναντήσει αυτό μπροστά μου, με φιλική παρέα κανονίζαμε για το ΣΚ να κατεβούμε μαζί κάτω και τελικά καταλήξαμε οι μεν στο ΝΑΞΟΣ και ο κούκος στο ΜΥΚΟΝΟΣ (Γιατί του κούκου ακόμα δεν του πέφτει η μύτη να μπει στο λεωφορείο του ΟΛΠ Αφήστε που ο κούκος δουλεύει και μέχρι τις 5 ) Πέραν αυτού όμως και της πλάκας, το χω δει και στα πρακτορεία να το αναφέρουν και μάλιστα με έμφαση μέχρι παρεξηγήσεως κάποιες φορές. "Ναι μεν σχεδόν 3,5 ώρες το ΜΥΚΟΝΟΣ αλλά πάει στην άλλη άκρη." Βέβαια το καλό είναι ότι το φαγαμε το γάιδαρο ,η ουρά έμεινε και θα αρχίσουν από τον άλλο μήνα τα ΣΚ (όσοι έχουν σπίτια και μπορούν δηλαδή) οπότε πιστεύω κάτι να τσιμπήσει και από εκεί μια και θα υπάρχουν άνθρωποι που θα βολεύονται περισσότερο με μια αναχώρηση λίγο πιο αργά κι ας τρέχουν και στο Νέο Μώλο. Και τελευταίο και λίγο πιο χιουμοριστικό. Δυστυχώς υπάρχουν άνθρωποι ακόμα και στα νησιά που βλέπουν το ΜΥΚΟΝΟΣ και το λένε Blue Star και μάλιστα απωρούν γιατί φτάνει και 11 παρά το βράδυ ή το χειρότερο η απορία μιας κυρίας που το βλεπε και μέρα μεσημέρι στο λιμάνι της Πάρου και αναφώνησε:"Πάει χάλασε και το ΠΑΡΟΣ, δυο ώρες καθυστέρηση έχει" Ε άντε αυτοί να πάνε να το ζητήσουν μετά για να ταξιδέψουν κιόλας..
Hellenic Spirit Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 Βασικά είναι κατανοητό ότι είναι αντιεμπορική θέση για παροναξία, αλλά μηπως και για σαντορίνη ή σύρο δεν είναι αντιεμπορική θέση στο ντοκ 3 όπου δένουν τα μεγάλα μπλου σταρ? κι όμως ο κόσμος πάει.Πιστεύω ότι η μειωμένη κίνηση στην παροναξία δεν έχει σχέση τόσο με την θέση όσο με τα ωράρια που έχει το βαπόρι. φευγοντας 7 έχουν ήδη φυγει 2 μπλου σταρ, κάποιες ημέρες έχει ήδη φυγει κι ο κοραής, κάποιες ημέρες φευγει μαζί με το Πρέβελης... Και για τη Σαντορίνη η θέση είναι αντιεμπορική αλλά όταν κάποιος ταξιδεύει με κόστος συμβατικού και το ταξίδι έχει διάρκεια όσο σχεδόν και το ταχύπλοο, πάει και στην ιχθυόσκαλα για να πάρει το παπόρι ... Τα μεγάλα Blue που φεύγουν από το ντοκ 3 σαρώνουν όλο τον κόσμο για Κω Ρόδο οπότε ξεκινάνε ήδη με καλές πληρότητες, τουλάχιστον σε αυτο το κομμάτι. Το Ν.Μύκονος έχει αντιεπορική θέση και για παροναξία όσο και για ικαροσαμία, επομένως αφήνει όλο το κοινό του κάπως δυσαρεστημένο ...
margaritis24 Posted February 12, 2009 Posted February 12, 2009 μπορει να μην χωραει στα λεμοναδικα αλλα στον αγ.διονυση χωραει διπλα στο πρεβελη κ στον κορναρο,θελω να πιστευω!!!
Earl Granville Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 Λόγω του χτεσινού απαγορευτικού το βαπόρι θα αναχωρησει στις 21:30 αντί για τις 19:00
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now