ΕΥΔΟΞΟΣ Posted January 5, 2023 Posted January 5, 2023 Εγώ πάλι αδυνατω να καταλάβω που είναι η ασχετοσυνη των συντακτών του δημοσιεύματος της ικαριακης. Όταν πληρώνεις πανάκριβα εισιτήρια δεν έχεις δικαίωμα δηλαδή να αναρωτιεσαι τι συμβαίνει με το πλοίο; Επειδή συμπαθούμε το πλοίο, πρέπει να δικαιολογουμε τις όποιες καθυστερήσεις, αλλαγές ωραρίων και ακυρώσεις δρομολογίων;
gtogias Posted January 5, 2023 Posted January 5, 2023 Ίσως υπερβολική η αναφορά σε πιθανότητα έλλειψης αξιοπλοΐας του πλοίου. Από την άλλη οι ήξεις αφίξεις δεν βοηθούν. Θα έπρεπε να υπάρχει ξεκάθαρη ενημέρωση από την εταιρεία για τους λόγους που επιβάλλουν μειωμένη ταχύτητα.
proud_ionian Posted January 5, 2023 Posted January 5, 2023 Ας ξεκινήσουν από ωράρια που να είναι σύμφωνα με την τωρινή ταχύτητα του πλοίου. Θυμίζω είναι το τρίτο πλοίο του ευρύτερου ομίλου το οποίο ταξιδεύει με ζημιά και τα επίσημα δρομολόγια είναι με την ταχύτητα προ ζημιάς. (Τα άλλα δύο είναι το Asterion II & Olympic Champion. Το ένα υπό διαχείριση Attica και το άλλο σε ΚΞ).
Blue Star Delos Posted January 5, 2023 Posted January 5, 2023 Τα ωράρια είναι υπολογισμένα με μειωμένη ταχύτητα στην περίπτωση του Μύκονος (π.χ. Πειραιάς-Σύρος σε 4:05 αντί για 3:35 με 3:45).
SAMAINA Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 Με 17 knots το κατέβασμα από Θεσσαλονίκη και νέες τροποποιήσεις προγράμματος. Μαλλον εκτός και 2η μηχανή, οπότε πάμε με 2 (μια σε κάθε άξονα). Το Θεσσαλονίκη - Βαθύ σε 21 ώρες (να δούμε αν θα τηρηθεί και αυτό). Ας το σκαντζάρουν τουλάχιστον με το ΧΙΟΣ, μιας που το ένα κάνει σιδηρόδρομο και το άλλο κοντινό. Ακόμα θα μπορούσαν στην θέση του ΧΙΟΣ να πάει το ΠΑΡΟΣ (ψόφια περίοδος γαρ) και να μείνει ΣΤΜ το ΜΥΚΟΝΟΣ τουλάχιστον μέχρι να το φτιάξουν.
SuperRunner Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 Δουλεύει ασταμάτητα πάνω κάτω. Χρειάζεται μία καλή ξεκούραση με ότι συνεπάγεται.
Ferry Himuka Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 Όταν ξαναμπεί το Δήλος Παροναξία ίσως γίνει κάποια σκατζα...μέχρι τότε όμως είναι πολύ αργά
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 Αν ισχυει τα περι βλαβης και σε 2η κυρια μηχανη και θελει χρονο η αποκατασταση ή αντικατασταση με το Χιος τοτε η λογικη λεει οτι θα πηγαινει οσο γινεται πιο ξεκουραστα με τις2...Δηλαδη καπου 17 με 17+ μεση...Αν κατσουν και δυσκολοι καιροι το προγραμμα δεν βγαινει...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted January 17, 2023 Posted January 17, 2023 Με ταχύτητα που θυμίζει Μιλένα και Νταλιάνα έρχεται το πλοίο και ήδη με καθυστέρηση από την αναθεωρημένη ώρα της ... αναθεώρησης. Αναρωτιέμαι πώς κατάντησε έτσι ενα πλοίο που μέχρι πριν λίγους μήνες όργωνε το Β.Α. Αιγαίο.
SAMAINA Posted January 17, 2023 Posted January 17, 2023 Τώρα με την ίδια ταχύτητα, αντί μετά τον Τάμελο να πάρει ΔΒΔ πορεία, συνεχίζει πηγαίνοντας Δυτικά προς τον Σαν Τζώρτζη, εκτός της συνηθισμένης. Μάλλον λόγω καιρού; "ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ ΝΟΤΙΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 5 Η 6 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ 6 Η 7 ΓΡΗΓΟΡΑ 7 Η 8. ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΕΩΣ ΚΥΜΑΤΩΔΗΣ"
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted January 17, 2023 Posted January 17, 2023 Επεσε και κατω απο τα 15...Ο καιρος ασχημος...2 μηχανες εκτος..τι να σου κανει...Δεν ειμαι και πολυ σιγουρος οτι θα εκτελεσει το δρομολογιο του σημερα...Θα δειξει βεβαια...
jimmyN Posted January 17, 2023 Posted January 17, 2023 Μου κάνει τρομερή εντύπωση πως μια εταιρεία με τέτοιο μέγεθος δεν μπαινει στη διαδικασία να κανει μερικές σκάτζες για να λύσει ή έστω μετριάσει το πρόβλημα. Αν συνεχίσουν έτσι θα έχει και το Ναξάκι θέματα σύντομα...
SAMAINA Posted January 17, 2023 Posted January 17, 2023 Ανεκτέλεστο το σημερινό δρομολόγιο. Πάμε τώρα για Παρασκευή. Από Πειραιά για Ικαρία και Σάμο το προηγούμενο ήταν το Σάββατο. Εταιρεία και ΥΕΝ για τα μπάζα.Αιτιολογία; " Λόγω αδυναμίας συνέχισης των δρομολογίων για Καβάλα".
Samianshiplover Posted January 17, 2023 Posted January 17, 2023 Για κάποιο έκτακτο δρομολόγιο φαντάζομαι όχι έτσι?
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted January 17, 2023 Posted January 17, 2023 Ακυρωση δρομολογιου λογω καιρου η ανακοινωση ...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted January 17, 2023 Posted January 17, 2023 Το εξοργιστικό είναι που τη μία λένε λόγω αυξημένης κίνησης στα λιμάνια, την άλλη ότι λόγω καθυστέρησης στα λιμάνια αντί να πουν την πραγματικότητα η οποία βέβαια δεν συμφέρει...
SAMAINA Posted January 17, 2023 Posted January 17, 2023 Ούτε μέχρι το Βαθύ δεν μπορούσε να πάει. Τα φορτηγά θα πάνε με το BLUE CARRIER. Τους επιβάτες τους έχουμε γραμμένους. Ας πληρώσουν 3 μέρες ξενοδοχείο ή ας πάνε με τα φτηνά αεροπλάνα αν βρούν θέση. Κατά τα άλλα ΣΤΜ , ΠΝΙΘ και 12νησα κανονικά. Οι ακυρώσεις είναι μόνο για Χίο -Μυτιλήνη και ανάποδα και τα ταχύπλοα του Σαρωνικού!
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted January 17, 2023 Posted January 17, 2023 Ετσι οπως ειναι και μ τετοιο καιρο στο κατεβα καμια 13 αντε 14 δρομο...Με τη μια εκτος τσιταρανε τις αλλες 3 να βγαζει 21.5-22 να βγαινει η γυρα και δυστυχως παπαλα..Με το καλο να επισκευαστει...
SuperRunner Posted January 17, 2023 Posted January 17, 2023 Το Δήλος θεωρητικά και πρακτικά άντεχε κανα δυο μήνες ακόμα χωρίς ακινησία. Μπορούσε να γίνει τώρα η ακινησία του Μύκονος πριν μεγαλώσει το πρόβλημα. Τελικά μάλλον έγινε λάθος εκτίμηση της κατάστασης.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted January 26, 2023 Posted January 26, 2023 Δεμενο στο παλιο του Βαθεως...Απαγορευτικο μαλλον...Πως και αυτο δε γυριζει Πειραια αφου ειναι συνηθες πλεον να γυριζουν ολα προς τα πανω με καιρο αλλα δεν κατεβαινουν...
SAMAINA Posted January 27, 2023 Posted January 27, 2023 Κυκλοφόρησε νέο πρόγραμμα δρομολογίων από 01/02 εως 28/02. Τα ωράρια είναι τα ίδια με τα τροποποιημένα που έβγαναν με τους 21 κόμβους, οπότε δεν διαφαίνεται πρόθεση να λειτουργήσει (επισκευαστεί;) και η 4η μηχανή. Επίσης επιβεβαιώνεται οτι το BS CHIOS είναι για αλλού (Μαρόκο;), καθώς πάει περίπατο η δρομολόγηση του στην θέση του ΜΥΚΟΝΟΣ που αρχικά ήταν προγραμματισμένη στις 23/02. Πότε θα κάνει επισκευή το βαπόρι άγνωστο.
Ferry Himuka Posted January 27, 2023 Posted January 27, 2023 Κάποια στιγμή θα τα φτύσει εντελώς το καραβάκι και να δω τι θα κάνουν μετά
nomikos Posted January 27, 2023 Posted January 27, 2023 Γενικά η Αττικα δείχνει απαξίωση σε όλα τα βαπόρια της HSW ενώ φαίνεται να προσέχει περισσότερο τα της Blue Star.
proud_ionian Posted January 27, 2023 Posted January 27, 2023 Τόση απαξίωση, που το συγκεκριμένο και το αδερφό του τα γύρισε στη Blue Star. Έχουμε αποκλείσει το ενδεχόμενο να περιμένουν κάποιο ανταλλακτικό ή να εκκρεμεί κάποιο claim και να μην αποκαθίσταται η ζημιά μέχρι να ξεκαθαρίσει το ζήτημα;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27, 2023 Posted January 27, 2023 Τα γύρισε στην Blue Star, επειδή ήταν νέα πλοία για το πρεστίζ της εταιρείας!! Εάν περιμένουν να ξεκαθαρίσει claim για να επισκευαστεί η ζημιά του πλοίου, μιλάμε αυτό είναι απλά τραγικό!! Γιατί claim μπορούν να κάνουν μήνες για να ξεκαθαρίσουν (μην πω χρόνο). Τώρα να περιμένουν κάποιο ανταλλακτικό θα μπορούσε να έχει βάση, αλλά μιλάμε δύο φορές σοβαρή μηχανική βλάβη στο ίδιο πλοίο μέσα σε λιγότερο από 6 μήνες, οπότε υπάρχει πιθανότητα να μην έχουν κάνει κάτι καλά.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now