enas chiotis Posted August 18, 2006 Posted August 18, 2006 Να αναφέρουμε ότι τα μικρά πλοία της άγονης γραμμής από Χίο κάνουν καποια δρομολόγια σε ανταπόκριση με το πλοίο στο δρομολόγιο από Πειραιά. Έτσι το ΟΙΝΟΥΣΣΑΙ ΙΙ για Οινούσσες κάνει ένα επιπλέον δρομολόγιο την ημέρα, ενώ το ΑΡΣΙΝΟΗ για Ψαρά περιμένει να έρθει το πλοίο για να φύγει. Αυτά κυρίως τις ημέρες του Αυγούστου με την μεγάλη κίνηση και τα ΠαρασκευοΣάββατα.
NAYTONAS Posted September 8, 2006 Posted September 8, 2006 Απονομή "Green Star" στο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ της Hellenic Seaways Κέρδος 8/9/2006 07:15 Ειδική εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί σήμερα για την απονομή πιστοποιητικού προστασίας περιβάλλοντος "Green Star" (πιστοποίηση του Ιταλικού Νηογνώμονα RINA) στο επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ της Hellenic Seaways 2006 στις 11.00 π.μ. Το πλοίο είναι πλαγιοδετημένο στο λιμένα Πειραιά (Ακτή Ηετίωνα - πύλη Ε2).
gpap2006 Posted September 13, 2006 Posted September 13, 2006 Sυμφωνα με σημερινο δημοσιευμα της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ισως δρομολογηθει στα Δωδεκανησα, μετα τη δρομολογιση του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ σε Χιο-Μυτιληνη το ερχομενο καλοκαιρι!!Αν συμβει κατι τετοιο θα υπαρξουν αλυσιδωτες ανακαταταξεις (π.χ. αποχωριση του ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 2 κλπ).
Nick the Greek Posted September 13, 2006 Posted September 13, 2006 Καλα, κατσε να: α) φτιαχτει το Νησος Χιος, β) υπαρχει η ιδια ιδιοκτησια στην HSW γ) υπαρχει το ιδιο management στην HSW δ) υπαρχει η Blue Star Ferries ετσι οπως την ξερουμε, και το ξανασυζηταμε.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted September 13, 2006 Posted September 13, 2006 Και αν ολα πανε καλα , το Ν.Μυκονος θα παει Ροδο με 13 - 14 ωρες ταξιδι (κανοντας το κορμο) με τοσες λιγες καμπινες ??? Εκτος αν κανει μονο Κω Ροδο , αρα μιλαμε για φιλετο και οχι για Δωδεκανησα
polmyt Posted September 13, 2006 Author Posted September 13, 2006 Μα ετσι κι αλλιως και τωρα βραδυνα δρομολογια κανει και χωρις καμπινες.Αρα πρακτικα δεν αλλαζει κατι.Αλλα ετσι κι αλλιως πλεον εχουμε συνηθισει να βλεπουμε ημεροπλοια να κανουν νυχτερινα και πολυωρα ταξιδια.Δεν ειναι κατι καινουριο.
HIGHSPEED 4 Posted September 13, 2006 Posted September 13, 2006 Sυμφωνα με σημερινο δημοσιευμα της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ισως δρομολογηθει στα Δωδεκανησα Mε αφορμη το παραπανω να αναφερω πως απο προσφατο ταξιδι μου στην Τηνο οι ντοπιοι(γνωστοι μας ξενοδοχοι αλλα και 2 πρακτορες) εξεφρασαν τη σιγουρια τους για την αποχωρηση του Superferry II και της Blue Star κατα συνεπεια οπως επισης και τον ερχομο του Μυκονος.Σιγουρα προκειται για ενα απο τα πολλα σεναρια αλλα ισως εχει μια καποια βαση.
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 13, 2006 Posted September 13, 2006 Καλά δεν μας διαβάζετε και πέσατε από τα σύννεφα? Το είχα γράψει πριν ένα ακριβώς χρόνο. [...]Νήσος Μύκονος το πλοίο που πάει παντού και αφήνει ευχαριστημένο όλα τα νησιά του Αιγαίου!Το βαφτίσαμε Μύκονος και το τάξαμε στην Ραφήνα-ΑνδροΤηνοΜυκονία. Το βάλαμε και στα φυλλάδια για να το μάθει ο κόσμος! Μετά το βάζουμε Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη και λέμε ότι ήρθε για να μείνει! Και θα διπλώσει με το αδελφό του , όταν ναυπηγηθεί (αυτό δεν λέγεται και τόσο ευθέως, αλλά αφήνεται να εννοηθεί). Και μετά το τάζουμε στην Σάμο-Ικαρία (όταν ναυπηγηθεί το αδελφό του)! Να μην έχουν και εκείνοι παράπονο. Έπεται το τάξιμο του πλοίου, σε α)Λαύριο-Λήμνο -Αλεξανδρούπολη, β)Δωδεκάνησα και γ)Δυτικές Κυκλάδες, δ) Παροναξία. http://www.shipfriends.gr/forum/showpost.php?p=14939&postcount=328 ΥΓ. Στο επόμενο δείπνο σε κεντρικό ρεστωράν των Αθηνών...θα δρομολογηθεί στα Δωδεκάνησα και το HS5
enas chiotis Posted September 14, 2006 Posted September 14, 2006 Ένας χρόνος λοιπόν σήμερα από τα εγκαίνια του πλοίου, να του ευχηθούμε να τα εκατοστήσει (τώρα που καταργήθηκε η 35ετία), η εταιρεία του να το διαχειρίζεται για πολλά χρόνια πάντα με κέρδη, και εμείς να ταξιδεύουμε πάντα άνετα και γρήγορα μαζί του. Το ερώτημα που τίθεται είναι πότε θα γίνει η ετήσια ακινησία του πλοίου και αν θα αντικατασταθεί από καποιο πλοίο.
NAYTONAS Posted September 14, 2006 Posted September 14, 2006 το πλοίο έχει κάνει την ετήσια ακινησία του (ΜΑΙΟΣ) και δεν προβλέπεται να βγει από την γραμμή πριν τον Φεβρουάριο.
polman Posted September 14, 2006 Posted September 14, 2006 Σε δυο ταξιδάκια που έκανα χτες και πριν δυο μέρες, μου άρεσε αρκετά η συμπεριφορά του σε θάλασσα. Η ΕΜΥ το έδινε τοπικά 8 και πρέπει να πω ότι ήταν αρκετά σταθερό, δλδ αν δεν είχα δει ΕΜΥ θα έλεγα ότι είχε 5-6 βάση κουνήματος. Καλά στην θάλασσα φαίνονταν ο καιρός. Μπράβο του. Επίσης την Δευτέρα 12/9 και όταν ήρθε στη Χίο στις 19:30(δεν κάνω λάθος την ώρα) και όταν έφευγε το βράδυ δεν ανοίξαν τον καταπέλτη για τους επιβάτες. Δεν ξέρω αν είχε κάποιο πρόβλημα αλλά δεν ήταν και εργονομικό και μου θύμισε Ταξιάρχη. Υ.Γ. Καλές οι ταχύτητες, οι πολυτέλειες, αλλά εγώ αυτή την παστή σαρδέλα που γινόμαστε εκεί μέσα, ε δεν την μπορώ....
NAYTONAS Posted September 17, 2006 Posted September 17, 2006 Σήμερα κλείνει ένα χρόνο λειτουργίας στη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης...
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 17, 2006 Posted September 17, 2006 Και όπως είχαμε πεί και πέρυσι τέτοια μέρα, θεωρώντας πρώτο ταξείδι το δοκιμαστικό στις 16/9, όπου έγινε Πανχιακό λαϊκό προσκύνημα: 16η Σεπτεμβρίου, της Ελεύσεως του «Νήσος Μύκονος». Τοπική εορτή της Χίου. Χρόνια Πολλά στους Χιώτες λοιπόν, έστω και καθυστερημένα
Orestis Posted September 18, 2006 Posted September 18, 2006 Η HELLENIC SEAWAYS με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει ότι το Ε/Γ – Ο/Γ πλοίο της «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» συμπλήρωσε εχθές Κυριακή 17/09/2006 ένα χρόνο λειτουργίας στην γραμμή Πειραιά – Χίου – Μυτιλήνης.
NOTIAS Posted September 18, 2006 Posted September 18, 2006 Το Σάββατο 23/9 το πλοίο θα περάσει απο την Τήνο 1230 - επιστροφή στις 2100 (εκδρομή οπως και τον Ιούνιο ) όσοι «πιστοί » προσέλθετε
polman Posted September 19, 2006 Posted September 19, 2006 Μήπως έχει κάποιο πρόβλημα ο δεξιός (κύριος) καταπέλτης επιβατών (όπως το βλέπεις πρίμα) του πλοίου? Και εξηγούμε. Στις 11/9 κατά την αναχώρηση από Χίο δεν κατέβηκε καθόλου και μπήκαμε από τον κύριο καταπέλτη. Το πρωί στον Πειραιά βγήκαμε από τον αριστερό. Άλλη μια φορά δεν τον κατέβασε. Άλλες φορές τον κατέβαζε. Νόμιζα ότι θα ήταν τυχαίο. Σήμερα όμως κατά την αναχωρηση από Χίο προς Μυτιλήνη, ξεκίνησαν να το ανεβάζουν στις 18:50 και τέλειωσε 19:02! 12 ολόκληρα λεπτά. Συγκεκριμένα ανέβαζαν 4-5 μοίρες και σταματούσε. Στο μεταξύ όταν ανέβαινε αυτές τις 4-5 μοίρες στα πλαινά του καταπέλτη έβγαιναν κάποιες ασφάλειες (??) οι οποίες υποθέτω πως είναι για να κλειδώσει όταν κλείσει τελείως. Τις έκλειναν και άντε πάλι το ίδιο! Any ideas? Ή εγώ κάνω λάθος?
George Posted September 19, 2006 Posted September 19, 2006 Αυτό με τις 4-5 μοίρες και άντε πάλι ξανά από την αρχή το είχε πάθει και η ΠΗΝΕΛΟΠΗ πέρσι τον Απρίλιο επειδή το ένα συρματόσχοινο του καταπέλτη ήταν νεκρό και αναγκαστικά μάζευαν με το ένα μόνο και σταμάταγαν για να πάρουν τα μπόσικα του άλλου. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει κάτι γιατί από όσο γνωρίζω το ΜΥΚΟΝΟΣ δεν χρησιμοποεί συρματόσχοινα. Απλά μήπως συμβαίνει κάτι παραπλήσιο με το σύστημα του καταπέλη επιβατών
Γιώργος Δ Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 Προφανώς κάτι εμποδίζει τον καταπέλτη να κλείσει άνετα, ανεβαίνει η πίεση στο σύστημα, στην τιμή που ανεβαίνει όταν ο καταπέλτης είναι κλειστός, και για αυτό ανοίγουν οι σφάλειες.
NAYTONAS Posted September 23, 2006 Posted September 23, 2006 Αναχώρησε το πρωί για Τήνο-Πειραιά με γεμάτο γκαράζ. Φαίνεται να έχει πάρει για τα καλά τα ηνία της γραμμής.
NAYTONAS Posted September 23, 2006 Posted September 23, 2006 Χθες 16.30 από Πειραιά, σήμερα 09.30 από Χίο.
Superfast VI Posted September 23, 2006 Posted September 23, 2006 Συμφωνα με τη webcam το Ν. Μυκονος αναχωρησε περι τις 13.05 απο Τηνο (αν το ρολοι ειναι οκ). Το οτι προσεγγισε παντος ειναι σιγουρο.
NOTIAS Posted September 23, 2006 Posted September 23, 2006 Αφιξη στην Τήνο 2135 -Αναχώρηση 2200 (στον Κούβαρο σε 13')
Earl Granville Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 Τον Φλεβάρη θα δέσει το πλοίο για την ετήσιά του.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now