SQE Posted September 16, 2022 Posted September 16, 2022 Πάντως πρέπει να αποδείχτηκε αρκετά ζημιάρικο και ποιός ξέρει αν υπάρχει διαθεσιμότητα ανταλλακτικών καθώς και αν συμφέρει η επισκευή του στην παρούσα στιγμή.
spiroszante Posted September 16, 2022 Posted September 16, 2022 5 hours ago, Champion Jet_2 said: Κρίμα γιατί με τη χαμηλή κατανάλωση του θα έκανε για αρκετές γραμμές ακόμα και σε πορθμεία τύπου Κυλλήνη Πόρο/Ζάκυνθο Και για την διασύνδεση των Ιονίων νήσων που κάνει τώρα το Λευκάδα Παλλάς(από Κέρκυρα εώς Ζάκυνθο)θα έκανε.
cyclades_shipping Posted October 6, 2022 Posted October 6, 2022 On 7/23/2022 at 3:37 PM, cyclades_shipping said: Ακούστηκε ότι σύντομα θα γίνουν εργασίες αποκατάστασης της βλάβης του πλοίου για να δούμε.... Από ότι φαίνεται καμία νέα εξέλιξη μετά από αυτο. Μήπως γνωρίζει κάποιος κάτι για το πλοίο; γιατί για τα ενδοκυκλαδικα εξυπηρετεί σχετικά καλά και με ικανοποιητική ταχύτητα,οκ μπορεί να μην είναι και το ιδανικό αλλά έχει και μικρότερη κατανάλωση από το Caldera Vista, Κρίμα,όσον αναφορά τις βλάβες θεωρώ πως αν γίνει σωστη συντήρηση στο πλοίο θα ξεπεραστούν Βέβαια δεν ξέρουμε αν αξίζει να επισκευαστεί
cyclades_shipping Posted December 6, 2022 Posted December 6, 2022 (edited) Λετε, τωρα που η seajets πηρε και τις 2 ενδοκυκλαδικες γραμμες να το δούμε να επισκευαζεται ? Edited December 6, 2022 by cyclades_shipping
Ferry Himuka Posted December 6, 2022 Posted December 6, 2022 Με τόσα ταχυπλοοα που έχει λειτουργικά,δεν πιστεύω ότι υπάρχει λόγος
mvin Posted April 13, 2023 Posted April 13, 2023 Ας δούμε το ANDROS JET στα ναυπηγεία Χαλκίδας, την Μεγάλη Τετάρτη 12 Απριλίου 2023
mytilene Posted April 13, 2023 Posted April 13, 2023 Αυτό το βαποράκι γιατί δε το ρολάρουν να ταξιδεύει άραγε?
cyclades_shipping Posted June 23, 2023 Posted June 23, 2023 Μήπως,δούμε να ξανά επιστρέφει στην ενεργό δράση για να εξυπηρετήσει το ενδοκυκλαδικο του Αρτεμις ;
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted June 24, 2023 Posted June 24, 2023 (edited) Να εξυπηρετησει? Καλο αυτο...Ποτε εξυπηρετησε σωστα? Edited June 24, 2023 by proud_ionian quote
cyclades_shipping Posted June 24, 2023 Posted June 24, 2023 Το ότι δεν εξυπηρέτησε σωστά στο παρελθόν,δε σημαίνει πως με μια καλή συντήρηση στο πλοίο,θα εξυπηρετήσει όπως τότε.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted June 24, 2023 Posted June 24, 2023 (edited) Οσες φορες εξυπηρετησε το εκανε κατα το ημισυ...Τωρα θα αλλαξει? Επισης υποτιθεται οτι στα ενδοκυκλαδικα εκτος απο διποδα και τετραποδα πρεπει να εξυπηρετουνται και διτροχα και τετρατροχα... Edited June 24, 2023 by proud_ionian quote
Billy Johnson Posted June 24, 2023 Posted June 24, 2023 Hope with caldera vista moving to sitia - Rhodes maybe that will let Andros Jet in on the intra Cyclades
Superfast VI Posted June 24, 2023 Posted June 24, 2023 Είμαστε σίγουροι ότι το πλοίο είναι σε θέση να ταξιδέψει γενικά;
the_captain_of_sporades Posted February 16, 2024 Posted February 16, 2024 Έχουμε καμία νέα πληροφορία για το πλοίο;
sailor26 Posted February 27, 2024 Posted February 27, 2024 Είναι Παροπλισμένο χωρίς να κινείται τίποτα.προφανως και με τις νέες προσθήκες πολύ δύσκολα θα βρει ρόλο και με την επισκευή που χρειάζεται ίσως είναι ασύμφορο.
wysiwid Posted March 8, 2024 Posted March 8, 2024 (edited) Το πλοίο γνωρίζει κανείς αν είναι έτοιμο μηχανολογικά για άμεση δρομολογηση; Πχ 1/6; Edited March 8, 2024 by wysiwid
wysiwid Posted March 8, 2024 Posted March 8, 2024 Εχει δυνατότητα και για μικρά φορτηγά ; Η οχ; Αν το γνωρίζει κανεις Α το ειδα οκ στον @Panagia Ekatontapiliani Βλέποντας το Andros Jet σήμερα από κοντά δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε σαν εξωτερική εμφάνιση, ενώ δεν έχουν ξεκινήσει εργασίες μιας και ο καταπέλτης παραμένει κλειστός. Το Andros Jet (έχει Ελληνική σημαία) είναι το μοντέλο Auto Express 60 της Austal, όπου έχει χωρητικότητα 450 επιβάτες και 94 ΙΧ (αλλιώς 3 ΛΦ & 56 ΙΧ). Φοράει δυο κύριες μηχανές MTU 20V 1163 TB73L, που του δίνουν 35 κόμβους μέγιστη και 33 κόμβους υπηρεσιακή με 2,46 τόνους κατανάλωση/ώρα.
sailor26 Posted March 9, 2024 Posted March 9, 2024 Η φωτογραφία είναι παλιά.το Άνδρος έχει κυπριακή σημαία και είναι στη Χαλκίδα.διπλα του διακρίνεται και το power μόλις είχαν έρθει και τα 2 απ το εξωτερικο.αυτη είναι η αρχική μορφή του καταπέλτη του.τωρα έχει σπαστο σε 2 κομμάτια.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 6, 2024 Author Posted July 6, 2024 Το Andros Jet συμπλήρωσε 4 χρόνια παροπλισμού στη ντάνα της Seajets στο ναυπηγείο της Χαλκίδας.
observer Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Απορώ, πλοία όπως αυτό που κλείνουν πολλά έτη παροπλισμού, χωρίς ορατή ελπίδα επαναδραστηριποίησης (που θα απαιτούσε σε κάθε περίπτωση σημαντική επένδυση για να ξαναγίνει το πλοίο λειτουργικό και αξιόπλοο) γιατί δεν πωλούνται (βασικά για σκραπ); Ακόμη προσφέρουν ανταλλακτικά; Ή περιμένει η πλοιοκτήτρια τις κατάλληλες τιμές; Είναι αμελητέα τα όποια κόστη προκαλεί όντας παροπλισμένο;
sailor26 Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Θα μπορούσαν να ....το γδύσουν και να μπουν σε αποθήκες τα οποία ανταλλακτικά θα ήταν χρήσιμα.το γιατί δεν πουλιούνται ή να δοθούν για σκραπ είναι άλλο ζητημα
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Ακολουθεί τακτική ΠΝ, κανιβαλισμό γιά ανταλλακτικά Υπάρχουν κ παλιότερα παροπλισμένα Γιατί δεν τα βάζει σε αποθήκες είναι ένα ερώτημα Γιατί υπάρχουν κ ογκώδη που είναι διαδικασία να ξηλωθούν κ να μεταφερθούν οπότε μένουν στο σκάφος κ τα παίρνει όποτε κ αν χρειαστούν.
sailor26 Posted November 4, 2024 Posted November 4, 2024 Τα κόστη όμως και τα λιμάνιατικα αν υπολογίσεις...είναι θέμα.επισης δηλώνονται και σε γραμμές και μετά γίνεται σύμπτυξη δρομολογίων.ασχετως το ότι δεν θα πάνε να τα εκτελεσουν
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now