Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Πάντως πρέπει να αποδείχτηκε αρκετά ζημιάρικο και ποιός ξέρει αν υπάρχει διαθεσιμότητα ανταλλακτικών καθώς και αν συμφέρει η επισκευή του στην παρούσα στιγμή.

 

  • Replies 253
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
5 hours ago, Champion Jet_2 said:

 Κρίμα γιατί με τη χαμηλή κατανάλωση του θα έκανε για αρκετές γραμμές ακόμα και σε πορθμεία τύπου Κυλλήνη Πόρο/Ζάκυνθο 

Και για την διασύνδεση των Ιονίων νήσων που κάνει τώρα το Λευκάδα Παλλάς(από Κέρκυρα εώς Ζάκυνθο)θα έκανε.

  • 3 weeks later...
Posted
On 7/23/2022 at 3:37 PM, cyclades_shipping said:

Ακούστηκε ότι σύντομα θα γίνουν εργασίες αποκατάστασης της βλάβης του πλοίου για να δούμε....

Από ότι φαίνεται καμία νέα εξέλιξη μετά από αυτο. Μήπως γνωρίζει κάποιος κάτι για το πλοίο; γιατί για τα ενδοκυκλαδικα εξυπηρετεί σχετικά καλά και με ικανοποιητική ταχύτητα,οκ μπορεί να μην είναι και το ιδανικό αλλά έχει και μικρότερη κατανάλωση από το Caldera Vista, Κρίμα,όσον αναφορά τις βλάβες θεωρώ πως αν γίνει σωστη συντήρηση στο πλοίο θα ξεπεραστούν 

Βέβαια δεν ξέρουμε αν αξίζει να επισκευαστεί 

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...
Posted (edited)

Οσες φορες εξυπηρετησε το εκανε κατα το ημισυ...Τωρα θα αλλαξει? Επισης υποτιθεται οτι στα ενδοκυκλαδικα εκτος απο διποδα και τετραποδα πρεπει να εξυπηρετουνται και διτροχα και τετρατροχα...

Edited by proud_ionian
quote
  • 7 months later...
  • 2 weeks later...
Posted

Είναι Παροπλισμένο χωρίς να κινείται τίποτα.προφανως και με τις νέες προσθήκες πολύ δύσκολα θα βρει ρόλο και με την επισκευή που χρειάζεται ίσως είναι ασύμφορο.

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Το πλοίο γνωρίζει κανείς αν είναι έτοιμο μηχανολογικά για άμεση δρομολογηση; Πχ 1/6;

Edited by wysiwid
Posted

Εχει δυνατότητα και για μικρά φορτηγά ; Η οχ; Αν το γνωρίζει κανεις

Α το ειδα οκ στον @Panagia Ekatontapiliani 

Βλέποντας το Andros Jet σήμερα από κοντά δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε σαν εξωτερική εμφάνιση, ενώ δεν έχουν ξεκινήσει εργασίες μιας και ο καταπέλτης παραμένει κλειστός. Το Andros Jet (έχει Ελληνική σημαία) είναι το μοντέλο Auto Express 60 της Austal, όπου έχει χωρητικότητα 450 επιβάτες και 94 ΙΧ (αλλιώς 3 ΛΦ & 56 ΙΧ). Φοράει δυο κύριες μηχανές MTU 20V 1163 TB73L, που του δίνουν 35 κόμβους μέγιστη και 33 κόμβους υπηρεσιακή με 2,46 τόνους κατανάλωση/ώρα.

 

Posted

Η φωτογραφία είναι παλιά.το Άνδρος έχει κυπριακή σημαία και είναι στη Χαλκίδα.διπλα του διακρίνεται και το power μόλις είχαν έρθει και τα 2 απ το εξωτερικο.αυτη είναι η αρχική μορφή του καταπέλτη του.τωρα έχει σπαστο σε 2 κομμάτια. 

  • 3 months later...
  • 3 months later...
Posted

Απορώ, πλοία όπως αυτό που κλείνουν πολλά έτη παροπλισμού, χωρίς ορατή ελπίδα επαναδραστηριποίησης (που θα απαιτούσε σε κάθε περίπτωση σημαντική επένδυση για να ξαναγίνει το πλοίο λειτουργικό και αξιόπλοο) γιατί δεν πωλούνται (βασικά για σκραπ); Ακόμη προσφέρουν ανταλλακτικά; Ή περιμένει η πλοιοκτήτρια τις κατάλληλες τιμές; Είναι αμελητέα τα όποια κόστη προκαλεί όντας παροπλισμένο;

Posted

Θα μπορούσαν να ....το γδύσουν και να μπουν σε αποθήκες τα οποία ανταλλακτικά θα ήταν χρήσιμα.το γιατί δεν πουλιούνται ή να δοθούν για σκραπ είναι άλλο ζητημα

Posted

Ακολουθεί τακτική ΠΝ, κανιβαλισμό γιά ανταλλακτικά Υπάρχουν κ παλιότερα παροπλισμένα Γιατί δεν τα βάζει σε αποθήκες είναι ένα ερώτημα Γιατί υπάρχουν κ ογκώδη που είναι διαδικασία να ξηλωθούν κ να μεταφερθούν οπότε μένουν στο σκάφος κ τα παίρνει όποτε κ αν χρειαστούν.

Posted

Τα κόστη όμως και τα λιμάνιατικα αν υπολογίσεις...είναι θέμα.επισης δηλώνονται και σε γραμμές και μετά γίνεται σύμπτυξη δρομολογίων.ασχετως το ότι δεν θα πάνε να τα εκτελεσουν

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...