Neptune Posted September 11, 2017 Posted September 11, 2017 Καλα δεν υστερουμε σε τεχνογνωσια απο κανενα ναυπηγειο του εξωτερικου και το πιστευω αυτο. Σε μυαλο υστερουμε κατα πολυ βεβαια αλλα αυτο ειναι κουβεντα για αλλο νημα. Κατι που μου ηρθε τωρα στο μυαλο και το λεω χωρις να το πολυσκεφτω γι αυτο συγχωρεστε με αν λεω π@π@ρ1@. Το ναυπηγειο αραγε ειναι προθυμο να δωσει κατασκευαστικα σχεδια για τις επισκευες? Η εταιρια τα εχει ηδη? Δεν ξερω τι γινεται σ αυτες τις περιπτωσεις. Απο την αλλη εχουν επισκευαστει πλωρες, βολβοι, ξεκοιλιασματα κτλ στο παρελθον οποτε
pathfinder Posted September 11, 2017 Posted September 11, 2017 αν καταλαβαίνω σωστά την ερώτηση, υποθέτω ότι αφού δεν υπάρχει μετασκευή, θα ακολουθηθούν πιστά τα αρχικά, εγκεκριμένα σχέδια του κατασκευαστού (Daewoo)
Neptune Posted September 11, 2017 Posted September 11, 2017 Ναι απλα δεν ξερω αν αυτα υπαρχουν/τα δινουν τα ναυπηγεια ή θα βγουν απο το σχεδιο γραμμων πχ
pathfinder Posted September 11, 2017 Posted September 11, 2017 Πρέπει να υπάρχουν πλήρη σετ σχεδίων τόσο στα ναυπηγεία όσο και στην πλοιοκτήτρια πιθανότατα δε (τα εγκεκριμένα) και στην Επιθεώρηση (αν δεν είμαι outdated), και στον νηογνώμονα.
Sf_X Posted September 11, 2017 Posted September 11, 2017 Σε φωτογραφία αφού σηκώθηκε σχεδόν τελείως η δεξαμενή βλέπουμε ότι ο βολβός από κάτω έχει φάει την κυρίως παραμόρφωση από την σύγκρουση. Αν διαπιστωθεί οτι είναι ασφαλές να πλεύσει κανονικά τις επόμενες μέρες θα μπορούσε να φτάσει και μέχρι την Μάλτα όπου είχαν πάει τα υπόλοιπα Blue
stathis Posted September 11, 2017 Posted September 11, 2017 4 hours ago, Neptune said: Ναι απλα δεν ξερω αν αυτα υπαρχουν/τα δινουν τα ναυπηγεια ή θα βγουν απο το σχεδιο γραμμων πχ Σίγουρα η εταιρεία έχει τα κατασκευαστικά σχέδια, το μόνο που ίσως δεν εχει ειναι το σχέδιο γραμμών. Αν είδα καλα απο τις φωτογραφίες το χτύπημα στον βολβό δείχνει να ξεκινάει λιγο κάτω απο την ισαλο που σημαίνει πως μάλλον το πλοίο έστριψε μετα την πρόσκρουση όπως εχει ειπωθεί και παραπάνω
Nikos_Chania Posted September 12, 2017 Author Posted September 12, 2017 Τα σχέδια βρίσκονται τόσο στο ναυπηγείο όσο και στην πλοιοκτήτρια εταιρεία, ενώ κάποια απο αυτά έχει και ο νηογνόμωνας.
miko mission Posted September 12, 2017 Posted September 12, 2017 Εκτιμω οτι οι εταιρειες εχουν τα παντα απο σχεδια , ειδικα αυτες που εχουν πλοια πρωτο χερι, γραμμες,κατασκευαστικα, δικτυα, ηλεκρολογικα,υδροστατικα και ολα. Ενας φιλος πριν 25 χρονια εκανε ως διπλωματικη ενα ΕΓ/ΟΓ ,το οποιο ως συνηθως ειναι βασισμενο πανω σε ενα υπαρχον, και απευθηνομενος στην ΔΕΕΠ πηρα ολα τα σχεδια του πλοιου, και τα upgrades
Hastaroth Posted September 12, 2017 Posted September 12, 2017 17 hours ago, proud_ionian said: το νερο κρυβει πραγμα ακομη Ορών το πλοίον εν τή δεξαμενή αναρωτιέμαι κι'εγώ άν θα μπορέση να πλεύση αυτοδύναμο στο ναυπηγείο τής επισκευής,καθ'ότι έχει φάει πολύ σκίσιμο,έστω κι'άν δέν φαίνεται η υπό το ύδωρ ζημιά.Πιθανολογώ δέ ότι θα το συνοδεύση έστω ένα ρυμουλκό.Πάντως καλό είναι να δούμε και άλλες φωτό με τα νερά τής δεξαμενής τελείως τραβηγμένα,όπως λένε και οι λοιποί εδώ μέσα
proud_ionian Posted September 12, 2017 Posted September 12, 2017 το ΥΕΝ, αναφερει μικρη διαρροη καυσιμων, κατα το δεξαμενισμο του πατμος.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 12, 2017 Posted September 12, 2017 Για αυτό ανέβοκατεβαινει η δεξαμενή! Επειδή όταν το πλοίο ξενεριζει βγαίνουν νερά και πετρέλαια από τα σχισιματα που υπάρχουν στα υφαλα του.
gtogias Posted September 12, 2017 Posted September 12, 2017 Δεν καταλαβαίνω κάτι. Στη δεξαμενή άρχισε να βγάζει πετρελαιοειδή? Στην Ίο και στη διαδρομή ως το Πέραμα δεν έβγαλε τίποτα?
margaritis24 Posted September 12, 2017 Posted September 12, 2017 Μην ξεχναμε οτι βρεθηκαμε κηλιδες πετρελαιου ανοικτα της θηρασιες κ γινεται καθαριαμος!αλλα κ πανω στο πλοιο οταν ξενερισε η ισαλος ηταν μαυρη...την ωρα που ξενεριζε εσταξε απο μεσα αφου σαν πιο ελαφρυ παει πανω κ μεσα στο τανκη αλλα οταν αδειασε το νερο ετρεξε προς τα εξω
margaritis24 Posted September 13, 2017 Posted September 13, 2017 Καθαρα ειναι τα τιμονια κ οι προπελες χωρις χτυπηματα κ το δεξι stabilaizer!!!
logaras Posted September 14, 2017 Posted September 14, 2017 Παρόλο που δημιουργήθηκαν 7 σελίδες σχολίων σε 14 ημέρες απο το ατύχημα, το οπτικο υλικό με το πλοίο στην δεξαμενή είναι ελάχιστο. Είδαμε την διακοπή της live μετάδοσης απο web κάμερα να διακόπτεται απότομα!!! (τα σχόλια που υπήρχαν βέβαια ήταν κωμικοτραγικά), και τώρα λές και έχει πέσει κάποιο είδος σεντονιού για το περιστατικό. Υπ΄ όψιν δεν αναφέρομαι στο forum των shipfriends αλλά γενοκότερα. Ερμηνείες βέβαια πολλές και διάφορες.
Harry Posted September 14, 2017 Posted September 14, 2017 On 12/9/2017 at 5:26 PM, Hastaroth said: αναρωτιέμαι κι'εγώ άν θα μπορέση να πλεύση αυτοδύναμο στο ναυπηγείο τής επισκευής,καθ'ότι έχει φάει πολύ σκίσιμο,έστω κι'άν δέν φαίνεται η υπό το ύδωρ ζημιά Εχει γινει προχειρο μεν αλλα αρκετα σοβαρο μπαλωμα. Αφου τα πετρελαια αφαιρεθηκαν τι χυθηκε στο περαμα; Επισηε αφου στην Ιο μπηκε φραγμα πως εφτασε στη Θηρασια μερες μετα;
proud_ionian Posted September 14, 2017 Posted September 14, 2017 @logaras οσες φωτο βγηκαν απο τη δεξαμενη, ειναι απο τετοια γωνια, που δεν φαινεται καμια ζημια. επισης καταπλωρα εχει το πρασινο δικτυ που βαζουν στις σκαλωσιες και κρυβει τα παντα. @Harry σιγουρα υπαρχουν κενα στο θεμα της απαντλησης καυσιμων απο το πατμος. δεν δικαιολογουνται, ολα, ειδικα οι διαρροες στη δεξαμενη.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 14, 2017 Posted September 14, 2017 Καύσιμα είχα χυθεί στις δεξαμενες ερματος και στα δυπυθμένα του. Λογικά στην Ίο τράβηξαν τα πετρέλαια που υπήρχαν μόνο στις δεξαμενες πετρελαίου.
Neptune Posted September 14, 2017 Posted September 14, 2017 Ρε παιδια το βαπορι οταν ανεβηκε δεν ειχε πετρελαια γυρω γυρω στα υφαλα; γιατι εγω το ειδα μαυρο οταν σηκωθηκε και τωρα το βλεπω πλυμενο. Λογικο δεν ειναι αυτο που πλυθηκε να επεσε στη δεξαμενη και ισως να πηγε και στη θαλασσα;
margaritis24 Posted September 14, 2017 Posted September 14, 2017 Αυτο ακριβως εγινε!ολο το βαπορι ηταν μαυρο απο κατω μεχρι κ οι προπελες κ κανανε υδροβολη για να το καθαρισουν...βεβαια ειχαν βαλει πλωτο φραγμα γυρω απο την δεξαμενη αλλα τι να το κανεις
Petros P Posted September 17, 2017 Posted September 17, 2017 Τα αξονικά μια χαρά φαίνονται και η πετρελαιοκηλίδα επίσης
Sf_X Posted September 17, 2017 Posted September 17, 2017 Τελικά θα φτιαχτεί όντως αλλού ? Είναι τόση η ζημιά που να αξίζει τα έξοδα η μεταφορά, πόσο μάλλον τώρα που η φήμη της εταιρείας μπορεί να πληγεί από τον κάθε κακοπροαίρετο που πετάει ευθύνες παντού ? Τεχνογνωσία σίγουρα δεν μας λείπει
proud_ionian Posted September 17, 2017 Posted September 17, 2017 @Petros P τουλαχιστον εκει εχει πλωτο φραγμα @Sf_X οπως ειπα και προ ημερων, ειναι θεμα συνδυασμου χρονου, κοστους και ποιοτητας. και τα 3 μαζι δυσκολα τα επιτυγχανει κανεις στην ελλαδα αυτην την περιοδο. γενικως ας κραταμε και μια πισινη με οσα ακουμε. και απο συνταξιουχους πλοιαρχους που βρηκαν τα 15' δημοσιοτητας και απο φοιτητες περιφερειακης αναπτυξης και αυτοδιοικησης, που συμπαριστανται στους δημοτες του δημου περαματος (απο οπου προερχονται κιολας οι πλοιοκτητες του αγια ζωνη ΙΙ)
Petros P Posted September 18, 2017 Posted September 18, 2017 Απορία ψάλτου ,γιατι ακούγεται οτι θα επισκευαστεί Κροατία το πλοίο,ενω πχ δεν πάει Ρουμανία που έχει Daewoo εκει?. Μηπως τελικά ολα ειναι παραμύθια της Χαλιμάς?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now