Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Σκεπτομενος λογικα μιας και δεν ειμαι ουτε ναυπηγος ουτε μηχανικος το να προσπαθησεις να παρεις τα οχηματα που δεν ειναι και πολλα, πιο πολλα προβληματα θα σου δημιουργησει παρα θα λυσει. Δεν εχει κατσει στο βυθο να ελαφρωσει να ξεκολλησει. Αναλογο περιστατικο εχουμε; Δεν μπορω να σκεφτω καποιο..

Οσο για το αν δεν ειχε ακουμπησει θα πηγαινε ακλαφτο διαφωνω. Αν ενα πλοιο 5 ετων συντηρημενο και λειτουργωντας με τα στανταρς της Αττικα βυθιζοταν τοτε κανενα πλοιο δεν θα αντεχε απο αναλογο ατυχημα. Αν καταλαβαν αμεσως οτι εχουν "ακουμπησει" εδωσε πολυ καλο αβανταζ στο πληρωμα να επικεντρωθει στην εκκενωση, αν και πιστευω οτι θα πηρε ωρα να καταλαβουν σε τι θεση βρισκονται.

 

Ειμαι της αποψης οτι η εταιρια θα εκμεταλλευτει την σοβαροτητα της καταστασης και οτι δεν ανοιξε μυτη προς οφελος της και πολυ καλα θα κανει.

  • Replies 240
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
7 hours ago, Hastaroth said:

Θα μάθουμε άραγε γιά ποιόν λόγο πήγε τόσο κοντά στην στεριά;Δέν ξέρω άν δικαιολογείται η αποφυγή πρόσκρουσης με άλλο πλοίο.

(btw πού είναι αυτό το άλλο πλοίο;γιατί δέν παρέμεινε και αυτό στην περιοχή;)

Βλέπω την φωτογραφία πάντως και ανατριχιάζω.....

Πολύ απλά γιατί δεν υπήρχε κανένα "άλλο" πλοίο στην περιοχή, λίγο η πολύ εμείς που βρισκόμαστε λίγο πιο κοντά στην περιοχή έχουμε μάθει απο την πρώτη στιγμή τι πήγε στραβά και απο έγκυρη πηγή όχι απο παπαγαλάκια, αλλά επειδή δεν έχει αναφερθεί πουθενά δεν θα ήθελα να πω κάτι παραπάνω!!!!

Posted

Οπότε εκ τής φωτογραφίας συμπεραίνω-ώς μή γνωρίζων,απλώς υποθέτων-ότι ο κρατών το πηδάλιον ήτο άναυτος ή δέν εγνώριζε την περιοχήν ή τα όργανα είχαν πάθει blackout :) διότι ένα τέτοιο πλοίο,νεότευκτο (ή σχεδόν) με τα πιό σύγχρονα όργανα ναυσιπλοϊας,με έμπειρο και καλώς εκπαιδευμένο πλήρωμα και ικανώτατον πλοίαρχον δέν νοείται να έπλευσε ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ στην ακτή έτσι γιά πλάκα..

ΥΓ.Αστειεύομαι μέν,αλλά πολύ μυστήριο μπαίνει στην υπόθεση και δέν μ'αρέσει.....

 

Posted (edited)
18 hours ago, proud_ionian said:

θα ειναι ενδιαφερον να μαθαιναμε (αν ποτε μαθουμε), περα απο τα εμφανη σκισιματα και τα χτυπηματα, αν εχει συνολικη στρεβλωση το hul κοντα στα σημεια της προσκρουσης.

 

17 hours ago, svo said:

Είναι πολύ πιθανό, γιατί αν  υποθέσουμε πως όντως το πλοίο από 17-18 μηδένισε ,τότε σίγουρα οι τάσεις που θα αναπτύχθηκαν στις γύρω  περιοχές θα ήταν πολύ μεγάλες .

 

Δεν είναι θέμα ταχύτητας οι τάσεις αναπτύσσονται εφόσον θα κάτσει επάνω στο βράχο σε συνάρτηση με τη κατανομή βαρών που είχε το καράβι πρίν. Λογικά πιστευώ ότι δεν θα εχει θέμα μιας και οι υπερκατασκευές που αναλαμβάνουν τάσεις όπως και το hull εκτονόνουν τη φόρτιση, και γενικά η κατασκευή αυτών των πλοίων οδηγεί σε πολύ μεγάλα περιθώρια αντοχής ακόμα και σε τέτοιες καταστάσεις, όπως και να έχει θέλει ψάξιμο βέβαια

Edited by Stefanos
Posted
8 hours ago, speedrunner said:

Πολύ απλά γιατί δεν υπήρχε κανένα "άλλο" πλοίο στην περιοχή, λίγο η πολύ εμείς που βρισκόμαστε λίγο πιο κοντά στην περιοχή έχουμε μάθει απο την πρώτη στιγμή τι πήγε στραβά και απο έγκυρη πηγή όχι απο παπαγαλάκια, αλλά επειδή δεν έχει αναφερθεί πουθενά δεν θα ήθελα να πω κάτι παραπάνω!!!!

Δεν χρειάζονται σπόντες στην παρούσα κατάσταση, κι ούτε να φωτογραφίζουμε ενδεχόμενα ή να αποκλείουμε πιθανότητες. 

Το πλοίο είναι ακόμα στο ίδιο σημείο, με τους ίδιους κινδύνους και τις ίδιες ανησυχίες από το 1ο λεπτό της προσάραξης. Για όνομα...

Posted

ακριβως. εκεινο που προεχει, απο τη στιγμη που δεν εχουν χαθει ανθρωπινες ζωες, ειναι η επιτυχης διασωση/αποκατασταση του πλοιου. τα υπολοιπα θα φανουν στην πορεια, αργα ή γρηγορα. 

δεν χρειαζονται σεναριολογιες ειτε προς τη μια, ειτε προς την αλλη κατευθυνση.

Posted

Από ότι βλέπω στο AIS, έχει πάει δίπλα του το AKTEA OSRV, το οποίο λογικά θα αντλήσει καύσιμα...

Posted
On 30/8/2017 at 6:39 PM, Neptune said:

Σε φωτο στο FB απο τη δεξια πλευρα φαινεται να εχει χυθει πετρελαιο απο καποιο εξαεριστικο η overflow. Οποτε σιγουρα εχουν χτυπηθει και τανκια πετρελαιου. Επιπλεον ειδαμε στο αις την ταχυτητα του, 20+, 18 πανω στη στροφη, και μετα 0. 

 

στις φωτο του Nick, φαινεται καθαρα οτι το πλοιο ειναι "λερωμενο" με πετρελαιο στην ισαλο.

το AKTEA απομακρυνθηκε πριν λιγη ωρα. λογικα σημερα θα εχουμε νεα προσπαθεια.

 

Posted
19 hours ago, proud_ionian said:

ακριβως. εκεινο που προεχει, απο τη στιγμη που δεν εχουν χαθει ανθρωπινες ζωες, ειναι η επιτυχης διασωση/αποκατασταση του πλοιου. τα υπολοιπα θα φανουν στην πορεια, αργα ή γρηγορα. 

δεν χρειαζονται σεναριολογιες ειτε προς τη μια, ειτε προς την αλλη κατευθυνση.

Εσύ μέν καλά τα λές,όμως σε εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας (χωρίς αυτό να σημαίνη ότι είναι και αξιόπιστη....) γράφτηκε ότι "κάτι ψάχνει η ΕΥΠ στο BS PATMOS"

Κι'επειδή ο σοφός λαός μας ψήφισε τρείς φορές το γίδι που λέγεται Τσίπρας,μήν έχης αυταπάτες ώς πρός το ότι είναι λίγοι όσοι πιστεύουν τίς εν λόγω μπαρούφες..........

Posted

η ανακοινωση της attica για το ατυχημα, προς την επιτροπη κεφαλαιαγορας (ειμαι καλα και σ'αγαπω B))

Quote

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ

σε απάντηση του από 01.09.2017 ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, αναφορικά με την προσάραξη του πλοίου BLUE STAR PATMOS σε αβαθή κατά την είσοδο του στο λιμένα της Ίου, την Τετάρτη 30.08.2017, ανακοινώνει τα ακόλουθα: - Οι επιπτώσεις στον κύκλο εργασιών και τα αποτελέσματα του Ομίλου εκτιμάται ότι θα είναι περιορισμένες, λόγω της επερχόμενης χαμηλής περιόδου κίνησης και της δυνατότητας κάλυψης των δρομολογίων του πλοίου με μεταδρομολογήσεις άλλων πλοίων του Ομίλου. - Το γεγονός καλύπτεται πλήρως από τις υφιστάμενες ασφαλιστικές καλύψεις του πλοίου BLUE STAR PATMOS για αστική ευθύνη έναντι τρίτων (Protection & Indemnity) και για κινδύνους σκάφους και μηχανής (Hull & Machinery) από διεθνώς αναγνωρισμένους ασφαλιστικούς οίκους. - Η διαδικασία αποκόλλησης του πλοίου από τα αβαθή βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Τα δρομολόγια του πλοίου εκτελούνται κανονικά από το BLUE STAR NAXOS.

Καλλιθέα, 4 Σεπτεμβρίου 2017

@Hastaroth για εμας εδω μεσα μιλαγα ;)

πιθανη μερα νεας προσπαθειας αποκολλησης αυριο.

Posted (edited)

Εντάξει,εμείς εδώ μέσα έχουμε και ολίγον μυαλό,εγώ στους έξω από εδώ :) αναφερόμουν.

Το "αύριο" τής προσπαθείας αποκολλήσεως ήταν σήμερα;

ΥΓ.Με τά οχήματα τί θα γίνη;Εντάξει,δέν αναφέρομαι στην  "ελάφρυνση" τού πλοίου και την συμβολή αυτής στην αποκόλληση,αλλά τα οχήματα αυτά ανήκουν στους επιβάτες,τών οποίων οι μετακινήσεις έχουν δυσχερανθή.Προφανώς οι εν λόγω δέν σκέφτονται πλέον τίς "χαμένες" διακοπές τους στην Ιο,αλλά άν η κατάσταση συνεχιστή,θα μείνουν άνευ οχημάτων και στην Αθήνα,ίσως γιά πολλές μέρες ή και εβδομάδες,μέχρι ν'αποκολληθή το πλοίο,να ξαναγυρίση στον Πειραιά ώστε να τα πάρουν πίσω .

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Φαντάζομαι ότι θα καλυφθούν οι συγκεκριμένοι από τις ασφαλιστικές εταιρείες. Πάλι καλά που δεν είχε πολύ κόσμο πάντως..

Posted

Αν βάλουν μπαλόνια αέρα αλα concordia τότε θα είναι πολύ χρονοβόρα διαδικασία.Το πλοίο νομίζω ότι δεν έχει κολλήσει στον πάτο  και δεν βρίσκει κάτω αλλά στο μέσο του πλοίου φαίνεται να έχει γίνει η ζημία με την ξέρα που έχει σχεδόν μπεί μέσα στο πλοίο...

Posted

@Hastarothτο αυριο ηταν αυριο. τριτη 05/9

@Champion Jet_2 το concordia ηταν μια... φαραωνικη διαδικασια. δεν νομιζω οτι μιλαμε για τετοιο project για να φυγει απο την ξερα χωρις ζημια, πρεπει να σηκωθει.

@pie εχουν πληρωθει οι ιδιοκτητες οχηματων, σε αλλες περιπτωσεις ζημιων, πιο "θολες". εδω ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα.

Posted

Μια ιδεα απο εναν ασχετο με τετοιες διαδικασιες, αλλα νομιζω με αρκετη λογικη. (Μπορει να ειναι και βλακεια :().

Αν τραβουσαν το πλοιο απο πισω, αντιθετα δηλαδη απο την κινηση που εκανε οταν "σκαλωσε", δεν υπαρχει περιπτωση να "ξεμπλεξει"? 
Τα διαφορα βραχια δηλαδη, να περασουν απο τα σημεια που ηδη εχουν "ανοιξει" στο σκαφος , τη στιγμη της προσαραξης.
Θελει καποια ακριβεια βεβαια αυτη η διαδικασια που λεω...
 

Posted

Σε πιο μικρά μεγέθη αλλα και με μικρότερες ανάγκες "επαγγελματισμού" και μελέτης, οι πλωτηρες μπορούν να προσφέρουν σε χρόνους ελαχίστων ημερών, μετρημένων στα δακτυλα του ενός χεριού...

 

εδω παλι θα εκπλαγώ αν η πλωτηρες λειτουργήσουν τόσο γρηγορα, κυρίως λόγω των μελετών και των εγκρίσεων που απαιτούνται.

 

 

Babis, πρόσθεσε επίσης ότι το πλοίο λόγω της εισροής εχει κάτσει και κάποια αρκετά εκατοστά, νομίζω δεν παίζει κατι τέτοιο.

Posted
15 minutes ago, marioskef said:

Babis, πρόσθεσε επίσης ότι το πλοίο λόγω της εισροής εχει κάτσει και κάποια αρκετά εκατοστά, νομίζω δεν παίζει κατι τέτοιο.

Ναι, αυτο η αληθεια ειναι οτι δεν το ελαβα υπ' οψιν..

Posted

άσε που προφανώς λόγω της πρόσκρουσης και η πορεία του πλοίου ήταν μεταβαλλόμενη και όχι ευθεία. όπως επίσης και είναι πιθανότατο να υπήρξαν και μετατοπίσεις βράχων κλπ. Αντί των πλωτήρων επιπλέον άνωση θα μπορούσε να επιτευχθεί με την στεγάνωση δεξαμενών και απάντληση υδάτων αν αυτό ήταν πρακτικά εφικτό. Σίγουρα οι δικές μας εικασίες δεν προσφέρουν τίποτα στους ανθρώπους οι οποίοι έχουν σαφή εικόνα αλλά πιθανότατα -όπως ανέφερε παραπάνω ο Champion Jet_2- το πλοίο έχει "μαγκώσει" κάπου για τα καλά (όπως δείχνουν και οι ιπποδυνάμεις που χρησιμοποιήθηκαν μέχρι τώρα χωρίς αποτέλεσμα). Σκέπτομαι ότι μια δεύτερη πιθανότητα για χρήση "μπαλονιών" θα ήταν για να σταθεροποιήσουν το πλοίο (με πρόσθετη άνωση) αν χρειαστεί να του κάνουν μεγαλύτερη ζημιά από την υπάρχουσα προκειμένου να το απελευθερώσουν. Σε τέτοια περίπτωση δεν θα ήταν καθόλου απίθανο να χρειαστεί και μεταφορά του όχι με heavy lifter βεβαίως, αλλά με semisubmersible.

Posted
5 hours ago, pathfinder said:

 heavy lifter βεβαίως, αλλά με semisubmersible.

τα οποια βεβαιως, ειναι μια υποκατηγορια των heavy lift vessels;)

πιστευω οτι με τις μεχρι τωρα προσπαθειες, στοχος ηταν να αποφυγουν ακριβως αυτο, τη σκοπιμη προκληση μεγαλυτερης ζημιας. δεν ξερω αν θα το καταφερουν.

Posted (edited)

Πλέον μιλάμε για οριακές καταστάσεις. Το μηχανοστάσιο την γλίτωσε κατά την πρόσκρουση, ωστόσο πρέπει να διαφυλαχθεί και η ακεραιότητά του κατά την επανάπλευση. Δεδομένης της έκτασης που έχει το ρήγμα, και της ανωμαλίας του βραχώδους βυθού, η προσπάθεια με τα τωρινά δεδομένα θα προκαλέσει περαιτέρω ζημιά. Η οποία δεν θα ενδιέφερε κανέναν φαντάζομαι αν ήταν να σκίσει πεντέξι λαμαρίνες διπύθμενων.

Με την ελάχιστη δυνατή ποσότητα καυσιμων για τις ηλεκτρομηχανές και ενδεχομένως με αεροθαλάμους (όπως προείπε ο Π100) στα σημεία που έχουν λαβωθεί να έχουμε αποτέλεσματα στο συντομότερο διάστημα.

Και σε αυτόν τον άξονα κινούνται έτσι κι αλλιώς οι ολλανδοί. Προτιμούν μερικές λαμαρίνες παρά machinery spaces. 

 

ΥΓ μην ξεχναμε οτι machinery είναι και το προπελάκι πλώρα.

Edited by Nikos_Chania
Posted

Οπότε,άν δέν το καταφέρουν,μπορούμε να εικάσουμε ότι το πλοίο θα βγή CTL ;

Διότι άν δέν μπορή να "ξεσφηνωθή" ούτε πρός τα εμπρός ούτε πρός τα πίσω,πώς αλλιώς θα μπορούσαν να το πάρουν από εκεί;

Σκέπτομαι βεβαίως πως θα μπορούσαν να το σηκώσουν στον αέρα χρησιμοποιώντας 3-4 ελικόπτερα Sikorsky S-64 SkyCrane (έρχονται και στην Ελλάδα τέτοια,στην "πυροσβεστική" τους έκδοση,δείτε εδώ ένα από δαύτα στον ένδοξο αερολιμένα Ιωαννίνων).

Posted

Πας για salvage master εσυ σε βλεπω. Ελπιζω να μας διαβαζουν και να το χουν σαν εναλλακτικη στο πισω μερος του μυαλου τους.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...