Orestis Posted April 20, 2018 Author Posted April 20, 2018 Χθες ξεκίνησε, σήμερα συνεχίστηκε και την επόμενη εβδομάδα ίσως να υπάρχει απόφαση. Quote Στην Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού άρχισε σήμερα η διαδικασία κατάθεσης των δικηγόρων του Ομίλου Attica όσον αφορά την εξαγορά της Hellenic Seaways με την απόκτηση του πακέτου μετοχών που κατείχαν οι Μινωϊκές Γραμμές του Ομίλου Γκριμάλντι. Η εξέταση θα συνεχιστεί και τις επόμενες ημέρες αφού ο Όμιλος θα απαντήσει σε όλα τα ερωτήματα. Το κομβικό σημείο είναι να δοθούν απαντήσεις και λύσεις όσο αφορά το δίκτυο γραμμών που θα καλύπτει η Attica (Superfast Ferries-Blue Star Ferries) μετά την προσθήκη στη δύναμή της, της HSW που είναι η εταιρεία με τον μεγαλύτερο στ όλο στην ελληνική ακτοπλοία. Έχει ήδη γίνει η εισήγηση προς την Επιτροπή στις αρχές Απριλίου, σύμφωνα με την οποία η πραγματοποίηση της υπό κρίση συγκέντρωσης, δύναται να περιορίσει σημαντικά τη λειτουργία του ανταγωνισμού, ιδίως με τη δημιουργία ή ενίσχυση δεσπόζουσας θέσης, στις σχετικές αγορές παροχής υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς επιβατών, ΙΧ οχημάτων και φορτηγών, τόσο σε εθνικό επίπεδο όσο και σε ζεύγη λιμένων (οριοθέτηση σχετικής αγοράς με τη μέθοδο «Προσέλευση & Προορισμός»). Κύκλοι από τις εμπλεκόμενες εταιρείες έχουν επισημάνει στο www.newmoney.gr : «Τους τελευταίους μήνες ασχολούμαστε με τη... χαρτούρα. Μαζέψαμε πολλά έγγραφα που ζήτησε η Επιτροπή και πλέον θα περιμένουμε να δούμε την απόφαση. Δεν μπορούμε να κάνουμε καμία πρόβλεψη. Εάν η Επιτροπή εγκρίνει την εξαγορά βάζοντας όμως όρους που την καθιστούν μη συμφέρουσα για τα συμβαλλόμενα μέρη τότε θα γίνουν ή, για να ακριβολογούμε, ενδέχεται να γίνουν ενστάσεις. Και μιλάμε για μέτρα, όπως για παράδειγμα, πάγωμα τιμών ή να αποδρομοληγηθούν πλοία από συγκεκριμένες γραμμές κα.» www.newmoney.gr
Petros P Posted April 20, 2018 Posted April 20, 2018 Κάπου διάβασα για 40 μέρες,δε το βρίσκω ομως αν και μ φανηκε υπερβολικό.Λογικά για μετα το καλοκαίρι θα ειναι οι οποιες κινήσεις ,ειδικά αν υπάρξουν ενστάσεις να υποθέσω?
kerkini Posted April 20, 2018 Posted April 20, 2018 Quote Το κομβικό σημείο είναι να δοθούν απαντήσεις και λύσεις όσο αφορά το δίκτυο γραμμών που θα καλύπτει η Attica (Superfast Ferries-Blue Star Ferries) μετά την προσθήκη στη δύναμή της, της HSW που είναι η εταιρεία με τον μεγαλύτερο στόλο στην ελληνική ακτοπλοΐα. Αν λοιπόν παίξουν αρχικά το παιχνίδι πως θα καλύψουμε αυτές τις γραμμές που δεν δημιουργείται ή ενισχύεται δεσπόζουσα θέση κλπ κλπ, ποιος εμποδίζει κάτι τέτοιο να γίνει μεταγενέστερα;
WARTSILA Posted April 20, 2018 Posted April 20, 2018 Στις γραμμές όντως θα υπαρξει μαγάλο θέμα για την συμφωνία! Πρέπει ο ανταγωνισμος να δουλευει όπως πρέπει...και όχι όπως τα κάνει π.χ. η blue star στις κυκλάδες.! ! Οπότε...........
Nikos_Chania Posted April 20, 2018 Posted April 20, 2018 Λογικα αναφερεται στο μονοπωλιο που ειχε στην Παροναξια μεχρι προπερσι.. δεν βρισκω άλλη εξήγηση. Αλλα έστω οτι το 2016 ειχαμε μονοπώλιο την μπλου σταρ. Το 2017 εχουμε ανταγωνισμο με την χελενικ. Το 2018, και με προϋπόθεση την εξαγορα, έχουμε ίδιο σπιτι αρα παλι μονοπωλιο;
proud_ionian Posted April 20, 2018 Posted April 20, 2018 ειχαν δηλαδη προβληματικη εξυπηρετηση οι κυκλαδες και τα δωδεκανησα;
WARTSILA Posted April 21, 2018 Posted April 21, 2018 Επικρατει μια χουντα στις ταξεις της blue star.....συμβολαια με φορτηγα και ρουφιανιες.εκτοπιζουν ολους τους αλλους.γιαυτο πρεπει, γνωμη μου, να υπαρχει και λιγο καπιστρι απο αλλη εταιρεια..!
gpap2006 Posted April 21, 2018 Posted April 21, 2018 Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ λεει σημερα για πιθανη αποφαση τη Δευτερα και εγκριση υπο προυποθέσεις..
proud_ionian Posted April 21, 2018 Posted April 21, 2018 οι οροι που αναφερει (διατηρηση αριθμου πρακτορων και τιμολογιου για καποιο χρονικο διαστημα), ειναι, πιστευω διαχειρισιμοι. @WARTSILAοταν υπαρχει κενο ή στρεβλωση σε εμπορικες γραμμες, συνηθως το καλυπτει η αγορα. δεν χρειαζεται ρυθμιστικη παρεμβαση. δεν ειναι αγονη η παροναξια.
WARTSILA Posted April 22, 2018 Posted April 22, 2018 Δεν θα υπαρχει πια ανταγωνισμος! θα αυξηθουν εισητηρια τα παντα ,αυτο ειναι το μεγαλο κακο! με την παροναξια εγινε η μπλου σταρ ομως.......
MILTIADIS Posted April 22, 2018 Posted April 22, 2018 Να θυμισουμε οτι μιλαμε για την Παροναξια(κυριως)..Ολο και καποιος Ηλιοπουλος θα βρεθει να καλυψει το οποιο κενο δημιουργηθει..Και για τη νεα Αττικα που αυριο μεθαυριο δεν ξερουμε ποιος θα την εχει αρα κ πως μπορει να διαχειριστει αυτο το νεο σχημα που θα παραλαβει..
proud_ionian Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 (edited) το μαγαζι του δημητρη κωνστα, μιλα και αυτο, για σιγουρη επικυρωση του deal, με καποιες ακομη παραχωρησεις της Attica, προς την Επιτροπη, αλλα και προς τον Μανωλη. το ζουμι, ειναι για τις εξελιξεις μετα το deal (ετσι και αλλιως ολοι περιμενουμε οτι δεν τελειωνει εδω το εργο) Edited April 24, 2018 by proud_ionian
coyote Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 On 21/4/2018 at 1:03 PM, WARTSILA said: Επικρατει μια χουντα στις ταξεις της blue star.....συμβολαια με φορτηγα και ρουφιανιες.εκτοπιζουν ολους τους αλλους.γιαυτο πρεπει, γνωμη μου, να υπαρχει και λιγο καπιστρι απο αλλη εταιρεια..! πάντως τα συμβόλαια προς τις συνεργαζόμενες εταιρείας μεταφορών που αναφέρεσαι, δε νομίζω να δείχνουν οτι επικρατεί χούντα....μια εμπορική/οικονομική σχέση μεταξύ δύο μερών πρέπει να αποτυπώνεται και με ένα συμβόλαιο και στο συγκεκριμένο συμβόλαιο υποχρεώσεις δεν έχει μόνο ο μεταφορέας, μπορώ να σου πω ότι πολύ περισσότερες έχει η blue star.
gtogias Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 Έφτασε η ώρα? Σύμφωνα με τη Ναυτεμπορική αύριο αναμένονται οι ανακοινώσεις Το βασικό όμως είναι, πάντα σύμφωνα με το δημοσίευμα: "Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», η απόφαση της Επιτροπή Ανταγωνισμού ζητεί από τον Όμιλο Attica να «παραχωρήσει χώρο» στον ανταγωνισμό, σε δυο ακτοπλοϊκές γραμμές, στην Παροναξία και το Βόρειο Αιγαίο, εφόσον όμως ο ανταγωνισμός καλύψει τις γραμμές με πλοία και υπηρεσίες που θα συγκεντρώνουν ανάλογα ποιοτικά χαρακτηριστικά με αυτά των Attica και HSW."
proud_ionian Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 κολλημενος με το παλατι; αν δηλαδη πουληθει και το highspeed 4 στη minoan για δρομολογια στην παροναξια και παρει θερινη δρομολογηση ενα ταχυπλοο του ηλιοπουλου πειχιμυ, δεν παραχωρει χωρο; αν ειναι οπως τα λεει η ναυτεμπορικη, ειναι οτι πιο ανωδυνο θα μπορουσε να βγει. να δουμε την οριστικη αποφαση, αλλα αν δεν αναφερει ονομαστικα εταιριες του ανταγωνισμου και ειναι στο φλου "ανταγωνισμος", ειναι οκ.
Petros P Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 (edited) Κολλημένος ναι δεν αντιλέγω. Ενα Μυκονος Πάρος Ναξος με το θηριο το καλοκαιρι πιστεύω θα σάρωνε...αρκει να δουλεύουν ολα τα thrusters του πλοίου Αντίστοιχες και καλύτερες ακριβώς δεν ειναι. Απο ταχύτητα ναι ειναι καλύτερες,αλλα κανένα δεν έχει να κοιμίζει ας πούμε ειδικά στο Βόρειο Αιγαίο. Edited April 25, 2018 by Petros P
Champion Jet_2 Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 (edited) Καλά το Highspeed 4 μπορεί να το πάρει και ο Ηλιόπουλος,εκτός και μετά αν αγοράσει κανένα blustarακι και να το βάλει παροναξία Ο ήλιο νομίζω πως έχει βάλει το Villum Clausen στις αιτήσεις για την επόμενη δρομολογιακή περίοδο Πειραιά Χίο Μυτιλήνη! Edited April 25, 2018 by Champion Jet_2
margaritis24 Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 Κ τα thrusters να δουλευουν εχει θεμα με τα βυθισματα σε παρο ναξο!
proud_ionian Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 παιδια μην το κανουμε γωνια του κουτσομπολη. τα σεναρια εκει η ουσια ειναι οτι αν η αποφαση ειναι οπως λεει η ναυτεμπορικη, ειναι αρκετα ελαστικη.
polmyt Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 Από που κι ως που ένα οποιοδήποτε ταχυπλοο του Ηλιοπουλου εχει παρομοια χαρακτηριστικα από τα πλοια που είναι τωρα Χιο Μυτιληνη Μονο σε ταχυτητα μπορει καποιο να υπερτερει και σε σχεση με τα BLUE STAR όχι απαραίτητα. Θεωρητικα θα πρεπει να παει συμβατικο με συμβατικο αλλα το AQUA BLUE επισης δεν είναι αναλογου επιπεδου
christos kefalonia Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 Άραγε θα δούμε τις επιδράσεις του DEAL αυτη την σεζον η την επόμενη;;
Orestis Posted April 26, 2018 Author Posted April 26, 2018 (edited) Αναμένοντας την επίσημη απόφαση και τους τελικούς όρους που θα θέτει, ας δούμε τι ακούγεται για την επόμενη ημέρα: Quote Εντός Μαΐου θα ληφθούν, πιθανώς, και οι αποφάσεις της MIG για την Attica Συμμετοχών. Η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τη συμφωνία εξαγοράς και απορρόφηση της Hellenic Sea Ways από την Attica αναμένεται να εκδοθεί σύντομα, εξέλιξη που θα θέσει στην τελική ευθεία τη διαδικασία υποβολής δεσμευτικής προσφοράς από τη Fortress. Το private equity fund βρίσκεται σε περίοδο αποκλειστικών διαπραγματεύσεων με τη MIG για το ποσοστό που κατέχει η τελευταία στην Αttica Συμμετοχών και η δεσμευτική του προσφορά αναμένεται να κατατεθεί πριν τις 22 Μαΐου. Εφόσον γίνει αποδεκτή από τη MIG, το όφελος για την Πειραιώς θα είναι διπλό. Αφενός, θα πωλήσει και η ίδια τις μετοχές Attica, τις οποίες θα αποκτήσει μετά την εισφορά μετοχών HSW στην αύξηση κεφαλαίου εις είδος της εισηγμένης. Αφετέρου, θα δει τον δανεισμό του ομίλου MIG να μειώνεται καθώς το σύνολο του τιμήματος θα κατευθυνθεί από τη MIG για πρόωρη αποπληρωμή δανείων, ενώ η Fortress θα αναλάβει τον δανεισμό της Attica. www.euro2day.gr Edited April 26, 2018 by Orestis
gtogias Posted April 26, 2018 Posted April 26, 2018 Ιδού ΔΕΛΤΙΟ+ΤΥΠΟΥ+ATTICA-HSW+2018+final.pdf Συν το παράρτημα ΔΕΛΤΙΟ+ΤΥΠΟΥ+ATTICA-HSW+2018+final παράρτημα.pdf
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now