BlueStarLeros Posted January 16, 2018 Posted January 16, 2018 Βρε παιδιά άμα η επιτροπή δεν εγκρίνει το deal αυτό , τι θα συμβεί με την συμφωνία ; ; ;
George...f Posted January 16, 2018 Posted January 16, 2018 Οι μέτοχες αυτή τη στιγμή σε ποιανού τα χέρια ειναι;
gtogias Posted January 16, 2018 Posted January 16, 2018 Τράπεζα Πειραιώς, μικρομέτοχοι, Grimaldi. Όπου ήταν και πριν γίνουν οι ανακοινώσεις του καλοκαιριού.
valencay Posted January 16, 2018 Posted January 16, 2018 On 20/12/2017 at 5:03 PM, proud_ionian said: υπαρχει περιπτωση να δουμε μεταβολες στη διοικηση της HSW, πριν την οριστικοποιηση των αποφασεων της επιτροπης ανταγωνισμου, ωστε να εκπροσωπουνται ολοι οι ενδιαφερομενοι (απερχομενοι και επερχομενοι)? Οποιες εμφανείς μεταβολές Θα φανούν "με το μάτι " που λένε,την επόμενη σεζόν.Αυτή την στιγμή απλά απομένει το τυπικό οκ της Επιτροπής ανταγωνισμού προκειμένου να γίνουν και οι επίσημες ανακοινώσεις περί των πωλήσεων των πλοίων κλπ.
lostromos Posted January 16, 2018 Posted January 16, 2018 1 hour ago, gtogias said: Τράπεζα Πειραιώς, μικρομέτοχοι, Grimaldi. Όπου ήταν και πριν γίνουν οι ανακοινώσεις του καλοκαιριού. Η Attica έχει ήδη παραλάβει περίπου το 20% όσο μπορούσε δηλαδή χωρίς την έγκριση της επιτροπής.
Orestis Posted January 16, 2018 Author Posted January 16, 2018 (edited) Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, έχει γίνει μόνο η μεταβίβαση 1.250.000 μετοχών όπως αναφέρεται και στη σχετική ανακοίνωση της συμφωνίας. Edited January 16, 2018 by proud_ionian quote άντι reply
lostromos Posted January 16, 2018 Posted January 16, 2018 (edited) Αριθμός μετοχών που αντιστοιχεί σε περίπου 20% της Hellenic Seaways. Το ίδιο λέμε. Edited January 16, 2018 by proud_ionian quote άντι reply
Orestis Posted January 16, 2018 Author Posted January 16, 2018 Οι συγκεκριμένες μετοχές αντιστοιχούν στο 1,6% του μετοχικού κεφαλαίου της HSW.
Orestis Posted February 6, 2018 Author Posted February 6, 2018 Στη φάση της πλήρους διερεύνησης από την Επιτροπή Ανταγωνισμού έχει περάσει η υπόθεση εξαγοράς της Hellenic Seaways (HSW) από την Attica Group, η οποία ελέγχει τα πλοία Blue Star Ferries και Super Fast Ferries. Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτή τη στιγμή γίνεται εξονυχιστικός έλεγχος των στοιχείων που προσκόμισαν οι εταιρείες και υπολογίζονται τα μερίδια αγοράς στις γραμμές που έχουν παρουσία. Ο φάκελος της υπόθεσης, ολοκληρώθηκε μόλις τον περασμένο μήνα λόγω του όγκου των εγγράφων που έπρεπε να συγκεντρωθούν για μια τόση μεγάλη συγκέντρωση. Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι ανεξάρτητα από τον φόρτο εργασίας και τις απαιτήσεις της υπόθεσης, η απόφαση της Επιτροπής θα εκδοθεί μέσα στις προθεσμίες που ορίζει ο νόμος (90 μέρες από τη στιγμή που ολοκληρωθεί ο φάκελος). Αυτό σημαίνει πως η απόφασή, αναμένεται έως το τέλος Απριλίου. Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν πως εκ πρώτης όψεως φαίνεται να υπάρχουν αρκετά προβληματικά σημεία στη συγκεκριμένη συγχώνευση καθώς σε αρκετές γραμμές παρατηρείται υπερσυγκέντρωση δυνάμεων. Υπογραμμίζουν μάλιστα πως η πώληση των πλοίων Superfast XII και Highspeed 7 στον βασικό ανταγωνιστή τους, τις Μινωικές Γραμμές ίσως δεν σταθεί αρκετή, και εκτιμούν πως είναι πολύ πιθανόν να απαιτηθούν πρόσθετες δεσμεύσεις, προκειμένου η Επιτροπή να ανάψει το «πράσινο φως». Σε κάθε περίπτωση, ξεκαθαρίζουν πως το ζήτημα δεν είναι απλό, αλλά χρήζει ενδελεχούς μελέτης. Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Αύγουστο, σε μια κίνηση που εξέπληξε την αγορά, ο όμιλος Attica έχοντας σύμφωνα με πληροφορίες τη στήριξη της Fortress απέκτησε από την Τράπεζα Πειραιώς το ποσοστό που κατείχε στην HSW (50,3%). Λίγο αργότερα έδωσε τα χέρια και με τον όμιλο Grimaldi, για την εξαγορά του ποσοστού που κατείχε και αυτός στην HSW (48,53%), μεταβιβάζοντας παράλληλα δυο πλοία στις Μινωικές Γραμμές (θυγατρική του ομίλου Grimaldi στην Ελλάδα), υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι η συμφωνία θα εγκριθεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Πηγές της Attica λίγους μήνες πριν είχαν εκφράσει την αισιοδοξία τους για την απόφαση της Επιτροπής, λέγοντας πως δεν τίθεται θέμα καταστρατήγησης του ελεύθερου ανταγωνισμού, αφού οι δυο εταιρείες μαζί δεν συγκεντρώνουν πάνω από το 51% της εγχώριας ακτοπλοϊκής αγοράς. Επεσήμαναν μάλιστα, ότι η ένταξη της HSW στον όμιλο της Attica θα οδηγήσει σε βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και όχι σε κατάργηση δρομολογίων, προσθέτοντας πως τα δρομολόγια θα είναι περισσότερα και πιο ποιοτικά ώστε να εξυπηρετείται καλύτερα το επιβατικό κοινό. http://www.mononews.gr
proud_ionian Posted February 6, 2018 Posted February 6, 2018 (edited) σα να μη θελει και πολυ να γινει η συγχωνευση, το εγκριτο mononews edit|ΥΓ: On 31/1/2018 at 11:27 PM, proud_ionian said: αλλα οι μονοι που θα ειχαν λογο και συμφερον να μην εγκριθει, ειναι η τωρινη διοικηση της HSW και το περιβαλλον της, για να συνεχισουν να κανουν τους ιδιοκτητες, σε μια εταιρια που δεν τους ανηκει. Edited February 6, 2018 by proud_ionian ΥΓ
Petros P Posted February 6, 2018 Posted February 6, 2018 Η απλα να δώσουν αλλα πλοία η κυρίως γραμμές ( παλάτια ) στο Γκριμάλντι βλ Ροδος , Χανιά
MILTIADIS Posted February 7, 2018 Posted February 7, 2018 Με την προυποθεση να περασουν κανα δυο ταχυπλοα ακομα στις Μινωικες ισως να εμεναν ολοι ευχαριστημενοι.Αλλωστε το διαβασαμε κ αυτο οτι δηλαδη στις δηλωσεις δρομολογησης οι Μινωικες εχουν δηλωσει κ αλλα ταχυπλοα περαν του 7 αρα καθολου απιθανο.
proud_ionian Posted February 7, 2018 Posted February 7, 2018 και μετα; θα δουλευει ο μανωλης ταχυπλοα ή θα τα κανει πασα στον μαριο;
Orestis Posted February 20, 2018 Author Posted February 20, 2018 Είναι τόσες οι αβεβαιότητες/εκκρεμότητες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή, που οι πιθανότητες να πετύχουμε τη γραμμή που θα πάει το κάθε πλοίο του νέου σχήματος το 2018 είναι όσες και να πετύχουμε το τζόκερ. Θα εξαρτηθεί από το πότε θα βγει η απόφαση (και άρα πότε θα μεταβιβαστούν τα SF XII & HS7), από το ποιες προϋποθέσεις μπορεί να θέσει η επιτροπή ανταγωνισμού για την έγκριση, από το τι θα γίνει στο Μαρόκο, από το ποιο πλοίο θα αντικαταστήσει τον Αστερίωνα, από πιθανές ναυλώσεις στο εξωτερικό κλπ. Γι’ αυτό καλό θα ήταν να είμαστε πιο φειδωλοί στις προβλέψεις μας για να μην μετατρέψουμε ολόκληρο το forum σε “γωνιά κουτσομπόλη”.
Nick the Greek Posted February 20, 2018 Posted February 20, 2018 Λες πως η Επιτροπή Ανταγωνισμού μπορεί να ορθώσει κάποιο ουσιαστικό εμπόδιο? Κι όταν λέω ουσιαστικό εμπόδιο να πεί πως για παράδειγμα στα Δωδεκάνησα ή στη Χίο - Μυτιλήνη είστε μονοπώλιο και δεν μπορεί να εφαρμοστεί εκεί η εξαγορά με κάποιον τρόπο.
Orestis Posted February 20, 2018 Author Posted February 20, 2018 Αυτή είναι η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου και δεν νομίζω πως μπορεί να γνωρίζει κανείς το σκεπτικό πάνω στο οποίο θα γνωμοδοτήσει η επιτροπή. Μία προσέγγιση είναι για παράδειγμα αυτή που έγινε με το deal Σκλαβενίτη-Μαρινόπουλο όπου το νέο σχήμα υποχρεώθηκε στην πώληση σε ανταγωνιστές 22 καταστημάτων (τα 19 εκ των οποίων ήταν στο νομό Αττικής). Αλλά φυσικά μιλάμε για διαφορετικές αγορές και διαφορετικές συνθήκες.
Nick the Greek Posted February 21, 2018 Posted February 21, 2018 Όπως λες κι εσύ, το συγκεκριμένο deal είναι μια διαφορετική υπόθεση, έτσι κι αλλιώς δεν είχε καμιά απολύτως λογική να υπάρχουν πχ 3 καταστήματα μέσα σε 500 μέτρα απόσταση, όπως συνέβαινε στον κεντρικό Πειραιά για παράδειγμα. Οπότε αυτές είναι κινήσεις που πιστεύω θα γίνονταν με την πρωτοβουλία του Σκλαβενίτη, με ή χωρίς την επιτροπή ανταγωνισμού. Στη δική μας περίπτωση δεν υπάρχει καν ανταγωνιστής/ενδιαφερόμενος και μιλάμε για υπηρεσία ζωτικής σημασίας για τα νησιά. Προσωπικά κρατάω πολύ μικρό καλάθι ως πρός την ουσιαστική παρέμβαση της επιτροπής, υπό την έννοια του να σταματούσε τη δημιουργία ενός μονοπωλίου στα συμπλέγματα νησιών/γραμμές που επηρρεάζονται. Από τη στιγμή που οι 2 εταιρείες, η δανείζουσα τράπεζα και η Κυβέρνηση είναι στην ίδια σελίδα του βιβλίου, μου φαίνεται εξωγήινο για τα ελληνικά δεδομένα μια επιτροπή που διορίζεται με υπουργικές αποφάσεις, να παρέμβει με τρόπο που να μην είναι αρεστός στην εκάστοτε κυβέρνηση. Πέρα από το για παράδειγμα να υποχρεωθεί το νέο εγχείρημα στο να αποτραβηχτεί από τις άγονες ή από τα ταχύπλοα, πράγμα που είναι έτσι κι αλλιώς επουσιώδες. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου πάντως πως το να μαδάμε τη μαργαρίτα σχετικά με το ποιά πλοία θα πάνε που, είναι άκαιρο και ανώφελο.
gpap2006 Posted April 2, 2018 Posted April 2, 2018 Πλησιάζει η μέρα της κρίσης από την Επιτροπή ανταγωνισμού..
gtogias Posted April 2, 2018 Posted April 2, 2018 (edited) Και τα σχετικά από την Επιτροπή Ανταγωνισμού: attika.pdf Edited April 2, 2018 by gtogias .
kerkini Posted April 2, 2018 Posted April 2, 2018 Θα συνεδριάσει η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού στις 19/04 για να εισηγηθεί στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, με την εισήγηση να μην είναι δεσμευτική.
proud_ionian Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 εισηγειται, υποθέτω, καποιος/καποιοι εισηγητης/τες, που εχουν ορισθει να εξετασουν το φακελο και τα στοιχεια. η ολομελεια, λαμβανει αποφαση ακουγοντας οχι μονο τον εισηγητη, αλλα και τα εμπλεκομενα μερη. συνεξεταζονται και η εξαγορα των μετοχων της πειραιως (link @gtogias) και των μετοχων των μινωικων.) @kerkini η εισηγηση δεν ειναι δεσμευτικη
kerkini Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 Με την πρώτη ανάγνωση κατάλαβα ότι η ολομέλεια εισηγείται και η εισήγηση δεν είναι δεσμευτική. Μετά είδα ότι άλλος -οι εισηγούνται στην Ολομέλεια και αυτή αποφασίζει.
Petros P Posted April 16, 2018 Posted April 16, 2018 On 4/2/2018 at 4:46 PM, kerkini said: Θα συνεδριάσει η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού στις 19/04 για να εισηγηθεί στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, με την εισήγηση να μην είναι δεσμευτική. Πέμπτη η μέρα της κρίσης ? Η νωρίτερα. Ρωτάω γιατι άκουσα πως ισως συνεδριάσει λίγο νωρίτερα αλλα η πηγή μου δεν ηταν και τόσο σίγουρη
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now