Orestis Posted July 26, 2017 Posted July 26, 2017 (edited) Σχέδιο συγχώνευσης της Attica Group θυγατρικής της MIG που δραστηριοποιείται στην ναυτιλία και έχει ισχυρό μέτοχο το Fortress με την Hellenic Seaways επεξεργάζεται η τράπεζα Πειραιώς. Η τράπεζα Πειραιώς είναι βασικός μέτοχος με 32% περίπου στην MIG, θα ολοκληρώσει την έκδοση ομολογιακού 420 εκατ και ουσιαστικά δυνητικά θα ελέγχει όλη την εταιρία και ταυτόχρονα η Πειραιώς ελέγχει το 40,5% της Hellenic Seaways ενώ ο Grimaldi 48,5%. Με βάση πληροφορίες εξετάζονται δύο εναλλακτικά σενάρια. 1)Η Attica group να εξαγοράσει το 40,5% της Hellenic Seaways από την Πειραιώς με στόχο την συγχώνευση εφόσον επέλθει συμφωνία και με τον Grimaldi. 2)fund του Fortress να αποκτήσει ξεχωριστά το 40,5% της Hellenic Seaways και εν συνεχεία να εξεταστούν τα εναλλακτικά σενάρια. Με δεδομένες τις δανειακές υποχρεώσεις της Hellenic Seaways και την καλύτερη χρηματοοικονομική κατάσταση της Attica Group η συγχώνευση των δύο ναυτιλιακών εταιριών φαντάζει ως το πιο λογικό σχέδιο προς όφελος της Πειραιώς, της MIG και βεβαίως των εμπλεκομένων ναυτιλιακών εταιριών.Υπάρχουν ενδείξεις ότι τις προσεχείς εβδομάδες μπορεί να υλοποιηθούν τα σχέδια αυτά και να υπάρξουν ανακοινώσεις. www.bankingnews.gr Edited August 16, 2017 by proud_ionian
proud_ionian Posted July 26, 2017 Posted July 26, 2017 (edited) On 26/7/2017 at 8:24 AM, Orestis said: Σχέδιο συγχώνευσης της Attica Group θυγατρικής της MIG που δραστηριοποιείται στην ναυτιλία και έχει ισχυρό μέτοχο το Fortress με την Hellenic Seaways επεξεργάζεται η τράπεζα Πειραιώς. πεφτουμε απο τα συννεφα. και μεις που νομιζαμε οτι η πιεση της hsw στην attica, ειναι για να πανε οι ελληνες διακοπες Edited August 11, 2017 by proud_ionian link
margaritis24 Posted July 26, 2017 Posted July 26, 2017 Φετος θα παμε διακοπες γιατι απο του χρονου με τις πωλησεις πλοιων κ με τα μονοπωλεια σε γραμμες θα ανεβουν οι τιμες κ δεν θα παμε πουθενα
proud_ionian Posted July 26, 2017 Posted July 26, 2017 μπουρδες. για να πει το ναι η attica, ειναι το νταβαντουρι.
csst9728 Posted August 11, 2017 Posted August 11, 2017 (edited) Οριστική πόρτα στον Grimaldi (?) H Attica εξαγοράζει το 50,3% της hsw http://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1559688/attica-group-exagorazei-to-5030-ths-hsw.html υγ: αυτό που μου φαίνεται ύποπτο είναι πως στην ανακοίνωση δεν βλέπω αποτιμήσεις.. επίσης πως η πειραιώς με 30εκ ρευστό (συν τις μετοχές μετά την αμκ) φαίνεται ικανοποιημένη.. Edited August 11, 2017 by csst9728
margaritis24 Posted August 11, 2017 Posted August 11, 2017 http://www.kathimerini.gr/922440/article/oikonomia/epixeirhseis/sthn-attica-group-to-503-ths-hellenic-seaways?platform=hootsuite Αλλαζουν τα δεδομενα τις εταιρειας αλλα κ ολης της ακτοπλοοιας πλεον πιστευω
stelios Posted August 11, 2017 Posted August 11, 2017 Συμφώνησε η Πειραιώς με την Attica Group για το 50,3% των μετοχών της HSW Quote Σε καταρχήν συμφωνία με την Τράπεζα Πειραιώς ΠΕΙΡ-2,22% και άλλους μετόχους μειοψηφίας για την απόκτηση του 50,3% της Hellenic Seaways ανακοίνωσε πως ήρθε η Attica Group, θυγατρική εταιρεία του Ομίλου Marfin Investment Group ΜΙΓ-3,73% (MIG) και μητρική εταιρία των Superfast Ferries και Blue Star Ferries. Η καταρχήν συμφωνία προβλέπει την αγορά από την Attica Group συνολικά 39.039.833 μετοχών της εταιρείας Hellenic Seaways. Στο πλαίσιο της συναλλαγής, η Attica Group θα καταβάλλει 30,61 εκατ. ευρώ τοις μετρητοίς και θα διαθέσει 24.145.523 νέες κοινές ονομαστικές μετοχές της, οι οποίες θα προέλθουν από αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου. Η αγορά των 1.250.000 μετοχών εκ του ανωτέρω πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της Hellenic Seaways έχει ήδη ολοκληρωθεί, δια καταβολής τοις μετρητοίς, ενώ οι υπόλοιπες 37.789.833 μετοχές θα αποκτηθούν βάσει συμφωνίας, η οποία τελεί υπό την έγκριση των αρμοδίων κανονιστικών και λοιπών αρχών (επιτροπή ανταγωνισμού κλπ). Από πλευράς Attica Group, Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος για τη συμφωνία διετέλεσε η UBS Limited και Νομικός Σύμβουλος η Δικηγορική Εταιρεία Μπερνίτσας. http://www.naftemporiki.gr/finance/story/1266590/stin-attica-group-to-503-tis-hellenic-seaways
proud_ionian Posted August 11, 2017 Posted August 11, 2017 On 26/7/2017 at 8:24 AM, Orestis said: Σχέδιο συγχώνευσης της Attica Group θυγατρικής της MIG που δραστηριοποιείται στην ναυτιλία και έχει ισχυρό μέτοχο το Fortress με την Hellenic Seaways επεξεργάζεται η τράπεζα Πειραιώς. Η τράπεζα Πειραιώς είναι βασικός μέτοχος με 32% περίπου στην MIG, θα ολοκληρώσει την έκδοση ομολογιακού 420 εκατ και ουσιαστικά δυνητικά θα ελέγχει όλη την εταιρία και ταυτόχρονα η Πειραιώς ελέγχει το 40,5% της Hellenic Seaways ενώ ο Grimaldi 48,5%. Με βάση πληροφορίες εξετάζονται δύο εναλλακτικά σενάρια. 1)Η Attica group να εξαγοράσει το 40,5% της Hellenic Seaways από την Πειραιώς με στόχο την συγχώνευση εφόσον επέλθει συμφωνία και με τον Grimaldi. 2)fund του Fortress να αποκτήσει ξεχωριστά το 40,5% της Hellenic Seaways και εν συνεχεία να εξεταστούν τα εναλλακτικά σενάρια. Με δεδομένες τις δανειακές υποχρεώσεις της Hellenic Seaways και την καλύτερη χρηματοοικονομική κατάσταση της Attica Group η συγχώνευση των δύο ναυτιλιακών εταιριών φαντάζει ως το πιο λογικό σχέδιο προς όφελος της Πειραιώς, της MIG και βεβαίως των εμπλεκομένων ναυτιλιακών εταιριών.Υπάρχουν ενδείξεις ότι τις προσεχείς εβδομάδες μπορεί να υλοποιηθούν τα σχέδια αυτά και να υπάρξουν ανακοινώσεις. www.bankingnews.gr On 26/7/2017 at 11:34 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Α. Κατσαίτης (HSW): «Χαμηλώνουμε τις τιμές για να μπορέσει να πάει ο Έλληνας διακοπές». On 26/7/2017 at 8:57 PM, proud_ionian said: μπουρδες. για να πει το ναι η attica, ειναι το νταβαντουρι. να την ακουτε την Υβετ (που ελεγε και η παλια διαφημιση να μην παω και ενα βημα παραπερα. τα ταχυπλοα στον ηλιοπουλο, κανα δυο απο τα μεγαλα της HSW στον Ιταλο και νεταρουμε και απο την επιτροπη ανταγωνισμου On 23/12/2016 at 9:41 AM, Orestis said: Πράγματι κυκλοφόρησαν αυτές οι φήμες[...] που εμένα μου θυμίζουν αυτές που διαρρέουν οι managers ποδοσφαιριστών, όταν θέλουν να πασάρουν κάποιο παλτό… εδω πουληθηκε το παλτο
Nick the Greek Posted August 11, 2017 Posted August 11, 2017 Προφανές ήταν πως η Πειραιώς κάπου θα ξεφορτωνόταν τις μετοχές. Τα καλά νέα είναι πως τις πούλησε στην πιο σύγχρονη ελληνική ακτοπλοική εταιρεία, και όχι σε κανέναν pizzaiuolo. Τα κακά νέα είναι πως νησιά όπως η Χίος, Μυτιλήνη, Ικαρία, Σάμος, Σύρος, Πάρος, Νάξος, Ίος, Σαντορίνη, τελούν πια υπό καθεστώς απόλυτου μονοπωλίου. Με όλες τις ομορφιές που αυτό επιφέρει. Ορισμένες πρώτες και πρόχειρες σκέψεις: - Πως θα συμβιβαστεί η εταιρική κουλτούρα και modus operandi της Attica με αυτήν της HSW και με στελέχη της παλιάς ακτοπλοίαςς? - Θα επιδιωχθεί να βγεί εντελώς εκτός μετοχολογίου ο Grimaldi με κάποιον τρόπο? - Θα μείνει η εταιρεία στα ταχύπλοα, όπως λέει παραπάνω και ο Proud? (δε νομίζω πάντως πως οποιαδήποτε ελληνική επιτροπή ανταγωνισμού θα φέρει αντιρρήσεις) - Πως θα αναδιαταχθεί ο στόλος? Θα έχουμε μήπως κανένα άνοιγμα σε άλλες πολιτείες? - Με τα 3 μεγάλα πλοία της HSW, μήπως τυχόν η ΑΝΕΚ περισσεύει σαν στρατηγικός σύμμαχος? - Μονάδες όπως το Εξπρές Πήγασος και το Εξπρές Σκιάθος έχουν μέλλον στην Attica? - Η αντίδραση του Grimaldi ποιά θα είναι? Τροφή για σκέψη. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα έχουμε πολύ φαγητό για να σχολιάζουμε.
margaritis24 Posted August 11, 2017 Posted August 11, 2017 Ζω για ξαναζησω το ζητω η hsw κ σε 6 μηνες μα βγαλουν τα διπλα απο τον ιταλο που πληρωνει οσο οσο!!! Απο την αλλη φαινοταν απο την αρχη οτι δεν το ηθελε τον ιταλο η πειραιως.. τα λεφτα ειναι πιο λιγα απο τα δικα του η ιδεα μου ειναι
proud_ionian Posted August 11, 2017 Posted August 11, 2017 πιστευω οτι σιγουρα εχει παιξει ρολο η συνολικη εκθεση της πειραιως στην HSW (και ο δανεισμος, οχι μονο οι μετοχικη συμμετοχη) On 23/3/2016 at 11:11 PM, proud_ionian said: οταν θα ερθει η ωρα να μιλησει ο ιταλος με την πειραιως, που αργα ή γρηγορα θα ελθει, θα παιξουν πολλα πραγματα ρολο για το τελικο τιμημα, το οποιο προφανως δεν θα εξαρτηθει απο καποια υψηλα τιμηματα που δοθηκαν σε εγκλωβισμενους μικρομετοχους. η πειραιως εκτος απο μεγαλομετοχος που πιθανον να πουλησει, ειναι και σχεδον αποκλειστικος δανειστης της εταιρειας. ενδεχομενως να συνδυαστει ενα χαμηλοτερο τιμημα, με μια δεσμευση της ιταλικης πλευρας για γενναια ΑΜΚ, μεγαλο μερος της οποιας θα πηγαινε σε μειωση του δανεισμου αλλα και η εμμεση πιεση, να παραμεινουν σε ελληνικη διοικηση καποιες μεγαλες εταιρειες. On 29/4/2015 at 1:30 AM, proud_ionian said: δεν ειναι μονο η ακτοπλοϊα, αλλα και αλλοι κλαδοι (οπως πχ, ιχθυοκαλλιεργειες, ξενοδοχεια), οπου οι τραπεζες αφ'ενος καλουνται να απεμπλακουν αμεσα, αφ'εταιρου πρεπει να λαβουν υπ'οψιν συστασεις οτι ειναι ευαισθητοι κλαδοι για την εθνικη οικονομια και οι οποιες αλλαγες δεν πρεπει να οδηγησουν σε γενικευμενο αφελληνισμο τους. νομιζω οτι θα βοηθουσε να ξαναθυμηθουμε και αυτο.
Petros P Posted August 11, 2017 Posted August 11, 2017 (edited) 2 hours ago, csst9728 said: H Attica εξαγοράζει το 50,3% της hsw http://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1559688/attica-group-exagorazei-to-5030-ths-hsw.html Προφανώς πιστευω οτι πανε περίπατο οι φήμες περί νεότευκτων πλοίων απο πλευρά αττικα . -συμφωνω για τα ταχύπλοα και τον Ήλιο. -κανονικα galaxy,horizon και μεγάλα της hsw πρεπει να κάνουν μια αλλη εταιρεία που θα παίρνει τα πιο "λογγαδα" ταξίδια . -Τα Χίος Μύκονος να πανε με τα 4 κορεάτικα σε γραμμές Κυκλάδων και Ίκαρο Σαμιας . -super fast Αδριατική δε βλέπω λογικη να πουληθεί κατι στον Ιταλό Edited August 11, 2017 by proud_ionian
mpolo Posted August 11, 2017 Posted August 11, 2017 υπαρχει και η εταιρια στο μαροκο που πιστευω πως θα καταληξουν και εκει καποια πλοια.
proud_ionian Posted August 11, 2017 Posted August 11, 2017 απο τη στιγμη που εχουμε ECA, απο το 2020, τουλαχιστον δυο νεοτευκτα θα τα δουμε.
Lord Posted August 12, 2017 Posted August 12, 2017 Νέα Hellas Ferries γεννιέται, οποία νησιά έχουν αεροδρόμιο θα σωθούν, το αεροπλάνο σε πολλές περιπτώσεις κοστίζει πλέον λιγότερο και όσο υπάρχει ανταγωνισμός (Ryanair κλπ) θα συνεχίσει, που στην ακτοπλοΐα δεν θα συμβαίνει το ιδιο όμως.Τα μούτρα τους θα φάνε πάλι, Ro-Ro θα καταντησουν.
marioskef Posted August 12, 2017 Posted August 12, 2017 (edited) με καποια προχειρα μαθηματικα η εξαγορα εγινε με τιμη περιπου 1,67Ευρω ανα μετοχη. Αρκετα χαμηλα θα ελεγα. Edited August 12, 2017 by marioskef
marioskef Posted August 12, 2017 Posted August 12, 2017 Πληρωμη μετρητοις €30,610,000 Αυξηση Μετοχικου Κεφαλαιου €24,145,523x€1,44/μτχ=€34,769,553 Συνολο: €65,379,553 Μετοχες HSW που αγοραστηκαν 39,039,833 Κοστος ανα μετοχη: €1.675
csst9728 Posted August 12, 2017 Posted August 12, 2017 Τα "πρόχειρα μαθηματικά" είναι σωστά. Όμως είναι τεράστιο ερωτηματικό αν μετά την ΑΜΚ η τιμή της μετοχής της Attica θα αυξηθεί ή θα μειωθεί. Και φυσικά, ποιά θα είναι η τιμή του deal ανά μετοχή όταν η Πειραιώς θα αναγκαστεί (όπως έχει αναφερθεί στο κατάλληλο thread λόγω ΕΚΤ και κανονισμών) να "σπρώξει" τις μετοχές της Attica (δικαιώνοντας ή όχι την απόρριψη των τελευταίων προσφορών). Προς το παρόν ο Grimaldi φαίνεται να "τρώει πόρτα" στην hsw. Αλλά υπάρχει ο κίνδυνος να βάλει χέρι (αν διαθέτει τη ρευστότητα) στην Attica (που εν τω μεταξύ θα έχει και την hsw). Με λίγα λόγια, η Πειραιώς απλά αποφάσισε να συνεχίσει το σήριαλ (και να προσπαθήσει να βάλει επιπλέον εμπόδια στον Grimaldi).
marioskef Posted August 12, 2017 Posted August 12, 2017 Νομίζω το να πάρει ο Grimaldi την Attica ειναι αδύνατο εκτος κι αν δώσει ένα σκασμό λεφτά. Δεν τον έχω για τέτοιο τύπο.
miko mission Posted August 12, 2017 Posted August 12, 2017 Θα ξαναζησουμε ενα <ωραιοτατο> 2000 ξανα το 2017 με μια πλατφορμα( attica group ) πιο φιλικη και συμπαθη, απο το μορφωμα του Σφηνια.Να δουμε που θα φτασουν τα ναυλα και πως θα βολευτουν τα πληρωματα ,αφου σιγουρα θα φυγουν πλοια, οπου και δυστυχως δεν θα υπαρχουν εναλλακτικες...
Orestis Posted August 12, 2017 Author Posted August 12, 2017 4 hours ago, marioskef said: Πληρωμη μετρητοις €30,610,000 Αυξηση Μετοχικου Κεφαλαιου €24,145,523x€1,44/μτχ=€34,769,553 To 1,44 €/μετ. είναι απλά η τρέχουσα χρηματιστηριακή τιμή της μετοχής της Attica. Αποτελεί μια ενδεικτική αποτίμηση (αν και η εταιρεία έχει ελάχιστη διασπορά μετοχών), αλλά μένει να δούμε πως θα διαμορφωθεί η τιμή μετά την ΑΜΚ και την ενσωμάτωση της νέας συμμετοχής. 2 hours ago, csst9728 said: Προς το παρόν ο Grimaldi φαίνεται να "τρώει πόρτα" στην hsw. Αλλά υπάρχει ο κίνδυνος να βάλει χέρι (αν διαθέτει τη ρευστότητα) στην Attica (που εν τω μεταξύ θα έχει και την hsw). Να έρθει δηλαδή σε συμφωνία με την Πειραιώς?
csst9728 Posted August 12, 2017 Posted August 12, 2017 (edited) 56 minutes ago, Orestis said: Να έρθει δηλαδή σε συμφωνία με την Πειραιώς? Οταν "σφιξουν τα γάλατα" και η Πειραιώς αναγκαστει να βγαλει προς πωληση τις μετοχες, κανεις δεν ξερει πως υπο ποιες συνθηκες θα γινει αυτο. Ο δε γκριμαλντι (που φαινεται να εχει αρκετες ακρες στην ΕΕ) φανταζομαι πως θα δελεαστει πολυ στην ιδέα να χτισει ενα σχεδον μονοπωλιο στο Αιγαίο κ την Αδριατική (σιγουρα περισσότερο απο την απόκτηση μονο της hsw) υγ: δεν θεωρω πιθανο το σεναριο, αλλα δεν μπορω να το αποκλεισω Edited August 12, 2017 by csst9728
Petros P Posted August 16, 2017 Posted August 16, 2017 Τώρα που περάσαν οι ημέρες,έχει ακουστεί τπτ για το πως θα διαμορφωθεί το τοπίο ,εταιριες κτλ, η να περιμένουμε καλο χειμώνα σαν το 99-2000?
Bobking Posted August 16, 2017 Posted August 16, 2017 (edited) Στο καλοκαίρι χώρος δεν υπάρχει για αλλαγές, Αν γίνει κάτι τέτοιο θα χαλάσει το προφίλ της εταιρίας που σημαίνει ασυνέπεια. Οι αλλαγές μάλλον θα γίνουν τον χειμώνα και μάλλον με νέες ανακοινώσεις όπως όλα δείχνουν πιο πολλά δεν λέμε Edited August 16, 2017 by proud_ionian quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now