dionisos Posted July 22, 2017 Posted July 22, 2017 Εχεις δικιο. Ξεχασα οτι εχουμε τις καλυτερες Σπιατζες που τισ εχουμε ονομασει Λιμανια.
.voyager Posted July 22, 2017 Posted July 22, 2017 (edited) Μήπως έγινε "τράμπα" και δεν απομαρύνθηκε από την εταιρεία; Τυπικά "φταίει" πάντα ο πλοίαρχος, ουσιασιτικά όχι. Το βαπόρι ξεκίνησε υπό ειδικές συνθήκες στη γραμμή, συνθήκες βιασύνης, άλλωστε. Edited July 22, 2017 by .voyager
Captain_Nionios Posted July 22, 2017 Posted July 22, 2017 (edited) 44 minutes ago, speedrunner said: Ρε παιδιά έλεος δηλαδή, σε ποιον θα έπρεπε να ρίξουν την ευθύνη, στον καβοδέτη?? Ο πλοίαρχος είναι υπεύθυνος για ότι συμβεί στο πλοίο, πόσο μάλλον για πρόσκρουση στην προβλήτα που είναι θέμα χειρισμού του πλοίου, μην γινόμαστε γραφικοί!!! Χαλαρωσε λιγο το υφος σου. Απο την αναπαυτικη σου καρεκλα στη Φολεγανδρο καθεσαι και γραφεις με αυτο το υφος για ενα καπετανιο που τον σεβονται ολοι. Ακομα και να ηταν αποκλειστικα δικια του ευθυνη (δεν ξερω τιποτα για το συμβαν, εστω ομως οτι ισχυει κατι τετοιο) δε διαγραφεται μια λαμπρη καριερα ετσι απλα, ουτε μας επιτρεπετε εμας να μιλαμε με υφος ναυαρχου . Μιλαμε για εναν ανθρωπο που εχει μανουβραρει απειρες φορες, με τρελους καιρους, σε ανυπαρκτα λιμανια... Λιγος σεβασμος δε βλαπτει. Edited July 22, 2017 by Captain_Nionios
speedrunner Posted July 22, 2017 Author Posted July 22, 2017 (edited) σε ποιο σημείο του σχολίου μου είδες να γράφω κάτι αρνητικό για τον καπετάνιο? Που ακριβώς είδες το ύφος ναυάρχου? Edited July 22, 2017 by proud_ionian
Petros P Posted July 22, 2017 Posted July 22, 2017 (edited) O ενας τον ξερει προσωπικα και ο αλλος τον νοιαζει το νησί του,υπάρχουν και τα μηνύματα παντα...δυστυχως ο,τι και αν γίνει ο καπετανιος παιρνει την ευθυνη ,χαλαρώστε και κανονιστε κανενα ταξιδάκι Δυτ.Κυκλάδες... τι σοι καραβολατρες είστε? υ.γ. ρε Νιονιο απο τη Φολέγανδρο πως να το δεί ο άλλος,παράπονο έβγαλε. υ.γ. 2 αλλο να πηγαίνεις τον Κορνάρο που δε βιάζεσαι ειτε καθυστερησεις 1 είτε 2 ωρες και αλλο το Σολωμο των στενων ωραρίων και του ανταγωνισμού... Edited July 22, 2017 by Petros P
logaras Posted July 22, 2017 Posted July 22, 2017 Σήμερα 2 η ώρα πέρασε το φανάρι του λιμανιού για Δυτικές.
proud_ionian Posted July 22, 2017 Posted July 22, 2017 (edited) ξαναλεω, χαλαρωστε. τραμπα εγινε. και οπως λεει και ο πετρος, ταξιδακι στις δυτικες, πηγαινε με το ενα και γυρνα με το αλλο για να τα απολαυσουμε και τα δυο. ΥΓ: στελνετε και κανενα πμ. τζαμπα ειναι και εκτονωνονται οι εντασεις Edited July 22, 2017 by proud_ionian
Molmed Posted July 22, 2017 Posted July 22, 2017 9 hours ago, Captain_Nionios said: Χαλαρωσε λιγο το υφος σου. Απο την αναπαυτικη σου καρεκλα στη Φολεγανδρο καθεσαι και γραφεις με αυτο το υφος για ενα καπετανιο που τον σεβονται ολοι. Ακομα και να ηταν αποκλειστικα δικια του ευθυνη (δεν ξερω τιποτα για το συμβαν, εστω ομως οτι ισχυει κατι τετοιο) δε διαγραφεται μια λαμπρη καριερα ετσι απλα, ουτε μας επιτρεπετε εμας να μιλαμε με υφος ναυαρχου . Μιλαμε για εναν ανθρωπο που εχει μανουβραρει απειρες φορες, με τρελους καιρους, σε ανυπαρκτα λιμανια... Λιγος σεβασμος δε βλαπτει. Αν γνωρίζαμε όλοι κάτι που συνέβη το χειμώνα, δεν θα σχολιάζαμε αν φταίει ή όχι ο καπετάνιος αλλά απλά θα χαιρόμασταν που είναι και πάλι ενεργός στη γέφυρα κάποιου πλοίου.
Neptune Posted July 23, 2017 Posted July 23, 2017 Προφανως μιλαμε για ευαισθητα προσωπικα δεδομενα οποτε δε χρειαζεται να τα μαθει ολος ο κοσμος
georgios express Posted July 23, 2017 Posted July 23, 2017 Φθάνει, αλλαγή ατζέντας. Και όσοι δεν γνωρίζουμε πρόσωπα και πράγματα, αντελήφθημεν.
proud_ionian Posted July 24, 2017 Posted July 24, 2017 12 hours ago, AEGEAN said: Παρατηρώντας την άφιξη του Στη Φολέγανδρο, είδα ότι οι καταπέλτες του είναι κοντοί με αποτέλεσμα να πρέπει να πλησιάσει πολύ κοντά στο ντοκο για να ακουμπήσουν . 12 hours ago, Neptune said: Και σε συνδυασμο με την φαρδια πρυμη πρεπει να ερθει και ολοισια. 10 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Μήπως ήταν αυτός ένας λόγος για την πρόσκρουση στη Σέριφο; On 22/7/2017 at 2:12 PM, .voyager said: Το βαπόρι ξεκίνησε υπό ειδικές συνθήκες στη γραμμή, συνθήκες βιασύνης, άλλωστε. ολος ο τροπος που ξεκινησε ο σολωμος, ειναι λιγο... καπως. ενα πλοιο που παει πρωτη φορα σε μια γραμμη, με αρκετους απο το πληρωμα και τον πλοιαρχο πρωτη φορα στο πλοιο και ισως και πρωτη φορα στα λιμανια. τι λεει η λογικη; στελνεις τον πλοιαρχο καμια βδομαδα στον κοραη, ως δευτερο πλοιαρχο, να δει λιμανια, σημαδια, κινησεις κλπ. κανεις και ενα δρομολογιο "γνωριμιας", χωρις επιβατες, με το πλοιο να πιανει σε ολα τα λιμανια του δρομολογιου, ενδεχομενως εχοντας μαζι να ταξιδευει και καποιος απο τους προηγουμενους πλοιαρχους του για καμια βδομαδα. δεν λεω κατι πρωτογνωρο. σε αλλες εταιρειες ειναι κανονας τα παραπανω. ετσι προστατευεις και το πλοιο και τον πλοιαρχο και αποφευγεις την αρνητικη δημοσιοτητα. δεν υπηρχε κανενας απολυτως λογος να γινει αυτο το ξεκινημα, με νυχτερινο δρομολογιο. ειχε χασει 5 μερες, ας εχανε αλλη μια. ο σολωμος μπορει να ειναι επιβλητικος, μπορει να ομορφυνε και να μην κοπαναει πλεον, με τη νεα πλωρη, αλλα δεν ειναι και οτι πιο ευκολο. περα απο τους κοντους καταπελτες, ειναι ενα πλοιο "ελαφρυ" στον καιρο και τη μανουβρα. πολλα εξαλα, μικρο βυθισμα (σκαρτα 4,5m) και καθολου stabilisers.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now