Kostas18gr Posted October 6, 2022 Posted October 6, 2022 (edited) Και επίσημα στον Ιταλό το λιμάνι. Quote Στα χέρια του ομίλου Grimaldi περνάει πλέον ο Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας, καθώς αργά το απόγευμα της Πέμπτης το ΤΑΙΠΕΔ προχώρησε στην αποσφράγιση των βελτιωμένων προσφορών για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της ΟΛΗΓ Α.Ε. Η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ GRIMALDI EUROMED S.p.A. – MΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ν.Ε. & ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ Α.Ε., σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της ΕΡΤ, προσέφερε 84.170.000 ευρώ για την απόκτηση του λιμένα Ηγουμενίτσας. thespro.gr Edited October 6, 2022 by proud_ionian quote
gtogias Posted October 6, 2022 Posted October 6, 2022 (edited) Ας δούμε και τη σχετική ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ: https://hradf.com/taiped-anadeixi-protimiteoy-ependyti-gia-tin-apoktisi-pleiopsifikis-symmetochis-67-sto-metochiko-kefalaio-toy-organismoy-limenos-igoymenitsas-a-e-o-l-ig-a-e/ Δελτίο-Τύπου_Κατακύρωση-ΟΛΗΓ.pdf Edited October 6, 2022 by proud_ionian τεχ βοηθεια
Strofalos Posted October 6, 2022 Posted October 6, 2022 Αναμενόμενο. Τις λιμανιάτικα για τους άλλους θέλω να δω που θα πάνε.
nomikos Posted October 7, 2022 Posted October 7, 2022 Τσάμπα το έδωσαν,έτοιμο φυσικό λιμάνι,με τεράστιο περιφραγμένο χερσαίο χώρο με τέλειες οδικές προσβάσεις όπου καταλήγει η Εγνατία, η Δυτικότερη πύλη της χώρας.Όλες αυτές οι πωλήσεις θα μπορούσαν να αποτελούν και σκάνδαλα... Μέσα στη πώληση περιλαμβάνεται και η προβλήτα που δένουν τα πλοία της Κέρκυρας; Και όχι μόνο αυτό.Το πήρε ΕΤΟΙΜΟ,το φτιάχναμε χρόνια με το υστέρημα του ελληνικού λαού ....
georgios express Posted October 7, 2022 Posted October 7, 2022 Αυτό το «τσάμπα» πως προκύπτει; Υπάρχει εκτίμηση ότι ενδεχομένως άξιζε περισσότερο και πόσο; Παρεμπιπτόντως, το 2017 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε για €45Μ.
nomikos Posted October 7, 2022 Posted October 7, 2022 (edited) Το εξήγησα,είναι ένα λιμάνι έτοιμο προς χρήση με πολλές υποδομές,με οδική πρόσβαση σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα και με τεράστια εμπορική κίνηση. Έχει στοιχίσει το λιμάνι και οι δρόμοι πολλά μα πολλά περισσότερα.. Edited October 7, 2022 by nomikos
Nick the Greek Posted October 7, 2022 Posted October 7, 2022 Όταν ο πωλητής είναι ένα κράτος που αποδεδειγμένα δεν μπορεί να λειτουργήσει την περιουσία του με ανταγωνιστικά κριτήρια διότι όλο του το οικοδόμημα είναι στημένο σε πελατειακές σχέσεις και όταν αυτό το κράτος την ίδια στιγμή -όπως σχεδόν πάντα- ψάχνει να βρεί λεφτά με το κλεφτοφάναρο, τότε το πλεονέκτημα το έχει ο όποιος αγοραστής. Άρα μπορεί να είναι και πολλά τα όσα έδωσε, ποιός ξέρει.
giorgos_249 Posted October 7, 2022 Posted October 7, 2022 Επίσης η τιμή είναι για το 67% του ΟΛΗΓ, όχι το 100% !!
Nick the Greek Posted October 7, 2022 Posted October 7, 2022 Κάτι που προσωπικά θεωρώ τρομερά ενδιαφέρον, αν δεν υπάρχει κάποιο τυπογραφικό λάθος, αλιεύεται από την ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds στο σχετικό με το θέμα άρθρο. Εκεί λοιπόν αναφέρεται πως το τωρινό μέγιστο βύθισμα του λιμανιού είναι 10.5 μέτρα ενώ υπάρχει η πρόθεση(δεν διευκρινίζεται εκ μέρους ποιού αλλά υποθέτω εννοούν την Grimaldi) να εκβαθυνθεί άλλα 10.2 μέτρα, σχεδόν να διπλασιαστεί δηλαδή. Οπότε θα μιλάμε κάποια στιγμή στο μέλλον για βύθισμα 20.70 μέτρων. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό? Μα φυσικά μεγάλα κοντεινεράδικα, δε μπορώ να φανταστώ πως μιλάμε για tankers ή LNG. Αν είναι ακριβές το δημοσίευμα, πιστεύω πως είναι κάτι για το οποίο η τοπική κοινωνία θα έπρεπε να ενημερωθεί σφαιρικά.
Ssiap21 Posted October 7, 2022 Posted October 7, 2022 20.70 μέτρα; 😮 Με τέτοιο βύθισμα όπως πολύ σωστά είπε ο Νικ δε Γκρικ μάλλον (αν το ρεπορτάζ επαληθευθεί) προορίζεται να αλλάξει εντελώς όλη η φυσιογνωμία και η χρήση του λιμανιού.
margaritis24 Posted October 7, 2022 Posted October 7, 2022 Μα δεν ειναι μονο το λιμανι αλλα κ ο διαυλος που πρεπει να εκβαθυνει οποτε μιλαμε για μεγαλυτερο χρονο δουλειας!σιγουρα εχει μεγαλυτερο χερσαιο χωρο απο το λιμανι του Ηρακλειου κ μηπως σκεφτεται να κανει εκει τη βαση του logistic του
karavolatris Posted October 7, 2022 Posted October 7, 2022 (edited) Του Ιταλού τον ενδιαφέρει πολύ και του Ηρακλείου ως τέρμιναλ για αυτοκίνηταδικα... Ο χρόνος θα δείξει... Edited October 7, 2022 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted October 7, 2022 Posted October 7, 2022 (edited) Ο Πρόεδρος ήκαμε δηλώσεις τις οποιες διαβαζουμε στον Οικονομικό Ταχυδρόμο. Quote «Είμαστε έτοιμοι να επενδύσουμε στην ανάπτυξη του λιμανιού της Ηγουμενίτσας και ταυτόχρονα στην ανάπτυξη των εμπορικών δρόμων γύρω από την αρχαία Via Egnazia, της οποίας το ελληνικό λιμάνι αποτελεί την κύρια πύλη». «Ο Όμιλός μας είναι εδώ και καιρό ο κύριος πελάτης του λιμανιού και υπό αυτή την έννοια η απόκτηση της πλειοψηφίας του μετοχικού κεφαλαίου του αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής κάθετης ολοκλήρωσης» «Επιπλέον, μέσω των επενδύσεών μας στο λιμάνι στοχεύουμε να διευκολύνουμε την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας: η βελτίωση των υπηρεσιών του λιμανιού της Ηγουμενίτσας σημαίνει ότι το τουριστικό προϊόν της περιοχής γίνεται ακόμη πιο ελκυστικό, τονώνοντας την κίνηση επιβατών και εμπορευμάτων καθώς και την εμφάνιση νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τον θαλάσσιο τουρισμό – γενικότερα, σημαίνει ότι δημιουργούνται περισσότερες ευκαιρίες απασχόλησης» Ορισμένοι διερωτήθηκαν τι του δίνουμε του κοπελιού. Ιδού: Quote Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση του ιταλικού Ομίλου, η παραχώρηση που αφορά το λιμάνι της Ηγουμενίτσας (που ανήκει στον Οργανισμό Λιμένος Ηγουμενίτσας) «περιλαμβάνει το δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης και διαχείρισης των περιουσιακών στοιχείων της λιμενικής ζώνης της Ηγουμενίτσας, των αλιευτικών καταφυγίων της Σαγιάδας και της Πλαταριάς και του καταφυγίου σκαφών αναψυχής των Συβότων. Η Ηγουμενίτσα είναι το κύριο λιμάνι της Ηπείρου και ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά λιμάνια της Ελλάδας, στρατηγικής σημασίας για τις συνδέσεις μεταξύ της ηπειρωτικής Ελλάδας και της υπόλοιπης Ευρώπης.» Προσωπικά πιστεύω ότι είναι μεγαλη αναπτυξιακή ευκαιρία για την Ηγουμενίτσα και την Ήπειρο γενικότερα, ασχέτως των ερωτημάτων, γιατι μια πτωχευμενη χωρα, τις υποδομες που κατασκευασε με κοστος Χ, ενω θα επρεπε να ειχαν στοιχισει Χ/2, καταληγει να τις εκχωρησει για Χ/3. Το μονο που μπορω να ευχηθω, ειναι και στα δικα μας, ειτε στον Grimaldi, ειτε σε καποιον αλλο. Edited October 7, 2022 by proud_ionian ορθογραφια
bas Posted October 8, 2022 Posted October 8, 2022 Πραγματικά το ότι το ελληνικό κράτος έκανε πάνω από 40 χρόνια για να φτιάξει την Εγνατία και το έκανε με τεράστιο κόστος, για τους γνωστούς λόγους, δεν σημαίνει ότι κάτι θα πρέπει να πουληθεί πέρα από όσο αξίζει. Δηλαδή αν κάποιος φτιάξει ένα σπίτι με δάνειο και αργήσει να το τελειώσει, γιατί είναι αναποφάσιστος και πληρώσει το 50 % της αξίας του σπιτιού σε τόκους, θα έχει την απαίτηση να το πουλήσει 50 % παραπάνω από όσο κάνουν αντίστοιχα σπίτια στην περιοχή ?
Orestis Posted October 8, 2022 Posted October 8, 2022 Ο οργανισμός έχει οικονομικές καταστάσεις και βάσει αυτών αξιολογείται. Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε τι πρόσφεραν τα υπόλοιπα σχήματα που συμμετείχαν στον διαγωνισμό.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 8, 2022 Posted October 8, 2022 Όταν ανοίχτηκαν οι οικονομικές προσφορές πρέπει να ζητήθηκαν βελτιωμένες προσφορές από τις δυο συμμετέχοντες δηλαδή την GRIMALDI EUROMED S.p.A. - MΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ και τον ΟΛΘ, μέχρι να επιλεχτεί η πρόσφορα της GRIMALDI EUROMED S.p.A. - MΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
proud_ionian Posted March 21, 2023 Posted March 21, 2023 Σήμερα πέφτουν οι τελευταίες υπογραφές,σύμφωνα με την Καθημερινή
proud_ionian Posted March 21, 2023 Posted March 21, 2023 Χοροστατούντος του Καρδιναλίου... Emanouele και συλλειτουργούντων όλων των ανώτατων κληρικών της Εκκλησίας της Νεαπόλεως (Aρχιεπίσκοπος... Guido, επίσκοποι Paul Kyprianou, & Λουκάς Σιγάλας) ολοκληρώθηκε η υπογραφή της σύμβασης αγοραπωλησίας. Το μαντήλι από ελληνικής πλευράς κούνησαν ο ΥΕΝ Πλακιωτάκης, ο CEO του ΤΑΙΠΕΔ Πολίτης, ο CEO του Υπερταμείου Δημητριάδης, ενώ τις άδειες θέσεις ζέσταιναν ο γαλάζιος Βουλευτής Θεσπρωτίας, ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας, ο απερχόμενος επικεφαλής του ΟΛΗΓ κ.α. Λεπτομέρειες στο euro2day
MILTIADIS Posted March 21, 2023 Posted March 21, 2023 4 hours ago, Petros P said: Τον @MILTIADIS δεν βλέπω και ανησυχώ 😛 Καναμε υπομονη,ομως απο σημερα ο ουρανος της Ηγουμενιτσας θα γινει πιο γαλανος(προς το βαθυ μπλε για την ακριβεια). Λιγοι φανταζομαι θα εχουν-ως συνηθως-καταλαβει τι αλλαγες και ανακαταταξεις μπορει να επιφερει σε βραχυ χρονο μια τετοια κινηση,το να παραχωρεις δηλαδη το πλειοψηφικο πακετο ενος λιμανιου σε μια ναυτιλιακη-χρηστη της,ενος αεροδρομιου σε μια αεροπορικη-χρηστη της κλπ. ειναι ομως ευκαιρια να δωθουν απαντησεις στα αιτια για τις περικοπες προσεγγισεων σε λιμανια εναντι ενισχυσης αλλων. Παρακατω οι δηλωσεις ολων των εμπλε(γ)κομενων φορεων. Συντομα-λογικα μετα τις εκλογες-να περιμενετε την ιδια παρεα να ποζαρει και για το λιμανι του Ηρακλειου.
proud_ionian Posted October 17, 2023 Posted October 17, 2023 H ώρα για τα τελικά επίσημα ταρατατζούμ πλησιάζει και θα παραστούν ο ντοτόρε και ο πρωθυπουργός μας. Η είδηση από το power game του new money. Quote Μητσοτάκης και Γκριμάλντι στην Ηγουμενίτσα -Ο Πωλ Κυπριανού αφού ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Λονδίνο ξεκίνησε το 1995 να δουλεύει στο γραφείο του ομίλου Γκριμάλντι στο Λονδίνο. Το 1997 ο Εμμανουέλ Γκριμάλντι τον μετακάλεσε στη Νάπολη, όπου του ανέθεσε νέα καθήκοντα μεταξύ αυτών της παρακολούθησης των business του ομίλου σε Ελλάδα και Κύπρο. Επισήμως φέρει τον τίτλο του υπεύθυνου του ομίλου για τις σχέσεις, όχι μόνον με τα media, αλλά και γενικότερα καθώς συμμετέχει σε ΔΣ πολλών θυγατρικών, εκπροσωπεί τον όμιλο στις οργανώσεις που συμμετέχει και είναι το υψηλόβαθμο στέλεχος του ομίλου που θεωρείται το «δεξί χέρι» του Ιταλού εφοπλιστή. Γιατί μας ενδιαφέρουν όλα αυτά; Επειδή ο Κυπριανού την Παρασκευή θα υπογράψει με τον CEO του ΤΑΙΠΕΔ, Δ. Πολίτη, την αγορά του 67% του λιμένος Ηγουμενίτσας έναντι 84,2 εκατ. ευρώ. Ο Κυπριανού είναι το πρόσωπο που θα εκπροσωπεί στο εξής το Grimaldi Group στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, όπου πρόκειται να παραμείνει ο σημερινός CEO Θαν. Πορφύρης καθώς η πλευρά Γκριμάλντι θέλει να υπάρχει μια συνέχεια στο management. Το υψηλό τίμημα που έδωσε ο όμιλος για την Ηγουμενίτσα αλλά και η ανάλογη κίνηση που έκανε στο Ηράκλειο ανέβασαν τις μετοχές του ΤΑΙΠΕΔ που χρεώνεται τις επιτυχίες, αλλά κυρίως καθιστούν τον Γκριμάλντι σημαντικό επενδυτή. Για αυτό ο Εμ. Γκριμάλντι που έρχεται στην Ελλάδα ειδικά για αυτό, θα παρακολουθήσει το οικονομικό κλείσιμο της συμφωνίας μαζί με τον Πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη που θα παραστεί στην τελετή, όπου επίσης το παρόν θα δώσουν οι υπουργοί Χατζηδάκης και Στυλιανίδης.
proud_ionian Posted October 20, 2023 Posted October 20, 2023 Έγινε το αζμπέτε, με πανηγυρικούς τόνους, παρουσία του πρωθυπουργού, κλιμακίου υπουργών και προεξάρχοντος του ντοτόρε και του crown prince του ομίλου. Περισσοτερα στο euro2day
nomikos Posted March 5, 2024 Posted March 5, 2024 10 minutes ago, Strofalos said: Αυτό ακριβώς, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Μανωλιού, η Άττικα, αργά ή γρήγορα, θα καταστεί μη ανταγωνιστική τιμολογιακά στην Ηγουμενίτσα. Ή μήπως εκεί θα τον πιάσουν τα ψυχοπονιάρικά του..? Εντωμεταξύ, αυτό που πάνε και δίνουν τα λιμάνια σε ακτοπλοϊκές καθιστώντας ταυτόχρονα τους ανταγωνιστές "μη ανταγωνιστικούς τιμολογιακά" πρέπει η το ξαναδεί η Ευρώπη. Ενώ αναζητά τον ανταγωνισμό ταυτόχρονα δια τις πλαγίου προωθεί το μονοπώλιο. 1 hour ago, Nick the Greek said: Από τη στιγμή που έσκασε η είδηση της ανάμειξης της οικογένειας Aponte στην Moby, αναρωτιόμασταν πως θα εξελιχθεί το πράγμα όσον αφορά τον ανταγωνισμό με τον Grimaldi. Στις Βαλεαρίδες τους βλέπουμε να συνεργάζονται μια χαρά έστω και κατ’ ανάγκην, από την άλλη όμως στην Ιταλία δεν φαίνεται να συμβαίνει το ίδιο. Μια πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη είχαμε χτές λοιπόν, με την ιταλική επιτροπή ανταγωνισμού να μπλοκάρει προσωρινά την απόκτηση από την Linea Messina(συμφερόντων Aponte) ενός μεγάλου κομματιού του λιμανιού της Genova που δύναται να φιλοξενήσει κίνηση ro-ro. Για να μην σας μπλέξω με τις ονομασίες, δείτε την παρακάτω εικόνα από το Shipping Italy. Η Linea Messina ελέγχει τη μώβ περιοχή, η MSC την λαχανί και την κόκκινη θέλει να βάλει στο χέρι η Linea Messina. Αυτά με διαφορετικές νομικές οντότητες που καταλήγουν ευθέως ή δια της πλαγίας οδού στον Aponte. Αυτό προκάλεσε την αντίδραση του Grimaldi ο οποίος φοβάται το προφανές, ότι δηλαδή αργά η γρήγορα θα καταστεί μη ανταγωνιστικός τιμολογιακά στη Genova. Και φαίνεται πως η ιταλική επιτροπή ανταγωνισμού τον άκουσε, βάζοντας χειρόγρενο στην διαδικασία και ορίζοντας ένα τρίμηνο ως διάστημα περαιτέρω διαβούλευσης και παροχής περισσοτέρων στοιχείων από την πλευρά Aponte. Οπότε έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον το πως θα εξελιχθεί το πράγμα, κοιτώντας από ψηλά τη σκακιέρα. Βέβαια επειδή όπως έχει πεί σοφά ο κύριος Κλύνν, « Τα ντικά μας, ντικά μας. Και τα ντικά σας, ντικά μας», τέτοιες ευαισθησίες περί μονοπωλίου όταν ο Grimaldi αγόρασε την Ηγουμενίτσα, δεν είδα να εκφράζονται. Όπως και να έχει, οι συγκεκριμένοι ντόκοι μη φανταστείτε κάτι τρομερό. Υποδομές δεκαετίας του 60 και μάλιστα κορεσμένες, χωρίς διαθέσιμο χώρο για επέκταση. On 10/7/2022 at 6:53 AM, nomikos said: Τσάμπα το έδωσαν,έτοιμο φυσικό λιμάνι,με τεράστιο περιφραγμένο χερσαίο χώρο με τέλειες οδικές προσβάσεις όπου καταλήγει η Εγνατία, η Δυτικότερη πύλη της χώρας.Όλες αυτές οι πωλήσεις θα μπορούσαν να αποτελούν και σκάνδαλα... Μέσα στη πώληση περιλαμβάνεται και η προβλήτα που δένουν τα πλοία της Κέρκυρας; Και όχι μόνο αυτό.Το πήρε ΕΤΟΙΜΟ,το φτιάχναμε χρόνια με το υστέρημα του ελληνικού λαού .... Το ότι έδωσαν το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών απο το καλύτερο λιμάνι της Δυτικής Ελλάδας είναι ένα μεγάλο σφάλμα. Είναι ακόμα η αρχή της τραγωδίας,στη συνέχεια έρχονται τα χειρότερα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now