Petros P Posted April 28, 2017 Posted April 28, 2017 (edited) Αν μας τα λέει σωστά ο "Ε" Μαίου, ο "Ηλιό" αγόρασε το λαβωμένοHSV-2 Swift για ανταλλακτικά _______________ (2003, ex-HSV-2 Swift, Swift 1) Edited January 29, 2018 by proud_ionian previous names
Champion Jet_2 Posted April 28, 2017 Posted April 28, 2017 Μα αυτό δεν είχε πάρει νερά από παντού ακόμα και στο μηχανοστάσιο;
margaritis24 Posted April 28, 2017 Posted April 28, 2017 Φορανε τα δικα του ταχυπλοα catterpiller κ θα τα χρησιμοποιησει???
Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2017 Posted April 28, 2017 Από όσο γνωρίζω κανένα πλοίο από τα υπάρχοντα δεν έχει caterpillar μηχανές!! Μόνο το Mykonos Jet (τσιπουρα Τζετ) είχε νομίζω Caterpillar αλλά δεν έφτασε ποτέ στην Ελλάδα!!
margaritis24 Posted April 28, 2017 Posted April 28, 2017 (edited) Το ξερω αυτο!αρα κατι αλλο ετοιμαζει...μηπως τις βγαλει απο μεσα κ τις βαλει σε κανα ταχυπλοο δικο του..θα δειξει αλλα κατσε να ρθει πρωτα Edited April 28, 2017 by margaritis24
pathfinder Posted April 28, 2017 Posted April 28, 2017 δεν έχουν επηρεαστεί οι μηχανες από φωτιά και νερό?
Panagia Ekatontapiliani Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 Κάποια παραλειπόμενα από τις δηλώσεις του κ. Μάριου Ηλιόπουλου στην εκδήλωση για τους πράκτορες πάνω στο Tera Jet όσον αφορά για το Swift 1!! Το Swift 1 ανάφερε ότι χτυπήθηκε από ρουκέτα και είναι κατεστραμμένο όπως ήταν το Highspeed 5. Οι πιο πολύ από εμάς σκεφτήκαμε ότι θα το πήρε για πηγή ανταλλακτικών για τα αλλά πλοία της Sea Jets παρόλο που οι μηχανές του δεν ταιριάζουν με κανένα άλλο πλοίο τους!!! Η έκπληξη είναι ότι σύμφωνα με τις πηγές μου το πήρε για να το επισκευάσει έτσι ώστε να ταξιδέψει στην Ελλάδα!!! Δηλαδή να δούμε ένα ανάλογο project σαν το Highspeed 7!!!
polmyt Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 Δεν μας εχει συνηθισει παντως η Seajets σε τετοια projects.
Petros P Posted June 28, 2017 Author Posted June 28, 2017 Ναι,αλλα απο οτι φαινεται δε φείδεται χρημάτων (βλ. Τερα Τζετ)
Panagia Ekatontapiliani Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 Και από ότι άφησε να εννοηθεί αυτό το πλοίο όταν με το καλό θα μετασκευαστεί θα είναι το πλοίο που θα είναι στη Ραφήνα.
Petros P Posted June 28, 2017 Author Posted June 28, 2017 Γιατι να πάει στη Ραφήνα και να μην έρθει απο εδώ... υ.γ. μη κουράζεσαι να πηγαίνεις κιόλας
Champion Jet_2 Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 Παντως,δεν γινεται καμια συγκριση με το Highspeed 7,του οποιου μονο οι υπερκατασκευες ειχαν παθει ζημια.Αυτο εχει χτυπηθει πολυ ακομα και στα Hulls...
Petros P Posted June 28, 2017 Author Posted June 28, 2017 Έχει φέρει τόσα χρέπια,ρε παιδιά έχει το τρόπο του...μη τα ξαναλέμε... έχει πολύ καλό team δίπλα του σε κάθε τομέα ο άνθρωπος...
thanosp Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 (edited) Αν ξαναδούμε τις φωτογραφίες από το κατεστραμένο κουφάρι του πλοίου, τι πιθανότητες υπάρχουν να επισκευαστεί και να ταξιδέψει ξανά και γιατί να μπει κάποιος σε αυτή την διαδικασία ? Δεν έχει κανένα νόημα! Edited June 28, 2017 by thanosp Λινκ
Svo Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 Εδω μιλαμε πως ειναι κατεστραμενο ολο το κουφαρι που σημαινει οτι θα χρειαστει ολο αλαγμα. Συμφωνω δεν εχει νοημα .
pathfinder Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 Καί εγώ αναρρωτιέμαι την σκοπιμότητα αυτής της αγοράς. Ας μην ξεχνάμε ότι το "πλοίο" είναι αλουμινοκατασκευή και δεν ξέρω αν και πόσα θα εξοικονομήσει ανακατασκευάζοντάς το, σε σύγκριση με μια νέα κατασκευή. Όσο για τα "χρέπια" (αφού διευκρινήσω ότι είναι ένας χαρακτηρισμός που δεν με αντιπροσωπεύει για κανένα πλοίο) θα εκφράσω την άποψη ότι για πολλά χρόνια τα πλοία του δεν ήταν ιδιαίτερα αξιόπιστα αλλά φαίνεται ότι πλέον τα τελευταία 2-3 χρόνια υπήρξε σημαντική βελτίωση στον τομέα αυτό. Πέρα από το τεχνικό τμήμα σε ένα βαθμό αυτό οφείλεται και στην στρατηγική του να υπάρχουν αρκετά πλοία εκ των οποίων ταξειδεύουν τα καλύτερα. Αν από την άλλη το θέλουν για "κανιβαλισμό" σίγουρα θα έχουν κάνει τους υπολογισμούς τους. Ας μην μας διαφεύγει επίσης ότι πιθανότατα μια ιδιαίτερη σχέση έχει καλλιεργηθεί με την Incat και ίσως "παίζουν" και πράγματα τα οποία δεν φανταζόμαστε.
Petros P Posted June 28, 2017 Author Posted June 28, 2017 Έχει αναστήσει χρέπια και χρέπια,κινεί τα ταχύπλοα με χαμηλές ψηλές τιμές,δε τον αγγίζουν ναυάγια κτλ και αναρωτιέστε το swift τι θα το κάνει που είναι war affected ship?? In$urance money my dear friends!! Εχει την άκρη του ο άνθρωπος..Πλέον και οι τυφλοί βλέπουν. Οσο τον απεχθανόμουν σαν μικρός καραβολάτρης στα 90's τοσο τον παραδέχομαι στα 10's ως καραβολάτρης και ως operator
hayabusagr Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 war affected ship απλά ή war ship που την έφαγε ; Αν ισχύει το δευτερο, υπάρχει πουθενά στον κοσμο εταιρεία που ασφαλίζει πολεμικά πλοία ;
Champion Jet_2 Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 Την ασφαλιστικη ο Ηλιοπουλος θα την παρει ή ο προηγουμενος "ιδιοκτητης" του πλοιου που επαθε την ζημια χρησιμοποιωντας για λογαριασμο του το πλοιο αυτο;
giorgos_249 Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 Προσωπικη εκτιμηση απο τις φωτογραφιες μονο, το πλοιο δεν ειναι επισκευάσιμο, χρειαζεται δουλειά τύπου Louis Cristal..... Σίγουρα πάντως είναι πιο οικονομικό αυτό από την κατασκευή ενός καινούριου ταχυπλόου. Δεν ξερουμε επισης και τι ειδους συμφωνια μπορει να γινει. Πχ να επισκευαστει το πλοιο για το ναυτικό με την αποζημίωση, και ο Ηλιόπουλος να συμπληρώσει οτι δεν καλυπτει η ασφάλιση και να πάρει την εκμετάλλευση για καποια χρόνια χωρις να του ανήκει το σκάφος.... Σενάριο είναι , πολλά σενάρια ακόμη μπορεί να γίνουν, θα δειξει.....
proud_ionian Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 αν οι μηχανες του την εχουν γλυτωσει και αν παιζει και ασφαλεια (που πιθανοτατα θα προοριζεται για την αποκατασταση του πλοιου), δεν ειναι απιθανο, ειδικα αν, οπως ειπε και ο pathfinder, θελει η incat να δειξει οτι το πλοιο της, ειναι... ατρωτο
Champion Jet_2 Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 (edited) Οτι ειναι "ατρωτο" το ειδαμε αφου εμεινε στην επιφανεια μετα την σφοδρη συγκρουση με τον πυραβλο.Το μονο(και αν) που μπορει να μεινει στο πλοιο ειναι μονο οι μηχανες.Το πλοιο ειναι ολο στραβωμενες λαμαρινες και ακομη και το Hull της δεξιας μπαντας ειναι διαλυμενο.Αμα θελει το αγοραζει,περνει της μηχανες αμα δεν εχουν παθει τιποτα και το παει για scrap και φτιαχνει ενα νεο πλοιο σε συνεργασια με την incat! Edited June 28, 2017 by Champion Jet_2
pathfinder Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 1 hour ago, giorgos_249 said: Σίγουρα πάντως είναι πιο οικονομικό αυτό από την κατασκευή ενός καινούριου ταχυπλόου Μην γνωρίζοντας τι έχει διασωθεί από το πλοίο δεν μπορούμε να εκτιμήσουμε αν ισχύει. Γιατί αν η έκταση της ζημιάς είναι αυτή που φαίνεται και χρειάζεται πλήρη ανακατασκευή το hull εγώ θεωρώ ότι η εκτίμησή σου δεν ισχύει. Βάλε μεταφορά του κουφαριού, ξεμοντάρισμα και overhaul όσων έχουν διασωθεί, κόψιμο και ανακτασκευή του hull, πλήρες refit πάει μακρυά η βαλίτσα. Συν το ότι τελικά έχεις ένα "καινούργιο" σκάφος 14-15 ετών!!! Από την άλλη, αν το σκάφος πάει για scrap και το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε μηχανές-μηχανικά μέρη υποπτεύομαι ότι δεν θα το ανέφερε σαν αγορά "πλοίου". Όσο για την ασφάλεια -αν υπάρχει και ισχύει, λόγω της χρήσης του σκάφους- δικαιούχος είναι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Θα μπορούσε ίσως -ανάλογα με το δίκαιο της χώρας που ισχύει- να εκχωρήσει τα δικαιώματα στον νέο ιδιοκτήτη. Αυτό εικάζω θα συνέβαινε σε δύο περιπτώσεις, είτε αν το αποτέλεσμα ήταν αβέβαιο (οπότε μπορεί να ισχύει το "κάλιο 5 και στο χέρι", οπότε "τζογάρει" ο αγοραστής) είτε αν για κάποιο λόγο ο νέος ιδιοκτήτης έχει (νομικά) σημαντικά καλύτερες πιθανότητες να τα διεκδικήσει. Το πιθανότερο είναι σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο "σύνθετο" σενάριο να μην μάθουμε πολλά παραπάνω. Πάντως όσο και αν (ακόμη τουλάχιστον) είμαι κάθε άλλο παρά fan των υπηρεσιών της εταιρείας, φαίνεται ότι τα τελευταία χρόνια παίζουν σπουδαία "μπαλίτσα" που θα έλεγε και ο Αλέ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now