Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Συνεχιζω αυτο που ειπε ο Neptune για το ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΑ (κοσμο) την Κυριακη περιμενοντας το ΕΞΠΡ. ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ στη ΠΑΡΟ για αναχωριση ΠΕΙΡΑΙΑ , περασε πρωτα το ΠΑΝ.ΤΗΝΟΥ για ΣΥΡΟ και μπηκαν καμια 100 επιβατες μεσα :eek: , ψιλοεπαθα γιατι στο ΕΞΠΡ.ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ μπηκαμε καμια 65 :confused:

 

 

 

___________________

(1976, latter Παναγία Τήνου, Trabzon, scrapped as Med Star)

Edited by Nick the Greek
tag
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Posted

auto kai to xozoviotisa exoun mesa kampines gia tous epibates?sta posa ta pianei to apagoreutiko?piga lavrio kai ta eida kai de nomizw oti me 8 taxidevoun....posa atoma plirwma exoun se sigkrisi me ta ipoloipa?(apollwn,penelope ktl)

Posted

Το Παναγία Τήνου και το Χοζοβιώτισα έχουν λίγες καμπίνες για τους επιβάτες που τις δίνουν μόνο μέσα από την reception πληρώνοντας μία μικρή διαφορά.

Απαγορευτικό τα πίανει στο 9 όπως και τα άλλα πλοία. Πρέπει να ξέρεις πως όλα τα επιβατηγά άνω των 75 μέτρων σταματάνε στο 9. Πλήρωμα έχουν από 23 έως 30 άτομα ανάλογα την εποχή. Ταξιδεύουν με ειδική σύνθεση μετά από έγκριση του Υπουργείου όπως τα περισότερα πλοία που κάνουν ενδοκυκλαδικά.

  • 6 months later...
Posted

Πρόσφατα είχα την τιμή και τη χαρά (!) να ταξιδέψω με το πάλαι ποτε καμάρι της ΠαροΝαξίας σε ενα ταξίδι απο Λαύριο για Κεά-Κύθνο-Σύρο-Τήνο. Σε ένα ταξίδι στο οποίο ειναι αλήθεια πως θυμήθηκα τι θα πεί θαλασσινό ταξίδι με εναν τρόπο διαφορετικό, λίγο παλαιότερο, λίγο ξεχασμένο, λίγο "χύμα", αλλα σίγουρα διαφορετικό και, γιατι όχι, γοητευτικό. Ενα ταξίδι με άλλα δεδομένα και κυρίως δίχως καμμιά βιασύνη, κάτι το οποίο εισπράτει και ο επιβάτης.

Η επιβίβαση γίνεται απο τον κεντρικό καταπέλτη και εδω φυσικά δεν υπάρχουν ούτε κυλιόμενες ούτε μοκέτες, μόνο η κλασική σιδερένια σκάλα που οδηγεί απο το γκαράζ προς τα πάνω. Ο επιβάτης που θέλει να καθίσει μέσα έχει να διαλέξει ανάμεσα στο πρυμνιο σαλόνι με τα αεροπορικά καθίσματα, το πλωριο σαλόνι με αεροπορικά και δίπλα του τον χώρο του πρώην self service με τα παλαια τραπεζάκια να παραμένουν μάχιμα. Επίσης υπάρχει το σαλόνι της παλαι ποτέ πρώτης θέσης στο πάνω κατάστρωμα με θέα πλώρα.

Το νόημα όμως βρίσκεται στα ανοιχτά καταστρώματα, εκει οπου μπορείς να περπατήσεις και να φτάσεις παντού δίχως περιορισμούς, δίχως κάγκελα και ταμπέλες απαγόρευσης. Στο ανώτερο ντεκ, αυτό της γέφυρας, η περατσάδα δεν σταματάει ούτε στις βαρδιόλες της φιλόξενης γέφυρας οπου μπορείς να σταθείς και να απολαύσεις το ταξίδι σου και τις μανούβρες στα λιμάνια.

Απο άποψη συντήρησης είναι φανερό πως το πλοίο θα μπορούσε να είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Δεν υπάρχουν σοβαρά παράπονα όμως για τις "ανέσεις" στα σαλόνια (τηρουμένων των αναλογιών πάντα). Τα πλωριά αεροπορικά έχουν νέες ταπετσαρίες και οι οροφές πρέπει να έχουν βαφτεί κατα τη φετινή επισκευή. Το σαλόνι του πάνω καταστρώματος επίσης είναι σε καλή κατάσταση με τους καναπέδες και τις καρέκλες να μην εχουν εμφανη σημάδια φθοράς.

Η διαφορά όμως είναι πως τους χώρους αυτούς μπορείς να τους χαρείς, γιαυτό και συγχωρείς όποιες αδυναμίες τους. Και εξηγούμαι: τι να κάνω τα σαλόνια και τις ανεσεις του Ιθάκη όταν είναι τα πάντα γεμάτα κόσμο και δεν μπορώ ούτε να περάσω απο τους διαδρόμους? Στην Παναγία υπήρχε αρκετός κόσμος μέχρι την Κύθνο (φυσικά όχι σε βαθμό έλλειψης καθισμάτων) και μετά την Κύθνο... νιώθεις σαν σε ιδιωτικό γιώτ! 10-20 άτομα επιβάτες να έχουν στη διάθεσή τους ολόκληρο το πλοίο καταλαβαίνετε τι σημαίνει!

Κατα τα άλλα η ταχύτητα του πλοίου απλά επαρκής (σύνολο 7 ώρες κ 20 λεπτά για Τήνο) και οι μανούβρες στα λιμάνια εντυπωσιακά γρήγορες. Στρίβει και σταματάει σαν τζιπάκι! Ευτυχώς δεν μπόρεσα να κρίνω τις ικανότητές του στον χοντρό καιρό γιατι ταξίδεψα με απόλυτη μπουνάτσα.

Συνοψίζοντας πιστεύω πως οι επιδοτούμενες γραμμές του έκατσαν "κουτί" και δίνουν την ευκαιρία στο Λημνάκι να συνταξιοδοτηθεί με ψηλά το κεφάλι.

Πολύ φοβάμαι όμως πως μετά τις γραμμές αυτές δεν υπάρχει άλλη ευκαιρία παρά μόνο το ταξίδι χωρις γυρισμό.

Μέχρι τότε όμως αν βρείτε ευκαιρία ταξιδέψτε το. Το αξίζει απλα και μονο για τον "αέρα" του θαλασσινού ταξιδιού που παρέχεται δίχως χρέωση :rolleyes:

Posted

Αγαπητέ gpan είναι όλα ακριβώς όπως τα λές και πιστεύω ότι πολλοί από εδώ μέσα όχι απλά διάβασαν το μήνυμά σου με προσοχή αλλά και "συνέπαθαν" (εκ του συμπάσχω). Τα ίδια που ένοιωσες στο ex-Λήμνος, νοιώθεις και στο Π. Χοζοβιώτισσα (και άς το λέει ο proud Αργό-στόλο:rolleyes: ), αλλά και στο Ροδάνθη ή στο Κεφαλονιά. Μόνο που δεν ξέρω αν αυτό είναι αποτέλεσμα αυτής καθ' εαυτής της αγάπης για τα καράβια και τη θάλασσα ή μιά απέραντη νοσταλγία για εκείνα που έζησε ό καθένας από εμάς μέσα, πάνω ή γύρω από αυτά τα σκαριά και τα λιμάνια, αλλά γνωρίζει ότι δεν θα τα ξαναζήσει. (Ωχ, μεγάλες κουβέντες είπα και μάλιστα εκτός θέματος. Sorry.)

  • 5 months later...
Posted

Την Παρασκευή 3-11 το βράδυ, το Filmnet επανέλαβε σε νιοστή κινηματογραφο-τηλεοπτική μετάδοση το αμερικανικής κατασκευής και προελεύσεως ξενέρωμα "Summer Lovers" παραγωγής 1982 (ένα ζευγάρι Αμερικανών πάει στην Σαντορίνη για διακοπές, πλένεται με νερό από πηγάδι, γνωρίζεται με μία Γαλλίδα αρχαιολόγο αρχίζουν τα τρίγωνα και τα τετράγωνα, τους κολλάνε και ξεφωνημένες από τη Μύκονο-το καλύτερο της ταινίας είναι η nude back sight της τότε newcomer Ντάρυλ Χάννα που υποδύεται τη σύζυγο και βουτάει σε θάλασσες και όπου αλλού βρεί εύκαιρο ;)).

Σε κάποιο σημείο ενώ το τρίο κάθεται στην άκρη του γκρεμού στην Οία εν αναμονή του ηλιοβασιλέματος, απο κάτω περνάει full speed-απόνερα να δείτε-το Λήμνος (που τότε ήταν μόλις 6 ετών, είχε το χρώμα και τα σινιάλα του Νομικού, πρέπει να είχε καπετάνιο τον Λουδάρο και έκανε το απογευματινό δρομολόγιο της επιστροφής για Πειραιά-και ασφαλώς δεν είχε κάνει την προέκταση για Ηράκλειο γιατί αλλιώς θα επέστρεφε βράδυ. Άπονη ζωή: Από celebrity των US theatres στα ενδοκυκλαδικά του Απόστολου.

Sick transit gloria mundi που θα λέγανε και οι Λατίνοι :D.

Posted

Μάλλον ως ένδειξη πίεσης η εταιρεία απειλεί(????) το Υπουργείο ότι δεν ενδιαφέρετε να το δρομολογήσει ξανά με τα τόσο ευτελή τιμήματα.Λέτε να πιάσει για τα καλά ο χειμώνας για τα μικρονήσια αφού και ο καπτα-Μάκης ακολουθεί την ίδια τακτική?

Posted
Στη δεξαμενή του Βασιλειάδη το Παναγία Τήνου.Κρίμα που για τεχνικούς λόγους δεν μπορώ να βάλω τη φωτο που τράβηξα:D;)

Για το Λήμνος που ταξίδεψε πριν από 25+ χρόνια στα νησιά του ονείρου και εξακολουθεί να μας μαγεύει ενώνοντας ακόμα τα επί μέρους όνειρα με μιά αδιάσπαστη αλυσίδα, τεχνικοί λόγοι δεν επιτρέπεται να υπάρχουν...

(Ερώτηση: Κάτι που μοιάζουν με sponsons, είναι πράγματι ή δεν καταλαβαίνω τι βλέπω; Και αν είναι sponsons, τους είχε πάντα ή τους απέκτησε ξαφνικά και που ?)

post-186-128326960589_thumb.jpg

Posted

Εχεις απολυτο δικιο,προκειται για sponsons,τα οποια δεν προστεθηκαν τωρα τελευταια παντως,μια που υπηρχαν και οταν ταξιδευε ως ΛΗΜΝΟΣ.Λογικα τοποθετηθηκαν μερικα χρονια μετα την ναυπηγηση του για να του προσδωσουν αρκετη πλευστοτητα ωστε να αυξησει το DWT του.

Posted

Σε μια μικρη επισκεψη μου στις δεξαμενες ειδα και τα προιστορικα πτερυγια ευσταθειας που εχει. Δε διπλωνουνε μεσα στο σκαφος αλλα μενουν σε οριζοντια θεση για να ελαχιστοποιηθει η αντισταση. Επισης ειδα το καινουριο αριστερο τιμονι. Φαινοτανε κατι σημαδια απο χτυπημα εκει κοντα αρα μαλλον καπου βρηκε και εφυγε. Αλλαχτηκαν λαμαρινες σε καποια σημεια που ηταν απαραιτητο και βαφτηκε απο κατω αν και ειναι σε κακα χαλια. Μια αμμοβολη η εστω ενα πλυσιμο με μεγαλη πιεση ειναι απαραιτητο αλλα δεν αξιζει σε αυτο το πλοιο γιατι ποτε δε θα βγαλει τα λεφτα του.

Σημερα το πρωι επεσε απο τη δεξαμενη καμαρωτο καμαρωτο :D

Posted

Τις στριφογυριστές τις καρέκλες που είχε στο σαλόνι που ήταν και το μπάρ εξακολουθεί να τις έχει ακόμα; Έχω πάααρα πολύ καιρό να ταξιδέψω με το παπόρι.

  • 5 weeks later...
Posted

Επανέναρξη των δρομολογίων του από 21/12.Τα γνωστά ενδοκυκλαδικά δρομολόγια με αυξημένο τίμημα.

  • 2 months later...
Posted

Ρε παιδιά το βαπόρι βάφεται μπλε (πάντες και τσιμινιέρες) ή πήρα viagra χωρίς να το καταλάβω;:D

Θα πήξουμε στις τριήρεις! Οι NEL fans του φόρουμ (ζωή να έχετε γιατί είστε και πολλοί) μπορούν να βγουν να πανηγυρίσουν στην Ομόνοια, στον Λευκό τον Πύργο, στην Αγίου Νικολάου στην Πάτρα κτλ κτλ.

Απορία: Αν όντως περνάνε τα σινιάλα της ΝΕΛ, γιατί το βάφουν μπλε και όχι άσπρο; Λέτε να την κάνουν NEL Seaways; :D Δεν θέλω άλλα μπλε! B) Τα σιχάθηκα!:) Φέρτε μου το λευκό του Tide, του Skip, του Αriel...:D

Posted

Οχι το μπλε της Σηγουεις, μαλλον στο Μπλουσταρικο του φερνει.

Στις τσιμινιερες μπηκε και το σημα της ΝΕΛ οπως και στο Χοζοβιωτισσα

Posted

Καμια φωτογραφιουλα για μας τα φτωχα δεν εχει? B)

Καλα μου τα λεγανε και δεν το πιστευα λοιπον :)

Posted

Ποίος περίμενε οτι το θρυλικό Λήμνος θα γίνει ΝΕΛ_ Εγώ πάντος αρχίζω να συμπαθώ πολύ τον κο Βεντούρη!!!!

Posted

Να γινοταν Αποστολε ΝΕΛ ενα πλοιο σαν το Αριαδνη που σου αρεσει και ιδιαιτερα, να το δεχτω κι εγω με ευχαριστηση. Τωρα να γινει ΝΕΛ το Λημνος που το χαζευα σχεδον μωρο να φορτωνει στα Λεμοναδικα, και απο τοτε εγω κοντευω να βγω στη συνταξη(που λεει ο λογος) κι αυτο οχι μονο να ειναι ακομα εδω αλλα να "αναβαθμιζεται" σε ΝΕΛ, δεν θα το ελεγα ακριβως προοδο.

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Παναγιά μου θαλασσινη και συ της Πάρου (που μας έφυγες) έγινε αυτό που φοβόμουνα κοροιδέυαμε το μανουση που τα γραμματα θα φτάσουν σε λίγο στη τσιμινιέρα άλλα πάθαμε τα ίδια

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...