Panagia Ekatontapiliani Posted June 11, 2017 Posted June 11, 2017 Η Caronte & Tourist S.p.A ανακοίνωσε σχέδια ναυπήγησης 10 πλοίων με καύσιμο LNG, μια επένδυση ύψους 200 εκ Ευρώ μέσα στα επόμενα 10 χρόνια.
Nick the Greek Posted May 22, 2018 Posted May 22, 2018 Πέρα από τα παραπάνω, έχουμε και παραγγελία άλλων 3 πλοίων για τις διάφορες γραμμές της Σικελίας συμπεριλαμβανομένων της Lampedusa, των Isole Egadi και των Isole Eolie. Στα 130 μέτρα μήκος, με ιταλική σχεδίαση και κατασκευή μάλλον, αν και δε βλέπω πουθενά ναυπηγείο. Να και το μακέτο
Panagia Ekatontapiliani Posted May 22, 2018 Author Posted May 22, 2018 Δεν έχεις δει αναφορά για ναυπηγείο γιατί ακόμα είναι σε συζητήσεις με ναυπηγεία και μετά θα αποφασίσουν για να προχωρήσουν στη παραγγελία τους με παράδοση το 2021
Panagia Ekatontapiliani Posted November 10, 2018 Author Posted November 10, 2018 Ο διευθύνων σύμβουλος (κ. Lorenzo Matacena) της Caronte & Tourist εμφανίστηκε ανήσυχος στο συνέδριο Ναυτιλία και το Δίκαιο που διοργάνωσε το Studio legale Lauro και πραγματοποιήθηκε στη Νάπολη με το Ιταλικό κράτος, δεδομένου ότι η εταιρεία του δεν θα έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει φυσικό αέριο στο Elio. Εξαιτίας της έλλειψης κανόνων και υποδομών για LNG στην ξηρά. Από την άλλη πλευρά η Caronte & Tourist προκειμένου να συμμορφωθεί με τους νέους κανόνες για το ανώτατο όριο θείου που τέθηκαν σε ισχύ από το 2020, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ανακοίνωσε ότι στα πλοία που αναπτύσσονται στις γραμμές της Messina-Salerno, πρόκειται να εγκαταστήσουν Scrubbers ακολουθώντας τον όμιλο Grimaldi
Panagia Ekatontapiliani Posted January 13, 2019 Author Posted January 13, 2019 Το επενδυτικό κεφάλαιο Basalt Infrastructure Partners II LP ανακοίνωσε ότι έκλεισε την εξαγορά ποσοστού 30% στην ιταλική εταιρεία Caronte & Tourist. Οι όροι της συναλλαγής δεν αποκαλύφθηκαν αλλά η τιμή μπορεί να ανέρχεται σε περίπου 150 εκατ. Ευρώ σύμφωνα με ορισμένες οικονομικές πηγές. Ο Basalt Infrastructure Partners II LP είναι ένα αμοιβαίο κεφάλαιο επενδύσεων σε μετοχές υποδομών που επικεντρώνεται στις επενδύσεις σε επιχειρήσεις κοινής ωφελείας, ενέργειας και μεταφορών στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική (όπως τη Wightlink). Η Caronte & Tourist διαθέτει και εκμεταλλεύεται 26 πλοία που συνδέουν τη Σικελία και την ηπειρωτική Ιταλία (Στενό της Μεσσήνης) και μεταξύ της Σικελίας και των μικρών νησιών της Σικελίας.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 27, 2019 Author Posted December 27, 2019 Ο δήμαρχος της Villa San Giovanni κ. Giovanni Siclari και οι διαχειριστές της Caronte & Tourist (κ. Antonino Repaci και κ. Calogero Famiani, αντίστοιχα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου και διευθύνοντας σύμβουλος της Caronte & Tourist SpA), συνελήφθησαν για διαφθορά.
Petros P Posted December 27, 2019 Posted December 27, 2019 Ο λόγοs? 7 Πριν κάποια χρόνια πάντωs είχαν ενδιαφερθεί για Ελληνικό αμφίπλωρο με τιμή κάτω απο 10 εκ με ολα τα modifications και προτίμησαν να δώσουν 37 εκ για να φτιάξουν το Elia... 😇
proud_ionian Posted December 27, 2019 Posted December 27, 2019 On 12/27/2019 at 1:46 PM, Petros P said: Ο λόγοs? Expand οποιος περασει το στενο της Messina με οργανωμενη εκδρομη, θα ακουσει τους ντοπιους ξεναγους να εκμυστηρευονται οτι η συγκεκριμενη εταιρια, συνδεεται με την.. ιδιοτυπη επιχειρηματικοτητα του ιταλικου νοτου
Nick the Greek Posted February 3, 2021 Posted February 3, 2021 Σ' αυτό το σημείο μπορώ να προβώ σε μια συγκλονιστική αποκάλυψη: η εισαγγελεία διαφθοράς του Ρηγίου Καλαβρίας που μας διαβάζει, μετά το παραπάνω post του proud τον φώναξε να καταθέσει τι ξέρει για την Caronte. Τα στοιχεία που κατέθεσε ο πιο φλογερός εραστής της Ζωζώς Σαπουντζάκη-Κεφαλονιά, οδήγησαν την εισαγγελία να θέσει την Caronte υπό καθεστώς δικαστικής -και αναγκαστικής- διαχείρισης για τους επόμενους 6 μήνες. Τσε βλέπουμε. Ο λόγος είναι προφανής, ερευνώνται οι σχέσεις της εταιρείας με τη Σικελική Μαφία και εικάζεται ότι η τελευταία είχε διεισδύσει στην εταιρεία τουλάχιστον με τη μορφή εκμετάλλευσης των μπάρ επάνω στα πλοία, την παροχή υπηρεσιών καθαρισμού και ποιός ξέρει τι άλλο.
BS CHIOS Posted February 2, 2024 Posted February 2, 2024 Μετά την ολοκλήρωση της ναύλωσης του Galaxy, αλλά και την δρομολόγηση του νεότευκτου Nerea, είχαμε σημαντικές αλλαγές στα πλοία και τις γραμμές του ομίλου, κυρίως όμως στις γραμμές της Siremar και της νότιας Σικελίας. Πάμε λοιπόν να δούμε το χειμερινό "line up" του ομίλου. Siremar Nerea & Lampedusa: Trapani - Pantelleria Sansovino & Paolo Veronese: Porto Empedocle - Linosa - Lampedusa Laurana: Milazzo - Isole Eolie, Napoli - Isole Eolie - Milazzo Antonello da Messina: Milazzo - Isole Eolie Sibilla: Palermo - Ustica Simone Martini & Caronte: Trapani - Isole Egadi Isola di Stromboli: Milazzo - Vulcano - Lipari (Isole Eolie) Caronte & Tourist Cartour Delta: Salerno - Messina Elio, Telepass & Giuseppe Franza: Villa San Giovanni - Messina Zancle & Archimede: Villa San Giovanni - Tremestieri (Messina) Giano & Villa San Giovanni: Reggio di Calabria - Tremestieri (Messina) Δεμένα Pietro Novelli (Messina), Isola di Vulcano (Messina), Bridge (Milazzo), Ulisse (?), Helga (Augusta),
Barbarosas1993 Posted October 27, 2024 Posted October 27, 2024 Στο Trapani πάει και το Filippo Lippi! Γενικά έχει επεκταθεί πολύ σαν εταιρεία έχει κάνει και δικιά της την blu navy ,Blu Jet, και την Blu Ferries! Τα πλοία που είχε ανακοινώσει τα έβγαλε μέσω της Blu Ferries. Αυτά είναι (Sikania,Trinacria,Elio και από Hybrid είναι το SIKANIA II και δεν ξέρω εάν είναι και το Pietro Mondello). Μέσω της Blu Navy έχει επεκταθεί με το Vesta στην γραμμή Παλέρμο - Ustica και Piombino - Porto Ferraio με τα Acciarello και Trrmestieri.
gtogias Posted October 27, 2024 Posted October 27, 2024 Πούλησαν οι Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι την Blu Ferries και την Blu Jet; Πότε συνέβη αυτό;
Barbarosas1993 Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Εδώ και καιρό!! Πλέον έχουν γίνει ένα!!
gtogias Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Στο site της η Bluferries συνεχίζει να αναφέρει ότι ανήκει στον όμιλο των ιταλικών σιδηροδρόμων, ενώ δεν βρίσκω κάπου κάποια ανακοίνωση πώλησης σε τρίτους. Μήπως έχετε εύκαιρη την πηγή της πληροφορίας σας;
Nick the Greek Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Πες μας αν θέλεις από που είναι το παραπάνω απόκομμα γιατί και σε μένα κάνει εντύπωση σαν πληροφορία.
BS CHIOS Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Από την Wikipedia είναι. Δεν είμαι σίγουρος πως μιλάμε και για την πιο έγκυρη πηγή...
Barbarosas1993 Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Εάν δείτε το Vesta που ήταν πλοίο της Siremar που ανήκει στην Caronte Tourist πλέον είναι με τα σινιάλα της Blu Navy και κάνει την γραμμή Ustica - Palermo! Δεν νομίζω ότι η εταιρεία με τα τρένα να τους νοιάζει η Ustica!! Επίσης το Wikipedia ξέρει τι λέει!!
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Μοιάζει με ανέκδοτο κ θα το πω Κάποτε με γκρουπ είχα κάνει ένα ταξίδι Νοτ Ιταλία-Σικελία (Μεγάλη Ελλάδα) κ όταν επρόκειτο να περάσουμε από την Καλαβρία στη Σικελία με αμφίπλωρο της Caronte,o αρχηγός μας ενημέρωσε ότι θα πάμε με την εταιρεία του...Χάρου! Όπως καταλαβαίνετε,επικράτησε κάποια αναστάτωση ανάμεσα στους εκδρομείς μιάς κ όλοι δεν ήταν συνασθενείς! Ενημερωτικά το όνομα της εταιρείας προέρχεται από τον Χαρώνδα, Έλληνα αρχαίο νομοθέτη από την Κατάνη.
BS CHIOS Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 On 11/1/2024 at 6:33 PM, Barbarosas1993 said: Επίσης το Wikipedia ξέρει τι λέει!! Expand Όπως και να το κάνουμε, είναι λίγο περίεργο να μαθαίνουμε για μια αγοροπωλησία μέσω της Wikipedia. Εκτός κι αν έχετε κάποια άλλη πηγή ή πληροφορία. On 11/1/2024 at 1:39 PM, gtogias said: ενώ δεν βρίσκω κάπου κάποια ανακοίνωση πώλησης σε τρίτους. Expand Αν πράγματι ισχύει αυτή η αγορά, δεν είναι λίγο κουφό να μην έχει δει το φως της δημοσιότητας; Όσο για το Vesta, πράγματι από το 2016 έχει περάσει στην Caronte (εκείνη τη χρονιά αγοράστηκε η Siremar). Μήπως το πλοίο ανήκει ακόμα στη Siremar / Caronte, όπου έχει ρόλο μπαλαντέρ, κι απλά ναυλώνεται που και που στη Blu Navy όταν υπάρχει ανάγκη (ακινησίες, αυξημένη κίνηση κλπ); Άκομα και κάποια μορφή συνεργασίας θα μπορούσε να υπάρχει.
gtogias Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Το καλοκαίρι, στην καθέλκυση του Sikania II Hybrid, ως ιδιοκτήτες ήρθαν εκπρόσωποι των ιταλικών σιδηροδρόμων και όχι της Caronte.
proud_ionian Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Το screenshot παραπάνω αναφέρει ξεκάθαρα συμμετοχή 25%. Μπορει να είναι μέτοχοι μειοψηφίας.
Nick the Greek Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Όσον αφορά την Blu Jet, νομίζω πως το οργανόγραμμα των εταιρειών του ομίλου των Ιταλικών Σιδηροδρόμων μαζί με τα ποσοστά συμμετοχής, καταδεικνύουν ξεκάθαρα που μπορεί να ανήκει και σε ποιό ποσοστό: Όσον αφορά την Blu Ferries, η ιστοσελίδα της ίδιας της εταιρείας αναφέρει ξεκάθαρα πως μοναδικός μέτοχός της είναι το ιταλικό Δημόσιο μέσω της Mercitalia Logistics SpA, του ομίλου Ferrovie dello Stato Italiane. Από πέρυσι αυτό με την Mercitalia, οπότε είναι φρέσκο. Το να αποκρύπτει μια τέτοια πώληση το ιταλικό Δημόσιο και να την έχει ξεσκεπάσει η Wikipedia, ακόμη και αυτό το ακούω. Με την προυπόθεση να μου εξηγήσει κάποιος ένα λογικό κίνητρο να γίνει μια τέτοια συνωμοσία.
andreg Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Η BluFerries ανήκει στους σιδηροδρόμους, η Blunavy είναι μια ιδιωτική εταιρεία (που δεν έχει καμία σχέση με την πρώτη) και της οποίας η Caronte&Tourist είναι μέτοχος. Η Blunavy δραστηριοποιείται μόνο στο νησί της Έλβα.
BS CHIOS Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Αυτό το ποσοστό δεν πρέπει να αγοράστηκε πρόσφατα, αν κρίνει κανείς από τις κινήσεις του Vesta τα τελευταία χρόνια (το 2018 είχε ανέβει σίγουρα Elba). Μηπώς γνωρίζει κάποιος από πότε έχει η Caronte αυτό το 25%;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now