Neptune Posted January 4, 2007 Posted January 4, 2007 Φετος εχει προγραμματιστει καλη επισκευουλα για τον Ταξιαρχη. Περα απο τα απαραιτητα στις μηχανες θα γινουν και μαζεματα γυρω γυρω σε καταστρωματα σε τανκια κτλ να λαμπει κι αυτος σαν το Μυτιληνη. Ελπιζω να μην το χαρει ουτε η Σαφαγκα ουτε η Αλβανια αλλα η λεβεντογεννα Χιος. Μετα την προσφατη ζημια που ειχε η δεξια μηχανη δουλευει ελαφρως κομμενη με αποτελεσμα απο 16,8-17,0 να πηγαινει 16,3-16,5. Ελπιζω μετα να πιασει και παραπανω. 11 Γεναρη που βγαινει το Μυτιληνη σταματαει για φετος
Stefanos Posted January 4, 2007 Posted January 4, 2007 Το μόνο που φοβάμαι είναι πως αν βαφτεί εξωτερικά θα σβηστεί το NEL LINES και απο αυτό και ίσως να μην ξαναμπεί όπως και στα άλλα Ξερουμε πόσο θα διαρκέσει η επισκευή και που θα δρομολογηθεί μετά
Neptune Posted January 4, 2007 Posted January 4, 2007 Αν σβηστει θα μπει κατι αλλο αλλα να σβηστουν οπως στα αλλα και να μην μπει τιποτα δεν το νομιζω. Για επισκευη εχω ακουσει δυομισι μηνες και ισως παραπανω. Για δρομολογηση μετα εχω μονο ελπιδες να μεινει εκει που ειναι και να μην παει ουτε Αλβανια αλλα ουτε και Σαφαγκα μερια
Stefanos Posted January 4, 2007 Posted January 4, 2007 Για τη Σαφαγκα φημολογηται αλλα με την Αλβανια τι εννοεις υπαρχει και καποια αλλη φημολογια που εχει αναφερθει και δεν την εχω παρει χαμπαρι
LEFTERIS68 Posted January 5, 2007 Posted January 5, 2007 Λοιπόν το καινούριο σενάριο είναι ότι το πλοίο δε θα πάει πουθενά αλλά θα το κρατήσουν μάλλον δεμένο μέχρι το καλοκαίρι που θα το δρομολογήσουν όπου υπάρχουν συγκοινωνιακές ανάγκες στο Αιγαίο(?). Η υπάρχουσα γραμμή του θεωρείτε περιτή αφού η αντίπαλη εταιρεία κρατάει δέσμια και τα τρία βαπόρια της ΝΕΛ με μόνο ένα δικό της.Εξακολουθώ να τονίζω ότι αυτές είναι οι "τάσεις" και τα σενάρια που παίζουν αυτή την εποχή στην εταιρεία.Την άλλη βδομάδα θα χουμε άλλα.
enas chiotis Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Όλα καλά με το πλοίο, αυτή την εναρμόνιση με τον ISPS να μην έκανε, θα ήταν ακόμη καλύτερα. Έχει προστεθεί ένα σχοινένιο δίχτυ στο ύψος της πρώτης σωσίβιας λέμβου που απαγορεύει την πρόσβαση προς τις βαρδιόλες και οι καραβολάτρες πάλι στην απέξω.
Stefanos Posted February 10, 2007 Posted February 10, 2007 Μάλλον έπεσε βάψιμο στο πλοίο γιατι μου φάνηκε πολύ άσπρο σαν το λευκό του rol ενα πράγμα
Stefanos Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 Λοιπόν το καινούριο σενάριο είναι ότι το πλοίο δε θα πάει πουθενά αλλά θα το κρατήσουν μάλλον δεμένο μέχρι το καλοκαίρι που θα το δρομολογήσουν όπου υπάρχουν συγκοινωνιακές ανάγκες στο Αιγαίο(?).Η υπάρχουσα γραμμή του θεωρείτε περιτή αφού η αντίπαλη εταιρεία κρατάει δέσμια και τα τρία βαπόρια της ΝΕΛ με μόνο ένα δικό της.Εξακολουθώ να τονίζω ότι αυτές είναι οι "τάσεις" και τα σενάρια που παίζουν αυτή την εποχή στην εταιρεία.Την άλλη βδομάδα θα χουμε άλλα. Σήμερα έμαθα ότι ο άρχοντας Ταξιάρχης οχί απλά θα μείνει δεμένος μέχρι το καλοκαίρι άλλα θα μείνει δεμένος και το καλοκαίρι δηλαδή Χ-Μ δε πάει ακούγονται και σενάρια για ναύλωση βέβαια.Πάντως κρίμα που η ΝΕΛ δεν το δρομολογεί μαζί με Μυτιλήνη και Θεόφιλο ήταν μια λύση τους καλοκαιρινούς μήνες για αυτούς που δεν έβρισκαν εισητήρια για τα άλλα.Ειδικά αν έκανε και καποια απευθείας Μυτιληνη χώρις τη χαζή κίνηση να πηγαίνει σε καθε ταξίδι απο Μύκονο θα ήταν όλα τα λεφτά
Apostolos Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 Γιατί έχω μία αίσθηση ότι θα τον δούμε απο καμιά Ιταλία μεριά??? Αν και μου φαίνετε τραβηγμένο να μήν δουλέψει το πλοίο, άν γίνει όμως είτε θα παίξει παραχώρηση στην Ventouris Ferries είτε θα φάει σούτ.
Earl Granville Posted February 28, 2007 Posted February 28, 2007 Ο Ταξιαρχης δεν ειναι παροπλισμενος. Ειναι με ανοιγμενες μηχανες για επισκευη και με μια ηλεκτρομηχανη εκτος για να βαλει καινουρια. Σύμφωνα με αυτά που αναφέρει ο Neptune στο βαπόρι γίνεται δουλειά και θα πέσουν κάποια φράγκα τα οποία δεν νομίζω να τα σπατάλιζαν στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε εάν το βαπόρι επρόκειτο να φάει σουτ,ή να μην ταξιδέψει καλοκαίρι. Εγώ πιστεύω ότι θα ταξιδέψει με την έναρξη της θερινής σεζόν στην γνώριμή του γραμμή.
Stefanos Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 Άσχημα νέα Οργιάζουν οι φήμες για πώληση του ΤΑΞΙΑΡΧΗ προς το παρόν μόνο φήμες εύχομαι να μην επαληθευτούν
gpap2006 Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 Εκτος εαν τον πωλησουν μαζι με τα ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ και ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ωστε με το κεφαλαιο που θα μαζεψουν να αγορασουν ενα σχετικα καινουργιο και γρηγοροτερο. Αν αυτο σχεδιαζουν να κανουν, εγω παω πασο και συμφωνω με την πωληση του ΤΑΞΙΑΡΧΗ που εδω που τα λεμε στη ουσια χρησιμευει σαν ρο-ρο και μονο.
Alcaeos Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 Γιατί αν ΔΕΝ πάρουν άλλο, και σκάσει καμιά βλάβη όπως το πρόσφατο καλοκαίρι στον Θεόφιλο, θα έχουμε τρελά πανηγύρια.......
Earl Granville Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 Το πλοίο δεν ξέρω σε τί κατάσταση βρίσκεται αλλά προσωπικά πιστεύω ότι αν συντηρήται όπως πρέπει το συγκεκριμένο πλοίο δεν έχει περιορισμένο χρονικό ορίζοντα εκμετάλλευσης. Τα ΜΥΤΙΛΗΝΗ - ΘΕΟΦΙΛΟΣ καλώς ή κακώς γερνάνε , ο ανταγωνισμός πλέον στην γραμμή είναι έντονος και κάποια στιγμή θα χρειαστεί να αντικατασταθούν και μάλιστα σε μιθκρό βάθος χρόνου. Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ μπορεί να εκμεταλευτεί και σαν ro/ro αποκλειστικά που σε αυτή την περίπτωση δεν τείθονται ζητήματα πολυτέλειας και ταχύτητας, μπορεί να διεκδικήσει άγονες γραμμές λόγω της χαμηλής σύνθεσης που έχει,μπορεί να εκμεταλευτεί σε γραμμές του εξωτερικού πάλι σαν ro/ro... Οπότε μια ενδεχόμενη πώληση του ΤΑΞΙΑΡΧΗ και μάλιστα σε μια τιμή η οποία λόγω της ηλικίας του βαποριού δεν θα είναι και τόσο σημαντικό έσοδο για την εταιρία δεν θα μπορούσα να την καταλάβω.
JERRY Posted March 22, 2007 Posted March 22, 2007 Μπορει το βαπορι να το τραβηξει η κατηφορα και να βρεθει πιο αλλου απο κει που το εχουμε συνηθησει, το σουεζ παντως χωραει να το περασει..
Earl Granville Posted March 22, 2007 Posted March 22, 2007 Εκείνο που ξέρω κι εγώ είναι ότι συμμορφώνουν ώστε να πάρει πιστοποιητικά για διθνή πλόες.
Apostolos Posted March 22, 2007 Posted March 22, 2007 Μήν ξεχνάτε ότι η αγορά των Ρο/Ρο είναι πάντα υψηλώτερη απο αυτήν των επιβατηγών. Αρα η χρήση του μπορεί και να αλλάξει
Neptune Posted March 24, 2007 Posted March 24, 2007 Στον Ταξιαρχη θα μπουνε ακομα 2 βαρκες πισω απο τις 4 που εχει ωστε να αυξηθει το πρωτοκολο του και να παιρνει πολλους αιγυπτιους Μεσα στο Πασχα θα δεξαμενιστει και μετα θα κατηφορισει να βρει τα πρωην πια ομοσταυλα του.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 30, 2007 Posted March 30, 2007 Χθες έλειπε από το νέο μόλο της Δραπετσώνας ο Ταξιάρχης, μάλλον θα πήγε κάποιες μέρες νωρίτερα για δεξαμενισμό. Στη προβλήτα υπήρχαν δυο βάρκες κλειστού τύπου, που έγραφαν πάνω το όνομα Euromantique
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 30, 2007 Posted March 30, 2007 Στη προβλήτα υπήρχαν δυο βάρκες κλειστού τύπου, που έγραφαν πάνω το όνομα Euromantique Ποτέ μην πετάς τίποτε...δεν ξέρεις πως έρχονται τα πράγματα!1993. Sald till AK Ventouris Group, Pireus, Grekland. Omdopt till SEAWAY I 1994. Omdopt till AGIA METHODIA. 1995 06 19. Omdopt till EUROMANTIQUE. 1999 01. Sald till Maritime Company of Lesvos S.A. Mytilene, Grekland. 1999 06. Omdopt till TAXIARCHIS 2007 04. Omdopt till .....
Stefanos Posted March 30, 2007 Posted March 30, 2007 Ξέρει κανείς τι γίνεται με το καράβι πόσο επιβεβαιωμένη είναι η πληροφορία ότι κατεβαίνει να συναντήσει κεντέρη και πάρου γιατί έγω άκουσα πρίν κάνα δυο μέρες ότι υπάρχει πιθανότητα να μη πουλήθει τελικά.I get confused:confused:
Neptune Posted March 30, 2007 Posted March 30, 2007 Θα παει κατω ναυλωμενο με option αγορας. Tωρα αμα δεν τους κανει μπορει να γυρισει πισω. Who knows?
JERRY Posted March 31, 2007 Posted March 31, 2007 Το πρωϊ επεσε απο τη μεγαλη Περαματος και ξαναπαει στη θεση του στο Νεο Μωλο
Neptune Posted April 11, 2007 Posted April 11, 2007 Ακουσε κανεις για τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ αν αλλαξει σημαια?? Με καθε επιφυλαξη νομιζω οτι θα κατεβει με σημαια Μαλτας κατω. Αλλα ειναι απο πηγη κουκουρουκου οποτε μην το δεσουμε και κομπο που λεμε και στο χωριο μου
Stefanos Posted April 11, 2007 Posted April 11, 2007 Δηλαδή είναι σίγουρο ότι φεύγει κρίμα γιάτι υπήρχε και μια ελπίδα μέσα μου Δεν κρύβω ότι με ανησυχεί η ΝΕΛ το τελευταίο καιρό με τις κινήσεις που κάνει στο Βόρειο Αιγαίο κάποτε άφησε τις άγονες και τις πήρε ο μανούσης μετά έκοψε τη σύνδεση με Καβάλα τώρα πάει να κόψει τη σύνδεση με Θεσσαλονική αφήνοντας έλευθερο πεδίο στο Νταλιάνα ακόμα διώχνει το Ταξιάρχη που ήταν ένα αξιοπρεπές βοηθητικό πλοίο για τη γραμμή δεν έφτεγε το καραβάκι που το καλοκαίρι το χαραμίσανε και το βάλανε να περνάει απο Μύκονο κόβοντας του όλη τη κίνηση για πάνω Γιατί όλα αυτά??????
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now