blue star myconos Posted June 23, 2023 Posted June 23, 2023 Τελικά με αυτό το έγινε; Η ανεν το πήρε; Θα μας αφήσει;
Kaptennemo Posted September 21, 2023 Posted September 21, 2023 Κατά πάσα πιθανότητα το πλοίο αύριο θα κάνει το τελευταίο του ταξίδι για Αλίαγα …
Shippihs Posted September 21, 2023 Posted September 21, 2023 Αυριο; Εχουν γίνει ετοιμασίες για αυτό; Γιατι εγώ τελευταία φορά αγκαλιά με τα υπόλοιπα στη ντανα το θυμάμαι
Kaptennemo Posted September 22, 2023 Posted September 22, 2023 (edited) Έχουν γίνει ετοιμασίες , όπως και το Παναγία Αγιασσου έχει ανελκυθεί όποτε μετα μάλλον θα πάρει σειρά και αυτό Edited September 22, 2023 by proud_ionian quote
Αρακλειανός Posted September 22, 2023 Posted September 22, 2023 Το Christos LIII τυχαία πέρασε από μπροστά του ή αυτό θα το πάει αν φεύγει όντως σήμερα?
Kaptennemo Posted September 22, 2023 Posted September 22, 2023 (edited) Έχω την εντύπωση ότι θα το πάει το Protug 42 Edited September 22, 2023 by proud_ionian quote
Αρακλειανός Posted September 22, 2023 Posted September 22, 2023 Κι όμως αυτό θα το πάει, έχει κάτσει δίπλα του...
Ferry Himuka Posted September 22, 2023 Posted September 22, 2023 Αν το Protug 42 όντως το πήρε σημαίνει ότι φεύγει,βγαίνει προς Σαρωνικό Σαν τον Πήγασο και αυτό,έφυγε νύχτα...
express adonis Posted September 23, 2023 Posted September 23, 2023 Υπεροχος ο ταξιαρχης ηταν...καραβολατρικος...συρο-μυκονο-χιο-μυτιληνη στην πιο ωραια πλωρια καμπινα με 2 φινιστρινια...καλοκαιρι 2002...θυμαται καποιος τι δρομολογια εκανε με τα παλια του ονοματα??hobart-agia methodia-euromantique...
JTEDimandix Posted September 23, 2023 Posted September 23, 2023 Σύμφωνα με το Fakta ως Hobart δούλευε ως RoRo στο Down Under (aka Αστραλία) και ένωνε την Μελβούρνη με την ομώνυμη πόλη στην Τασμανία. Ως Μεθοδία (τότε που έγινε ferry) πήγαινε Πάτρα Μπρίντιζι Ως Euromantique πήγαινε Sherness - Vlissingen αρχικά και Vlissingen - Dartford μετέπειτα, διασχίζοντας την Μάγχη Είχε πάει και Γιβραλτάρ (Αλγεθίρας - Τάνγκερ) πηγή
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 23, 2023 Posted September 23, 2023 (edited) SEAWAY HOBART Mελβούρνη-Χόμπαρτ ΑΓΙΑ ΜΕΘΟΔΙΑ Πάτρα-Πρίντεζι ΕUROMANTIQUE Sheerness/Dartford-Vlissingen,Αλγεθίρας-Ταγγέρη. To τελευταίο επιζών από μιά σειρά 10 ρο-ρό που χτίστηκαν στα 70ς στη Νορβηγία Από αυτά τα μισά πέρασαν από Ελληνες (αυτό,ΑΕGEAN SUN/ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ,ΦΙΛΙΠΠΟΣ,ΑΕGEAN SKY,AEGEAN SUN). Edited September 23, 2023 by proud_ionian τεχ βοηθεια
HSC Aries Posted September 23, 2023 Posted September 23, 2023 Έφυγε με το όνομα Ταξιάρχης ή άλλαξε όνομα;
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 23, 2023 Posted September 23, 2023 Στο equasis, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, αναφέρεται ακόμα ως ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ αλλά με πλοιοκτητρια εταιρεία την ΑΝΕΝ και σημαία Τόγκο από τον φετινό Αύγουστο.
Metal maniac Posted September 23, 2023 Posted September 23, 2023 Πάει και ο αγαπημένος Ταξιάρχης, δυστυχώς ήταν μονόδρομος αυτό το τελευταίο του ταξίδι γιατί από τα χρόνια παροπλισμού του το πλοίο ήταν βαριά λαβωμένο και έτσι καμιά εταιρία δεν πήρε το χρηματικό ρίσκο να το αγοράσει για να το αξιοποιήσει, κρίμα αλλά λογικό.Ειχα μια τελευταία ελπίδα μήπως το πλοίο αγοραστεί από την CCL(λεγόταν σαν φημολογία πως ενδιαφέρονταν).Καλό τελευταίο ταξίδι λοιπόν στον αγαπημένο Ταξιάρχη θα τον θυμόμαστε όπως θυμόμαστε και όλες αυτές τίς καραβαρες που σήμερα δεν ταξιδεύουν στις θάλασσες μας αλλά στις αναμνήσεις μας....
HSC Aries Posted September 23, 2023 Posted September 23, 2023 Το Ταξιάρχης ήταν το τελευταίο συμβατικό της Νελ.
nomikos Posted September 24, 2023 Posted September 24, 2023 Τίμιο βαπόρι που αγωνίστηκε πολλά χρόνια στις άγονες.Και σε χοντρές θάλασσες δε καταλάβαινε τίποτα,ήταν τραινο..
JTEDimandix Posted September 24, 2023 Posted September 24, 2023 Και κάπως έτσι, τελείωσε η εποχή της ΝΕΛ που ακόμη έκανε λογικές κινήσεις (προ-Αιόλων). Πάντως κατ' εμέ η CCL θα το είχε αξιοποιήσει πολύ καλά, όπως αξιοποίησε το Τάλως και το Άγιος Γεώργιος. Αλλά στην κατάσταση που ήταν θα έπρεπε να μας είχε αφήσει προ πολλού.
nomikos Posted September 24, 2023 Posted September 24, 2023 Αν είχε ράμπα θα εξυπηρετούσε περισσότερο τη CCL.Το ασανσέρ για το άνω γκαράζ ίσως να θεωρούνταν μειονέκτημα και θα καθυστερούσε τος φορτοεκφορτώσεις. Όπως και να είναι ήταν ένα βαπόρι τίμιο αξιόπιστο και καλοτάξιδο δεν έβγαλε πολλές βλάβες και εξυπηρέτησε με αξιοπρέπεια τα νησιά του.Μία βασική μονάδα της παλιάς καλής ΝΕΛ που πάντα την έβγαζε ασπροπρόσωπη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now