giorgos_249 Posted August 28, 2018 Posted August 28, 2018 Γιατι να ανοιξει η ηλεκτρογεννητρια σε ενα πλοιο παρατημένο τόσα χρόνια ; (και ποιος πληρώνει τα καύσιμα ; )
Nikos_Chania Posted August 28, 2018 Posted August 28, 2018 Για να μαζεψουν καποιο καβο ή να δωσουν επιπλέον. Ή οτιδηποτε σχετικό. Με οτι καυσιμα εχει το πλοίο ήδη. Αν δεν ειχε, θα επρεπε να ψαχτούμε.
Nick the Greek Posted September 15, 2018 Posted September 15, 2018 Παραθέτω μια φωτογραφία από του Σπανόπουλου, για αρχειακούς λόγους και μόνο. Να δούμε αν το σώσει ο ομώνυμός του αρχάγγελος.
polmyt Posted September 17, 2018 Author Posted September 17, 2018 (edited) Τωρα που εφυγε το ALTA και το πλοιο φαινεται πιο καθαρα, ας το δουμε δεμενο στου Σπανοπουλου Edited September 17, 2018 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2019 Posted February 28, 2019 (edited) Ο Ταξιάρχης μετακινείται αυτη την ωρα από το ναυπηγείο του Σπανοπουλου Edited February 28, 2019 by Nick the Greek
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2019 Posted February 28, 2019 Τελικά το Ταξιάρχης πήγε δίπλα από το Παναγία Αγιάσου στο Αμπελάκι.
Aqua_blue Posted February 28, 2019 Posted February 28, 2019 Γνωριζουμε τον λογο της μετακινησης του ?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2019 Posted February 28, 2019 Για να αδειάσει ο χώρος στη προβλήτα του ναυπηγείου.
polmyt Posted March 9, 2019 Author Posted March 9, 2019 Να το δουμε λοιπον και στη νεα του θεση, αγκαλιτσα με το ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ
Panagia Ekatontapiliani Posted September 8, 2019 Posted September 8, 2019 Το Ταξιάρχης βγαίνει σε πλειστηριασμό στις 11 Σεπτεμβρίου με τιμή εκκίνησης της 120.000,00€, αλλά κατόπιν απόφασης ασφαλιστικών μέτρων ο πλειστηριασμός αναβάλλεται μέχρι τις 11 Δεκεμβρίου ΝΕΛ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ.pdf
Panagia Ekatontapiliani Posted January 12, 2020 Posted January 12, 2020 Προς το παρόν, το Ταξιάρχης είναι το μοναδικό συμβατικό πλοίο της ΝΕΛ, που δεν έχει περάσει στα χέρια της ΑΝΕΝ
Panagia Ekatontapiliani Posted April 2, 2020 Posted April 2, 2020 Το Ταξιάρχης νομίζω ότι έχει πάρει μια ελαφριά κλίση προς τα δεξιά.
polmyt Posted May 31, 2020 Author Posted May 31, 2020 Εχω την εντυπωση το πλοιο εχει παρει μια μικρη κλιση αριστερα με αποτελεσμα ,αν δεν εχουν βαλει μπαλονια, να εχει ακουμπησει πανω στο ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ. Δεν ειμαι σιγουρος για το παραπανω αλλα ετσι φαινεται οταν τα βλεπεις απο απεναντι
mytilene Posted May 31, 2020 Posted May 31, 2020 Κρίμα το βαποράκι,από κάτι άλλα που κυκλοφορούν με ένα ΚΑΛΟ μάζεμα θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή.Τα τσακάλια του επιχειρειν και της ακτοπλοϊας το φέρανε σε αυτή την κατάσταση ΚΑΙ αυτό.ΚΡΙΜΑ
Panagia Ekatontapiliani Posted May 31, 2020 Posted May 31, 2020 Το θέμα είναι ότι έχει μεγάλα οικονομικά βαρίδια στη πλάτη του, οπότε σχεδόν αδύνατο να ταξιδέψει ξανά στην Ελλάδα
gtogias Posted May 31, 2020 Posted May 31, 2020 Οι περιγραφές των ανθρώπων που το ταξίδεψαν στα τελευταία του χρόνια δεν είναι και οι καλύτερες. Σε αντίθεση με το Μυτιλήνη και το Θεόφιλος που ήταν στην πένα.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 23, 2020 Posted September 23, 2020 Η κλίση του Ταξιάρχη νομίζω είναι σταθερή, μιας και ακουμπάει στο Παναγία Αγιάσου, αλλά υπάρχουν μπαλόνια ανάμεσα τους.
nomikos Posted September 23, 2020 Posted September 23, 2020 Αυτό που παρατηρεί κανείς από τις φωτογραφίες είναι πως άλλοτε η κλίση είναι προς δεξιά(Απρίλιος 20) και άλλοτε προς αριστερά(Μαίος 20 και Σεπτέμβριος 20).Υπάρχει εισροή υδάτων τα οποία ανάλογα τον άνεμο επηρεάζουν τη κλίση του;
cptmimis Posted September 23, 2020 Posted September 23, 2020 Μπορεί να έχει κάτσει κανένα μπαλόνι και να έχει μπόσικα
George...f Posted September 23, 2020 Posted September 23, 2020 Άραγε σε τι κατάσταση βρίσκεται; Θα μπορούσε να γίνει μια αντίστοιχη απόπειρα τυπου Νέαρχος; Θεωρώ ότι το μέγεθος του είναι δυσεύρετο στην αγορά για μεταφορά φορτηγών.
nomikos Posted September 23, 2020 Posted September 23, 2020 Ο Ταξιάρχης είχε από τη καλύτερη πλεύση σε χοντρούς καιρούς από όλα όσα έχουν περάσει από το Αιγαίο.Δεν καταλάβαινε τίποτα.Είχε πολύ καλό γκαράζ και ικανοποιητικούς εσωτερικούς χώρους.Ένα κεντρικό σαλόνι αεροπορικά καθίσματα self service και αρκετές καμπίνες.Τα μειονεκτήματα του ήταν η ταχύτητα του και ότι είχε ασανσέρ για το πάνω γκαράζ. Δύσκολο πολύ να γίνει νεκρανάσταση του δεδομένου την ηλικία του το μεγεθός του και τη χρόνια εγκατάλειψη του.Πάντως από ότι θυμάμαι δεν πρέπει να είχε κάποια βλάβη μηχανικά όταν είχε σταματήσει οριστικά.
polmyt Posted September 23, 2020 Author Posted September 23, 2020 Ας παρουμε μια ιδεα για το εσωτερικο του πλοιου,οπως ηταν την ανοιξη του 2005 Μιας και δεν υπηρχε ξεχωριστος καταπελτης επιβατων για να μπεις στο πλοιο εμπαινες πρωτα στο γκαραζ και στα δεξια υπηρχε μια σιδερενια σκαλα παλαιου τυπου, η οποια σε εβγαζε στο πανω γκαραζ και απο εκει αφου περναγες διπλα απο τα αυτοκινητα ανεβαινες μεσω δυο σκαλων ,αριστερα και δεξια , στο deck ,οπου ηταν η εισοδος για το σαλονι.Εκει υπηρχε ενα μπαλκονι με θεα στο γκαραζ.Πρυμα στο πανω γκαραζ υπηρχαν οι εργατες για τους καβους κλπ Οι κοινοχρηστοι εσωτερικοι χωροι του πλοιου καλυπταν δυο καταστρωματα.Στο πανω deck υπηρχε το μοναδικο σαλονι μαζι με τη reception και μαγαζακι, και προχωροντας προς τα πλωρα υπηρχε ενας χωρος με αεροπορικες καρεκλες,ενω στο κατω deck υπηρχε το self service και οι καμπινες.Για να πας απο το ενα deck στο αλλο η προσβαση γινοταν αν δεν κανω λαθος απο μια εσωτερικη σκαλα.Για να πας στις καμπινες οι διαδρομοι ηταν μαλλον στενοι ενω οι καμπινες ηταν αρκετα προσεγμενες, για roro ,που ηταν στην πραγματικοτητα το πλοιο,ενω τα φινιστρινια σε μετεφεραν νοητα σε μια παλιοτερη εποχη.Σε μενα παντως ηταν αρκετα συμπαθητικα μιας και σου δινουν την αισθηση οτι εισαι σε πλοιο. Το πλοιο ειχε εξαιρετικα ανοιχτα καταστωματα,με απειρο χωρο για οποιον θελει να χαρει τη θαλασσα.Πρυμα υπηρχαν καθισματα ,αρκετα ταλαιπωρημενα ,ενω μπορουσες να φτασεις μεχρι τις βαρδιολες που υπηρχαν τα χειριστηρια. Μιας και εγινε αναφορα στο ασανσερ για το πανω γκαραζ ας δουμε πως φορτωνανε τα μηχανακια. Προφανως το πλοιο δεν εφτανε τα στανταρ των υπολοιπων ΝΕΛοβαπορων εκεινης της εποχης ,αλλα ηταν μια τιμια επιλογη και με αρκετα συμπαθητικο εσωτερικο που ξελασπωνε σε πολλες περιπτωσεις
JohnR730 Posted September 23, 2020 Posted September 23, 2020 Αυτό το μπαλκόνι με θέα στο γκαράζ ήταν ανυπόφορο όταν μετέφερε φορτηγό με ζώα το οποίο αναγκαστικά το φόρτωναν στο πάνω κατάστρωμα.
Shippihs Posted September 23, 2020 Posted September 23, 2020 (edited) Στο deck πάνω από τις καμπινες βρίσκονται όλοι οι υπόλοιποι κοινόχρηστοι?.Βεβαια δεν το χω ταξιδέψει ποτέ το πλοιο(Οπωτε μπορεί να κάνω και λαθος), αλλα εξωτερικα φαινεται πως έχει 3 deck πριν τη γέφυρα Edited September 23, 2020 by Shippihs
express adonis Posted September 23, 2020 Posted September 23, 2020 Βραδιατικες φωτιες με το βαπορι....ενα πλοιο που οσες φορες ταξιδεψα μαζι του το απολαυσα...λιγος κοσμος ποιος αλλωστε θα το επελεγε εχοντας μυτιληνη-θεοφιλο...και την καλυτερη καμπινα που εχω μπει σε πλοιο σαν "λουξ"...το ενα παραθυρο κατω απο την βαρδιολα και το αλλο πλωριο...καμπινα γωνια...μυτιληνη-χιο-μυκονο-συρο-πειραια...16 η 17 ωρες...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now