Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Φετος εχει προγραμματιστει καλη επισκευουλα για τον Ταξιαρχη.

Περα απο τα απαραιτητα στις μηχανες θα γινουν και μαζεματα γυρω γυρω σε καταστρωματα σε τανκια κτλ να λαμπει κι αυτος σαν το Μυτιληνη.

Ελπιζω να μην το χαρει ουτε η Σαφαγκα ουτε η Αλβανια :confused: αλλα η λεβεντογεννα Χιος. Μετα την προσφατη ζημια που ειχε η δεξια μηχανη δουλευει ελαφρως κομμενη με αποτελεσμα απο 16,8-17,0 να πηγαινει 16,3-16,5. Ελπιζω μετα να πιασει και παραπανω. 11 Γεναρη που βγαινει το Μυτιληνη σταματαει για φετος

  • Replies 590
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Το μόνο που φοβάμαι είναι πως αν βαφτεί εξωτερικά θα σβηστεί το NEL LINES και απο αυτό και ίσως να μην ξαναμπεί όπως και στα άλλα

Ξερουμε πόσο θα διαρκέσει η επισκευή και που θα δρομολογηθεί μετά

Posted

Αν σβηστει θα μπει κατι αλλο ;) αλλα να σβηστουν οπως στα αλλα και να μην μπει τιποτα δεν το νομιζω. Για επισκευη εχω ακουσει δυομισι μηνες και ισως παραπανω. Για δρομολογηση μετα εχω μονο ελπιδες να μεινει εκει που ειναι και να μην παει ουτε Αλβανια :mad: αλλα ουτε και Σαφαγκα :mad: μερια

Posted

Για τη Σαφαγκα φημολογηται αλλα με την Αλβανια τι εννοεις υπαρχει και καποια αλλη φημολογια που εχει αναφερθει και δεν την εχω παρει χαμπαρι

Posted

Λοιπόν το καινούριο σενάριο είναι ότι το πλοίο δε θα πάει πουθενά αλλά θα το κρατήσουν μάλλον δεμένο μέχρι το καλοκαίρι που θα το δρομολογήσουν όπου υπάρχουν συγκοινωνιακές ανάγκες στο Αιγαίο(?).

Η υπάρχουσα γραμμή του θεωρείτε περιτή αφού η αντίπαλη εταιρεία κρατάει δέσμια και τα τρία βαπόρια της ΝΕΛ με μόνο ένα δικό της.Εξακολουθώ να τονίζω ότι αυτές είναι οι "τάσεις" και τα σενάρια που παίζουν αυτή την εποχή στην εταιρεία.Την άλλη βδομάδα θα χουμε άλλα.

Posted

Όλα καλά με το πλοίο, αυτή την εναρμόνιση με τον ISPS να μην έκανε, θα ήταν ακόμη καλύτερα. Έχει προστεθεί ένα σχοινένιο δίχτυ στο ύψος της πρώτης σωσίβιας λέμβου που απαγορεύει την πρόσβαση προς τις βαρδιόλες και οι καραβολάτρες πάλι στην απέξω.

  • 1 month later...
Posted

Μάλλον έπεσε βάψιμο στο πλοίο γιατι μου φάνηκε πολύ άσπρο σαν το λευκό του rol ενα πράγμα

  • 3 weeks later...
Posted
Λοιπόν το καινούριο σενάριο είναι ότι το πλοίο δε θα πάει πουθενά αλλά θα το κρατήσουν μάλλον δεμένο μέχρι το καλοκαίρι που θα το δρομολογήσουν όπου υπάρχουν συγκοινωνιακές ανάγκες στο Αιγαίο(?).

Η υπάρχουσα γραμμή του θεωρείτε περιτή αφού η αντίπαλη εταιρεία κρατάει δέσμια και τα τρία βαπόρια της ΝΕΛ με μόνο ένα δικό της.Εξακολουθώ να τονίζω ότι αυτές είναι οι "τάσεις" και τα σενάρια που παίζουν αυτή την εποχή στην εταιρεία.Την άλλη βδομάδα θα χουμε άλλα.

Σήμερα έμαθα ότι ο άρχοντας Ταξιάρχης οχί απλά θα μείνει δεμένος μέχρι το καλοκαίρι άλλα θα μείνει δεμένος και το καλοκαίρι δηλαδή Χ-Μ δε πάει ακούγονται και σενάρια για ναύλωση βέβαια.Πάντως κρίμα που η ΝΕΛ δεν το δρομολογεί μαζί με Μυτιλήνη και Θεόφιλο ήταν μια λύση τους καλοκαιρινούς μήνες για αυτούς που δεν έβρισκαν εισητήρια για τα άλλα.Ειδικά αν έκανε και καποια απευθείας Μυτιληνη χώρις τη χαζή κίνηση να πηγαίνει σε καθε ταξίδι απο Μύκονο θα ήταν όλα τα λεφτά

Posted

Γιατί έχω μία αίσθηση ότι θα τον δούμε απο καμιά Ιταλία μεριά??? Αν και μου φαίνετε τραβηγμένο να μήν δουλέψει το πλοίο, άν γίνει όμως είτε θα παίξει παραχώρηση στην Ventouris Ferries είτε θα φάει σούτ.

Posted
Ο Ταξιαρχης δεν ειναι παροπλισμενος. Ειναι με ανοιγμενες μηχανες για επισκευη και με μια ηλεκτρομηχανη εκτος για να βαλει καινουρια.

Σύμφωνα με αυτά που αναφέρει ο Neptune στο βαπόρι γίνεται δουλειά και θα πέσουν κάποια φράγκα τα οποία δεν νομίζω να τα σπατάλιζαν στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε εάν το βαπόρι επρόκειτο να φάει σουτ,ή να μην ταξιδέψει καλοκαίρι.

Εγώ πιστεύω ότι θα ταξιδέψει με την έναρξη της θερινής σεζόν στην γνώριμή του γραμμή.

  • 2 weeks later...
Posted

Άσχημα νέα

Οργιάζουν οι φήμες για πώληση του ΤΑΞΙΑΡΧΗ

προς το παρόν μόνο φήμες εύχομαι να μην επαληθευτούν

Posted

Εκτος εαν τον πωλησουν μαζι με τα ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ και ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ωστε με το κεφαλαιο που θα μαζεψουν να αγορασουν ενα σχετικα καινουργιο και γρηγοροτερο. Αν αυτο σχεδιαζουν να κανουν, εγω παω πασο και συμφωνω με την πωληση του ΤΑΞΙΑΡΧΗ που εδω που τα λεμε στη ουσια χρησιμευει σαν ρο-ρο και μονο.

Posted

Γιατί αν ΔΕΝ πάρουν άλλο, και σκάσει καμιά βλάβη όπως το πρόσφατο καλοκαίρι στον Θεόφιλο, θα έχουμε τρελά πανηγύρια.......

Posted

Το πλοίο δεν ξέρω σε τί κατάσταση βρίσκεται αλλά προσωπικά πιστεύω ότι αν συντηρήται όπως πρέπει το συγκεκριμένο πλοίο δεν έχει περιορισμένο χρονικό ορίζοντα εκμετάλλευσης.

Τα ΜΥΤΙΛΗΝΗ - ΘΕΟΦΙΛΟΣ καλώς ή κακώς γερνάνε , ο ανταγωνισμός πλέον στην γραμμή είναι έντονος και κάποια στιγμή θα χρειαστεί να αντικατασταθούν και μάλιστα σε μιθκρό βάθος χρόνου.

Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ μπορεί να εκμεταλευτεί και σαν ro/ro αποκλειστικά που σε αυτή την περίπτωση δεν τείθονται ζητήματα πολυτέλειας και ταχύτητας, μπορεί να διεκδικήσει άγονες γραμμές λόγω της χαμηλής σύνθεσης που έχει,μπορεί να εκμεταλευτεί σε γραμμές του εξωτερικού πάλι σαν ro/ro...

Οπότε μια ενδεχόμενη πώληση του ΤΑΞΙΑΡΧΗ και μάλιστα σε μια τιμή η οποία λόγω της ηλικίας του βαποριού δεν θα είναι και τόσο σημαντικό έσοδο για την εταιρία δεν θα μπορούσα να την καταλάβω.

  • 2 weeks later...
Posted

Μπορει το βαπορι να το τραβηξει η κατηφορα και να βρεθει πιο αλλου απο κει που το εχουμε συνηθησει, το σουεζ παντως χωραει να το περασει..

Posted

Μήν ξεχνάτε ότι η αγορά των Ρο/Ρο είναι πάντα υψηλώτερη απο αυτήν των επιβατηγών. Αρα η χρήση του μπορεί και να αλλάξει

Posted

Στον Ταξιαρχη θα μπουνε ακομα 2 βαρκες πισω απο τις 4 που εχει ωστε να αυξηθει το πρωτοκολο του και να παιρνει πολλους αιγυπτιους :)

Μεσα στο Πασχα θα δεξαμενιστει και μετα θα κατηφορισει να βρει τα πρωην πια ομοσταυλα του.

Posted

Χθες έλειπε από το νέο μόλο της Δραπετσώνας ο Ταξιάρχης, μάλλον θα πήγε κάποιες μέρες νωρίτερα για δεξαμενισμό. Στη προβλήτα υπήρχαν δυο βάρκες κλειστού τύπου, που έγραφαν πάνω το όνομα Euromantique

Posted
Στη προβλήτα υπήρχαν δυο βάρκες κλειστού τύπου, που έγραφαν πάνω το όνομα Euromantique
Ποτέ μην πετάς τίποτε...δεν ξέρεις πως έρχονται τα πράγματα!;)
1993. Sald till AK Ventouris Group, Pireus, Grekland. Omdopt till SEAWAY I

1994. Omdopt till AGIA METHODIA.

1995 06 19. Omdopt till EUROMANTIQUE.

1999 01. Sald till Maritime Company of Lesvos S.A. Mytilene, Grekland.

1999 06. Omdopt till TAXIARCHIS

2007 04. Omdopt till .....:D

normal_euromantique.jpg

Posted

Ξέρει κανείς τι γίνεται με το καράβι πόσο επιβεβαιωμένη είναι η πληροφορία ότι κατεβαίνει να συναντήσει κεντέρη και πάρου γιατί έγω άκουσα πρίν κάνα δυο μέρες ότι υπάρχει πιθανότητα να μη πουλήθει τελικά.I get confused:confused:

Posted

Θα παει κατω ναυλωμενο με option αγορας. Tωρα αμα δεν τους κανει μπορει να γυρισει πισω. Who knows?

Posted

Το πρωϊ επεσε απο τη μεγαλη Περαματος και ξαναπαει στη θεση του στο Νεο Μωλο

  • 2 weeks later...
Posted

Ακουσε κανεις για τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ αν αλλαξει σημαια??

Με καθε επιφυλαξη νομιζω οτι θα κατεβει με σημαια Μαλτας κατω.

Αλλα ειναι απο πηγη κουκουρουκου οποτε μην το δεσουμε και κομπο που λεμε και στο χωριο μου

Posted

Δηλαδή είναι σίγουρο ότι φεύγει κρίμα γιάτι υπήρχε και μια ελπίδα μέσα μου

Δεν κρύβω ότι με ανησυχεί η ΝΕΛ το τελευταίο καιρό με τις κινήσεις που κάνει στο Βόρειο Αιγαίο κάποτε άφησε τις άγονες και τις πήρε ο μανούσης μετά έκοψε τη σύνδεση με Καβάλα τώρα πάει να κόψει τη σύνδεση με Θεσσαλονική αφήνοντας έλευθερο πεδίο στο Νταλιάνα ακόμα διώχνει το Ταξιάρχη που ήταν ένα αξιοπρεπές βοηθητικό πλοίο για τη γραμμή δεν έφτεγε το καραβάκι που το καλοκαίρι το χαραμίσανε και το βάλανε να περνάει απο Μύκονο κόβοντας του όλη τη κίνηση για πάνω

Γιατί όλα αυτά??????

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...