Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Δυο υδρομεταφορικες εταιρείες του κ. Χρήστου Ηλιακίδη και του κ. Γιώργου Λεβεντάκη, που μεταφέρουν νερό στην Αίγινα θα δρομολογήσουν δυο νέα υδροφόρα πλοία, το Αφροδίτη και το Ιωάννης Λ, χωρητικότητας 3000 κυβικών. Τα πλοία βρίσκονται αυτή τη περίοδο στο λιμάνι της Ελευσίνας και κάνουν τις τελευταίες προβλεπόμενες εργασίες συντήρησης. Οι δεξαμενές των πλοίων είναι ανοξείδωτες και πληρούν όλους τους κανόνες υγιεινής για τη μεταφορά νερού.

Πηγη: Καλημέρα Αίγινα

  • 2 months later...
Posted

Δυο υδρομεταφορικες εταιρείες του κ. Χρήστου Ηλιακίδη και του κ. Γιώργου Λεβεντάκη, που μεταφέρουν νερό στην Αίγινα θα δρομολογήσουν δυο νέα υδροφόρα πλοία, το Αφροδίτη και το Ιωάννης Λ, χωρητικότητας 3000 κυβικών. Τα πλοία βρίσκονται αυτή τη περίοδο στο λιμάνι της Ελευσίνας και κάνουν τις τελευταίες προβλεπόμενες εργασίες συντήρησης. Οι δεξαμενές των πλοίων είναι ανοξείδωτες και πληρούν όλους τους κανόνες υγιεινής για τη μεταφορά νερού.

Πηγη: Καλημέρα Αίγινα

To IΩΑΝΝΗΣ Λ είναι έτοιμο, φρεσκοβαμμένο στα νέα χρώματα της εταιρείας του κ. Λεβεντάκη, και είχα την ευκαιρία να το δω σήμερα από κοντά στο Πέραμα, δεμένο μαζί με το ομόσταυλο ΦΙΛΙΑΤΡΑ. Γνωρίζουμε άραγε αν το πλοίο είχε και πριν το ίδιο όνομα, και αν όχι, για ποιό πρόκειται ???

Από όσο μπορώ να διακρίνω, σε φωτογραφία κάπως μακρινή που τράβηξα σήμερα στο Πέραμα, το ΑΦΡΟΔΙΤΗ και το ΙΩΑΝΝΗΣ Λ βρίσκονται μαζί δεμένα σε ναυπηγείο του Περάματος, και φέρουν μάλιστα και τα ίδια χρώματα. Μήπως ανήκει και το ΑΦΡΟΔΙΤΗ στην εταιρεία του κ. Λεβεντάκη όπως το ΙΩΑΝΝΗΣ Λ και το ΦΙΛΙΑΤΡΑ ???

post-2102-0-38602700-1305476792_thumb.jp

Posted

Να δούμε το ΙΩΑΝΝΗΣ Λ της εταιρείας του κ. Λεβεντάκη, έτοιμο πλέον, σε δύο σημερινές φωτογραφίες από το Πέραμα,

gallery_2102_21_151798.jpg

gallery_2102_21_53256.jpg

και το ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Η τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο Καραγεώργη του Περάματος, την περασμένη Κυριακή 15/5ου.

gallery_2102_21_154351.jpg

gallery_2102_21_11257.jpg

  • 2 months later...
Posted

Δουλειές με φούντες για τις τρεις υδροφόρες της LEVENTAKIS SHIPPING τον τελευταίο καιρό.

Και από βόλτες μου στο Πέραμα όπου εδρεύουν και ανεφοδιάζονται, αλλά και χαζεύοντας στους χάρτες του AIS, διαπιστώνω ότι τα ΦΙΛΙΑΤΡΑ, ΙΩΑΝΝΗΣ Λ και ΛΙΜΕΝΑΡΙ βρίσκονται σε συνεχή κίνηση, επί 24ώρου βάσεως, ανάμεσα Περάματος, Αίγινας και Αγκιστρίου.

  • 2 months later...
Posted

Οι υδροφόρες ΦΙΛΙΑΤΡΑ και ΙΩΑΝΝΗΣ Λ της εταιρείας του κ. Λεβεντάκη, σε συνάντηση τους την Κυριακή 9/10ου στο Πέραμα.

post-2102-0-53691100-1318446757_thumb.jp

EDIT: Τώρα που το ξαναβλέπω, έχει σημαία του θρύλου ή είναι ιδέα μου?! :lol:

Μα και βέβαια δεν είναι η ιδέα σου αγαπητέ TankerShip :)

  • 1 month later...
Posted

Ίσως να προκύψει κάποιο πρόβλημα με την υδροδότηση της Αίγινας λογω των χρεών του Δήμου προς τις εταιρείες των υδροφόρων πλοίων (κ. Λεβεντάκη και κ. Ηλιακίδη), σύμφωνα με το Aeginaportal. Να συμπληρώσω ότι στις αρχές Νοέμβριου, είχαν ξανά σταματησει τα δρομολόγια τα πλοία των δυο εταιρειών λόγω των χρεών.

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

σημερα παντως δουλευαν κανονικα και το φιλιατρα και το ιωαννης λ οποτε μαλλον ξαναξεπεραστηκε το προβλημα

Edited by polmyt
  • 1 year later...
Posted

Νέο επεισόδιο στο... σίριαλ της υδροδότησης της Αίγινας, μιας και προέκυψαν διαφορές στις ποσότητες νερού που έδινε η ΕΥΔΑΠ στις υδροφόρες και στις ποσότητες που τελικά παραλάμβανε το νησι.

 

Παραθέτω το λινκ για το σχετικό άρθρο από το Aegina Portal.

 

(δεν μπορώ να παραθέσω όλο το άρθρο μιας και το site δε με αφήνει να επιλέξω το κείμενο και να το κάνω copy paste)

  • 6 months later...
Posted
Αντιμέτωπη με το πρόβλημα της έλλειψης νερού βρίσκεται αυτές τις ημέρες η Αίγινα καθώς δεν τελεσφόρησε η διαγωνιστική διαδικασία μεταφοράς του.

 

Προσωρινή λύση θα δώσει μια υδροφόρα του Πολεμικού Ναυτικού μετά την επικοινωνία που είχαν ο υπουργός Εσωτερικών, Γιάννης Μιχελάκης, και ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Δημήτρης Αβραμόπουλος.

 

Παράλληλα ο Υπουργός Εσωτερικών ο οποίος βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τον Αντιπεριφερειάρχη Νήσων κ. Δημήτρη Κατσικάρη και το Δήμαρχο Αίγινας κ. Θεοδόσιο Σακκιώτη, ζήτησε την άμεση παρέμβαση του Εισαγγελέα Πειραιά ώστε να διερευνηθούν τα αίτια που δημιούργησαν το σοβαρό αυτό πρόβλημα. 

 

Σημειώνεται ότι ο νέος διαγωνισμός για την υδροδότηση του νησιού καθορίστηκε για τις 28 Αυγούστου. 

 

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Posted

Φαίνεται πως το πρόβλημα της υδροδότησης της Αίγινας λύθηκε, τουλάχιστον μέχρι να ξαναδημιουργηθεί νέο πρόβλημα! Παραθέτω άρθρο από την iefimerida

 

Λύθηκε τελικά το πρόβλημα της μεταφοράς νερού στην Αίγινα αφού ο πρωθυπουργός έδωσε το πράσινο φως στον υπουργό Εσωτερικών Γιάννη Μιχελάκη να προχωρήσει σε επίταξη τους υδρομεταφορείς.

Ο κ.Μιχελάκης είχε ζητήσει την άμεση παρέμβαση του Εισαγγελέα Πειραιά ώστε να διερευνηθούν τα αίτια που δημιούργησαν το σοβαρό αυτό πρόβλημα και στη συνέχεια ενημέρωσε και τον πρωθυπουργό, ο οποίος του είπε να τους επιτάξει.

Υπενθυμίζεται πως σοβαρό πρόβλημα υδροδότησης αντιμετώπισε χθες η Αίγινα διότι δεν τελεσφόρησε η διαγωνιστική διαδικασία μεταφοράς νερού, μετά την άρνηση της Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Δήμο Πειραιά να εγκρίνει την υπογραφή ενταλμάτων συνδεδεμένων με απευθείας ανάθεση για την μεταφορά του νερού, όπως ανέφερε σε δηλώσεις του ο δήμαρχος του νησιού Θεοδόσιος Σακκιώτης.

Ο αντιπεριφερειάρχης Νήσων Δημήτρης Κατσικάρης απέστειλε κατεπείγουσα επιστολή στον πρόεδρο του Ελεγκτικού Συνεδρίου Ιωάννη Καραβοκύρη, ενώ ανακοίνωση προς τους κατοίκους εξέδωσε και ο δήμαρχος Αίγινας.

Τελικά, άμεση λύση βρέθηκε από τον υπουργό Εσωτερικών Γιάννη Μιχελάκη που επικοινώνησε με τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλο ο οποίος έδωσε εντολή να μεταβεί άμεσα στο νησί υδροφόρα του Πολεμικού Ναυτικού.

Επίσης, ο υπουργός Εσωτερικών ζήτησε την άμεση παρέμβαση του Εισαγγελέα Πειραιά ώστε να διερευνηθούν τα αίτια που δημιούργησαν το σοβαρό αυτό πρόβλημα.

Ο κ. Κατσικάρης στην επιστολή του προς τον κ. Καραβοκύρη επισημαίνει ότι το νησί βρίσκεται σε εποχή υψηλής τουριστικής κίνησης και τίθεται ζήτημα έκτακτης ανάγκης. «Ως εκ τούτου» όπως γράφει «παρακαλώ όπως οι υπηρεσίες σας εξετάσουν κάθε νόμιμη δυνατότητα στήριξης του Δήμου για την επιβίωση της Αίγινας, των χιλιάδων μονίμων κατοίκων και επισκεπτών».

  • 2 months later...
Posted

Μετά από δεκαπέντε ημέρες ξεκίνησαν και πάλι τα δρομολόγια των υδροφόρων πλοίων προς το λιμάνι της Αίγινας και της Πέρδικας. Σε επικοινωνία με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο κύριο Νεκτάριο Κουκούλη είπε ότι η σύμβαση με την εταιρία που εκπροσωπεί ο κύριος Ηλιακίδης υπογράφηκε σήμερα, ενώ συμπλήρωσε ότι μάλλον αύριο θα υπογραφεί και η σύμβαση με την εταιρία που εκπροσωπεί ο κύριος Λεβεντάκης.

 

Πηγη: AEGINA PORTAL

Posted

Καλα και τοσες μερες πως επερνε νερο το νησι;Με δεδομενο οτι κανονικα παει υδροφορα μια φορα τη μερα ειναι μαλλον απιθανο να φτανανε τα αποθεματα για 15 μερες.

Posted

Οι υδροφορες μπορει να κανουν και 3-4 δρομολογια την ημερα σε περιοδο που υπαρχει ζητηση για νερο στην Αιγινα!! Επιπλεον τωρα δεν υπαρχει τοσο μεγαλη ζητηση σε νερο λογω της μειωμενης τουριστικης κινησης. Τελος το δημοσιευμα αναφερε δυο απο τα τρια λιμανια που πανε νερο οι υδροφορες. Το αλλο ειναι το Λεοντι, οποτε δεν ξερω εαν πηγαινε εκει καμια αλλη?

  • 7 months later...
Posted

Tη διενέργεια επείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης για τη διαπίστωση τυχόν τελέσεως ποινικά κολάσιμων πράξεων από δημόσιους λειτουργούς και ιδιώτες επιφορτισμένους με το έργο της τροφοδοσίας των άνυδρων νησιών του Αιγαίου με νερό, προκάλεσε αναφορά-«βόμβα» προς τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Πειραιά του Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Νίκου Ζωίδη.

  • 2 years later...
Posted

Υπάρχει μήπως το όνομα (αν υφίσταται), της δημοτικής υδροφόρας που τροφοδοτεί νερό το Παλαιό Τρίκερι; Πρέπει να είναι συλλεκτικό κομμάτι.

  • 1 year later...
Posted

Μια μικρή υδροφόρα με το όνομα Στέλιος Κ (IMO No: 8679209) είναι κατασκευασμένο 1995 και ανήκει στη Βρύσες Ναυτική Εταιρεία. Το Στέλιος Κ είναι παροπλισμένο εδώ και ένα χρόνο στο ναυπηγείο του Μπεκρή. Το πλοίο έχει μήκος 36 μέτρα και πλάτος 7 μέτρα.

  • 1 month later...
Posted

Θέμα σύμβασης και τέλους διέλευσης έθεσε ο κ. Χρήστος Ηλιακίδης, για την χθεσινή διακοπή μεταφοράς του νερού στην Αίγινα.

Quote

Ο κύριος Χρήστος Ηλιακίδης είναι ο ιδιοκτήτης, μίας εκ των δύο ναυτικών εταιριών που μεταφέρουν νερό στην Αίγινα. Σήμερα το πρωί επικοινώνησε με το ραδιόφωνο του Aegina Portal, θέλοντας να εξηγήσει του λόγους για τους οποίους δεν έγιναν τα χθεσινά δρομολόγια προς την Αίγινα, με αποτέλεσμα ένα μεγάλο μέρος του νησιού να μείνει χωρίς νερό. Ο κύριος Ηλιακίδης εξήγησε ότι η διακοπή δεν έγινε λόγω της απεργίας, αλλά για λόγους που αφορούν τη σύμβαση τους και το τέλος διέλευσης. Το πρώτο ζήτημα, η σύμβαση που η έγκρισή της εκκρεμεί μέσα από σύνθετες διαδικασίες, εμποδίζει την πληρωμή τους, με αποτέλεσμα να παραμένουν απλήρωτοι από τον Ιανουάριο.

Παρά το γεγονός ότι τα χρήματα είναι διαθέσιμα από τον Δήμο, οι ναυτιλιακές εταιρίες δεν μπορούν να εισπράξουν τα χρήματά τους. Το δεύτερο ζήτημα αφορά το τέλος διέλευσης. Το ζήτημα το είχε παρουσιάσει το Aegina Portal ήδη από τον Νοέμβριο του 2017, με την ευκαιρία της συζήτησής του στο Δημοτικό Συμβούλιο. Αφορά τα τέλη διέλευσης ή ακόμη και τα δικαιώματα χρήσης των λιμενικών εγκαταστάσεων και υπηρεσιών, όπου το λιμενικό ταμείο της κάθε περιοχής, όπου βρίσκεται η παροχή από τη οποία γεμίζει με νερό το υδροφόρο, επιβάλει στις εταιρίες που κάνουν την μεταφορά. Το αποτέλεσμα είναι ότι αν αυτό το τέλος εφαρμοστεί, τότε η μεταφορά του νερού θα επιβαρυνθεί με ένα ολόκληρο ευρώ, γεγονός που αλλάζει τελείως τα δεδομένα και βέβαια σε αυτό αντιδρούν τόσο οι μεταφορείς, όσο και η διοίκηση του Δήμου.

"Έγινε μία διακοπή εχθές, διότι είμαστε απλήρωτοι πάνω από τρεις μήνες και δεν υπάρχει και έγκριση της νέας συμβάσεως που έχουμε υπογράψει. Είμαστε δηλαδή στον αέρα", εξηγεί ο κύριος Ηλιακίδης και συμπληρώνει: "Κατόπιν όμως υποσχέσεων και από τα υπουργεία και από τον δήμαρχο, ξεκινήσαμε από σήμερα κανονικά πάλι". Ο κύριος Ηλιακίδης σημειώνει, ότι λόγω των διαδικασιών που απαιτούνται, ακόμη και τα χρήματα που τους χρωστά ο Δήμος πρέπει να πάρουν με δικαστικές αποφάσεις, κάνοντας αγωγές. Τα χρήματα ουσιαστικά υπάρχουν και είναι διαθέσιμα από τον Δήμο της Αίγινας, όμως δεν μπορούν να εισπραχθούν.

Ο κύριος Ηλιακίδης απαντώντας σε σχετική ερώτηση, αναφέρει ότι από την διοίκηση του Δήμου δεν υπήρξαν ποτέ προβλήματα στις πληρωμές. "Όχι, δεν είχα κανένα πρόβλημα. Τώρα παρουσιάστηκε το πρόβλημα" λέει.

Για το τέλος διέλευσης αναφέρει ότι για την μεταφορά εισπράττει 1.90 ευρώ το κυβικό. Στην περίπτωση που ισχύσει το τέλος, το ένα ευρώ θα έπρεπε να το διαθέτει για να καλύψει αυτό το επιπλέον έξοδο. Ο κύριος Ηλιακίδης είπε ότι η φόρτωση του νερού γίνεται "επ' αγκύρας", δηλαδή χωρίς την χρήση εγκαταστάσεων, σημειώνοντας μάλιστα ότι το νερό δεν είναι εμπόρευμα, αλλά κοινωνικό αγαθό. Σε άλλο σημείο ο κύριος Ηλιακίδης είπε ότι για το θέμα της εφαρμογής των τελών αναδρομικά, ο δήμαρχος τον διαβεβαίωσε ότι θα το καλύψει ο Δήμος.

 

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

Η υδροφόρα Πειραιάς ΙΙΙ (IMO No: 8834263) με Νηολόγιο Πειραιά 5726 που ήταν παροπλισμένη στο λιμανάκι Αλιέων στο Πέραμα, μεταβιβάστηκε στην εταιρεία ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ για τα περεταίρω. Το Πειραιάς ΙΙΙ είναι ναυπηγημένο το 1976, προηγούμενο του όνομα ήταν Ηλίας και οι διαστάσεις είναι μήκος 30,40 μέτρα και πλάτος 6,00 μέτρα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...