enas chiotis Posted December 23, 2009 Posted December 23, 2009 Αλλαγή χρώματος για το πλοίο, έχει πλέον το γαλάζιο στα πλευρά του.
poseidon Posted December 23, 2009 Posted December 23, 2009 Να πω την αλήθεια, περισσότερο μου αρέσει έτσι. Είναι πιο θαλασσινό.....
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 23, 2009 Posted December 23, 2009 Είναι από τα πλοία που ότι και να του κάνεις, ότι χρώμα και να το βάψεις, δεν ομορφαίνει δυστυχώς με τίποτα, λόγω βέβαια του πρωτότυπου της κατασκευής του. Προσωπικά πάντως πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερο σε όλο λευκό χρώμα, με ένα ζωνάρι μπλε πρύμα - πλώρα, εκεί που τώρα χωρίζει το λευκό από το θαλασσί, και οπωσδήποτε χωρίς το "περίεργο" (τουλάχιστον) σχέδιο - λογότυπο.
pantelis2009 Posted January 20, 2010 Posted January 20, 2010 το πλοίο είναι στου Κανέλλου, δίπλα στο Παντοκράτωρ. Δεν με αφήσανε να μπω γιατί είχαν γερανούς και μετέφεραν κομμάτια του Δημήτριος. Πάντος άλλαξε μηχανές, έβαλε 1600 Χ 4 και ελικοπηδάλια έβαλε της SCHOTTEL. Κατέβασε, όλο το σαλόνι κατα 80 εκατοστά, οπότε κατέβηκε και το κέντρο βάρους και στα δοκιμαστικά (κρατηθείτε) είναι αλήθεια έπιασε 15,5 μίλια. Μάλλον αύριο κάνει τα τελευταία δοκιμαστικά και πηγαίνει Κέρκυρα.
polmyt Posted January 20, 2010 Posted January 20, 2010 Στα δοκιμαστικά (κρατηθείτε) είναι αλήθεια έπιασε 15,5 μίλια. Αρα λογικα θα πρεπει να εχει υπηρεσιακη ταχυτητα γυρω στα 13-14 μιλια.Δεν ειναι κι ασχημα.Σιγουρα ειναι γρηγοροτερο απο τις παντοφλες και αν κρατησει και εισητηρια παντοφλας θα το κανει ανταγωνιστικο.Θυμαται κανεις ποσο πηγαινε στο πρωτο περασματου απο την γραμμη? Για να ειμαι ειλικρινεις δεν περιμενα να ξαναταξιδεψει οταν το ειδα να γυριζει απο την Κερκυρα Καλοταξιδο να ναι και ελπιζω να τα παει καλυτερα αυτη τη φορα Μια που το φερε η κουβεντα ενα της σειρα του εχει παρει το δρομο για το διαλυτηριο.Προκειται για το πρωην SUPERFLEX DELTA το οποιο δουλευε στη Δανια με το ονομα GITTE 3. H ειδηση απο το shipgaz
polmyt Posted January 30, 2010 Posted January 30, 2010 Ξερει κανεις αν το ΝΙΚΟΛΑΟΣ εχει ανεβει στην Κερκυρα? Φιλος μου που μενει εκει μου ελεγε οτι ειδε ενα πλοιο σε θαλασσι χρωμα το οποιο συμφωνα με τη περιγραφη του φερνει στο ΝΙΚΟΛΑΟΣ αλλα επειδη δεν ειναι και πολυ σχετικος με το αθλημα δεν ηξερε παραπανω να μου πει.
pantelis2009 Posted January 30, 2010 Posted January 30, 2010 Ναι φίλε polmit είναι ήδη Κέρκυρα και αυτό είναι σίγουρο. Αν έχει κανείς ας ανεβάσει καμιά φωτο.
polmyt Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Ευχαριστουμε φιλε EVRANIKAS για την φωτο Εχει ξεκινησει δρομολογια πανω και αν ναι απο κινηση πως τα παει?
EVRANIKAS Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 απο αυριο 3/2 και καθε Δευτερα-Παρασκευη θα πιανει και Παξουs
polmyt Posted February 16, 2010 Posted February 16, 2010 Μιας και περασανε δυο βδομαδες απο τοτε που ξαναδρομολογηκε εχουμε καποιο στοιχειο για το πως τα παει απο κινηση? Αληθεια τι τιμολογιακη πολιτικη ακολουθει?
Neptune Posted February 27, 2010 Posted February 27, 2010 Απο τιμολογιακη πολιτικη δε ξερω αλλα ξερω οτι κανει 1.20 την Κερκυρα και εχει παρει σημαντικα μεριδια της αγορας χωρις μαλιστα να ειναι στην κοινοπραξια.
pantelis2009 Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 (edited) Μια φωτο απο Κέρκυρα. Edited April 8, 2010 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted May 5, 2010 Posted May 5, 2010 Ανανεωμένο το site της εταιρείας του Νικόλαος. Επιτέλους ήρθε.Ήρθε για να ανατρέψει τα δεδομένα και να ανοίξει νέους δρόμους. Ήρθε για να ξαναφέρει το όραμα. Προσφέρει ασφάλεια ταχύτητα αξιοπιστία και άνεση. Πρώτα το στοίχημα. Η αρχή έγινε. Πλοίο “ΝΙΚΟΛΑΟΣ” Κλειστού τύπου - αμφίδρομο Ξέρουμε - Μπορούμε - Θέλουμε Πάμε όλοι μαζί. Με Αγάπη για την Κέρκυρα.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 17, 2010 Posted May 17, 2010 Ας δούμε κάποια φωτογραφία από το φετινό δεξαμενισμό του Νικόλαος στο Πέραμα και το σύστημα των ελικοπηδαλιων του. Όπως και με τα νέα χρώματα της εταιρείας του
polmyt Posted May 17, 2010 Posted May 17, 2010 Εγω εξακολουθω παντως να εχω την ιδια απορια που ειχε και ο φιλος ΣΕΙΡΙΟΣ πριν απο καιρο Αλήθεια, μήπως γνωρίζουμε σε τι μπορεί να χρησιμεύει ένας αρκετά μεγάλος κάθετος "κρίκος" (???) που βρίσκεται κάτω από τον καταπέλτη, στο σημείο περίπου που τα άλλα πλοία έχουν τον βολβό ??? Οσο περισσοτερο το βλεπω αυτο το κρικο τοσο δεν μπορω να καταλαβω σε τι μπορει να χρησιμευε.
antonis molos Posted May 17, 2010 Author Posted May 17, 2010 (edited) Προσωπικά νομίζω ότι εξυπηρετεί σε αυτό που ακριβώς βλέπουμε, στο δεξαμενισμό του πλοίου. Πιθανον να κάθεται με μεγαλύτερη ασφάλεια πάνω στα βάζα, προφυλλάσοντας και τα ελικοπηδάλια. Edited May 27, 2010 by proud_ionian quote
enas chiotis Posted May 23, 2010 Posted May 23, 2010 Επειδή στην φωτογραφία ο κρίκος φαίνεται να μην ακουμπάει στα βάζα ίσως να μην έχει τοποθετηθεί για θέματα στήριξης. Μου φαίνεται σαν κατασκευή που έχει καποια πλεονεκτήματα παρόμοια με του βολβού. Σαν σημείο πίεσης πλώρα διαχωρίζει την ροή του νερού.
antonis molos Posted May 24, 2010 Author Posted May 24, 2010 Αγαπήτέ Χιώτη, πρόσεξε το σκεπτικό μου! Στα συγκεκριμένα βάζα δεν ακουμπάει αλλά πιθανόν σε κάποια άλλη δεξαμενή επειδή ο κρίκος είναι μακρύτερος απο τα ελικοπηδάλια τα προστατευει, να μην ακουμπήσουν οι έλικες. Και μην ξεχνάς ότι εδώ ουσιαστικά δεν υπάρχει πλώρη & πρύμη, είναι αμφίπλωρο και άρα υπάρχει αντιστοιχος κρίκος στην άλλη πλευρά. Τέλος πιστευω ότι μια τετοια κατασκευή, ουσιαστικά σωλήνας κυρτωμένος, μάλλον στροβιλισμό δημιουργεί στο κενό σημείο του κρίκου παρά ομαλή ροή. Οπως και να έχει, εδώ χρειαζόμαστε τα "φώτα" ενός ναυπηγού ή τεχνίτη ναυπηγείου, καθώς και ανάλογες φωτό των πλοίων της σειράς Superflex για μελέτη και σύγκριση.
.voyager Posted September 17, 2010 Posted September 17, 2010 Το καραβάκι προσεγγίζοντας την Ηγουμενίτσα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 (edited) Kαι μιάς και το έχουμε δει το πλοίο σε πολλές φωτό και στην Κέρκυρα αλλά και στα πέριξ του Πειραιά ως ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ας το δούμε και ως ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ Φ. σε μία φωτό από το καλοκαίρι του 200(???) στην Κεραμωτή . Edited September 28, 2010 by ΣΕΙΡΙΟΣ
proud_ionian Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 δεν το ηξερα οτι ειχε ταξιδεψει ως προκοπιος φ
polmyt Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Στην αρχη αυτου του θεματος ειχε γινει μια κουβεντα για τη δρομολογηση του πλοιου απο Καβαλα για Θασο αν και τελικα τοτε δεν ειχαμε βρει ακρη για το αν ταξιδεψε τελικα και με τι ονομα.Η φωτο που εβαλε ο φιλος ΣΕΙΡΙΟΣ πρεπει να ειναι καπου αναμεσα σε 2003-2005 λογικα Οριστε και μια φωτο του σαν ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ Φ απο την εποχη που ηταν παροπλισμενο στην Ελευσινα
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Σίγουρα είναι πολλά τα πράγματα που μπορεί να μάθει κανείς από τα παλαιότερα αποτελέσματα των συνεδριάσεων του ΣΑΣ. Έτσι λοιπόν διαβάζοντας τις αποφάσεις του ΣΑΣ της 28-09-2004, μαθαίνουμε ότι το ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ ΦΡΑΓΚΟΣ πριν την δρομολόγηση του στην γραμμή Κεραμωτής - Θάσου, ήταν δρομολογημένο και στην γραμμή Πέραμα - Παλούκια Σαλαμίνας !!! Το θυμάται κανείς άραγε ??? ΘΕΜΑ 22οΑποδρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ ΦΡΑΓΚΟΣ» από τη γραμμή ΠΕΡΑΜΑ-ΠΑΛΟΥΚΙΑ ΟΜΟΦΩΝΑ ΘΕΤΙΚΗ Ένα μήνα μετά, στο συμβούλιο της 22-10-2004 εγκρίνεται στην ουσία η δρομολόγηση του στην γραμμή Κεραμωτής - Θάσου, ΘΕΜΑ 4Ο Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ ΦΡΑΓΚΟΣ» ΟΜΟΦΩΝΑ ΘΕΤΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΑΝΕΘ KAI ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΚΟΙΝΟΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ και ένα χρόνο μετά, στο συμβούλιο της 23-09-2005 το πλοίο αποδρομολογείται από την γραμμή της Θάσου. ΘΕΜΑ 6Ο Αποδρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ ΦΡΑΓΚΟΣ» από την γραμμή ΚΕΡΑΜΩΤΗΣ-ΘΑΣΟΥ από 09/9/05 Ομόφωνα θετική με την προϋπόθεση της προσκόμισης άδειας μετασκευών από την αρμόδια Υπηρεσία και την αιτιολόγηση του διαστήματος από την ημερομηνία βλάβης μέχρι την ημερομηνία ελευθεροπλοϊας από την αρμόδια Υπηρεσία Έτσι επαληθεύεται και ο φίλος antonis molos σε αυτό που μας είχε πει στις 19 Σεπτεμβρίου 2005 : Απο φίλο έμαθα, ότι προχθές επέστρεψε απο την γραμμή που εξυπηρετούσε και πάλι στα Αμπελάκια.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now