hayabusagr Posted May 22, 2021 Posted May 22, 2021 Το πλοίο επανήλθε τελικά στα δρομολόγιά του σήμερα το πρωί. πάντως μέχρι και χθες το βράδυ που κοίταξα ήταν περασμέο το Paros Jet οπότε λογικά η αλλαγή έγινε την τελευταία στιγμή.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2021 Posted May 30, 2021 Ας δούμε το Power Jet το πρωί που επέστρεφε στα δρομολόγια μετά το ατύχημα στη Σαντορίνη
Panagia Ekatontapiliani Posted June 7, 2021 Posted June 7, 2021 Ας δούμε τη χθεσινή του αναχώρηση του Power Jet από τη Σίφνο για Μήλο και την άφιξη του στη Σίφνο, οπού με δεξιά στροφή γύρισε και έδεσε στη προβλήτα της Σίφνου. Το Power Jet αναμένεται να φύγει για το Ηράκλειο μετά τη λήξη της απεργίας, έτσι ώστε να αναλάβει δρομολόγια στη γραμμή Ηράκλειο Κυκλάδες.
Champion Jet_2 Posted June 9, 2021 Posted June 9, 2021 Τελικά έφυγε σήμερα το απόγευμα το πλοίο για το Ηράκλειο
nomikos Posted June 16, 2021 Posted June 16, 2021 Έχει διπλό πλήρωμα;Γιατί πηγαινοέρχεται Κυκλάδες Δωδεκάνησα με πολλές ώρες πλεύσιμες..
Superfast VI Posted July 25, 2021 Posted July 25, 2021 Και εδώ μάλλον βλάβη σήμερα. Μάλλον θα υπάρχει και τροποποίηση του δρομολογίου του.
Nick the Greek Posted July 25, 2021 Posted July 25, 2021 Τις τελευταίες 2 μέρες έφτανε στη Μύκονο με δίωρη καθυστέρηση-ταρίφα.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 26, 2021 Posted July 26, 2021 Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ Power Jet στην Πάρο Quote Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Πάρου, απογευματινές ώρες χθες, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ''POWER JET'' σημαίας Κύπρου, το οποίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Ηράκλειο-Θήρα-Νάξο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-΄Ιο-Θήρα-Ηράκλειο, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στον λιμένα Παροικίας Πάρου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή. Στον οικείο λιμένα ανέμεναν εκατόν ογδόντα ένας (181) επιβάτες και πέντε (05) Ι.Χ.Ε. οχήματα προς επιβίβαση, ενώ προωθήθηκαν στους προορισμούς τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 4, 2021 Posted August 4, 2021 Στο Power Jet η επιβίβαση των επιβατών και των οχημάτων γίνεται από μοναδικό καταπέλτη του πλοίου και σίγουρα είναι ένα μειονέκτημα, γιατί καθυστέρει τη φόρτωση του πλοίου. Το γκαράζ είναι νέτο στη μέση και δεξιά & αριστερά έχει πατάρια για ΙΧ, που συγκοινωνούν στη πλώρη. Για την επιβίβαση των επιβατών υπάρχουν σκάλες δεξιά και αριστερά αλλά και πλώρα. Στη δεξιά πλευρά πρύμα υπάρχει και ο ανελκυστήρας για τους επιβάτες που δεν μπορούν να ανέβουν τις σκάλες. Ξεκινώντας από πρύμα στο κατάστρωμα των σαλονιών υπάρχει ένας μικρός χώρος στο ανοικτό κατάστρωμα για την ολιγόλεπτη παραμονή των επιβατών στα λιμάνια του δρομολόγιο του. Μετά συναντάμε μια αίθουσα με αεροπορικά καθίσματα σε μπεζ και κρεμ απόχρωση και το μπαρ του σαλονιού. Προχωρώντας προς τα πλώρα από ξύλινο δάπεδο του διαδρόμου συναντάμε το αίθριο και το μεσαίο σαλόνι του πλοίου όπου στο μέσο υπάρχουν μπεζ και κρεμ αεροπορικά καθίσματα. Εδώ υπάρχει η υποδοχή και το λογιστήριο του πλοίου. Στο αίθριο δεσπόζει το αγωνιστικό αυτοκίνητο του κ. Μάριου Ηλιοπουλο των αγώνων Rally, πίσω από το κλιμακοστάσιο για το κατάστρωμα της γέφυρας. Τέλος έχουμε το πλωριό σαλόνι που είναι μια μεγάλη αίθουσα με αεροπορικά καθίσματα σε μπεζ και πορτοκαλί απόχρωση και το δεύτερο μπαρ του πλοίου. Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα της γέφυρας έχουμε πρύμα το ανοικτό κατάστρωμα χωρίς κάποιο κάθισμα. Υπάρχει ένα χώρισμα για να έχουν λίγο παραπάνω χώρο οι επιβάτες της Silver Class. Μπαίνοντας στο εσωτερικό του πλοίου στο κατάστρωμα της γέφυρας συναντάμε σαλόνι της Club Class με πορτοκαλί σκούρα καθίσματα, πρύμα και αριστερά. Δεξιά στο κατάστρωμα είναι μια μικρή αίθουσα που είναι το σαλόνι της Platinum με μπορντό αναπαυτικά καθίσματα και τραπεζάκια ανάμεσα τους. Αριστερά είναι και το μπαρ του καταστρώματος.
hayabusagr Posted August 19, 2021 Posted August 19, 2021 Μιας και σε προηγούμενο ποστ αναφέρθηκα στο πώς δουλεύει η Seajets στην Σαντορίνη και ειδικότερα στην Κρήτη, θεώρησα πως έχει ενδιαφέρον η παρακάτω φωτογραφία που είναι από την πρωινή άφιξη του Power Jet μια απλή καθημερινή. Αξίζει να παρατηρήσετε πόσος κόσμος αναμένει για επιβίβαση (αυτοί που φαίνονται και άλλοι τόσοι κάτω από τα σκέπαστρα) αλλά και πόσα πούλμαν αναμένουν αυτούς που έφτασαν. Εντελώς πρόχειρα μπορεί να μετρήσει κανείς περίπου 15 και ίσως να ήταν και παραπάνω, που σημαίνει ότι ακόμη και αν δεν γεμίζουν όλα φουλ (50 άτομα) αλλά πούμε ότι παίρνουν από 40 το καθένα, μιλάμε για 600 άτομα για πλάκα.
Troul Posted August 21, 2021 Posted August 21, 2021 Να το και στη Νάξο το πλοίο την πρώτη του μηνός, το βλέπουμε την ώρα που μπαίνει στο πιο πολυσυζητημένο στο φόρουμ τον τελευταίο καιρό λιμάνι, να ξεκινάει μανούβρα μπροστά μας και να μας δίνει την ευκαιρία να το φωτογραφίσουμε από κάθε πλευρά. Κλείνουμε με το φουντάρισμα του πλοίου, ενώ να αναφέρω ότι όλη η διαδικασία διήρκησε το πολύ 3 λεπτά.
hayabusagr Posted September 12, 2021 Posted September 12, 2021 Αφού έχει περάσει καιρός από τότε που μιλήσαμε τελευταία φορά για το συγκεκριμένο βαποράκι, ας πάμε να το δούμε φτάνοντας και αναχωρώντας από ψηλά στην Σαντορίνη το περασμένο καλοκαίρι
Billy Johnson Posted September 13, 2021 Posted September 13, 2021 Hi all I see the Power Jet has left the floating tank and now moored outside the minster of shipping building. Anyone know what the he will be doing?
Panagia Ekatontapiliani Posted September 15, 2021 Posted September 15, 2021 Χθες το απόγευμα το Power Jet πραγματοποίησε δοκιμαστικό στο Σαρωνικό και έπιασε μέχρι 35 κόμβους. Να δούμε σε ποια γραμμή θα επιστρέψει, μετά την αποκατάσταση της βλάβης. Το ένστικτο μου λέει ότι θα πάει στις Δυτικές Κυκλάδες και το Champion Jet 2 στη θέση του Worldchampion Jet.
Billy Johnson Posted September 15, 2021 Posted September 15, 2021 Ive heard it’s going back to Crete and champion Jet 1 will take the line of world champion
Greek Ships Posted September 15, 2021 Posted September 15, 2021 Προσωπικά προτιμώ το Power Jet να παρει το δρομολόγιο του Worldchampion Jet και το Champion Jet 2 να συνεχίσει στις Δυτικές Κυκλάδες στην γραμμή που εχει συνηθιστεί.
margaritis24 Posted September 15, 2021 Posted September 15, 2021 Ναι αλλα εχει μεγαλυτερη καταναλωση,οποτε το βαζεις σε κοντινη γραμμη για να εχεις λιγοτερη χασουρα με εσοδα εξοδα
togias_k Posted September 15, 2021 Posted September 15, 2021 Επίσης έχει μεγαλυτερη ταχυτητα το Champion.
Champion Jet_2 Posted September 15, 2021 Posted September 15, 2021 (edited) Το power εχει μεγαλύτερη κατανάλωση;Δεν νομίζω.To Power πρέπει να έχει λίγο μικρότερη από τα champion.Όσο για την ταχύτητα,το champion είναι σαφώς πιο γρήγορο και με δύο καταπέλτες θα γίνεται πολύ πιο σβέλτα η φορτοεκφόρτωση σε σχέση με το Power Edited September 15, 2021 by Champion Jet_2
Billy Johnson Posted September 17, 2021 Posted September 17, 2021 Power Jet left Piraeus at 07:55 this morning heading for Heraklion via Santorini lets hope it has a successful rest of the season.
Nick the Greek Posted November 7, 2021 Posted November 7, 2021 Ο Powerόσαυρος φέτος κέρδισε επάξια τον τίτλο του πλοίου με τις μεγαλύτερες και πιο σταθερές καθυστερήσεις όλης της σεζόν, όσον αφορά τις προσεγγίσεις του στη Μύκονο. Σε μια από αυτές τον βλέπουμε και εδώ, δεν πρέπει να ήρθε στην ώρα του ούτε μία φορά. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ένα φίλο να περιμένει ένα ανταλλακτικό που χρειαζόταν επειγόντως και ερχόταν από το Ηράκλειο και να έχει ξεμείνει κανένα δίωρο στο λιμάνι, βηματίζοντας πέρα-δώθε και περιμένοντας το καμάρι της Ερυθράς. Φυσικά αυτό το σκηνικό δεν είχε να κάνει με το πλοίο, κανένα πλοίο από τα 5 του Ηλιόπουλου που πέρασαν από τη συγκεκριμένη γραμμή δεν κατάφερε να τηρήσει τα ωράρια. Ευτυχώς όμως υπάρχει Λιμενικό Σώμα και ΣΑΣ, είμαι πεπεισμένος πως τα δρομολόγια της νέας χρονιάς θα έχουν διορθωθεί και θα αντικατοπτρίζουν στην πραγματικότητα ποιά είναι τω ωράρια, και κυρίως πόσες ώρες απασχολείται το πλήρωμα.
mytilene Posted November 8, 2021 Posted November 8, 2021 Θέλω σε παρακαλώ να είσαι σίγουρος γι αύτο ,πιστεύω πως ήδη έχει αρχίσει μια συνεργασία μεταξύ τους για να μην επαναληφθεί το φετινό......👀😃😃
Panagia Ekatontapiliani Posted November 8, 2021 Posted November 8, 2021 Το Power Jet ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του για τη φετινή σεζόν και ανέβηκε στο Πειραιά.
Power_Jet Posted November 8, 2021 Posted November 8, 2021 Έγω βλέπω στο ais ότι έκανε το δρομολόγιο του champion jet 2 πριν πάει Πειραιά. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now