Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
7 hours ago, valencay said:

Θα σκαντζαρει τον Σολωμό όσο αυτός θα κάνει την ακινησία του,μάλλον από 1ης Οκτωβρίου 

Αυτό είναι σίγουρο; Η θα μπει το Αικατερίνη ; γιατί και Αυτό ακούγεται έντονα.  

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Τα φορτηγά που παίρνει ο Σολωμός χωράνε στο Αικατερίνη;

ΥΓ: Στο το θέμα του Αικατερίνη εχει γραφτεί ότι όταν δέσει θα μπουν πτερύγια.

Edited by proud_ionian
Posted

Αν δεν κάνω λάθος το FF ANDROS παιρνει 7-10 φορτηγά παραπάνω από το Αικατερίνη.

Όποτε πιο ρεαλιστικό να μπει το Ανδρός στην θέση του Σολωμου όπου από ότι έχει γραφτεί στο forum βάζει πολλά κομμάτια για Θηρα.

Posted
3 hours ago, proud_ionian said:

1/10 ένα μπλε και ένα κόκκινο θα μείνει 

Θεωρώ πως τα δύο πρώτα ΠΣΚ πρέπει να μείνει και τρίτο συμβατικό.

2 hours ago, cyclades_shipping said:

Αν δεν κάνω λάθος το FF ANDROS παιρνει 7-10 φορτηγά παραπάνω από το Αικατερίνη.

Όποτε πιο ρεαλιστικό να μπει το Ανδρός στην θέση του Σολωμου όπου από ότι έχει γραφτεί στο forum βάζει πολλά κομμάτια για Θηρα.

Το Αικατερίνη νομίζω πως δεν έχει και κλίνες καθόλου.

Το Άνδρος έχει μεγαλύτερο γκαράζ από το Αικατερίνη κατά τι.

Posted

Εκτός από τις αλλαγές στην Αδριατική, βλέπουμε και άλλες αλλαγές περασμένες στα συστήματα. (Κάποιες τις έχουμε αναφέρει στα τόπικ των γραμμών ή των πλοίων).

09.09, τη Δευτέρα που έρχεται: Το BS Naxos πάει Σύρο Τήνο Μύκονο, Το BS Paros απογευματινό Παροναξίας και αποδεσμεύεται το BS1. To BS1 10.09 πάει Δωδεκάνησα τρίτο πλοίο και αποδεσμεύει το Asterion II, το οποίο από 12.09 πάει στο Ηράκλειο και αποδεσμεύει το Αριάδνη που επιστρέφει Αδριατική.

Μέχρι 31.10 φαίνονται να μένουν BS Naxos ΣΤΜ, BS Paros απογευματινό ΠΝ κλπ και στην Κρήτη τα Χανιά ως έχουν και το Ηράκλειο με Κίσσαμο και Αστερίων ΙΙ.

13.9 Τελευταία αναχώρηση του Διαγόρα από Καβάλα. Δένει για επισκευή και όταν ξαναβγεί (13.10 κατά το σύστημα), πάει ΠΧΜ και αποδεσμεύει το Νήσος Ρόδος το οποίο θα πάει Δωδεκάνησα τρίτο πλοίο για να δέσει το BS1.

Posted

Ο Διαγόρας δεν δένει όταν ολοκληρώσει τα δρομολόγια στο Β. Αιγαίο,  αλλά μέχρι τέλος του μήνα θα κάνει 2 δρομολόγια τη βδομάδα (Τετάρτη και Παρασκευή) στη γραμμή Ικαρίας - Σάμου.

  • 2 weeks later...
Posted
15 minutes ago, gpap2006 said:

Από Τρίτη 1 Οκτωβρίου το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ αντικαθιστά το Κίσσαμος στη γραμμή Ηρακλείου. 

Και το Κίσσαμος; Χανιά για να αλλάξει σινιάλα το Έλυρος; Ή θα σκαντζάρει τον χοντρούλη;

Posted (edited)

Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων της εταιρίας το Κίσσαμος θα αντικαταστήσει το Έλυρος το χρονικό διάστημα 01/10-20/10

Edited by proud_ionian
quote
  • 2 weeks later...
Posted

Τράμπα μεταξύ Champion Jet 1 και Champion Jet 2 είχαμε σήμερα. Το πρώτο αναχώρησε στις 7:35 για Σέριφο, Σίφνο, Μήλο (έχει διπλό σήμερα), ενώ το δεύτερο στις 9:30 για Σύρο, Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο. Αυτό φαίνεται να ισχύει μόνο για σήμερα και από αύριο τα δύο ταχύπλοα επιστρέφουν στις γνωστές τους γραμμές.

Posted

Από σήμερα έως και την Παρασκευή 4/10,το Φιόρο στη γραμμή της Ζακύνθου στη θέση του Μάρε και το Κεφαλονιά στη θέση του Φιορου στη γραμμή του Πόρου. 

  • 4 weeks later...
Posted

Απο 1/12 το Κισσαμος αντικαθίσταται απο το Ελ.Βενιζελος σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων στην γραμμή των Χανίων και μπαίνει στη γραμμή του Ηρακλείου αντικαθιστωντας το Νησος Ρόδος 

  • 1 month later...
Posted
4 hours ago, George...f said:

Τελικά θα γίνει και η μετασκευή που ακούγεται ή δεν προλαβαίνει; Θεωρητικά περισσεύει πλοίο της Fast να το καλύψει, εκτός και αν με τη ναύλωση του Ανδρός στην Blue για ΣυροΤηνοΜυκονιά πάει για του χρόνου ο Σολωμος.

Δεν υπάρχει περίπτωση να πάει το Αικατερίνη ΣΤΜ?

Posted (edited)

Η Αττικα είναι Αττικα. Και έχει ορισμένα καλά χαρακτηριστικα όπως μεταξύ άλλων μια σημαντικά καλύτερη (και σταθερή) ποιότητα υπηρεσιών σε σχέση με πολλές εταιρείες, σταθερότητα και αξιοπιστία (ξέρουν πχ οι μεταφορείς ότι και σε 3 χρόνια θα είναι το ίδιο η γραμμή των Δωδεκανήσων) αλλά και μια Χ "κουλτούρα"/ταυτότητα που δημιούργησαν κάποιοι άνθρωποι στην εταιρεία οι οποίοι καταλάβαιναν από μάρκετινγκ (σπάνιο πράγμα στην ακτοπλοΐα) την οποία πολλοί προσπαθούν να "αντιγράψουν", προφανώς με την "ανοχή" της Αττικα φυσικά (γιατί τι πάει να πει Φαστ Φέρρις και όλως τυχαίως κόκκινα πλοία, η Γκόλντεν σταρ και όλως τυχαίως αστέρι στην τσιμινιερα, ίδιες γραμματοσειρες, κουβέρτες μπλου σταρ στο σουπερφερρυ 2 που δεν αλλάχτηκαν ποτέ κλπ). 

Το ότι ναυλώνει από ανάγκη το Άνδρος για ένα μικρό διάστημα προφανώς ρίχνει την ποιότητα εξυπηρέτησης. Δε νομίζω ότι θα δεχτούν ομως και να το ξε.....ψουν (με το συμπαθιο), αν ήταν έτσι ναυλωνανε και το sporades star που κάθεται, το Κεφαλονιά, το Άνεμος κλπ..... 

 

(Και τώρα πιθανότατα θα πει κάποιος ότι η γραμματοσειρά ήταν του Στρίντζη και ότι τα κόκκινα Φαστ Φέρρις υπήρχαν στις παντόφλες της Ηγουμενίτσας πριν τον Παναγόπουλο. Αλήθεια μεν και αυτό, ότι όμως προσπαθούν να μοιάσουν στην Αττικα δεν είναι ψέμα, βγάζει μάτι.)

Edited by giorgos_249
Posted (edited)

Σωστο οτι η Αττικα εχει μεγαλο δικτυο και οτι ειναι δυσκολο ενας μικρος παικτης να χωθει σφηνα και να προσελκυσει τις εταιριες φορτηγων, αλλα παρατηρω και μια απαξιωση για τους υπολοιπους,που δεν θεωρω οτι τους αξιζει

Οι Στεφανου πραγματι πατησανε στην αρχη πανω στη δημοφιλια του SUPERFERRY II και κρατησανε το αστερι της Blue Star ,με την ανοχη ,αν οχι με τη συμφωνη γνωμη της Blue Star ,αλλα εχουν περασει πια 12-13 χρονια .Κανανε και λαθη και γραφικοτητες αλλα τo SUPERFERRY II πλεον το δωσανε ,εχουν ανανεωσει το στολο φερνοντας απο τα πιο αξιολογα πλοια που εχουν περασει απο τα τελευταια χρονια απο τη χωρα μας βρηκε τροπο να δουλεψει σωστα το SUPEREXPRESS ,κανουν ομορφες μετασκευες, και γενικα παρατηρουμε μια εξελιξη προς το καλυτερο.

Η Fast Ferries τα ιδια και καλυτερα.Απο μια μικρη εταιρια με παντοφλες στην Κερκυρα και βημα βημα εχουν καταφερει να αναπτυχθουν στο Αιγαιο, επισης με καλα πλοια και δεν νομιζω οτι με εξαιρεση τον αριθμο βαποριων και δικτυου οτι υπολοιπονται σε κατι απο την Αττικα.Ειδικα η Fast Ferries δεν μου φαινεται οτι προσπαθει να μοιασει σε κατι στην Αττικα.

Επισης δεν βλεπω και ποσο ριχνει τη ποιοτητα πια η ναυλωση του FAST FERRIES ΑΝΔΡΟΣ. Μια χαρα βαπορακι ειναι ,καλο γκαραζ εχει για την εποχη και χωρους πιο ανετους απο τα μικρα Μπλουσταρακια

Με λιγα λογια θεωρω οτι και οι δυο εταιριες εχουν καθιερωθει οχι επειδη προσπαθουν να μοιασουν στην Αττικα ,αλλα γιατι παρα τα λαθη ειδικα της Golden εχουν κανει σωστα βηματα.Δεν νομιζω οτι πια μετα απο τοσα χρονια καποιος τους μπερδευει με την Αττικα κι ας εχουν αστερι στην τσιμινιερα κι ας ειναι κοκκινα τα πλοια

Edited by polmyt
Posted (edited)

Από 10/01/2025 έως 27/02/2025 το Blue Star Chios στη θέση του Blue Star Myconos στη γραμμή της Σάμου Ικαρίας και τις άγονες του Βορειοανατολικού Αιγαίου.

Edited by pkos
Posted

Το Κίσσαμος σε ακινησία από 21/01 έως 17/02 και από 18/02 στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά

Το Ελ. Βενιζέλος σε ακινησία από 18/02 έως 29/03

Το Νήσος Ρόδος στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο από 21/01

Posted
On 12/17/2024 at 11:09 PM, Nikos_Chania said:

Το Κίσσαμος σε ακινησία από 21/01 έως 17/02 και από 18/02 στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά

Το Νήσος Ρόδος στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο από 21/01

Μικρη αλλαγη πλανων.Λογω της παρατασης της ακινησιας του ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ ,το ΚΙΣΣΑΜΟΣ θα συνεχισει στο Ηρακλειο μεχρι 31 Ιανουαριου .Μετα αναλαμβανει το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...