Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 443
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Τωρα που ακριβως στον Πειραια ειναι το θεμα..θελει και ενα μπλε βαψιματακι το πλοιο...

Posted

Λετε να ριξουν τοση δουλεια?Θυμιζω οτι προ ετων(που και οι μπογιες ηταν πιο φτηνες :D )το Πηνελοπη με σινιαλα Αγουδημος ταξιδευε και μετα τη ναυλωση απο τη Νελ.

Posted

Σωστο και αυτο..αλλα  το European Express το ειχανε κανει μπλε απο ασπρο...Βεβαια δεν εχουν σημασια ... απλα απο περιεργια το λεω... δικαιολογημενα αν δει κανεις την απορια μου θα πει το γνωστο με τον κοσμο που καιγεται και το αλλο  που κανει χτενισμα ... :P

Posted

Αν το βαπορι παει Χιο-Μυτιληνη λογικα θα βαφτει μπλε και θα εχει ΝΕΛ στο πλαι.Το ονομα Αγουδημος ειναι στη black list για πολλους επιβατες,ασχετως αν δεν προκειται για τον καπτα Μακη μιας και λιγοι ξεουν οτι υπαρχει και αλλος Αγουδημος.Αν πρυτανευσει η λογικη και παει Ιταλια μπορει και να μην υπαρχουν αλλαγες

Posted

Αληθεύει ότι έχει δρόμο 21 μίλια,όπως λέει το emprosnet;

 

Πάντως γιά ανταγωνιστικό στά ΧΙΟΣ και ΠΑΤΜΟΣ δέν το πολυκόβω...

Posted

Το emprosnet γράφει πως τα έχει και τώρα πάντως.Μάλλον κάποιος πρέπει να τους κάνη φροντιστήριο.

 

Παρεμπιπτόντως,είχα ταξιδέψει μ'αυτό απ'την Κέρκυρα στην Πάτρα τον Αύγουστο τού 2002 και δέν μού έδωσε την εντυπωση ότι πήγαινε με ιδιαίτερα μεγάλη ταχύτητα.Είχαμε φύγει από Κέρκυρα γύρω στίς 10 το βράδυ και στην Πάτρα φτάσαμε κατά τίς 6 το πρωί. Ωστόσο θυμάμαι πως εσωτερικά ήταν αρκετά καθαρό παρ'όλον τον κόσμο που είχε-μέχρι και στίς σκάλες είχα δεί να κοιμούνται επιβάτες...

Posted

επιανε και ηγουμενιτσα μετα την κερκυρα. οσο ηταν στην attica πηγαινε πανω απο 21. σαν ionian victory εκανε πατρα ancona 23 ωρες  και κατι ψιλα.

με τα χρονια ομως και με την εγκαταλειψη δεν περνα τα 19 με τπτ (για να μην πω και λιγοτερα).

Posted

Χμμ εμένα δέν μού είχαν φανεί γιά 21 όταν είχα ταξιδέψει.Δέν είχα βέβαια GPS να μετράω τίς ταχύτητες με ακρίβεια αλλά "με το μάτι"    μού φαινόταν πως πήγαινε περίπου σάν τα πλοία τού Σαρωνικού.

 

Πάντως μού κάνει εντύπωση που το emprosnet γράφει πως πιάνει τα 21 τώρα.

 

Στην Ηγουμενίτσα πρέπει να έπιανε μετά την Κέρκυρα στο ανέβασμα (πρός Ancona)-και μού είχε κάνει εντύπωση γιατί λογικά θα έπρεπε να πιάνη πρίν (αφού η Ηγουμενίτσα είναι πιό νότια).

Posted (edited)

Στην Ηγουμενίτσα πρέπει να έπιανε μετά την Κέρκυρα στο ανέβασμα (πρός Ancona)-και μού είχε κάνει εντύπωση γιατί λογικά θα έπρεπε να πιάνη πρίν (αφού η Ηγουμενίτσα είναι πιό νότια).

 

Όπως έκαναν και τα πλοία της Minoan και της ANEK στο δρομολόγιο της Βενετίας, στο αντίστοιχο topic έχουμε εξηγήσει γιατί.

Edited by .voyager
Posted

Στο Νεο Μωλο Δραπετσωνας το πλοιο....για να δουμε πως θα εξελιχθει η παραμονη του εκει...και απο τι ειδα απο το κοκκινο που ημουν σημερα..εχει δεσει διπλα σε αυτο που θα αντικαταστησει..το European Express...

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Οταν εντος 20 ημερων απο την εναρξη των εξωτερικων εργασιων σε ενα ουσιαστικα παροπλισμενο επι 10 μηνες πλοιο δεν εχεις προχωρησει καθολου και σε ενα μηνα υποτιθεται οτι ξεκινας δρομολογια δεν το λες και οργασμο εργασιων αυτο που γινεται παντως!

Edited by MILTIADIS
Posted

Κάνεις δεν μίλησε για οργασμό εργασιών!! Αλλά το εξωτερικό είναι το πιο εύκολο, για να τελειώσει (σε μια εβδομάδα μπορούν να το έχουν βάψει). Το ουσιαστικό και το πιο χρονοβόρο είναι το εσωτερικό (η καρδιά) του πλοίου. Μήπως να σας θυμίσω πόσο γρήγορα ετοιμάστηκε το Blue Horizon, που ήταν παροπλισμένο παραπάνω καιρό!!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...